Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Het grote geruchtentopic (deel V)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 112 pagina's: « 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 112 »

Poster
Topic: Het grote geruchtentopic (deel V) 
Moosie
Basisspeler

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 12 augustus 2007
Gepost op 17 augustus 2007 om 09:19:33.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jammer dat het zo stil blijft rond de evt. verkopen van Pardo, Saidi en Collen. Dit zijn tóch dure spelers op de loonlijst. Kunnen we die dan echt niet kwijt?
Inderdaad jammer ja, persoonlijk ben ik van mening dat als ze op 30 augustus nog niet verkocht zijn dat we deze heren dan maar het beste te geef of desnoods te huur kunnen aanbieden. Dit drietal en dan met name Pardo en Saïdi drukken te zwaar op de portemonnee, zeker gezien hun 'prestaties'.

Ik heb er alle vertrouwen in dat Feyenoord nog 2 of 3 spelers kan regelen. Hoogstwaarschijnlijk Koevermans, wellicht El Hamdaoui, ik hoop niet dat Koller komt eerlijk gezegd, te oud, te hoge salariseisen en ik verwacht niet dat dat lekker gaat met Makaay. Feyenoord heeft ook meer aan een middenvelder (bij voorkeur linkspotig) dan 3 extra aanvallers. Ik hoop dan ook maar dat Koller als afleidingsmaneuvre wordt gebruikt om AZ te dwingen tot een beter betaalbare Koevermans. Ze zitten daar in Alkmaar heel groot te doen, maar ze zullen knielen.

[Dit bericht is veranderd door Moosie (op 17 augustus 2007 09:23:43).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.474,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 17 augustus 2007 om 09:23:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Moosie schreef:

(...)
Inderdaad jammer ja, persoonlijk ben ik van mening dat als ze op 30 augustus nog niet verkocht zijn dat we deze heren dan maar het beste te geef of desnoods te huur kunnen aanbieden. Dit drietal en dan met name Pardo en Saïdi drukken te zwaar op de portemonnee, zeker gezien hun 'prestaties'.

Ik heb er alle vertrouwen in dat Feyenoord nog 2 of 3 spelers kan regelen. Hoogstwaarschijnlijk Koevermans, wellicht El Hamdaoui, ik hoop niet dat Koller komt eerlijk gezegd, te oud, te hoge salariseisen en ik verwacht niet dat dat lekker gaat met Makaay. Feyenoord heeft ook meer aan een middenvelder (bij voorkeur linkspotig) dan 3 extra aanvallers.

Heeft iemand nog wat meegekregen over eventuele geruchten?

De clubs die hen evt willen huren zullen hun salarissen niet willen betalen. De spelers zo maar buiten de deur zetten kan ook niet want die gasten hebben een contract. Maw je koopt ze dan af voor een jaarsalaris, kun je ze beter laten meehobbelen in het 2e voor noodgevallen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
Cruzeiro
Bankzitter

Uit: Rotterdam
Vak: -
Reg.: 23 september 2004
Gepost op 17 augustus 2007 om 09:31:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MisterCro schreef:

Ik keek gisteren op ZDF de Champions League kwalificatiewedstrijd Werder Bremen-Dinamo Zagreb. Zeker wel een hele goede wedtrijd. Ja vooral van Dinamo Zagreb zijn kant. Bremen had thuis niks in te brengen, het mocht god danken dat Balaban in de 1e helft van de 4 100% kansen maar 1 had gemaakt.

Maar wat speelde Dinamo goed(met een jong team)

Zomaar wat namen waar Feyenoord echt verder mee zou komen

Nikola Pokrivac(verdedigende middenvelder) speelde een puike partij
Etto(bestreek de hele rechterkant, is snel en had een aantal prima 1, 2 met Sammir(de andere braziliaan)
Sammir(dit seizoen gehaald, Braziliaan met een fenomenale individuele actie)

Luka Modric? tja dat is een geweldenaar! Diego? Vergeleken met Modric is Diego een redelijke voetballer(Diego zag je nergens) zelfs de duitse commentator had lovende woorden over voor Modric. Alleen Modric moet minstens 25 miljoen euro gaan kosten, en dat is voor Feyenoord onhaalbaar

Dit is meer wat voor het ''Wie zou jij willen zien komen'' topic, maar goed...
Dinamo speelde inderdaad goed, maar verknalde het in de tweede helft. Modric wordt toch al tijden aan *j*x gelinked? Wel een aardige speler, maar absoluut niet zoveel geld waard. Ze zijn daar bij Dinamo na Da Silva qua vraagprijs een beetje in de war geraakt volgens mij
en zoals je al aangeeft, die Brazilianen zijn net nieuw. dus die komen niet...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Buakaw
Vedette

Uit: Apeldoorn
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 juli 2005
Gepost op 17 augustus 2007 om 09:32:30.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
woekeraar schreef:

Vandaag vrijdag de 17e volgt er inn de loop van de dag
spectaculair aankoop nieuws.

Pak de pek en veren maar voor de zekerheid!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 20-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
partyalarm
Internationale topspeler

Uit: Lunteren
Vak: Maastribune - W1
Reg.: 12 maart 2004
Gepost op 17 augustus 2007 om 10:08:26.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bombardier2 schreef:

Koller zo goed als rond met Feyenoord; Koevermans in aantocht
Volgens vele geruchten is het bijna zeker dat Jan Koller een contract voor één seizoen met nog één optie voor nog een seizoen zal gaan tekenen.
Feyenoord's directeur Chris Woerts bevestigde wel dat de onderhandelingen met de oude spits van Borussia Dortmund zijn begonnen.

Danny Koevermans schijnt nu ook in aantocht te zijn. De 28-jarige spits van Az zou gisignaleerd zijn in de Kuip.

Als het goed is kunnen wij U vanavond meer vertellen over de situatie van Koller en Koevermans.

Aldus Feyenoordtime.nl

quote:
Nog geen duidelijkheid over Koller en Koevermans
Er is nog geen duidelijk over de situatie rondom Koller en Koevermans. Eerder deze dag meldde wij dat Koller bijna rond zou wezen met Feyenoord en dat Koevermans ook op weg was naar de Kuip.

Bert van Marwijk wil er graag een extra spits bij. Koller zou een optie zijn, maar Koevermans staat nog steeds bovenaan zijn verlanglijstje.
Tja als je geen nieuws heb dan is het nieuws dus dat er niets te melden valt
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
vdkorput
Regelmatige invaller

Uit: Haarlem
Reg.: 31 januari 2006
Gepost op 17 augustus 2007 om 10:13:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bombardier2 schreef:

Koller zo goed als rond met Feyenoord; Koevermans in aantocht
Volgens vele geruchten is het bijna zeker dat Jan Koller een contract voor één seizoen met nog één optie voor nog een seizoen zal gaan tekenen.
F

"Volgens vele geruchten"

Ga lekker ergens anders een schoolkrant maken
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
partyalarm
Internationale topspeler

Uit: Lunteren
Vak: Maastribune - W1
Reg.: 12 maart 2004
Gepost op 17 augustus 2007 om 10:44:10.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
marrtijn schreef:

(...)

Maar ze hebben wel een hoop hits vandaag en de komende dagen, daar gaat het ze om. Dit soort sites verschijnen ook vaak om daarna in andere vorm met andere url weer ergens te verschijnen krijg ik het idee. Waarschijnlijk omdat niemand ze na verloop van tijd nog serieus neemt.

http://feyenoordtime.nl/viewpage.php?page_id=212

Opgericht 1 maart 2005

Nieuwsbronnen:
Feyenoord Headliner
Feyenoord Internet
Feyenoord.nl
Feyenoord netwerk
Feyenoordnet
Voetbal internationaal
Voetbalprimeur
Voetbalplus
Voetbalonline
VoetbalZone
FR-Fans.nl
FC-Update.nl
FR1908-Online.nl
Eredivisievoetbal.com
FRGoals
V-Bal.nl

En ze halen hun nieuws dus ook hier vandaan Maar dat 'nieuws' over Koller en Koef hebben ze wel zelf verzonnen lijkt me..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FRoffa
Ballenjongen

Reg.: 26 februari 2006
Gepost op 17 augustus 2007 om 10:53:56.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vandaag vrijdag de 17e volgt er inn de loop van de dag spectaculair aankoop nieuws.
jij ben weer zo iemand die mij de hele dag lekker maakt met niks zeker!?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Thedge Gele kaart: waarschuwing
Meervoudig international

Reg.: 22 augustus 2006
Gepost op 17 augustus 2007 om 10:57:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRoffa schreef:

(...)

Kijk aan dat is nou eens een nikszeggende posting. Graag bron vermelden of anders ophouden met die onzin.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
bombardier2
International

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 3 augustus 2006
Gepost op 17 augustus 2007 om 11:04:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thedge schreef:

(...)

Kijk aan dat is nou eens een nikszeggende posting. Graag bron vermelden of anders ophouden met die onzin.

Woekeraar heeft altijd van die vage verhalen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Brutal
Basisspeler

Uit: rotterdam
Reg.: 27 juni 2007
Gepost op 17 augustus 2007 om 11:10:32.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

jan koller is gesignaleerd in Nl meld VI.nl
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.478,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Meervoudig international

Gepost op 17 augustus 2007 om 11:11:08.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Brutal schreef:

jan koller is gesignaleerd in Nl meld VI.nl

Oud "nieuws", was gisteren al.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Brutal
Basisspeler

Gepost op 17 augustus 2007 om 11:12:40.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=95923/sc=00ef76

Ja Theedge.. alleen heb ik het niet zo op verhalen van signaleringen enzo die achteraf op lucht is gebaseerd.. als vi.nl het meld heb ik toch een beetje meer hoop..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.478,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Administrator
Administrator

Reg.: 23 juni 2002
Gepost op 17 augustus 2007 om 11:12:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Meervoudig international

Gepost op 17 augustus 2007 om 11:15:29.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Brutal schreef:

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=95923/sc=00ef76

Ja Theedge.. alleen heb ik het niet zo op verhalen van signaleringen enzo die achteraf op lucht is gebaseerd.. als vi.nl het meld heb ik toch een beetje meer hoop..

RR meldde het gisten ook al. Maar goed, laat die presentatie maar komen haha.
 Help mods!
Brutal
Basisspeler

Gepost op 17 augustus 2007 om 11:17:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thedge schreef:

(...)

RR meldde het gisten ook al. Maar goed, laat die presentatie maar komen haha.

Dat van RR had ik niet meegekregen..

Maar inderdaad.. Laat de presentatie maar komen!
 Help mods!
FRoffa
Ballenjongen

Gepost op 17 augustus 2007 om 11:20:51.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

@ thedge
waar heb jij t over? jij quote mij maar ik bedoel hetzelfde als jou.

ontopic:
ik zie liever koef dan koller maja die blijft te duur
 Help mods!
Meervoudig international

Gepost op 17 augustus 2007 om 11:23:09.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRoffa schreef:

@ thedge
waar heb jij t over? jij quote mij maar ik bedoel hetzelfde als jou.

Huh???? Jij zegt alleen groot nieuws in de loop van de dag, daar heb ik niks van gezegd hoor?
 Help mods!
FRoffa
Ballenjongen

Gepost op 17 augustus 2007 om 11:28:09.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
woekeraar schreef:

Vandaag vrijdag de 17e volgt er inn de loop van de dag
spectaculair aankoop nieuws.

ik had dit gequote van woekeraar. mijn reactie was daarop: jij ben weer zo iemand die mij lekker maakt met niks. Kortom ik hou ook niet van zulke berichten want het is toch vaak onzin.. Dus ik heb niks gezegd van groot nieuws vandaag.
 Help mods!
MD
Vedette

Reg.: 16 juni 2003
Gepost op 17 augustus 2007 om 11:40:32.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tja probeer dan Alves los te weken voor een leuk bedrag.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Meervoudig international

Gepost op 17 augustus 2007 om 11:50:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRoffa schreef:

(...)

ik had dit gequote van woekeraar. mijn reactie was daarop: jij ben weer zo iemand die mij lekker maakt met niks. Kortom ik hou ook niet van zulke berichten want het is toch vaak onzin.. Dus ik heb niks gezegd van groot nieuws vandaag.

Oooow kee sorry haha
 Help mods!
titan57nl
Vedette

Uit: Fortaleza
Reg.: 11 maart 2002
Gepost op 17 augustus 2007 om 11:56:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Toch voel je aan alles dat er (minimaal) een transfer aan zit te komen....
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
MD
Vedette

Reg.: 16 juni 2003
Gepost op 17 augustus 2007 om 12:00:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Koller (aanval)
Jones (middenveld)
Koevermans (aanval)
Mounir El Hamdaoui (aanval)
Pranjic (middenveld)
?
of toch nog een verrassing...

Lijkt mij dat er minimaal 2 spelers komen (middenvelder en spits).

[Dit bericht is veranderd door MD (op 17 augustus 2007 12:02:11).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Administrator
Administrator

Reg.: 23 juni 2002
Gepost op 17 augustus 2007 om 12:00:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
J2Jelke
Bankzitter

Uit: Gelderland
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 november 2002
Gepost op 17 augustus 2007 om 12:11:38.       MSN: j2jelke@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MD schreef:

Koller (aanval)
Jones (middenveld)
Koevermans (aanval)
Mounir El Hamdaoui (aanval)
Pranjic (middenveld)
?
of toch nog een verrassing...

Lijkt mij dat er minimaal 2 spelers komen (middenvelder en spits).

Daar ben ik het helemaal mee eens, maar waarom wil Feyenoord niet ook nog een verdediger aantrekken? Als Hofland uitvalt zit je weer met dezelfde (centrale) verdediging als vorig seizoen (behalve De Cler op de linkerflank). Toch vind ik dat er nog een verdediger moet komen, maar wie geen idee? Misschien een Kruiswijk?

Ik wordt nu zo ondertussen wel een beetje nieuwsgierig wat er van al deze geruchten waar is. Een koller of een Koevermans zijn allebei in mijn ogen goede versterkingen voor de spits positie, maar als beide worden gehaald hadden ze ook geen Mols (wel transfervrij, dus alleen zijn loon te betalen) hoeven halen. Op het middenveld moet zeker nog een linkerflank speler komen, het is ff afwachten of het pranjic wordt. Alhoewel ik er bang voor ben dat het een gevalletje Lurling wordt. We zullen zien, nog ongeveer 2 weken te gaan tot 31 augustus.
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 112 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk