| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel 4 ) |  |
|
Jeffrey. Administrator
Uit: Rotterdam Vak: Marathontribune - J Posts: 919 Reg.: 3 december 2002 | Ga gerust hier weer verder !
[Dit bericht is veranderd door Jeffrey. (op 11 juli 2007 21:24:37).]
|
|
|
Denlag Geselecteerd voor Oranje
Uit: Westland Vak: - Posts: 505 Reg.: 5 juni 2005 | Deel 4 , daar proosten we op 
|
|
|
chelsea1 Bankzitter
Uit: Ingen Vak: Olympiatribune - O Posts: 196 Reg.: 31 juli 2006 | en we zuipen rustig verder !! 
|
|
|
Mr_DJerry Talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 65 Reg.: 5 oktober 2005 | Vervolg op DEEL 3 zeker, maar kan ik die nog terug lezen?
|
|
|
WD_1908  Nationale topspeler
Uit: Nieuw-Lekkerland Vak: Maastribune - V Posts: 1520 Reg.: 28 juni 2006 | De eerste reacties bevatten weer veel geruchten haha. Dus doe ik maar ff vrolijk mee! 
|
|
|
arrow1 Vedette
Vak: - Posts: 1143 Reg.: 26 juli 2005 | Tot aan de eerste dag van competitie lopen de geruchten en dan in de winterstop opnieuw. Dat noem ik nu eens een waardevole traditie
Laatste gerucht : Biseswar definitief terug ? Dus op linksbuiten ? Vincken gaat vertrekken. Perez is over & out, die mogen we bij eerstvolgende ontmoeting rustig de ziekenboeg in werken. Tomasson naar Vilareal. Blijft over : Gudjohnson ??
In Nederland zie ik eigenlijk geen moves meer.
Al iets over Alves gehoord ? Onbetaalbaar voor ons . Maar het zou wel een leuke laatste klapper zijn.
Laatste telling van de selectie : 42 man.
Wat blijft nu eigenlijk van dat indianenverhaal " 23 spelers " ( Bosz... ).
|
|
|
frenic1 Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 299 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: arrow1 schreef:
Tot aan de eerste dag van competitie lopen de geruchten en dan in de winterstop opnieuw. Dat noem ik nu eens een waardevole traditie
Laatste gerucht : Biseswar definitief terug ? Dus op linksbuiten ? Vincken gaat vertrekken. Perez is over & out, die mogen we bij eerstvolgende ontmoeting rustig de ziekenboeg in werken. Tomasson naar Vilareal. Blijft over : Gudjohnson ??
Al iets over Alves gehoord ? Onbetaalbaar voor ons . Maar het zou wel een leuke laatste klapper zijn.
42 man?
|
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6358 Reg.: 7 augustus 2005 |
quote: frenic1 schreef:
(...)
42 man?
Ja dat vond ik ook al een rare telling.
|
|
|
feyenoordkampen Geselecteerd voor Oranje
Uit: kampen Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 493 Reg.: 6 februari 2005 |
quote: arrow1 schreef:
Tot aan de eerste dag van competitie lopen de geruchten en dan in de winterstop opnieuw. Dat noem ik nu eens een waardevole traditie
Daar heb je Arrow ook weer!! Overdrijven is wel je sterkste kant he
Pieter Tim
de
Cler
Kevin
Hofland
Luigi
Bruins
Andwelé
Slory
Erwin
Mulder
Nuri
Sahin
Michael
Mols
Collen
Sebastián
Pardo
Henk
Timmer
Giovanni
van
Bronckhorst
Romeo
Castelen
Karim
Saidi
André
Bahia
Nicky
Hofs
Tim
Vincken
Sherif
Ekramy
Serginho
Greene
Timothy
Derijck
Jonathan
De Guzman
Ron
Vlaar
Diego
Biseswar
Royston
Drenthe
Theo
Lucius
Dwight
Tiendalli
Danny
Buijs
Jacob
Lensky
Georginio
Wijnaldum
Roy
Makaay
|
|
|
GuardianAngel International
Vak: - Posts: 544 Reg.: 20 juli 2005 |
quote: FRB schreef:
(...)
weer dubbeltelling? dan moeten er nog 2 bij 
|
|
|
Uit: kampen Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 493 Reg.: 6 februari 2005 | soo dat ging niet helemaal lekker, maar het komt neer op 29 spelers nu, waarvan collen, derijck, pardo en saidi zowiezo nog wel weggaan. En er zitten ook nog wel wat jonges die meer voor de ervaring bij de selectie zitten, maar voornamelijk met de beloftes gaan spelen
soo dat ging niet helemaal lekker, maar het komt neer op 29 spelers nu, waarvan collen, derijck, pardo en saidi zowiezo nog wel weggaan. En er zitten ook nog wel wat jonges die meer voor de ervaring bij de selectie zitten, maar voornamelijk met de beloftes gaan spelen
[Dit bericht is veranderd door feyenoordkampen (op 11 juli 2007 22:18:42).]
|
|
|
BrightSideOfLife Vedette
Uit: Roermond Vak: Maastribune - K Posts: 1501 Reg.: 23 september 2002 |
quote: feyenoordkampen schreef:
soo dat ging niet helemaal lekker, maar het komt neer op 29 spelers nu, waarvan collen, derijck, pardo en saidi zowiezo nog wel weggaan. En er zitten ook nog wel wat jonges die meer voor de ervaring bij de selectie zitten, maar voornamelijk met de beloftes gaan spelen
Ging zeker niet helemaal lekker want dit is dubbel. Vergeet je niet onze Belgische hoop in bange dagen Léonard? Die heeft toch een contract voor 2 jaar?
|
|
|
quote: BrightSideOfLife schreef:
(...)
Ging zeker niet helemaal lekker want dit is dubbel. Vergeet je niet onze Belgische hoop in bange dagen Léonard? Die heeft toch een contract voor 2 jaar?
ohw, hebben ze die niet meer op de feyenoordsite onder selectie staan in elk geval, maar volgens mij had ie ook maar een jaar contract, dus is geen speler meer van feyenoord
|
|
|
BrightSideOfLife Vedette
ohw, hebben ze die niet meer op de feyenoordsite onder selectie staan in elk geval, maar volgens mij had ie ook maar een jaar contract, dus is geen speler meer van feyenoord
Schijnt nog wel samen met Collen, Saidi en de anderen zijn conditie op peil te houden in afwachting van een transfer 
|
|
|
Ecuador Vedette
Vak: - Posts: 2158 Reg.: 1 juli 2005 | Ik hoop dat ze Koevermans nog halen. Daarbij nog een breedtespeler en we zijn klaar voor het kampioenschap.
|
|
|
GuardianAngel International
Vak: - Posts: 544 Reg.: 20 juli 2005 |
(...)
Is gratis weggelopen en waar naar toe weten we niet 
|
|
|
MiguelBain Geselecteerd voor Oranje
Uit: Delft Vak: Stadiontribune - S Posts: 520 Reg.: 10 augustus 2005 | Gewoon ff wachten nog tot az sterchele overneemt, dan willen ze vast wel praten over koevermans. En anders nemen wij sterchele 
|
|
|
BrightSideOfLife Vedette
quote: Ecuador schreef:
Daarbij nog een breedtespeler en we zijn klaar voor het kampioenschap.
Lindenbergh zou een goede breedtespeler zijn...
|
|
|
quote: GuardianAngel schreef:
(...)
Is gratis weggelopen en waar naar toe weten we niet 
Ohw nou daar ben ik dan opgelucht over, ik was bang dat ze geld toe moesten geven, wat een aanwinst was die man
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 |
(...)
Lindenbergh zou een goede breedtespeler zijn...
Hou toch op, vind ik echt helemaal niks die prutser laat hem lekker in 020 blijven...
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: MiguelBain schreef:
Gewoon ff wachten nog tot az sterchele overneemt, dan willen ze vast wel praten over koevermans. En anders nemen wij sterchele 
Zit ook in het geruchtecircuit van Club Brugge en Feyenoord
|
|
|
BrightSideOfLife Vedette
quote: MiguelBain schreef:
Gewoon ff wachten nog tot az sterchele overneemt, dan willen ze vast wel praten over koevermans. En anders nemen wij sterchele 
Wat moeten wij met Sterchele? Is er óóit, behalve Buffel, een Belg geslaagd bij Feyenoord?
Bart Goor ( maar eng mens)
Benjamin De Ceulaer
Geoffrey Claeys
Gill Swerts
Philippe Léonard
Pieter Collen
Stein Huysegems
Thomas Buffel
Timothy Derijck 
[Dit bericht is veranderd door BrightSideOfLife (op 11 juli 2007 22:36:12).]
|
|
|
djrbm Vaste waarde in elftal
Uit: New York Vak: - Posts: 401 Reg.: 19 juli 2006 |
quote: FRB schreef:
(...)
Klopt niets van.
Jordy Buys
Pieter Collen
Henk Timmer
Sebastian Pardo
Giovanni van Bronckhorst
Romeo Castelen
Karim Saidi
Andre Bahia
Nicky Hofs
Tim Vincken
Sherif Ekramy
Serginho Greene
Timothy Derijck
Jonathan De Guzman
Ron Vlaar
Diego Biseswar
Royston Drenthe
Theo Lucius
Dwight Tiendalli
Danny Buijs
Jacob Lensky
Georgio Wijnaldum
Roy Makaay
Tim de Cler
Kevin Hofland
Luigi Bruins
Andwele Slory
Erwin Mulder
Nuri Sahin
Michael Mols
Totaal: 30
Collen, Derijck, Pardo, en Saidi mogen sowieso vertrekken.
Buijs zie ik eveneens vertrekken aangezien hij mag praten met andere clubs.
Vincken zie ik eveneens verdwijnen (huur of koop).
Kom je totaal op 25. Aangezien ze nog twee spelers willen halen (spits en middenvelder), kom je uit op een totaal van 27 spelers. En misschien worden een aantal spelers nog verhuurd.
[Dit bericht is veranderd door djrbm (op 11 juli 2007 22:39:57).]
|
|
|
BrightSideOfLife Vedette
quote: djrbm schreef:
Kom je totaal op 24. Aangezien ze nog twee spelers willen halen (spits en middenvelder), kom je uit op een totaal van 26 spelers. En misschien worden een aantal spelers nog verhuurd.
Jordy Buijs moet er nog bij.
|
|
|
djrbm Vaste waarde in elftal
Uit: New York Vak: - Posts: 401 Reg.: 19 juli 2006 |
(...)
Jordy Buijs moet er nog bij.
Yep, je hebt gelijk.
Kom je uit op een totaal van 25 spelers.
Ik heb het inmiddels aangepast.
|
|
|
|