| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel V) |  |
|
Feyenoorder020 Jeugdspeler
Vak: - Posts: 58 Reg.: 28 juni 2007 | Ik word wel een beetje melig hoor, van al die mopperende forumklanten. Het zal de spanning van de transferdeadline wel zijn denk ik. Hebben jullie geen vrouw waar jullie eens flink op kunnen schelden of een buurman die voor 020 is? 
|
|
|
fr-fotopage Nationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 770 Reg.: 2 maart 2004 |
quote: Moon schreef:
Is allenmaal leuk en aardig natuurlijk. Maar verkoop dan Castelen niet.... als ze een goed contract aan hadden geboden zat die gewoon nog 2 jaar in Rotterdam.
Nu zijn er 6 aanvallers vertrokken, 2 geblesseerd en hebben we er 1 voor terug gekregen.
De feiten:
Maand geleden;
Bert van Marwijk; versterking in de aanval nodig
Gio; versterking in de aanval nodig
Tim de Cler; versterking in de aanval nodig
Roy Makaay; versterking in de aanval nodig
Dhr. Bosz: Er is inderdaad versterking nodig en wij hopen de komende maand 2 spelers toe te voegen aan onze selectie.
Komt erbij dat ze bijna 14 miljoen voor Drenthe vlak daarna heben gekregen en ~2 miljoen voor Smolly.
Als je dan als Technisch Directeur niet in 1 maand tijd versterking kan halen (als is het maar in de breedte!) dan faal je gewoon, simpel. Zeker nu het zo lekker gaat in Rotterdam, kuip vol elke 2 weken etc.
Hopelijk ben ik nu enigsinds duidelijk.
Helemaal mee eens. echt duidelijk ja
|
|
|
STREETS Vaste waarde in elftal
Uit: rotterdam de havens Vak: - Posts: 441 Reg.: 21 april 2005 | is die chong gug tjap tjauw min Lee al over de streep heren?
|
|
|
scooter75 Nationale topspeler
Vak: - Posts: 837 Reg.: 20 mei 2005 |
quote: Stefano schreef:
Topic van Mounir is al dicht, maar Feyenoord had niet eens concrete interesse. Bij de presentatie gaf hij aan dat PSV en Ajax wel interesse hadden, maar voor AZ gekozen had (waarschijnlijk wilde hun als enige het bedrag betalen).
Ben benieuwd welke topic als laatste dichtgaat.
Koller,Pranjic,Tchite of zonder topic (Alves). 
|
|
|
Nick Hofs Vedette
Uit: Vlaardingen Vak: - Posts: 1307 Reg.: 13 september 2004 |
quote: STREETS schreef:
is die chong gug tjap tjauw min Lee al over de streep heren?
Bijna!
|
|
|
big dipper Bankzitter
Vak: - Posts: 192 Reg.: 23 mei 2005 | Wat denken jullie? Zou Alves nog komen of niet?
|
|
|
scooter75 Nationale topspeler
Vak: - Posts: 837 Reg.: 20 mei 2005 |
quote: big dipper schreef:
Wat denken jullie? Zou Alves nog komen of niet?
Ja. 
|
|
|
Larzovic Vedette
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 2143 Uploads: 1 Reg.: 3 juli 2004 |
Vroeg me net hetzelfde af... 
|
|
|
Nick Hofs Vedette
Uit: Vlaardingen Vak: - Posts: 1307 Reg.: 13 september 2004 |
Volgens mij zijn ze er bijna uit, dus ja 
|
|
|
Moon Basisspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 626 Reg.: 20 augustus 2007 |
Nee, of Bosz moet zo gefrustreerd zijn dat die naar een geldschieter stapt, Perridon of iets in die richting 
|
|
|
Opoku Vedette
Uit: Ankum Vak: Stadiontribune - U Posts: 1121 Reg.: 18 mei 2004 | Het is gewoon echt lachwekkend dat we met zijn allen achter de pc zitten te wachten op een officiele ja op feyenoord.nl
Eigenlijk is dit een hele slechte aan/verkoop periode geweest als je kijkt naar scouting
De 4 toppers werden gehaald door Gio,sahin door v marwijk en Bruins en Slory door Excelsior ivm samenwerking.
En nu zitten we nog steeds op ene Lee te wachten terwijl het vannacht om 4 uur al rond was alleen keuring en salaris.
Nu zitten ze met rode hoofden aan de fax en mail
PURE AMATEURISME!! 
|
|
|
Vak: - Posts: 58 Reg.: 28 juni 2007 |
quote: Nick Hofs schreef:
(...)
Bijna!
Bijna, bijna, bijna... Ik vind het toch een beetje raar worden hoor! Zou die Koreaan niet door de psychologische test heen zijn gekomen? 
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 | Ik denk dat met deze selectie (zeker tot aan de winterstop) aardig in de top kan meedraaien.
speelt NIET Europees en dat scheelt heel veel (blessures).
Met een goede jeugdige lichting kan daar eventueel altijd een beroep op worden gedaan.
Feyenoord heeft zich (gelukkig) niet helemaal gek laten maken 
|
|
|
|
Moon Basisspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 626 Reg.: 20 augustus 2007 | Paniekaankoop in de zin van Alves alsjeblieft.
|
|
|
fr-fotopage Nationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 770 Reg.: 2 maart 2004 |
quote: willem van Hanegem schreef:
Ik denk dat met deze selectie (zeker tot aan de winterstop) aardig in de top kan meedraaien.
Met een goede jeugdige lichting kan daar eventueel altijd een beroep op worden gedaan.
ben blij dat makaay geen oranje speelt :p
|
|
|
Vak: - Posts: 58 Reg.: 28 juni 2007 |
quote: Nick Hofs schreef:
(...)
Volgens mij zijn ze er bijna uit, dus ja 
Sarcastisch bedoeld mag ik aannemen! Ja, ik check het maar even, want ik droom er nog steeds een beetje van. Makaay en Alves; heerlijk toch?
|
|
|
STREETS Vaste waarde in elftal
Uit: rotterdam de havens Vak: - Posts: 441 Reg.: 21 april 2005 |
quote: Opoku schreef:
Het is gewoon echt lachwekkend dat we met zijn allen achter de pc zitten te wachten op een officiele ja op feyenoord.nl
Eigenlijk is dit een hele slechte aan/verkoop periode geweest als je kijkt naar scouting
De 4 toppers werden gehaald door Gio,sahin door v marwijk en Bruins en Slory door Excelsior ivm samenwerking.
En nu zitten we nog steeds op ene Lee te wachten terwijl het vannacht om 4 uur al rond was alleen keuring en salaris.
PURE AMATEURISME!! 
ach ik had helemaal niemand meer verwacht, nu is alles wat komt mooi meegenomen, het is wel zot voro woorden dat wij met anderhalve spits in de selectie niet 1 spits kunnen halen in periode van 2 maanden.. Terwijl psv koevermans als 4de spits binnenhaalt, en az probeert alves als 4de spits te kopen, wat ik niet zie lukken overigens. En daar zitten wij dan met onze anderhalve spits! Maar ach ja, als je heel de transverperiode bekijkt is het ongelovelijk wie er nu bij ons spelen.Had je die gitaarspelende charisteas erbij gehouden voor back up voor makaay, was t nu top.
[Dit bericht is veranderd door STREETS (op 31 augustus 2007 22:32:34).]
|
|
|
willem1969 International
Uit: Veldhoven Vak: - Posts: 606 Reg.: 8 mei 2005 |
quote: willem van Hanegem schreef:
Ik denk dat met deze selectie (zeker tot aan de winterstop) aardig in de top kan meedraaien.
Dat zijn tenminste wijze woorden. Hier sluit ik me helemaal bij aan. Tis alleen jammer dat sommige (waaronder satisfied, die zijn naam geen eer aan doet) nog steeds lopen te zeiken. Die gasten beginnen aardig op 020-publiek te lijken.
|
|
|
19feyenoord08 Bankzitter
Vak: Olympiatribune - Z2 Posts: 229 Reg.: 29 juni 2007 | We hebben nog een spits!!
Theo Lucius. Las in de Veronica dat ie er vroeger 17 in schoot in 1 wedstrijd... En Feyenoord maar laten zoeken..
Staat je netjes Theo!
|
|
|
Vak: - Posts: 58 Reg.: 28 juni 2007 | Wel erg irritant dat we weer tot middernacht zitten te wachten op bevestiging vanuit het Maasgebouw. Die Koreaan zal inmiddels toch wel rond zijn= Of komt er dan toch nog iets anders, of misschien helemaal niemand... 
|
|
|
Larzovic Vedette
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 2143 Uploads: 1 Reg.: 3 juli 2004 |
quote: 19feyenoord08 schreef:
We hebben nog een spits!!
Theo Lucius. Las in de Veronica dat ie er vroeger 17 in schoot in 1 wedstrijd... En Feyenoord maar laten zoeken..
Staat je netjes Theo!
Misschien had je verder moeten lezen.. 17 in de sloot naast het voetbalveld van zijn amateurvereniging..
|
|
|
Ricardo Feyenoord/SCP Vedette
Uit: Den Haag Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1943 Reg.: 12 augustus 2005 | Ondanks Feyenoord sterk heeft ingekocht deze zomer, vind ik het toch jammer dat er geen vervanger is gekomen voor Drenthe. Pardo, Lensky zijn spelers die eventueel ook op zijn positie terecht kunnen, maar Pardo is te licht en Lensky constant geblesseerd. Ook had er een 2de spits bij gemoeten. Je kan toch niet verwachten dat Makaay het een heel seizoen volhoudt in zn eentje voorin? Ook al is het een topspits, vergeet niet dat hij al redelijk op leeftijd is. Als ik hoor dat El Hamdiaou naar AZ is, dan denk ik hoe is het nou in godsnaam mogelijk, dat Feyenoord hem niet gewoon haalt.
Nu is het afwachten of die Koreaan nog komt, maar het is altijd maar afwachten of zo'n speler zich goed kan aanpassen aan het land en het voetbal. Wat mij betreft hadden ze toch scherper moeten handelen.
|
|
|
Opoku Vedette
Uit: Ankum Vak: Stadiontribune - U Posts: 1121 Reg.: 18 mei 2004 |
quote: 19feyenoord08 schreef:
We hebben nog een spits!!
Staat je netjes Theo!
Wil je ophouden met dit soort onzin!!
Ga maar naar je eigen forum 
|
|
|
Wesley Regelmatige invaller
Uit: Maasgebouw Vak: Marathontribune - JJ Posts: 280 Reg.: 12 april 2002 |
quote: Opoku schreef:
Het is gewoon echt lachwekkend dat we met zijn allen achter de pc zitten te wachten op een officiele ja op feyenoord.nl
PURE AMATEURISME!! 
Het is één grote schande inderdaad... Dat de scouting te wensen over laat ben ik met je eens, maar al had Gio de hele selectie bij elkaar gekocht dan nog ben ik zeer blij met het team dat er staat. Je doet nu net overkomen alsof deze hele tranferperiode een drama was, beetje jammer hoor...
|
|
|
Jigger Regelmatige invaller
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - RR Posts: 247 Reg.: 1 februari 2000 | iemand laten komen om het komen ?
|
|
|