| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel V) |  |
|
Bananensplit Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 1066 Reg.: 5 juli 2006 |
quote: feyenoordfamiliy schreef:
(...)
Was vanaaf op de tv bij rijnmond na het nieuws krijg je toch sport ,daar zei hij dat.
Morgen heb je de herhaling de hele dag ,moet je maar kijken 
Die zender hebben we hier niet.
|
|
|
feyenoordfamiliy Vaste waarde in elftal
Uit: Rotterdam-zuid Vak: Olympiatribune - P Posts: 991 Reg.: 25 juni 2007 |
quote: torrsco schreef:
(...)
dat weet ik niet maar het ziet er verdomd moeilijk uit weet iemand waar ik de tekst kan vinden 
Niet leuk ???? hahahaha ja sorry hoor hahahahahahhahaahh
12 uur het is zover .... happy new year everybody haahhahahahahha
slaap lekker 
|
|
|
goudkuipje Nationale topspeler
Uit: Haarlem Vak: - Posts: 893 Reg.: 30 maart 2005 |
quote: Patrick73 schreef:
Zo de transfermarkt is gesloten 
Jammer Pat 1 seconde te vroeg 
|
|
|
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 1066 Reg.: 5 juli 2006 |
Zo de transfermarkt is gesloten 
Dat doet je knap 23:59:59!
|
|
|
Wesley Regelmatige invaller
Uit: Maasgebouw Vak: Marathontribune - JJ Posts: 280 Reg.: 12 april 2002 |
quote: bombardier2 schreef:
Zo het is 1 september en topic kan dicht. (O toch een paar seconden eerder gepost )
Je was acht seconden te vroeg, maar volgens mij is er niks meer gebeurd in die tussentijd 
Hier moeten we het dus mee doen de komende tijd. Ik heb er zin in!
|
|
|
frankyboy Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 2464 Reg.: 26 februari 2003 | Ik neem Koef niets kwalijk. Feyenoord wilde hem voor half geld, ook logisch, PSV heeft hem nodig en wilde betalen en de Koef heeft geen trek in de AZ bank. Dus verstandig van hem.
|
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6358 Reg.: 7 augustus 2005 |
quote: torrsco schreef:
het is voorbij dit is de slectie van feyenoord 2007 -2008
Nee hoor in de winterstop gaan we weer vrolijk hier verder.
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 |
quote: goudkuipje schreef:
(...)
Jammer Pat 1 seconde te vroeg 
Ja ik zag het , dan klopt dit netwerk niet, het was echt 00:00, heb op de klok gekeken die aftelt naar ons jubileumfeest volgend jaar.
|
|
|
Karimo Talent
Vak: - Posts: 71 Reg.: 29 december 2005 | Medesupporters de ozo nodige versterking is er dan toch bijgekomen! Ik denk dat we blij mogen zijn met de selectie die we op dit moment hebben! Deze koreaan geeft ons toch wat meer mogelijkheden in aanvallend opzicht Nu de goede prestaties doorzetten en wie weet kan feyenoord ons aangenaam verrassen!Ik heb sinds een lange tijd niet meer zoveel vertrouwen gehad in ons team!Het komt allemaal goed!!
Slaap lekker 
|
|
|
torrsco Vaste waarde in elftal
Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 433 Reg.: 3 september 2005 |
(...)
Ja ik zag het , dan klopt dit netwerk niet, het was echt 00:00, heb op de klok gekeken die aftelt naar ons jubileumfeest volgend jaar.
ook lullig dan heb jij 8 seconden eerder al jubileum 
|
|
|
goudkuipje Nationale topspeler
Uit: Haarlem Vak: - Posts: 893 Reg.: 30 maart 2005 |
(...)
Je kan altijd een arbitragezaak aanspannen. Dit is toch niet normaal.
|
|
|
scooter75 Nationale topspeler
Vak: - Posts: 837 Reg.: 20 mei 2005 | Was er niet een regel over dat er nog wel alleen binnenlandse transfers konden?
|
|
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6358 Reg.: 7 augustus 2005 |
quote: scooter75 schreef:
Was er niet een regel over dat er nog wel alleen binnenlandse transfers konden?
Nee alle transfers zijn nu over. Alleen spelers die nu geen club hebben mogen nog gecontracteerd worden. Zo wil Sparta bijv. Westerveld nog halen.
|
|
|
GuardianAngel International
Vak: - Posts: 544 Reg.: 20 juli 2005 |
Allen maar spelers die geen club hebben, dacht ik
|
|
|
frankyboy Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 2464 Reg.: 26 februari 2003 |
Er is een regeling dat bij afwezigheid van bepaalde spelers in je selectie er dispensatie verleent kan worden om een extra speler aan te trekken. Bijv. alle 3 de keepers breken hun poot.
|
|
|
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 1066 Reg.: 5 juli 2006 | |
|
scooter75 Nationale topspeler
Vak: - Posts: 837 Reg.: 20 mei 2005 |
quote: frankyboy schreef:
(...)
Er is een regeling dat bij afwezigheid van bepaalde spelers in je selectie er dispensatie verleent kan worden om een extra speler aan te trekken. Bijv. alle 3 de keepers breken hun poot.
Geldt dat ook voor spitsen? 
|
|
|
Feyenoorder020 Jeugdspeler
Vak: - Posts: 58 Reg.: 28 juni 2007 | Gelukkig maar, dat ie toch og is gekomen! Kan ik weer rustig gaan slapen 
|
|
|
1peter2mary Vaste waarde in elftal
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 1574 Reg.: 27 mei 2007 | Ik ben blij dat de spanning nu wat kan zakken, wij gaan het voorlopig tot de winterstop met deze selectie doen, wij hebben in ieder geval nog een versterking erbij.
En verder wens ik alle mensen op dit forum en alle andere suporters een goed voetbal seizoen, veel plezier en hopelijk gaan wij mee doen.
Groeten,
Peter. 
[Dit bericht is veranderd door 1peter2mary (op 1 september 2007 00:31:28).]
|
|
|
Stefano Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2404 Reg.: 5 februari 2003 |
(...)
Geldt dat ook voor spitsen? 
Moeten we wel 3 spitsen hebben. 
|
|
|
VanDenHerik Internationale topspeler
Uit: Groningen Vak: - Posts: 949 Reg.: 14 juli 2001 | Tijd om te de balans op te maken in de winterstop....een Koreaan uit de Koreaanse competitie ??? Ik krijg er weer een beetje het net niet gevoel bij, maar goed hij krijgt het voordeel van de twijfel.
Tijd voor de directie om de scouting maar eens op de schop te gooien....wederom niet geslaagd om een opvolger voor Kuijt/Kalou te vinden. Makaay is fantastisch, maar daar hoef je geen scout voor te zijn, maar de rest (Mols en Lee) zijn lang niet van het niveau Kuijt/Kalou...en wat Bosz nu in Zuid-Amerika heeft uitgespookt ???
Ben wel benieuwd naar een reactie van onze vriend Steef...
|
|
|
Dn!S Regelmatige invaller
Uit: rotterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 271 Reg.: 26 juni 2007 | Hehe, twaalf uur geweest, alweer bijna 1 uur inmiddels.
Ja dan kan dit topic wel dicht, moet toch wel tot in de eeuwigheid bewaard blijven. ruim vijfhonderd pagina's van noeste arbeid, vele vingers zijn gekneusd al dan wel gebroken onder het F5-en en dat mogen we nooit vergeten 
Zo nu eens kijken wat voor leuke subforums feyenoord netwerk nog meer heeft 
|
|
|
Elco Administrator
Vak: - Posts: 1745 Reg.: 16 januari 2005 | |
|