Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Het grote geruchtentopic (deel V)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 112 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 112 »

Poster
Topic: Het grote geruchtentopic (deel V) 
emmylover
Vedette

Uit: eindhoven
Vak: -
Reg.: 12 april 2004
Gepost op 15 augustus 2007 om 12:32:09.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRoffa schreef:

Mounir El Hamdoui en koef halen. kost je ongeveer 9 miljoen denk. Prima toch! Niet zo zeuren om het geld er is toch voorlopig ff genoeg binnen gekomen? Wij wachten op actie feyenoord!!!

mounir zetten we daan rechts voor neer en waar moet koevermans dan komen.op de bank .als koevermans of koller komt? moet je met 2 spitsen gaan spelen .en voor de plek van mounr hebben we bruins al
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.407,3VoVo: -Opstelling: incompleet
FRoffa
Ballenjongen

Reg.: 26 februari 2006
Gepost op 15 augustus 2007 om 12:32:17.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Zal je vies tegenvallen. Van die 13 miljoen van Drenthe blijft heel wat hangen aan strijkstokken onderweg en dan gaat nog een kwart naar de investeerders in de talentpool. Ik denk dat je blij mag zijn als Feyenoord 5-7 miljoen aan aankoopbudget vrij kan maken.
heb je gelijk in maar 2.5 van castelen en 3.5 van charisteas en nog wat van huysegems! maar veel meer dan 7 a 8 zullen ze niet te besteden hebben.. maar ik zou wel koevermans halen ik vind tussen de 4 en de 5 mooi prijsje voor hem. en lijkt me dat Az daar geen nee op zegt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
emmylover
Vedette

Uit: eindhoven
Reg.: 12 april 2004
Gepost op 15 augustus 2007 om 12:32:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
emmylover schreef:

(...)

mounir zetten we daan rechts voor neer en waar moet koevermans dan komen.op de bank .als koevermans of koller komt? moet je met 2 spitsen gaan spelen .en voor de plek van mounr hebben we bruins al.wat ook een zeer goede speler kan worden

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.407,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Vakkie W
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
Gepost op 15 augustus 2007 om 12:33:38.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRoffa schreef:

Mounir El Hamdoui en koef halen. kost je ongeveer 9 miljoen denk. Prima toch! Niet zo zeuren om het geld er is toch voorlopig ff genoeg binnen gekomen? Wij wachten op actie feyenoord!!!

9 miljoen lijkt me een beetje veel voor een (huidige) bankzitter van az en een speler met nog een contract voor 1 jaar van willem 2.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.521,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
MD
Vedette

Reg.: 16 juni 2003
Gepost op 15 augustus 2007 om 12:37:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
emmylover schreef:

(...)

mounir zetten we daan rechts voor neer en waar moet koevermans dan komen.op de bank .als koevermans of koller komt? moet je met 2 spitsen gaan spelen

Dat is Koevermans toch al gewend
Kan Mols mooi thee halen in de rust en is Koef (voor 2.5 miljoen) de Pinchitter.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,5VoVo: -Opstelling: incompleet
bami
Aanstormend talent

Uit: zevenhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 juli 2007
Gepost op 15 augustus 2007 om 12:54:16.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRoffa schreef:

(...)

heb je gelijk in maar 2.5 van castelen en 3.5 van charisteas en nog wat van huysegems! maar veel meer dan 7 a 8 zullen ze niet te besteden hebben.. maar ik zou wel koevermans halen ik vind tussen de 4 en de 5 mooi prijsje voor hem. en lijkt me dat Az daar geen nee op zegt.

Als AZ daar geen nee tegen zegt had hij al op het traininngsveld bij de Kuip gelopen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FRB
Vedette

Vak: Maastribune - VV
Reg.: 7 augustus 2005
Gepost op 15 augustus 2007 om 13:26:09.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Rijkaard gooit drie spelers uit selectieGeplaatst op 15-08-2007 13:23 door Robin de Vries

Barcelona-coach Frank Rijkaard heeft drie spelers uit de selectie gegooid voor de rest van het seizoen. Thiago Motta, Maxi lopez en Santi Ezquerro mogen vertrekken bij Barcelona en dus zijn hun geen onderdeel meer van de selectie volgens Rijkaard.

Het is voor de eerste maal dat Rijkaard zich zo nadrukkelijk uitspreekt over spelers. Overigens zijn de drie overbodige spelers nog wel mee geweest naar Schotland en Azië waar Barcelona oefenduels speelde..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Jordy_FR
Vedette

Uit: Rilland
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 15 oktober 2003
Gepost op 15 augustus 2007 om 13:28:09.     MSN: Ja  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRB schreef:

Rijkaard gooit drie spelers uit selectieGeplaatst op 15-08-2007 13:23 door Robin de Vries

Barcelona-coach Frank Rijkaard heeft drie spelers uit de selectie gegooid voor de rest van het seizoen. Thiago Motta, Maxi lopez en Santi Ezquerro mogen vertrekken bij Barcelona en dus zijn hun geen onderdeel meer van de selectie volgens Rijkaard.

Het is voor de eerste maal dat Rijkaard zich zo nadrukkelijk uitspreekt over spelers. Overigens zijn de drie overbodige spelers nog wel mee geweest naar Schotland en Azië waar Barcelona oefenduels speelde..

Gaan gewoon naar een Spaanse subtopper waar ze drie keer meer verdienen dan bij Feyenoord. Niet echt haalbaar dus, zeker omdat we geen Europees spelen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.437,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Wimpie2
Talent

Reg.: 30 juni 2000
Gepost op 15 augustus 2007 om 13:35:33.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Geloof ook niet dat ze haalbaar zijn maar Motta kan dacht ik wel spelen op Drenthe zijn plek en Maxi lopez is wel een grote sterke spits.

quote:
FRB schreef:

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.485,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Biseswar
Vedette

Reg.: 15 juli 2004
Gepost op 15 augustus 2007 om 13:45:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRB schreef:

Ik dach dat Maxi Lopez al een club had gevonden
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.438,3VoVo: -Opstelling: incompleet
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 15 augustus 2007 om 13:46:58.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Laten we onszelf nou niet belachelijk maken door dit soort namen te noemen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
Thedge Gele kaart: waarschuwing
Meervoudig international

Reg.: 22 augustus 2006
Gepost op 15 augustus 2007 om 13:54:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Biseswar schreef:

(...)

Ik dach dat Maxi Lopez al een club had gevonden

Motta gaat naar 020, let maar op.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
HiH
Talent

Reg.: 19 mei 2005
Gepost op 15 augustus 2007 om 14:20:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Maxi Lopez is aangeboden bij Celtic.
Geloof nou niet dat wij minder interessant zijn (behalve het ontbreken van Europees voetbal).....
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
WD_1908 Rode kaart: waarschuwing
Nationale topspeler

Uit: Nieuw-Lekkerland
Vak: Maastribune - V
Reg.: 28 juni 2006
Gepost op 15 augustus 2007 om 14:30:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
HiH schreef:

Maxi Lopez is aangeboden bij Celtic.
Geloof nou niet dat wij minder interessant zijn (behalve het ontbreken van Europees voetbal).....
En het bieden van een veel lager salaris.....
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.493,3VoVo: -Opstelling: -
deVries86
Jeugdspeler

Reg.: 11 juni 2007
Gepost op 15 augustus 2007 om 14:36:18.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Feyenoords interim-commissaris Peter Vogelzang bevestigt dat de club onderzoekt of tenminste een deel van de transfersom van Drenthe kan worden geherinvesteerd. "Op dit moment bekijken we de opties", zegt Vogelzang. "Wij zijn het eens met de trainer dat er iets bij moet, alleen zoeken we wel naar kwaliteit, naar echte versterkingen. Mijn gevoel zegt dat er tot de eerste wedstrijd in Utrecht niets zal gebeuren, al weet je het nooit. Als het niet lukt, zal de trainer het moeten doen met het dan aanwezige materiaal."

Bron: VI
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Boones
Talent

Uit: Gorinchem
Reg.: 11 juli 2007
Gepost op 15 augustus 2007 om 14:36:20.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er moet gewoon ook gegokt worden. Ik vind dat ze gewoon de gok moeten wagen met El ham... omdat hij getalenteerd is, jong(betekent dus doorverkoopbaar), neusje voor de goal en hij kost weinig omdat hij volgend jaar transfervrij is. Komop Feyenoord geen woorden maar daden sla toe!!!!

Als je dan eventueel Koller nog haalt want Koevermans is te duur. En voor linksmidden Pryor zou ik een goeie optie vinden jong en talentvol ;) of een eigen jeugdspeler. kun je perfect 4-4-2 of 4-4-3

Ik lees nu net dit : http://www.v-bal.nl/nieuws/barry-opdam-richt-zich-op-linksbackpositie-27514.html

zou dit niet een goeie optie voor Feyenoord zijn om de concurrentie met Vlaar-Hofland-Bahia aan te gaan!!! Ik weet niet of Az moeilijk zal doen over deze speler. Maar ze hebben het breed achterin bij az duz khoop het wat vinden jullie ervan???

[Dit bericht is veranderd door Boones (op 15 augustus 2007 14:41:07).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Maserati
Ballenjongen

Uit: Monster
Reg.: 30 augustus 2006
Gepost op 15 augustus 2007 om 14:49:29.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Levante have called an end to negotiations with Newcastle striker Albert Luque.

The Spaniard was looking to leave the Premier League side in the current transfer window in order to put an end to his nightmare spell at St. James' Park, but after his wage demands escalated, the Primera Liga side have cancelled talks.

Luque's father and agent is believed to have requested an 8million euros [£5.4 million] pay-packet over four years, which Levante have said is impossible for them to afford.

The player will seemingly have to lower his demands if he is to complete a move away from England, after Espanyol and Real Betis also rejected the opportunity to commence negotiations with the striker.

Levante have now moved to bring in an alternative forward, with the acquisition of Messina's Christian Rigano, for a fee of 500,000 euros [£340,000].

Skysports.com
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.491,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Wiseguy
Vedette

Reg.: 19 augustus 2004
Gepost op 15 augustus 2007 om 15:00:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
deVries86 schreef:

Feyenoords interim-commissaris Peter Vogelzang bevestigt dat de club onderzoekt of tenminste een deel van de transfersom van Drenthe kan worden geherinvesteerd. "Op dit moment bekijken we de opties", zegt Vogelzang. "Wij zijn het eens met de trainer dat er iets bij moet, alleen zoeken we wel naar kwaliteit, naar echte versterkingen. Mijn gevoel zegt dat er tot de eerste wedstrijd in Utrecht niets zal gebeuren, al weet je het nooit. Als het niet lukt, zal de trainer het moeten doen met het dan aanwezige materiaal."

Bron: VI

Is toch prettig om te constateren dat de club op zoek is. We weten dat ze bezig zijn...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 15 augustus 2007 om 15:06:22.       MSN: remon_kroes@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

5.4 miljoen in 4 jaar is toch niet zo superveel? Of heb ik dat nu fout?

Ik dacht dat Kuyt een dergelijk bedrag ook wel verdiende na zijn verbeterde contract? Met externe financiërs moet dit ook zeker mogelijk zijn.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.401,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
GuardianAngel
International

Reg.: 20 juli 2005
Gepost op 15 augustus 2007 om 15:08:53.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
GreyHornet schreef:

Ik dacht dat Kuyt een dergelijk bedrag ook wel verdiende na zijn verbeterde contract? Met externe financiërs moet dit ook zeker mogelijk zijn.

£5.4 million is dacht ik 8 miljoen euro
 Help mods!
marrtijn
Vedette

Uit: amsterdam
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 23 december 2004
Gepost op 15 augustus 2007 om 15:10:47.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
GreyHornet schreef:

5,4 miljoen POND is heel veel geld aan salaris. Tel daarbij op het geld dat je aan Newcastle en zijn zaakwaarnemer moet betalen en je zit op een kapitaal. Externe financeerders, worden we met die gozer gegarandeerd kampioen of zo? Geef jij die zekerheid aan de club?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 15 augustus 2007 om 15:11:41.       MSN: remon_kroes@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
GuardianAngel schreef:

(...)

£5.4 million is dacht ik 8 miljoen euro

Jemig. En het is al 3 uur. Mijn verontschuldigingen

Sowieso denk ik dat de kans dat Luque deze kant op komt wel héél klein is. Ben wel benieuwd wie Bosz op zijn lijstje heeft staan voor de positie van linkshalf/linksvoor.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.401,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FRB
Vedette

Vak: Maastribune - VV
Reg.: 7 augustus 2005
Gepost op 15 augustus 2007 om 15:21:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Friesch Dagblad: Galatasaray wil 17 miljoen betalen voor Alves
15/08 (14:30) Volgens het Friesch Dagblad heeft de Turkse club Galatasaray zeventien miljoen euro over voor Afonso Alves. Die club greep eerder deze week naast Arouna Koné van PSV.
nieuws Geruchten over Turkse interesse in de topscorer van Nederland circuleren al langer, maar tot nog toe kwam er niets concreets naar buiten. Een delegatie van Galatasaray dacht eerder deze week Koné wel even uit Eindhoven op te halen. Er werd ook een serieus bod uitgebracht, maar de Turken zagen over het hoofd dat Koné helemaal geen zin heeft in een verhuizing naar die club.

Volgens het FD heeft Galatasaray zeventien miljoen euro voor Alves. Eerder zou een bod van ongeveer dezelfde grootte van de hand zijn gewezen. Dat bod kwam volgens nooit bevestigde berichten van Lokomotiv Moskou.

Ik denk dat we die wel kunnen vergeten.
 Help mods!
willem1969
International

Uit: Veldhoven
Reg.: 8 mei 2005
Gepost op 15 augustus 2007 om 15:28:00.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRB schreef:

Friesch Dagblad: Galatasaray wil 17 miljoen betalen voor Alves
15/08 (14:30) Volgens het Friesch Dagblad heeft de Turkse club Galatasaray zeventien miljoen euro over voor Afonso Alves. Die club greep eerder deze week naast Arouna Koné van PSV.
nieuws Geruchten over Turkse interesse in de topscorer van Nederland circuleren al langer, maar tot nog toe kwam er niets concreets naar buiten. Een delegatie van Galatasaray dacht eerder deze week Koné wel even uit Eindhoven op te halen. Er werd ook een serieus bod uitgebracht, maar de Turken zagen over het hoofd dat Koné helemaal geen zin heeft in een verhuizing naar die club.

Volgens het FD heeft Galatasaray zeventien miljoen euro voor Alves. Eerder zou een bod van ongeveer dezelfde grootte van de hand zijn gewezen. Dat bod kwam volgens nooit bevestigde berichten van Lokomotiv Moskou.

Ik denk dat we die wel kunnen vergeten.

Heb je er ooit serieus over gedacht dan?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.465,5VoVo: -Opstelling: incompleet
marrtijn
Vedette

Uit: amsterdam
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 23 december 2004
Gepost op 15 augustus 2007 om 15:28:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik hoop echt dat ze het geld wederom verstandig besteden. Dus of meerwaarde voor meerdere seizoenen, of gewoon op zak houden. Zoals al eerder gezegd, een kampioensteam koop je niet zomaar. Ook al halen ze er nu twee echt goede bij, het kampioenschap is nog altijd van te veel factoren afhankelijk.

Na het kampioenschap, de eerste plaats, maakt plaats 2 t/m 5 niet veel uit. Als de tweede plaats een garantie zou zijn voor CL voorronde, zouden breedte investeringen sneller gerechtvaardigd zijn.

Dit seizoen kunnen we beter gebruiken om de talenten de ruimte te geven en dan na het seizoen kijken hoe we de volgende stap kunnen maken.
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 112 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk