| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel V) |  |
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6358 Reg.: 7 augustus 2005 |
quote: willem1969 schreef:
(...)
Heb je er ooit serieus over gedacht dan?
Ik niet maar sommigen hier wel.
|
|
|
helter skelter Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 705 Reg.: 20 april 2006 |
quote: FRB schreef:
Friesch Dagblad: Galatasaray wil 17 miljoen betalen voor Alves
15/08 (14:30) Volgens het Friesch Dagblad heeft de Turkse club Galatasaray zeventien miljoen euro over voor Afonso Alves. Die club greep eerder deze week naast Arouna Koné van PSV.
nieuws Geruchten over Turkse interesse in de topscorer van Nederland circuleren al langer, maar tot nog toe kwam er niets concreets naar buiten. Een delegatie van Galatasaray dacht eerder deze week Koné wel even uit Eindhoven op te halen. Er werd ook een serieus bod uitgebracht, maar de Turken zagen over het hoofd dat Koné helemaal geen zin heeft in een verhuizing naar die club.
Volgens het FD heeft Galatasaray zeventien miljoen euro voor Alves. Eerder zou een bod van ongeveer dezelfde grootte van de hand zijn gewezen. Dat bod kwam volgens nooit bevestigde berichten van Lokomotiv Moskou.
Ik denk dat we die wel kunnen vergeten.
als het waar is....
onbegrijpelijk, Galatasaray zit diep in de schulden en heeft geen nagel om haar kont te krabben en dan toch gewoon €17.000.000 bieden op een speler
in die contreien weet je nooit waar het geld vandaan komt zullen we maar zeggen 
[Dit bericht is veranderd door helter skelter (op 15 augustus 2007 15:36:22).]
|
|
|
Thedge  Meervoudig international
Vak: - Posts: 1708 Reg.: 22 augustus 2006 |
quote: FRB schreef:
(...)
Ik niet maar sommigen hier wel.
Denk dat we dan eerst nog 20 nieuwe talentenpools moeten openen. Daarnaast zou Alves wel enorm dom zijn om nu naar Feyenoord te verkassen.
|
|
|
vdkorput Regelmatige invaller
Uit: Haarlem Vak: - Posts: 266 Reg.: 31 januari 2006 |
quote: marrtijn schreef:
Dit seizoen kunnen we beter gebruiken om de talenten de ruimte te geven en dan na het seizoen kijken hoe we de volgende stap kunnen maken.
Dit hoor ik echt elk jaar. Altijd maar uitstellen en overgangsjaren.
Gewoon kampioen willen worden, dit seizoen!
[Dit bericht is veranderd door vdkorput (op 15 augustus 2007 15:54:15).]
|
|
|
Kuytekind Internationale topspeler
Vak: - Posts: 903 Reg.: 23 juli 2003 |
quote: deVries86 schreef:
Feyenoords interim-commissaris Peter Vogelzang bevestigt dat de club onderzoekt of tenminste een deel van de transfersom van Drenthe kan worden geherinvesteerd. "Op dit moment bekijken we de opties", zegt Vogelzang. "Wij zijn het eens met de trainer dat er iets bij moet, alleen zoeken we wel naar kwaliteit, naar echte versterkingen. Mijn gevoel zegt dat er tot de eerste wedstrijd in Utrecht niets zal gebeuren, al weet je het nooit. Als het niet lukt, zal de trainer het moeten doen met het dan aanwezige materiaal."
Bron: VI
Dat vind ik altijd zo knap, dat je iemand verkoopt (in dit geval voor veel geld net als Kuyt) en daarna niet zeker bent of je het geld weer kunt besteden, als je ze niet verkocht had had je toch 0,0 gehad , zeker in geval van drenthe had je toch nooit op zoveel geld gerekend? Of het moet tactiek zijn om net te doen alsof we geen geld hebben, dan is het klasse!
|
|
|
Obiku Vedette
Vak: Maastribune - W2 Posts: 4356 Reg.: 17 maart 2003 |
quote: Kuytekind schreef:
(...)
Dat vind ik altijd zo knap, dat je iemand verkoopt (in dit geval voor veel geld net als Kuyt) en daarna niet zeker bent of je het geld weer kunt besteden, als je ze niet verkocht had had je toch 0,0 gehad , zeker in geval van drenthe had je toch nooit op zoveel geld gerekend? Of het moet tactiek zijn om net te doen alsof we geen geld hebben, dan is het klasse!
Feyenoord zal ook een deel willen gebruiken om schulden af te lossen, ze staan er in financieel opzicht natuurlijk niet bepaald florissant voor.
Dan moet de beoogde vervanger ook nog voor de juiste prijs beschikbaar zijn, en twee weken voor de deadline vraagt iedere club de hoofdprijs voor zijn spelers.
|
|
|
FRB Vedette
quote: Kuytekind schreef:
(...)
Ik weet niet of ik je nou goed begrijp maar verdiend geld kun je voor meerdere doeleinden gebruiken.
Mss wil Vogelzang de hele transfersom van Drenthe wel in de exploitatie stoppen net als bij Castelen.
|
|
|
jkartiest Bankzitter
Uit: BOZ Vak: - Posts: 185 Reg.: 30 juli 2005 | Feyenoord wil snel versterkingen
Feyenoord-trainer Bert van Marwijk hoopt deze week nog twee spelers toe te voegen aan zijn selectie. Na het vertrek van Royston Drenthe naar Real Madrid is er een nieuwe vacature ontstaan bij de Rotterdammers.
De transfer van Drenthe naar De Koninklijke levert Feyenoord een kleine veertien miljoen op. Van Marwijk verwacht dat een deel van die transfersom gebruikt zal worden voor het aantrekken van nieuwe spelers.
Feyenoord was al op zoek naar een middenvelder en aanvaller, maar moet nu dus ook opzoek naar een speler voor op de linker flank. Danijel Pranjic van sc Heerenveen en Jan Koller (AS Monaco) worden genoemd als nieuwe aankopen.
De oefenmeester van Feyenoord werkte bij Borussia Dortmund al succesvol samen met de lange Koller. De aanvaller is in Frankrijk ongelukkig en wil dolgraag herenigd worden met Van Marwijk.
Interim-commissaris Peter Vogelzang denkt niet dat er voor de eerste wedstrijd van zondag tegen FC Utrecht één of meerdere aankopen gedaan zullen zijn. Wél bevestigt Vogelzang dat een deel van het transfergeld van Royston Drenthe geïnvesteerd zal worden in aankopen. "We zijn het met Bert eens dat er iets bij moet komen, maar we zoeken wel naar kwaliteit. Alleen échte versterkingen komen er nog bij", aldus Vogelzang in de VI.
Ik hoop dat het lukt...
|
|
|
Yanell Talent
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 83 Reg.: 20 juni 2007 | ik ook.. maar ik had toch liever koevermans gezien. 
|
|
|
titan57nl Vedette
Uit: Fortaleza Vak: - Posts: 3618 Reg.: 11 maart 2002 | Vogelenzang:"We zijn het met Bert eens dat er iets bij moet komen, maar we zoeken wel naar kwaliteit. Alleen échte versterkingen komen er nog bij", aldus Vogelzang in de VI.
Kijk dat geeft de burger moed!
|
|
|
Mortale Bankzitter
Uit: BOZ Vak: - Posts: 185 Reg.: 30 juli 2005 |
quote: titan57nl schreef:
Vogelenzang:"We zijn het met Bert eens dat er iets bij moet komen, maar we zoeken wel naar kwaliteit. Alleen échte versterkingen komen er nog bij", aldus Vogelzang in de VI.
idd, alleen wel jammer dat tie er ook bij zegt: Waarschijnlijk niet voor Fc Utrecht.
|
|
|
Obiku Vedette
Vak: Maastribune - W2 Posts: 4356 Reg.: 17 maart 2003 |
Vogelenzang:"We zijn het met Bert eens dat er iets bij moet komen, maar we zoeken wel naar kwaliteit. Alleen échte versterkingen komen er nog bij", aldus Vogelzang in de VI.
Had je wat anders verwacht dan, het probleem is alleen dat die "echte versterkingen" meestal spelers zijn die hun clubs liever niet meer zien vertrekken twee weken voor de deadline.
|
|
|
Thedge  Meervoudig international
Vak: - Posts: 1708 Reg.: 22 augustus 2006 |
Wat had ie anders moeten zeggen. We gaan voor een paar losers en het liefst gaan we een paar miskopen binnen halen zoals vorig jaar.
Volgens mij zijn de centjes meer dan op en hoeven we geen wonderen meer te verwachten.
|
|
|
|
Nick.K Nationale topspeler
Uit: Roosendaal Vak: Olympiatribune - P Posts: 847 Reg.: 7 januari 2001 |
quote: Thedge schreef:
(...)
Wat had ie anders moeten zeggen. We gaan voor een paar losers en het liefst gaan we een paar miskopen binnen halen zoals vorig jaar.
Volgens mij zijn de centjes meer dan op en hoeven we geen wonderen meer te verwachten.
Kan wel he Kees is ook scout
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: Biseswar schreef:
El Hamdaoui heeft na zijn Excelsior periode niks meer gepresteerd. Bij Tottenham heeft hij geen potten kunnen breken, Vind je dat gek??? Met spitsen als Keane, Mido en Defoe? gevolg hiervan is dat hij werd verhuurd aan Derby County. Daar liep meneer een blessure op, toen keerde hij vroegtijdig terug naar de ´Spurs´. Na zijn blessure werd hij wederom uitgeleend aan Derby County, weer liep meneer na een paar wedstrijden een blessure op en nu mocht hij wederom vroegtijdig terug keren naar Tottenham Hotspur.
Willem II kochte El Hamdaoui van de ´Spurs´, een spectaculaire aankoop uit Tilburg. WvH had Willem II geadviseerd om hem te halen. El Hamdaoui schitterde meteen in het shirt van Willem II, maar in de 5de wedstrijd raakte hij ernstig geblesseerd. Dag Seizoen!
Deze man heeft de laatste paar seizoen helemaal niks meer laten zien, erg blessure gevoelig en op zo´n iemand zitten we niet te wachten.
Sorry hoor maar vanaf links zou dit een geweldige aankoop zijn. El Ham is van Persie 2e. Zelfde techniek!!
[Dit bericht is veranderd door willem van Hanegem (op 15 augustus 2007 16:55:42).]
|
|
|
BrightSideOfLife Vedette
Uit: Roermond Vak: Maastribune - K Posts: 1501 Reg.: 23 september 2002 |
quote: Thedge schreef:
Geloof ik niet. Het vertrek van Castelen zal heus wel meebegroot zijn en dus ook de opvolging daarvan. De verkoop van Drenthe zal wel als "meevaller" de boeken in gaan, en vanaf begin af aan wordt er al aangegeven dat er nog twee spelers bij moeten komen dus zal daar zeker geld voor zijn.
Inmiddels zijn we ook van Abubakari en die Braziliaan (naam effe kwijt, heeft dus geen indruk gemaakt) af, dus in de salarissen scheelt dat ook weer aardig wat besteedbare ruimte.
|
|
|
Kalouless Vedette
Vak: - Posts: 1862 Reg.: 19 mei 2000 |
quote: BrightSideOfLife schreef:
(...)
Geloof ik niet. Het vertrek van Castelen zal heus wel meebegroot zijn en dus ook de opvolging daarvan.
Het geld van Castelen is 'm in de komst van De Cler, Makaay c.s. gaan zitten. Die centen zijn dus al weer uitgegeven, zo heeft Vogelenzang ook al min of meer gezegd in het AD.
quote: De verkoop van Drenthe zal wel als "meevaller" de boeken in gaan, en vanaf begin af aan wordt er al aangegeven dat er nog twee spelers bij moeten komen dus zal daar zeker geld voor zijn.
Twee spelers komen er wel bij, ja, maar Feyenoord zal dat niet overhaast gaan doen. En ik ben daar blij mee. Het paniek en peeuw-werk van het verleden is iets dat we maar ver achter ons moeten laten.
|
|
|
riklammerink Meervoudig international
Uit: Reutum Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 654 Reg.: 19 juni 2003 | Dit bericht kwam ik tegen in het forum van voetbalonline:
Villarreal en Feyenoord vechten om Internationale aanvaller Julio Ricardo Cruz. De Spaanse club heeft vergaande interesse voor de overbodige Cruz. Na verluidt zou ook zijn oude club Feyenoord intresse hebben. De Argentijn heeft nog altijd niet zijn handtekening onder een contractverlenging bij Internazionale gezet en zijn vertrek lijkt een kwestie van tijd.
bRON: El Mediterraneo
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: BRON: El Mediterraneo
Om die naam alleen al kan je toch bijna niet anders dan dit bericht bloedserieus nemen? 
|
|
|
TomTom Ballenjongen
Vak: - Posts: 27 Reg.: 3 februari 2004 |
quote: riklammerink schreef:
owkeej, we wachten maar af ben benieuwd of er iets van klopt.. (maar als ik de bron bekijk vrees ik het ergste..)
|
|
|
FRB Vedette
quote: aliendwurf schreef:
(...)
Om die naam alleen al kan je toch bijna niet anders dan dit bericht bloedserieus nemen? 
Die krant bestaat toch echt hoor. Ik kan alleen (nog) niks op de site vinden mbt Cruz/Villareal/Feyenoord.
http://www.elperiodicomediterraneo.com/
|
|
|
JimmyFloyd Vedette
Vak: - Posts: 1650 Reg.: 6 april 2004 |
quote: willem van Hanegem schreef:
(...)
Sorry hoor maar vanaf links zou dit een geweldige aankoop zijn. El Ham is van Persie 2e. Zelfde techniek!!
Heel gevaarlijk om El Ham te vergelijken met Robin. El Ham is een stijlvolle speler, alleen ernstig blessuregevoelig. Een speler beoordeel je normaliter over een geheel seizoen. Iets dat El Ham nog nooit heeft klaargespeeld.
Dat hij 'iets' heeft, staat vast. Maar niemand van ons heeft dat ooit over een langere periode kunnen aanschouwen.
|
|
|
willem1969 International
Uit: Veldhoven Vak: - Posts: 606 Reg.: 8 mei 2005 |
Dit bericht kwam ik tegen in het forum van voetbalonline:
Villarreal en Feyenoord vechten om Internationale aanvaller Julio Ricardo Cruz. De Spaanse club heeft vergaande interesse voor de overbodige Cruz. Na verluidt zou ook zijn oude club Feyenoord intresse hebben. De Argentijn heeft nog altijd niet zijn handtekening onder een contractverlenging bij Internazionale gezet en zijn vertrek lijkt een kwestie van tijd.
Zou geweldig zijn maar of hij naast makaay kan spelen betwijfel ik. laat de kenners hiermaar over oordelen.
|
|
|
emmylover Vedette
Uit: eindhoven Vak: - Posts: 3589 Reg.: 12 april 2004 | natuurlijk gaat dat cruz als diepe spits en makaay er om heen zwerfend
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
Dit bericht kwam ik tegen in het forum van voetbalonline:
Bij deze bron tref ik niets aan wat op bovenstaand verhaal lijkt.
Net zomin als op de sites van FC Internazionale of Villareal CF.
Voorlopig kunnen we dit dus als het bekende broodje aap beschouwen.
|
|
|