| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel V) |  |
|
marrtijn Vedette
Uit: amsterdam Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1662 Reg.: 23 december 2004 | Volgens mij had Cruz toch onlangs zijn contract verlengd? Volgens deze 'site' niet, maar er staat me bij dat Inter ook erg tevreden met hem was en dat hij zelfs in een interview aangaf zijn carriere daar te willen afsluiten.
Het lijkt me geen optie. Ook gezien het verschil in verdiensten. Of Cruz moet filantropische ambities hebben.
Ben benieuwd wat er waar is van Pryor. Ik was zeer onder de indruk van hem vorig jaar bij Vitesse. Lijkt mij zeer geschikt voor de leemte die Drenthe achterlaat.
Ik heb nog een artikel gevonden waarin De Mos aangeeft dat Pryor absoluut niet weg mag... http://www.ad.nl/sport/article1384699.ece
Maar iedereen is te koop natuurlijk.
[Dit bericht is veranderd door marrtijn (op 15 augustus 2007 18:19:19).]
|
|
|
helter skelter Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 705 Reg.: 20 april 2006 | bron = El Mediterraneo?
klinkt als een budget reisbureau...inderdaad broodje aap
|
|
|
MisterCro Veelbelovend talent
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 117 Reg.: 19 juni 2007 | Zoals ik het al vermoedde, werd ook door Vogelzang bevestigt in VI. We gaan kijken of er een gedeelte van dat geld kan worden geinvesteerd in de selectie. Van 13 miljoen euro gaat er een heel stuk af naar de investeerders, blijft hoogstens 7 miljoen euro over. Daar kan je nou niet echt bepaalde versterkingen(zoals Vogelzang het zei) halen. Bovendien is het nu veels te laat om spelers in te passen en weer iets nieuws te proberen. Competitie begint over een paar dagen, zoals ik al gisteren aangaf Feyenoord is veels te laat met vervanger voor Drenthe en een spits aan te trekken
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: MisterCro schreef:
Zoals ik het al vermoedde, werd ook door Vogelzang bevestigt in VI. We gaan kijken of er een gedeelte van dat geld kan worden geinvesteerd in de selectie. Van 13 miljoen euro gaat er een heel stuk af naar de investeerders, blijft hoogstens 7 miljoen euro over. Daar kan je nou niet echt bepaalde versterkingen(zoals Vogelzang het zei) halen. Bovendien is het nu veels te laat om spelers in te passen en weer iets nieuws te proberen. Competitie begint over een paar dagen, zoals ik al gisteren aangaf Feyenoord is veels te laat met vervanger voor Drenthe en een spits aan te trekken
Bij nader inzien had je toch gelijk. 
|
|
|
Tito Ortiz Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12597 Reg.: 6 mei 2004 |
quote: aliendwurf schreef:
(...)
ongeveer 9.75 miljoen houd Feyenoord over om te investeren.
|
|
|
marrtijn Vedette
Uit: amsterdam Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1662 Reg.: 23 december 2004 |
(...)
We hebben nog twee weken. Alleen echte versterkingen. Prima zou ik zeggen. Als ze niet honderd 100% overtuigd zijn van de spelers die wel haalbaar zijn en de echte versterkingen zijn te duur, dan gaan we gewoon lekker voetballen met de huidige groep.
Dan gaan we dit seizoen gewoon genieten van Makaay, Van Bronckhorst, Hofland, De Cler, De Guzman, Nuri Sahin, Slory, Bruins, Vlaar, De Guzman, Wijnaldum, Jordi Buijs, en volgend seizoen maken we weer een stap.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: marrtijn schreef:
(...)
We hebben nog twee weken. Alleen echte versterkingen. Prima zou ik zeggen. Als ze niet honderd 100% overtuigd zijn van de spelers die wel haalbaar zijn en de echte versterkingen zijn te duur, dan gaan we gewoon lekker voetballen met de huidige groep.
Dan gaan we dit seizoen gewoon genieten van Makaay, Van Bronckhorst, Hofland, De Cler, De Guzman, Nuri Sahin, Slory, Bruins, Vlaar, De Guzman, Wijnaldum, Jordi Buijs, en volgend seizoen maken we weer een stap.
Mijn post was dan ook cynisch bedoelt.
Ik ben al lang blij waar we staan,dat mag sowieso al een klein wonder heten. 
[Dit bericht is veranderd door aliendwurf (op 15 augustus 2007 19:12:24).]
|
|
|
Tito Ortiz Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12597 Reg.: 6 mei 2004 |
(...)
En het Wonder heet Peter Bosz en zijn vriendjes! (ben benieuwd hoe derksen nu over bosz en zijn vrienden klik praat)
De Supporters mogen hem eigenlijk ook wel eens bedanken. Want hij heeft goeie dingen gedaan, waardoor we bijna in 1 keer de achterstand hebben weggewerkt die we hadden met de overige top-4.
[Dit bericht is veranderd door Tito Ortiz (op 15 augustus 2007 19:16:11).]
|
|
|
marrtijn Vedette
(...)
Mooi!
We moeten gewoon lekker gaan voetballen dit seizoen. Ik heb er echt zin in.
Vorig jaar speelden we zo in de laatste wedstrijd:
Timmer
Buijs - Vlaar - Bahia - Drenthe
De Guzman - Schreuder - Lucius
Castelen - Charisteas- Van Hooijdonck
Ik zeg, we zijn op 1 positie zwakker geworden (Slory-Castelen), hoewel ik Slory wel enorme stappen zie gaan maken dit seizoen. We zijn op 3 posities gelijkwaardig (Timmer, Vlaar, De Guzman). Op de overige posities zijn we (stukken) sterker geworden.
Goed werk van de technische staf. Hopelijk lukt nog een echte versterking te halen, zo niet, dan was het evengoed een zomer van toptransfers die bovendien niets hebben gekost wegens de verkoop van een eerstejaars prof.
|
|
|
SUPERFAN Vedette
Uit: Bilthoven Vak: Olympiatribune - N Posts: 5204 Reg.: 7 april 2004 | Cruz zou gezegt hebben ooit nog is terug te willen komen, dan is dit 1 van zijn laatste kansen. Het zou me verbazen natuurlijk.
|
|
|
MisterCro Veelbelovend talent
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 117 Reg.: 19 juni 2007 |
quote: Tito Ortiz schreef:
(...)
En het Wonder heet Peter Bosz en zijn vriendjes! (ben benieuwd hoe derksen nu over bosz en zijn vrienden klik praat)
De Supporters mogen hem eigenlijk ook wel eens bedanken. Want hij heeft goeie dingen gedaan, waardoor we bijna in 1 keer de achterstand hebben weggewerkt die we hadden met de overige top-4.
Nou ik vind eerder dat Vogelzang dat wonder heeft verricht. Bosz? Die is nog een twijfgeval, aangezien Hofland, De Cler en Makaay eerder warm werden gemaakt door Rob Jansen. Nadat Vogelzang is gekomen, is er een heleboel veranderd. De schuld is echt veel minder, er is goed gesaneerd en bovendien worden nu gekeken naar echte versterkingen
|
|
|
Vindog Ballenjongen
Vak: - Posts: 9 Reg.: 8 juni 2007 | Het schijnt dat Feyenoord juist weer het hele bedrag van Drenthe weer zou kunnen investeren dat had ik ergens gelezen.
|
|
|
paasei International
Vak: - Posts: 600 Reg.: 5 oktober 2004 |
quote: Vindog schreef:
Het schijnt dat Feyenoord juist weer het hele bedrag van Drenthe weer zou kunnen investeren dat had ik ergens gelezen.
nee de inversteerders hoefden hun deel niet ofzo dat deel mochten ze investeren
|
|
|
|
berg1f Internationale topspeler
Uit: Oldenzaal Vak: - Posts: 923 Reg.: 24 september 2004 | Ik verwacht gezien de huidige ontwikkelingen deze zomer nog wel een zeer goede aankoop, we moeten alleen even geduld hebben al is dat verdomd moeilijk, na zondag kan ook nog gerust, er gebeurt de komende twee weken nog genoeg bij de clubs. Er zullen spelers afvallen bij grote clubs, die goed genoeg zijn voor ons, desnoods huur en dan in de winterstop een directe versterking erbij 
|
|
|
beerigoal Ballenjongen
Vak: - Posts: 14 Reg.: 10 november 2006 | Ik heb ergens gelezen dat Feyenoord de 19 jarige middenvelder Fernandez Lucero van Boca Juniors (Argentijn)gaat kopen hij zal vrijdag middag een contract tekent voor 4 jaar hij zal ongeveer 10 miljoen kosten Julio Ricardo Cruz zou hem in contact hebben gebracht met Feyenoord.
Dit stond op de site Feyenoord Time.
Weet iemand hier meer over.Ik heb even gegoogeld maar kon niks vinden!Broodje aap??
|
|
|
janko32 Ballenjongen
Vak: - Posts: 14 Reg.: 11 juli 2007 | koop die janda van slavia praag....komt erg goed over. die back van ajax word helemaal dolgedraaid door hem.(is een linksbuiten)
|
|
|
Schapenkop Nationale topspeler
Uit: Dordrecht Vak: Stadiontribune - UU Posts: 737 Reg.: 6 april 2004 |
quote: marrtijn schreef:
(...)
Mooi!
We moeten gewoon lekker gaan voetballen dit seizoen. Ik heb er echt zin in.
Vorig jaar speelden we zo in de laatste wedstrijd:
Timmer
Buijs - Vlaar - Bahia - Drenthe
De Guzman - Schreuder - Lucius
Castelen - Charisteas- Van Hooijdonck
Ik zeg, we zijn op 1 positie zwakker geworden (Slory-Castelen), hoewel ik Slory wel enorme stappen zie gaan maken dit seizoen. We zijn op 3 posities gelijkwaardig (Timmer, Vlaar, De Guzman). Op de overige posities zijn we (stukken) sterker geworden.
Goed werk van de technische staf. Hopelijk lukt nog een echte versterking te halen, zo niet, dan was het evengoed een zomer van toptransfers die bovendien niets hebben gekost wegens de verkoop van een eerstejaars prof.
Ik ben het niet helemaal met je eens dat we op drie posities gelijkwaardig zijn, Timmer, Vlaar en zeker de Guzman zullen dit jaat toch echt in staat moeten zijn om veel beter te presteren als afgelopen jaar waardoor je hooguit kan zeggen dat je op 1 positie minder bent geworden (Castelen / Slory).
|
|
|
Denlag Geselecteerd voor Oranje
Uit: Westland Vak: - Posts: 505 Reg.: 5 juni 2005 |
quote: beerigoal schreef:
Ik heb ergens gelezen dat Feyenoord de 19 jarige middenvelder Fernandez Lucero van Boca Juniors (Argentijn)gaat kopen hij zal vrijdag middag een contract tekent voor 4 jaar hij zal ongeveer 10 miljoen kosten Julio Ricardo Cruz zou hem in contact hebben gebracht met Feyenoord.
Dit stond op de site Feyenoord Time.
Weet iemand hier meer over.Ik heb even gegoogeld maar kon niks vinden!Broodje aap??
Pita kaas
|
|
|
marrtijn Vedette
quote: Schapenkop schreef:
(...)
Ik ben het niet helemaal met je eens dat we op drie posities gelijkwaardig zijn, Timmer, Vlaar en zeker de Guzman zullen dit jaat toch echt in staat moeten zijn om veel beter te presteren als afgelopen jaar waardoor je hooguit kan zeggen dat je op 1 positie minder bent geworden (Castelen / Slory).
Heb je helemaal gelijk in.
@ janko: hij speelt tegen die Colin hoor. Niet te gehaast te werk gaan.
|
|
|
User75898 Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 1225 Reg.: 22 maart 2004 |
quote: janko32 schreef:
koop die janda van slavia praag....komt erg goed over. die back van ajax word helemaal dolgedraaid door hem.(is een linksbuiten)
Gast, hij staat tegenover die dwaas van een Colin!
|
|
|
janko32 Ballenjongen
Vak: - Posts: 14 Reg.: 11 juli 2007 | ja oke, maar speelt toch wel goed. erg balvast en handig
|
|
|
Obiku Vedette
Vak: Maastribune - W2 Posts: 4356 Reg.: 17 maart 2003 |
quote: janko32 schreef:
koop die janda van slavia praag....komt erg goed over. die back van ajax word helemaal dolgedraaid door hem.(is een linksbuiten)
Tegen die Colin zou Kolkka of Huysegems ook uitblinken, dat die kerel een contract heeft gekregen is een nog erger vorm van vriendjespolitiek dan Schreuder bij ons.
|
|
|
Dn!S Regelmatige invaller
Uit: rotterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 271 Reg.: 26 juni 2007 | Ik vind nog niet dat we ons gelijkwaardig aan psv, ajax en az mogen stellen. Feyenoord heeft nu weilswaar een kampioenswaardige basiself staan, dat ze dat voor elkaar hebben gekregen is opzich al heel knap.
Maar je moet niet vergeten dat we op de reserve bank toch spelers hebben die vorig jaar steeds tekort kwamen. Misschien kunnen die voor een deel gedragen worden door de nieuwe toppers, maar het is toch niet te vergelijken met de reserve banken van az, ajax en psv.
Daarnaast vind ik de aanval nog te zwak, maar daar schijnt verandering in te komen...
|
|
|
titan57nl Vedette
Uit: Fortaleza Vak: - Posts: 3618 Reg.: 11 maart 2002 | Die jonge linksbuiten van Slavia Praag loopt lekker te ballen zeg..... (halen!)
[Dit bericht is veranderd door titan57nl (op 15 augustus 2007 21:24:05).]
|
|
|
janko32 Ballenjongen
Vak: - Posts: 14 Reg.: 11 juli 2007 | dat vrees ik ook....
na de eerste 11 komt er een erg groot gat kwa niveau!!
titan....dat meldde ik net ook. ik vind hem ook erg opvallen. je bedoeld die janda
[Dit bericht is veranderd door janko32 (op 15 augustus 2007 21:24:50).]
|
|
|