Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Het grote geruchtentopic (deel V)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 112 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 112 »

Poster
Topic: Het grote geruchtentopic (deel V) 
Kermit
Vedette

Uit: Hellevoetsluis
Vak: -
Reg.: 19 september 2004
Gepost op 16 augustus 2007 om 11:10:22.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Merkwaardig toch, die hang naar spelers die hier ooit al eens gespeeld hebben. Zo heb ik ook gelezen dat sommigen de komst van iemand als Smolarek zouden toejuichen. Dat is toch een spelerr die het gewoon net niet heeft en het team zeker niet sterker maakt.

Cruz is in mijn beleving geen teamspeler. Hij heeft zeker kwaliteiten, maar hij mist er ook een paar, zeker het team wat er nu bij ons staat in aanmerking genomen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Bronfly
Nationale topspeler

Uit: Amsterdam
Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 17 augustus 2004
Gepost op 16 augustus 2007 om 11:15:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Interesseert me hier allemaal geen reet wat jullie van Cruz, Koller of de Koef vinden. Dit is het geruchten topic! Dit gelul kun je toch continueren in de topic "wie zou jij willen?"

Hup, geruchten!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,2VoVo: -Opstelling: incompleet
marrtijn
Vedette

Uit: amsterdam
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 23 december 2004
Gepost op 16 augustus 2007 om 11:22:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

OK, op 1 van de obscure Feyenoordsites die Feyenoord rijk is, http://www.feyenoordtime.nl, staat iets wat wel in de categorie geruchten plaats mag horen:

Een bestuurslid van Feyenoord weet te melden dat de onderhandelingen met Jan Koller zijn gestart. Feyenoord wil met Koller de tweede spits naast Makaay binnen halen. Koller heeft nog een één jarig vontract bij AS Monaco.
''De onderhandelingen zijn al gestart en we hopen hem zo snel mogelijk te contracteren'', aldus het bestuurslid van de Stadionclub tegenover Voetbal Report.

Leuk dat deze mensen ook al een bestuurslid van Feyenoord als bron hebben

Het bericht op voetbalreport:

Feyenoord opent onderhandelingen met Koller
Gepubliceerd op 16-08-2007 om 00:28 door Sjoerd Wierda

In de zoektocht naar een tweede spits was het oog van Feyenoord al gevallen op de 34-jarige Jan Koller. Deze zou niet tevreden zijn in Zuid-Frankrijk waar hij bij AS Monaco nog een eenjarig contract moet uitdienen.

Een bestuurslid van Feyenoord meldt aan een anonieme bron van VoetbalReport dat de geruchten over een eventuele overgang waar zijn: 'De onderhandelingen zijn al gestart en we hopen hem zo snel mogelijk te contracteren.' aldus het bestuurslid van de Stadionclub.

Een overgang van Koller zou een hereniging met trainer Bert van Marwijk betekenen. De spits speelde tussen de zomers van 2004 en 2006 onder de Limburger bij Borussia Dortmund. Koller heeft echter geen goede herinneringen aan Feyenoord: in 2002 verloor hij er met datzelfde Borussia de finale om de UEFA Cup. In deze wedstrijd wist de 202 centimeter lange spits wel voor één doelpunt te tekenen.

Zo, tevreden Bronfly?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Bronfly
Nationale topspeler

Gepost op 16 augustus 2007 om 11:29:41.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
marrtijn schreef:

OK, op 1 van de obscure Feyenoordsites die Feyenoord rijk is, http://www.feyenoordtime.nl, staat iets wat wel in de categorie geruchten plaats mag horen:

Een bestuurslid van Feyenoord weet te melden dat de onderhandelingen met Jan Koller zijn gestart. Feyenoord wil met Koller de tweede spits naast Makaay binnen halen. Koller heeft nog een één jarig vontract bij AS Monaco.
''De onderhandelingen zijn al gestart en we hopen hem zo snel mogelijk te contracteren'', aldus het bestuurslid van de Stadionclub tegenover Voetbal Report.

Leuk dat deze mensen ook al een bestuurslid van Feyenoord als bron hebben

Het bericht op voetbalreport:

Feyenoord opent onderhandelingen met Koller
Gepubliceerd op 16-08-2007 om 00:28 door Sjoerd Wierda

In de zoektocht naar een tweede spits was het oog van Feyenoord al gevallen op de 34-jarige Jan Koller. Deze zou niet tevreden zijn in Zuid-Frankrijk waar hij bij AS Monaco nog een eenjarig contract moet uitdienen.

Een bestuurslid van Feyenoord meldt aan een anonieme bron van VoetbalReport dat de geruchten over een eventuele overgang waar zijn: 'De onderhandelingen zijn al gestart en we hopen hem zo snel mogelijk te contracteren.' aldus het bestuurslid van de Stadionclub.

Een overgang van Koller zou een hereniging met trainer Bert van Marwijk betekenen. De spits speelde tussen de zomers van 2004 en 2006 onder de Limburger bij Borussia Dortmund. Koller heeft echter geen goede herinneringen aan Feyenoord: in 2002 verloor hij er met datzelfde Borussia de finale om de UEFA Cup. In deze wedstrijd wist de 202 centimeter lange spits wel voor één doelpunt te tekenen.

Zo, tevreden Bronfly?

Helemaal top, hier is dit topic immers voor bestemd en niet dat gelul over spelers die wel of niet goed zijn, daar kijk ik namelijk zelden op omdat mensen net doen of ze verstand van voetbal hebben en dat valt meestal erg tegen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,2VoVo: -Opstelling: incompleet
AS SC Etienne
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 18 december 2002
Gepost op 16 augustus 2007 om 11:39:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bronfly, als hier een gerucht wordt neergezet geef ik gewoon mijn mening over die speler.

Ik heb geen zin in wéér een bejaarde spits
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.272,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Dn!S
Regelmatige invaller

Uit: rotterdam
Reg.: 26 juni 2007
Gepost op 16 augustus 2007 om 11:39:47.       MSN: dennis_e1989@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

In hoeverre dit waar is, ik durf het niet te zeggen, in ieder geval goed om weer eens iets te horen over Koller.

Ik neem toch aan dat hij er zondag nog niet bij zal zijn, want ook al contracteren ze hem voor die tijd, dan is hij denk ik nog te weinig gewend aan zijn nieuwe collega's enzo.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Bronfly
Nationale topspeler

Gepost op 16 augustus 2007 om 11:45:51.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AS SC Etienne schreef:

Bronfly, als hier een gerucht wordt neergezet geef ik gewoon mijn mening over die speler.

Ik heb geen zin in wéér een bejaarde spits

Dat mag ook wel doe ik ook wel eens maar soms raken we het doel van dit topic helemaal kwijt. Heb met een dergelijke opmerking ook de heisa omtrent Gianchedda opgestart dus kan nooit kwaad.

Even over Koller, elke eredivisie club ziet hem als een grote lastpak, letterlijk en figuurlijk. Daar zetten ze sowieso 1 en meestal 2 mannetjes op en daar kan Makaay of de 2de lijn dan weer van profiteren. Ik zou het echt een topaankoop vinden.
 Help mods!
AS SC Etienne
Vedette

Reg.: 18 december 2002
Gepost op 16 augustus 2007 om 11:46:54.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bronfly schreef:

(...)

Dat mag ook wel doe ik ook wel eens maar soms raken we het doel van dit topic helemaal kwijt. Heb met een dergelijke opmerking ook de heisa omtrent Gianchedda opgestart dus kan nooit kwaad.

Even over Koller, elke eredivisie club ziet hem als een grote lastpak, letterlijk en figuurlijk. Daar zetten ze sowieso 1 en meestal 2 mannetjes op en daar kan Makaay of de 2de lijn dan weer van profiteren. Ik zou het echt een topaankoop vinden.

Mooi
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.272,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Feyenoord 100 jaar
Vaste waarde in elftal

Reg.: 6 januari 2006
Gepost op 16 augustus 2007 om 11:48:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Koller zo goed als rond met Feyenoord; Koevermans in aantocht
Volgens vele geruchten is het bijna zeker dat Jan Koller een contract voor één seizoen met nog één optie voor nog een seizoen zal gaan tekenen.
Feyenoord's directeur Chris Woerts bevestigde wel dat de onderhandelingen met de oude spits van Borussia Dortmund zijn begonnen.

Danny Koevermans schijnt nu ook in aantocht te zijn. De 28-jarige spits van Az zou gisignaleerd zijn in de Kuip.

Als het goed kunnen wij uw vanavond meer vertellen over de situatie over Koller en Koevermans.

Bron: FeyenoordTime
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.491,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
FRB
Vedette

Vak: Maastribune - VV
Reg.: 7 augustus 2005
Gepost op 16 augustus 2007 om 11:50:18.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoord 100 jaar schreef:

Volgens vele geruchten is het bijna zeker dat Jan Koller een contract voor één seizoen met nog één optie voor nog een seizoen zal gaan tekenen.
Feyenoord's directeur Chris Woerts bevestigde wel dat de onderhandelingen met de oude spits van Borussia Dortmund zijn begonnen.

Danny Koevermans schijnt nu ook in aantocht te zijn. De 28-jarige spits van Az zou gisignaleerd zijn in de Kuip.

Als het goed kunnen wij uw vanavond meer vertellen over de situatie over Koller en Koevermans.

Het lijkt mij erg sterk dat ze beiden worden aangetrokken.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
marrtijn
Vedette

Gepost op 16 augustus 2007 om 12:03:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heel merkwaardig verhaal. Ook weer dat refereren aan Chris Woerts. Ik kan me de vorige transferzomer herinneren, toen werd Woerts ook geciteerd op zo'n site, toen over Wagner Love.

2 lijkt me te veel van het goede, of ze moeten echt 4-4-2 willen gaan spelen met 2 diepe spitsen. Het lijkt me erg sterk, gezien de achtergrond van Van Marwijk en de eerdere verhalen van Feyenoord zelf dat ze een opvolger voor Drenthe zochten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Tito Ortiz
Vedette

Uit: Almelo
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 6 mei 2004
Gepost op 16 augustus 2007 om 12:05:37.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

------------------------------------------------------------------------------------------------------
We zullen zien. Geloof er niet veel van. Meestal komt RTV Rijnmond wel met eerste nieuws als bv koevermans bij kuip gezien is.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.451,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Biseswar
Vedette

Reg.: 15 juli 2004
Gepost op 16 augustus 2007 om 12:07:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

Lijkt me sterk want Chris Woerts is niet aanwezig op kantoor van 9 Augustus tot 3 September.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.438,3VoVo: -Opstelling: incompleet
SUPERFAN
Vedette

Uit: Bilthoven
Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 7 april 2004
Gepost op 16 augustus 2007 om 12:27:26.     MSN: nielsienoorlander@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
marrtijn schreef:

Heel merkwaardig verhaal. Ook weer dat refereren aan Chris Woerts. Ik kan me de vorige transferzomer herinneren, toen werd Woerts ook geciteerd op zo'n site, toen over Wagner Love.

2 lijkt me te veel van het goede, of ze moeten echt 4-4-2 willen gaan spelen met 2 diepe spitsen. Het lijkt me erg sterk, gezien de achtergrond van Van Marwijk en de eerdere verhalen van Feyenoord zelf dat ze een opvolger voor Drenthe zochten.

Vorig jaar bevestigde hij op de slot transfer dag dat er een spits kwam en het rond was, dat bleek toen inderdaad waar te zijn mbt Charisteas.

Ik kan me niet voorstellen dat ze allebei komen.
 Help mods!
Dn!S
Regelmatige invaller

Gepost op 16 augustus 2007 om 12:33:31.       MSN: dennis_e1989@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Biseswar schreef:

(...)

Lijkt me sterk want Chris Woerts is niet aanwezig op kantoor van 9 Augustus tot 3 September.

weet je dat zeker? want zo ja dan is in ieder geval het hele bericht omtrent koller van vandaag een leugen.

Zijn er verder mensen die kunnen bevestigen dat koevermans bij de kuip is gezien?
 Help mods!
hodie
Vedette

Uit: mijnsheerenland
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 9 juni 2004
Gepost op 16 augustus 2007 om 12:37:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
marrtijn schreef:

met koef en koller kunnen we gaan kerstbomen:

lucius----------vlaar--------------hofland---------decler
-------bruins------------sahin---------------gio---------
---------------makaay---------------koef-----------------
------------------------koller---------------------------

dat zie ik bert toch echt niet doen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Nick.K
Nationale topspeler

Uit: Roosendaal
Vak: Olympiatribune - P
Reg.: 7 januari 2001
Gepost op 16 augustus 2007 om 12:38:05.     ICQ: 59661271  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
marrtijn schreef:

Dat heb ik in de andere topic al aangegeven dat was FR12 (jaja frinsite echtwaar)
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.449,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Cruzeiro
Bankzitter

Uit: Rotterdam
Reg.: 23 september 2004
Gepost op 16 augustus 2007 om 12:41:32.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De mensen die sites onderhouden zoals Feyenoordtime...zijn gewoon lui zoals wij hier op het forum. Geloof er dus geen bal van dat Woerts ook maar iets bevestigt...Misschien kan het wel kloppen dat er onderhandelingen met Koller zijn..maar dat kan ik ook verzinnen aan de hand van de uitspraken van van Marwijk. Maar Woerts? Aan wie heeft hij dit bevestigd dan? Dat staat er niet bij. Op deze manier proberen het bericht geloofwaardiger te maken is een beetje triest...en zoals Biseswar aangeeft is Woerts niet op kantoor de komende tijd. (eigenlijk ook niet een fijne timing met al die op stapel staande transfers)
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-5-2
marrtijn
Vedette

Gepost op 16 augustus 2007 om 12:43:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Cruzeiro schreef:

De mensen die sites onderhouden zoals Feyenoordtime...zijn gewoon lui zoals wij hier op het forum. Geloof er dus geen bal van dat Woerts ook maar iets bevestigt...Misschien kan het wel kloppen dat er onderhandelingen met Koller zijn..maar dat kan ik ook verzinnen aan de hand van de uitspraken van van Marwijk. Maar Woerts? Aan wie heeft hij dit bevestigd dan? Dat staat er niet bij. Op deze manier proberen het bericht geloofwaardiger te maken is een beetje triest...en zoals Biseswar aangeeft is Woerts niet op kantoor de komende tijd. (eigenlijk ook niet een fijne timing met al die op stapel staande transfers)

Daar hoeft Woerts zich niet meer mee bezig te houden itt vorig jaar. Woordvoerders zijn nu Vogelzang en Bosz.
 Help mods!
Dn!S
Regelmatige invaller

Gepost op 16 augustus 2007 om 12:49:04.       MSN: dennis_e1989@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er staat op de site van feyenoordtime:

Als het goed is kunnen wij U vanavond meer vertellen over de situatie van Koller en Koevermans.

zouden ze dit gewoon hebben neergezet om de bezoekersstroom op gang te houden? Misschien hebben ze wel een primeurtje :P
Je kan het niet uitsluiten natuurlijk.
 Help mods!
Cruzeiro
Bankzitter

Reg.: 23 september 2004
Gepost op 16 augustus 2007 om 12:52:43.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
marrtijn schreef:

(...)

Daar hoeft Woerts zich niet meer mee bezig te houden itt vorig jaar. Woordvoerders zijn nu Vogelzang en Bosz.

Nee, das waar...maar als ik voor Feyenoord werkte zou ik in deze periode toch gewoon op kantoor willen zijn ivm met de transfers die gaan komen. Het is toch een cruciale periode voor Feyenoord.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-5-2
DR
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 16 augustus 2007 om 12:55:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Cruzeiro schreef:

(...)

Nee, das waar...maar als ik voor Feyenoord werkte zou ik in deze periode toch gewoon op kantoor willen zijn ivm met de transfers die gaan komen. Het is toch een cruciale periode voor Feyenoord.

En wat is de rol van Woerts bij aankopen dan? Financien doet Jacobs en op technisch gebied doet hij niks. Mandaatje aan de directie en hij kan weg.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
Cruzified
Ballenjongen

Gepost op 16 augustus 2007 om 12:56:29.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kalouless schreef:

(...)

In potentie. En in potentie was Pardo ook heel goed, net zoals Leonardo, Ono en noem maar op.

Gaat het om de praktijk dan kon Cruz niet tippen aan Kuijt en Pierre.

Wat nou niet tippen? Wie leidde ons naar ons laatste kampioenschap? Van Gastel en Cruz.

Hoeveel kampioenschappen hebben we met Kuijt en Pierre gehaald?

Cruz is een geweldenaar! Hij heeft op mij in elk geval een onuitwisbare indruk achtergelaten...

Cruzified 4 Life
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Bronfly
Nationale topspeler

Gepost op 16 augustus 2007 om 12:56:41.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is toch veel leuker dan al dat geouwehoer over spelers die wel of niet moeten komen!?!? Wat een top topic!
 Help mods!
marrtijn
Vedette

Gepost op 16 augustus 2007 om 13:04:34.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wel leuk dat Woerts ondanks zijn betrokkenheid bij transfers vanuit zijn vakantieadres even met Sjoerd Wierda van voetbalreport.nl belt om de Feyenoordfans van de laatste ontwikkelingen op de hoogte te brengen.
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 112 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk