Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Het grote geruchtentopic (deel V)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 112 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 112 »

Poster
Topic: Het grote geruchtentopic (deel V) 
Denlag
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Westland
Vak: -
Reg.: 5 juni 2005
Gepost op 15 augustus 2007 om 21:25:08.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dn!S schreef:

Ik vind nog niet dat we ons gelijkwaardig aan psv, ajax en az mogen stellen. Feyenoord heeft nu weilswaar een kampioenswaardige basiself staan, dat ze dat voor elkaar hebben gekregen is opzich al heel knap.

Maar je moet niet vergeten dat we op de reserve bank toch spelers hebben die vorig jaar steeds tekort kwamen. Misschien kunnen die voor een deel gedragen worden door de nieuwe toppers, maar het is toch niet te vergelijken met de reserve banken van az, ajax en psv.

Daarnaast vind ik de aanval nog te zwak, maar daar schijnt verandering in te komen...

Ik geloof niet dat de rest van de 'top4' wel een goede bank heeft,tenminste tov . Ben het wel met je eens dat er zeker nog een spits bij moet(het liefst een jongere getalenteerde) en toch nog een verdedigende middenvelder.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 15 augustus 2007 om 21:32:00.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MisterCro schreef:

Zoals ik het al vermoedde, werd ook door Vogelzang bevestigt in VI. We gaan kijken of er een gedeelte van dat geld kan worden geinvesteerd in de selectie. Van 13 miljoen euro gaat er een heel stuk af naar de investeerders, blijft hoogstens 7 miljoen euro over. Daar kan je nou niet echt bepaalde versterkingen(zoals Vogelzang het zei) halen. Bovendien is het nu veels te laat om spelers in te passen en weer iets nieuws te proberen. Competitie begint over een paar dagen, zoals ik al gisteren aangaf Feyenoord is veels te laat met vervanger voor Drenthe en een spits aan te trekken

REI]Daarnaast vind ik de aanval nog te zwak, maar daar schijnt verandering in te komen...

Helemaal mee eens!!! Neem eens een voorbeeld aan Groningen!!
Makaay zal wel weer op een eiland staan.......dit zag Feyenoord toch vantevoren aankomen

[Dit bericht is veranderd door willem van Hanegem (op 15 augustus 2007 21:33:46).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
edje51
Talent

Reg.: 6 juni 2007
Gepost op 15 augustus 2007 om 21:37:28.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
riklammerink schreef:

Dit bericht kwam ik tegen in het forum van voetbalonline:

Villarreal en Feyenoord vechten om Internationale aanvaller Julio Ricardo Cruz. De Spaanse club heeft vergaande interesse voor de overbodige Cruz. Na verluidt zou ook zijn oude club Feyenoord intresse hebben. De Argentijn heeft nog altijd niet zijn handtekening onder een contractverlenging bij Internazionale gezet en zijn vertrek lijkt een kwestie van tijd.

bRON: El Mediterraneo

Ik hoop dat die NIET komt

Heb over Cruz al eerder mijn mening gezegd.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
El Jefecito
Vedette

Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 15 augustus 2007 om 21:41:52.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Cruz eeuwige held.. En bovendien de afgelopen jaren enorm gegroeid
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.379,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
marrtijn
Vedette

Uit: amsterdam
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 23 december 2004
Gepost op 15 augustus 2007 om 21:44:24.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem van Hanegem schreef:

(...)

REI]Daarnaast vind ik de aanval nog te zwak, maar daar schijnt verandering in te komen...

Helemaal mee eens!!! Neem eens een voorbeeld aan Groningen!!
Makaay zal wel weer op een eiland staan.......dit zag Feyenoord toch vantevoren aankomen

Feyenoord heeft een maand gelden al 7 versterkingen gepresenteerd hoor, een maand voor het begin van de competitie. Dat gemakkelijke gelul ook altijd....

Het is nu ongeveer 48 uur geleden dat Drenthe medisch gekeurd is en het geld van de transfer zeker is. Maandag zou je dus eventueel kunnen beginnen met onderhandelen.

Onderhandelen betekent niet dat je direct het hoogste biedt dat je wilt uitgeven en misschien zijn de beoogde opvolgers in de ogen van de technische staf de uiteindelijke minimum vraagprijs van de clubs niet waard. In dat geval moet de directe van Feyenoord niet overgaan tot koop in het belang van de continuiteit van de club.

Ajax heeft de 27 miljoen van Sneijder ook sinds maandag op zak en die hebben ook niet binnen 5 minuten een paar nieuwe spelers. Het is echt niet zo makkelijk als jij voorstelt en die kritiek slaat dus ook gewoon nergens op. Infantiel gezwets.

btw. Groningen was al lang bezig met Berg. Die wilden ze al veel langer hebben en de kans is groot dat die ook was gekomen zonder het vertrek van Suarez. Alleen door de transfer van Suarez hadden ze wat meer armslag.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
hodie
Vedette

Uit: mijnsheerenland
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 9 juni 2004
Gepost op 15 augustus 2007 om 21:47:26.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
edje51 schreef:

(...)

nou ik wel, klasse voetballer...

zeker nog eens gegroeid in italië.

feyenoord mag in zijn handjes knijpen als een topspeler als cruz nog gehaald kan worden.

bovendien kan hij prima die lange ballen doorkoppen en samen met makaay een goed duo vormen.

cruz zoekt namelijk graag de duels op. hangt ook tegen tegenstanders. makaay wil graag ruimte en 'ontwijkt' verdedigers meestal..om net dat metertje te pakken.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
helter skelter
Meervoudig international

Uit: Rotterdam
Reg.: 20 april 2006
Gepost op 15 augustus 2007 om 21:47:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
edje51 schreef:

(...)

Cruz mag van mij ook in Milaan blijven, dat zou echt weer zo'n 'nostalgie-aankoop' zijn
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Denlag
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Westland
Reg.: 5 juni 2005
Gepost op 15 augustus 2007 om 21:48:53.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
helter skelter schreef:

(...)

Cruz mag van mij ook in Milaan blijven, dat zou echt weer zo'n 'nostalgie-aankoop' zijn

Over nostalgie gesproken Helter Skelter

[Dit bericht is veranderd door Denlag (op 15 augustus 2007 21:49:31).]
 Help mods!
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 15 augustus 2007 om 22:02:37.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
helter skelter schreef:

(...)

Als Cruz wil en hij is haalbaar. HALEN dan!!
 Help mods!
Lampard
Regelmatige invaller

Uit: Ridderkerk
Vak: Marathontribune - E
Reg.: 1 mei 2006
Gepost op 15 augustus 2007 om 22:33:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nix nostalgieaankoop, een topaankoop!

Ramde er vorig jaar als invaller ook nog genoeg in bij Inter.

Zoals WvH al zei, als je m kan halen, halen!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.374,9VoVo: -Opstelling: incompleet
XXX
International

Reg.: 13 december 2004
Gepost op 15 augustus 2007 om 22:38:47.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

"Luis Suarez misschien terug naar groningen.

Het leek alsof de 20-jarige spits 5 seizoenen voor Ajax zou uitkomen ware het niet dat de jeugdige speler in zijn contract een clausule had laten opnemen.

Alleen bij plaatsing van de CL zou Suarez de volledige 5 jaar blijven.
Aangezien er vanavond door Ajax is verloren van het almachtige Slavia Praag (begroting van 5 miljoen euro red.) met 0-1 lijkt het voor de amsterdamse club vooralsnog onmogelijk zich te kwalificeren.
Mocht de club zich dus niet kwalificeren dan raakt het niet alleen de speler kwijt aan Groningen maar zal het ook enkele miljoenen mislopen aan inkomsten uit de CL."

Bron
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.497,4VoVo: -Opstelling: 4-5-1
eAzi
Ballenjongen

Vak: Marathontribune - EE
Reg.: 11 juni 2007
Gepost op 15 augustus 2007 om 22:46:22.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die post hierboven is flinke onzin zeg.

[Dit bericht is veranderd door eAzi (op 15 augustus 2007 22:47:32).]
 Help mods!
XXX
International

Gepost op 15 augustus 2007 om 22:48:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
eAzi schreef:

LOL

Scherp gezien......

Voor de rest zou ik toch maar ff op de "Bron" link klikken ...(virus rofl ) dan kan je gelijk zien wat mijn bron is

[Dit bericht is veranderd door XXX (op 15 augustus 2007 22:49:54).]
 Help mods!
WD_1908 Rode kaart: waarschuwing
Nationale topspeler

Uit: Nieuw-Lekkerland
Vak: Maastribune - V
Reg.: 28 juni 2006
Gepost op 15 augustus 2007 om 22:48:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
eAzi schreef:

zou je denken?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.493,3VoVo: -Opstelling: -
XXX
International

Gepost op 15 augustus 2007 om 22:55:39.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
WD_1908 schreef:

(...)

zou je denken?

Was meer een ode aan "OrCristian Daily" alleen zal ik dat niveau waarschijnlijk nooit en te nimmer kunnen halen

Het mooiste/merkwaardigste van vanavond is dat Dhr. Jans van groningen toch nog gelijk krijgt.
Zijn opmerking over dat ajax waarschijnlijk in dezelfde europese competitie terecht zou komen en het dus geen verbetering zou zijn voor Suarez
 Help mods!
julio
Meervoudig international

Reg.: 15 juni 1999
Gepost op 15 augustus 2007 om 23:02:22.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Lampard schreef:

Nix nostalgieaankoop, een topaankoop!

Ramde er vorig jaar als invaller ook nog genoeg in bij Inter.

Zoals WvH al zei, als je m kan halen, halen!

Precies, was in zijn tijd bij Feyenoord al top, maar is door de jaren in Italie absolute top geworden, geloof dat ie er als invaller bij inter afgelopen seizoen iets van 12 in heeft geschopt, jaar daarvoor meer dan twintig. Zegt genoeg lijkt mij.

Elke wedstrijd in de Kuip wanneer er een helicopter overkomt denk ik meteen dat Cruz wordt ingevlogen, wordt tijd dat ie weer terugkomt!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Pascal
Vedette

Reg.: 6 juli 2003
Gepost op 15 augustus 2007 om 23:03:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

het mooiste was dat ze met hun eigen middelen werden teruggepakt. zag je dat kut-konijn vies lachen en juichen nadat hij een penalty had versierd? heerlijk, gerechtigheid bestaat dus toch nog. knabbel versiert een pingel, babbel mist hem, en de tegenstander maakt hem wel. haha. nu weer ontopic.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
emmylover
Vedette

Uit: eindhoven
Reg.: 12 april 2004
Gepost op 15 augustus 2007 om 23:19:37.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Pascal schreef:

het mooiste was dat ze met hun eigen middelen werden teruggepakt. zag je dat kut-konijn vies lachen en juichen nadat hij een penalty had versierd? heerlijk, gerechtigheid bestaat dus toch nog. knabbel versiert een pingel, babbel mist hem, en de tegenstander maakt hem wel. haha. nu weer ontopic.

dat was ook een grote fout van hem dat juichen op de grond dat zag de scheids ook en die wist gelijk dat hij fout zat ,je kon er dus op wachtendat hij iets terug zou doen.stom stommer suares
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.407,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Pascal
Vedette

Reg.: 6 juli 2003
Gepost op 15 augustus 2007 om 23:37:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

als je dat als scheids ziet moet je zo sterk zijn je beslissing terug te draaien en hem geel geven voor een schwalbe.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Bananensplit
Nationale topspeler

Uit: Tilburg
Reg.: 5 juli 2006
Gepost op 15 augustus 2007 om 23:44:59.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Denlag schreef:

(...)

Ik geloof niet dat de rest van de 'top4' wel een goede bank heeft,tenminste tov . Ben het wel met je eens dat er zeker nog een spits bij moet(het liefst een jongere getalenteerde) en toch nog een verdedigende middenvelder.

Precies. Az is de enige die mijn inzien een bank heeft met spelers die gelijkwaardig zijn aan de basiself. ajax heeft de breedte van hun selectie vandaag goed in kaart gebracht. Psv heeft mischien 2/3 leuke bankzitters en dan reken ik daar nota bene van der Leegte nog bij.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.481,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Opoku
Vedette

Uit: Ankum
Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 18 mei 2004
Gepost op 15 augustus 2007 om 23:51:27.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dudek Komt bij Real in het veld 2 minuten voor tijd en ja hoor hij kijkt een vrije trap weer in de goal.Wat hebben wij hem toen toch op het juiste moment verkocht Drenthe speelde slecht in de 2e helft tegen Betis...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.455,5VoVo: -Opstelling: incompleet
chelsea1
Bankzitter

Uit: Ingen
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 31 juli 2006
Gepost op 16 augustus 2007 om 00:19:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nou dan begrijp jij het niet helemaal Cruz is veruit de beste spits die we delaatste 20 jaar in huis hebben gehad...

quote:
edje51 schreef:

(...)

Help mods!
MD
Vedette

Reg.: 16 juni 2003
Gepost op 16 augustus 2007 om 00:28:42.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
chelsea1 schreef:

Nou dan begrijp jij het niet helemaal Cruz is veruit de beste spits die we delaatste 20 jaar in huis hebben gehad...

(...)

ná Pi-Air en Kuyt ja...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Dn!S
Regelmatige invaller

Uit: rotterdam
Reg.: 26 juni 2007
Gepost op 16 augustus 2007 om 00:58:39.       MSN: dennis_e1989@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Opoku schreef:

Dudek Komt bij Real in het veld 2 minuten voor tijd en ja hoor hij kijkt een vrije trap weer in de goal.Wat hebben wij hem toen toch op het juiste moment verkocht Drenthe speelde slecht in de 2e helft tegen Betis...

gelukkig, des te slechter hij speelt dit jaar des te betere zaken heeft feyenoord gedaan en des te meer wordt duidelijk in wat voor een hersenloze staat al die rijke clubs zich bevinden.

Ze willen allemaal per se ieder talentje wat er loopt hebben voor de concurrentie hem heeft en baseren hemelshoge geldbedragen op veel te weinig prestaties, bah.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kalouless
Vedette

Reg.: 19 mei 2000
Gepost op 16 augustus 2007 om 01:14:13.         ICQ: 2094357  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
chelsea1 schreef:

In potentie. En in potentie was Pardo ook heel goed, net zoals Leonardo, Ono en noem maar op.

Gaat het om de praktijk dan kon Cruz niet tippen aan Kuijt en Pierre.

Het probleem met Cruz is dat hij net als Makaay geen werker is. Het is een lepe voetballer die zijn kansen afwacht. Dat is prima als je bliksemafleiders als Van Persie en/of Kalou op de flanken hebt die de aandacht naar zich toe trekken, maar met types als Slory en Vincken zit dat er niet of nauwelijks in. En dat zag je ook: Makaay werd zonder enige moeite geneutraliseerd door de verdedigingen van Chelsea, Liverpool en Porto. Met Cruz zal dat niet veel anders zijn. Zet je die twee samen in de aanval in een 4-4-2 dan heb je zo weinig bliksemafleiding voorin dat ze zich niet onzichtbaar kunnen maken en dus ook niet opeens vanuit het niets kunnen opdoemen. Ik zie het dus niet gebeuren.

[Dit bericht is veranderd door Kalouless (op 16 augustus 2007 01:15:09).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.463,7VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 112 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk