| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel V) |  |
|
GuardianAngel International
Vak: - Posts: 544 Reg.: 20 juli 2005 |
quote: Dick van Duijn schreef:
Iedereen kan naar bed er komt helemaal niemand meer!
Nog 50 minuten Dick. Je moest eens weten wat er in die tijd allemaal kan gebueren 
|
|
|
Dn!S Regelmatige invaller
Uit: rotterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 271 Reg.: 26 juni 2007 |
quote: torrsco schreef:
van marwijk alsnog alves bron panini.nl
van marwijk is het dan gelukt, na het proberen van koeman en van gaal,is het van marwijk die het voetbalplaatje heeft bemachtigt van afonso alves.hoewel gert jan verbeek eigenlijk met niemand willde ruilen,drong het bestuur er toch erop aan nadat gert-jan het plaatje al 2 keer is kwijt geraakt.wat gert-jan voor alves terug krijgt is niet duidelijk want bert heeft nog aardig wat plaatjes over,het zou om het plaatje van collen kunnen gaan of saidi of samen. van marwijk heeft al aangegeven het plaatje niet te willen kwijt raken en heeft bosz belooft hem gelijk in te gaan plakken
hahaha... dat is wat je wilde toch?
nee ff serieus, ik was gewoon echt twee seconden lang in het vermoeden van een revolutie om 23.10, gelukkig is het amateuristisch geschreven anders had ik het het sukkeltje geworden die naar panini.nl surfde voor een voetbalgerucht 
|
|
|
kees1969 Vaste waarde in elftal
Uit: Katwijk Vak: - Posts: 364 Reg.: 20 juli 2004 | Klopt, onze keuringarts is in Korea , alleen is er geen akkoord, dus hij kan weer naar huis.
Welterusten allemaal.
|
|
|
frankyboy Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 2464 Reg.: 26 februari 2003 |
quote: FRB schreef:
(...)
Maar een speler waar ze alle 3 achteraan zitten zal toch wel wat kunnen?
We zijn het er allemaal wel over eens dat Hamdaoui een goede speler is. Er hangt wel een geschiedenis qua blessures aan. Ook het prijskaartje was stevig. Ondanks de Drenthe miljoenen krijg ik toch de indruk dat Feyenoord qua budget niet veel kon doen. Frustrerend, maar dat zal toch een reden hebben. De Koreaan schijnt uitgebreid gevolgd en gescout te zijn dus een prachtige testcase voor het scoutingsapparaat en grootvizier Jansen.
|
|
|
scooter75 Nationale topspeler
Vak: - Posts: 837 Reg.: 20 mei 2005 |
van marwijk is het dan gelukt, na het proberen van koeman en van gaal,is het van marwijk die het voetbalplaatje heeft bemachtigt van afonso alves.hoewel gert jan verbeek eigenlijk met niemand willde ruilen,drong het bestuur er toch erop aan nadat gert-jan het plaatje al 2 keer is kwijt geraakt.wat gert-jan voor alves terug krijgt is niet duidelijk want bert heeft nog aardig wat plaatjes over,het zou om het plaatje van collen kunnen gaan of saidi of samen. van marwijk heeft al aangegeven het plaatje niet te willen kwijt raken en heeft bosz belooft hem gelijk in te gaan plakken
Heel Sterk 
|
|
|
quote: frankyboy schreef:
(...)
We zijn het er allemaal wel over eens dat Hamdaoui een goede speler is. Er hangt wel een geschiedenis qua blessures aan. Ook het prijskaartje was stevig. Ondanks de Drenthe miljoenen krijg ik toch de indruk dat Feyenoord qua budget niet veel kon doen. Frustrerend, maar dat zal toch een reden hebben. De Koreaan schijnt uitgebreid gevolgd en gescout te zijn dus een prachtige testcase voor het scoutingsapparaat en grootvizier Jansen.
en feyenoord heeft nog steeds niet al teveel te makken, staar je ajb niet blind (niet jij persoonlijk frankyboy) op de mijoenen van smolarek, drenthe en castelen, het is nog steeds geen vetpot daar in de kuip...
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 |
quote: scooter75 schreef:
(...)
Heel Sterk 
Nét echt he?
|
|
|
kiprich66 Geselecteerd voor Oranje
Uit: Dordrecht Vak: Marathontribune - JJ Posts: 742 Reg.: 10 maart 2007 |
(...)
Maar een speler waar ze alle 3 achteraan zitten zal toch wel wat kunnen?
Heeft Ajax een bod uitgebracht?Heeft PSV een bod uitgebracht?Ze hebben net als Feijenoord interesse getoond niks meer.Wat loop je toch weer te zeuren?Och jee,ik was het bijna vergeten:het is bijna 12 uur! 
|
|
|
zwembad Basisspeler
Uit: Lekkerland Vak: Stadiontribune - R Posts: 338 Reg.: 24 februari 2005 | jezus wat een stress zeg.Nog 3 kwartier de tijd. Dat is eenhele helft voetbal.
Alle tijd joh.
Wel lekker dat Willem II leeggekocht wordt. Dat wordt dus een makkie morgen.
|
|
|
Wesley Regelmatige invaller
Uit: Maasgebouw Vak: Marathontribune - JJ Posts: 280 Reg.: 12 april 2002 |
Fake! Er staat helemaal niets op panini.nl
Waarom maak je ons blij met een dode mus?

|
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6358 Reg.: 7 augustus 2005 |
quote: kiprich66 schreef:
(...)
Heeft Ajax een bod uitgebracht?Heeft PSV een bod uitgebracht?Ze hebben net als Feijenoord interesse getoond niks meer.Wat loop je toch weer te zeuren?Och jee,ik was het bijna vergeten:het is bijna 12 uur! 
Feyenoord heeft geen interesse gehad. Goed luisteren en lezen....
|
|
|
caesar Ballenjongen
Uit: Houten Vak: - Posts: 18 Reg.: 27 juni 2007 |
quote: van marwijk alsnog alves bron panini.nl
Briljant! Eindelijk wat humor tussendoor. Als al je post dit niveau hebben ga ik ze alsnog alle zeshonderd en nog wat opzoeken. Of zijn ze al in gebundelde vorm te verkrijgen? 
|
|
|
(...)
Feyenoord heeft geen interesse gehad. Goed luisteren en lezen....
Hoor wie het zegt.Ajax en PSV zaten achter hem aan toch?Bewijs het dan meneer de Insider!!!Laat zien wanneer ze geboden hebben op EL Ham!Kom op met die bronnen!Oh nee,wacht,alleen AZ heft een bod uitgebracht! 
|
|
|
|
Dick van Duijn Aanstormend talent
Uit: Noordwijk Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 130 Reg.: 22 oktober 2006 | Ik ga alvast lekker slapen, want er komt toch niemand meer 
|
|
|
quote: zwembad schreef:
jezus wat een stress zeg.Nog 3 kwartier de tijd. Dat is eenhele helft voetbal.
Alle tijd joh.
Wel lekker dat Willem II leeggekocht wordt. Dat wordt dus een makkie morgen.
Daar had ik nog niet eens over nagedacht, die zijn hun twee beste spelers in een dag kwijt! ik denk dat ik mijn voorspelling ietsje gaan veranderen
|
|
|
FRB Vedette
(...)
Hoor wie het zegt.Ajax en PSV zaten achter hem aan toch?Bewijs het dan meneer de Insider!!!Laat zien wanneer ze geboden hebben op EL Ham!Kom op met die bronnen!Oh nee,wacht,alleen AZ heft een bod uitgebracht! 
Dat zegt de speler in kwestie zelf. Als dat geen bron is weet ik het ook niet meer.
|
|
|
(...)
Dat zegt de speler in kwestie zelf. Als dat geen bron is weet ik het ook niet meer.
Hij heeft dus letterlijk gezegd dat PSV en AJAX een bod hebben uitgebracht?Nou,laat zien dan wanneer hij dat gezegd heeft.Ik wacht met smart af... 
|
|
|
Buakaw Vedette
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2911 Reg.: 12 juli 2005 |
(...)
Hij zegt wel vaker dingen, waar ie later op terugkomt. 
|
|
|
FRB Vedette
(...)
Hij heeft dus letterlijk gezegd dat PSV en AJAX een bod hebben uitgebracht?Nou,laat zien dan wanneer hij dat gezegd heeft.Ik wacht met smart af... 
Hij kon kiezen uit AZ, Ajax en PSV. Dan lijkt het mij wel duidelijk......
|
|
|
Moon Basisspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 626 Reg.: 20 augustus 2007 | Vraag me nou wel af of Lee binnen is of niet..
Welicht zijn alle website peoples hem gepeerd!
|
|
|
FRB Vedette
quote: Buakaw schreef:
(...)
Hij zegt wel vaker dingen, waar ie later op terugkomt. 
Ja met die AZ quote zal hij nog wel eens geconfronteerd worden. Niet echt handig geweest maar ben erg benieuwd hoe hij zich er uit gaat lullen.
|
|
|
frankyboy Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 2464 Reg.: 26 februari 2003 |
(...)
Goed dat Feyenoord wat afstand neemt van de subtop.
|
|
|
meangreen Bankzitter
Uit: Zoetermeer Vak: - Posts: 219 Reg.: 5 augustus 2006 |
(...)
El Hamdaoui: "Ik kon naar Ajax of PSV"
Vrijdag 31 augustus 22:37 - Joris Droog
Eredivisie - AZ won vanavond met 3-0 van Excelsior en direct daarna presenteerde het Mounir el Hamdaoui als nieuwste aanwinst van de club. De aanvaller was uitermate content met de overgang en liet weten dat hij uit meerdere opties kon kiezen bij zijn overgang naar een nieuwe club.
Bijna de voltallige Nederlandse top had interesse in de spits van Willem II. "Ik kon ook naar Ajax en PSV maar ik denk dat AZ het beste bij mij past”, zei hij tegen De Telegraaf. "Ze spelen mooi combinatievoetbal en hebben een fantastische trainer.”
Trainer Louis van Gaal was uitermate tevreden met zijn nieuwste spits vanwege zijn specifieke kwaliteiten. "El Hamdaoui is een spits die complementair is aan de andere drie spitsen van AZ. Hij kan anderen laten scoren maar haalt ook zelf een hoog gemiddelde, denk ik. Hij krijgt de tijd om zich in het elftal te spelen.”
De coach van de Alkmaarders denkt dat de brede en diverse bezetting voorin wel eens het verschil kan maken met vorig seizoen. "Concurrentie is goed. Nu kunnen de spitsen elkaar scherp houden. Vorig seizoen raakten onze aanvallers geblesseerd. Dat brak ons toen op", zo vertelt hij aan De Telegraaf.
bron: http://www.voetbalcourant.nl/pagina/voorpagina/13910
|
|
|
GuardianAngel International
Vak: - Posts: 544 Reg.: 20 juli 2005 |
(...)
AZ waar hij niet naar toe wilde omdat hij niet meer wegkwam, wat een hypocrieten zijn een aantal ballers toch
|
|
|
Moon Basisspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 626 Reg.: 20 augustus 2007 | Gerucht gaat dat de haas uit Amsterdam uit een holletje in Manchester is gekropen!
|
|
|