Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Het grote geruchtentopic (deel 4 )
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 105 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 105 »

Poster
Topic: Het grote geruchtentopic (deel 4 ) 
DuvelDuvel
Vedette

Uit: 020
Vak: Olympiatribune - NN
Reg.: 12 juli 2003
Gepost op 12 juli 2007 om 11:41:34.     MSN: frankilla666@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Elphinstone schreef:

(...)

Ik zie het probleem wel, Feyenoord wil met een beperkte groep werken (terecht). De komst van Lindenbergh (een speler van 33) gaat ten koste van een plek voor een speler die nog wel een toekomst heeft. Laat Feyenoord dan een jeugdspeler de kans geven, of een jongere speler kopen.

Wat is Feyenoord destijds nou opgeschoten met bijvoorbeeld De Nooijer. Leonardo dos Santos was ook een mooi voorbeeld, kwam gratis, presteerde niets, en heeft uiteindelijk vier jaar een royaal salaris opgestreken (want niet-EU). Dadelijk heeft Feyenoord weer 45 contract spelers waarvan 25 overbodig.

Goed stukje text, waar ik me helemaal bij aansluit.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.477,9VoVo: -Opstelling: incompleet
RAWHIDE010
Ballenjongen

Uit: Rotterdam
Vak: Maastribune - W1
Reg.: 27 mei 2006
Gepost op 12 juli 2007 om 11:46:06.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Lees zojuist op voetbalonline dat Feyenoord Drenthe voor 7 milj. naar Real laat gaan!Het is toch te hopen dat dit niet klopt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
El Jardinero
Vaste waarde in elftal

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 27 augustus 2004
Gepost op 12 juli 2007 om 11:46:42.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Obiku schreef:

Dat hele Lindenbergh verhaal is gewoon onzin, hij heeft gisteren zelf aangegeven door niemand benaderd te zijn.

Net zoals Charisteas die nooooit voor een andere club in Nederland zou kunnen spelen in plaats van 020...

Hecht niet te veel waarde aan verklaringen van voetballers...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.495,3VoVo: -Opstelling: incompleet
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Vak: -
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 12 juli 2007 om 11:47:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als ze met lindeberg komen, dan zijn ze zooo oerstom bezig.
Dan kunnen ze beter doorgaan met deRijck, die is ook gratis, maar wel jong, waardoor we misschien nog geld voor hem kunnen ontvangen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Heineken
Vedette
Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Harderwijk
Reg.: 9 december 2001
Gepost op 12 juli 2007 om 11:52:22.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pipapaauwe schreef:

Als ze met lindeberg komen, dan zijn ze zooo oerstom bezig.
Dan kunnen ze beter doorgaan met deRijck, die is ook gratis, maar wel jong, waardoor we misschien nog geld voor hem kunnen ontvangen.

Precies! Zou toch raar zijn, Derijck eruit gooien en dan met zo'n ouwe prutser aan komen zetten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.483,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FRB
Vedette

Vak: Maastribune - VV
Reg.: 7 augustus 2005
Gepost op 12 juli 2007 om 11:52:32.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bombardier2 schreef:

Zal een leuke persconferentie worden tussen Bertje en De Kromme

Wat denk je van Utrecht-NEC en Utrecht-AZ. Ik verheug me nu al
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Thedge Gele kaart: waarschuwing
Meervoudig international

Reg.: 22 augustus 2006
Gepost op 12 juli 2007 om 11:54:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
no way schreef:

Drenthe gaat echt niet weg voor 7 miljoen... hij heeft nog een contract tot 2011.

Geen enkele club is zo stom om een speler die nog 4 jaar onder contract ligt voor een fooitje over te doen aan een topclub. Ik denk dat er vanaf de 12 miljoen te praten is... hoop het niet maar is wel en hoop geld.

Maar weg zal hij gaan.....als er zoveel clubs achter hem aanzitten is geld geen enkel probleem. Al was het maar dat bijvoorbeeld Real Barcelona wil aftroeven.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
hodie
Vedette

Uit: mijnsheerenland
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 9 juni 2004
Gepost op 12 juli 2007 om 11:54:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MiguelBain schreef:

(...)

Waarom een rechtermiddenvelder? Daar kan Bruins spelen, Buijs, Lucius, met een 442 evt. Castelen. Je kan bij veel blessures tiendalli of greene doorschuiven. Nicky Hofs kan je er neer zetten. En ook Sahin kan die rol vervullen als het nodig is. Eerder je verdedigende mv en een maatje voor Makaay zijn nodig.

bruins is verdedigend en in de omschakeling naar achteren nog te onervaren/fysiek te minder

buijs kan er prima spelen.

lucius graag uit de as vanwege zijn soms belabberde passing en bovendien verzaakt hij afspraken in het veld door helemaal in de verdedging terug te zakken.

hofs zou kunnen, genoeg venijn, maar is in mijn ogen het meest efficient als aanvaller vlak bij spitsen.

kortom ik mis een controlerende rechtermiddenvelder.

landzaat hoef ik niet direct te hebben, maar bijvoorbeeld een talent zou mooi zijn.

buijs kan nog wel eens verrassen dit seizoen!!!! denk dat hij veel kan leren en potentie heeft hij nog steeds!

ONTOPIC:
lindenberg zou ik absoluut niet willen. alleen al qua voetbalkwaliteiten!

zie er geen meerwaarde in en kan alleen maar weer negatieve energie opwekken vanwege zijn uitspraken en komst van de club.

[Dit bericht is veranderd door hodie (op 12 juli 2007 11:56:12).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
FRB
Vedette

Gepost op 12 juli 2007 om 11:59:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die Lindenbergh gaat natuurlijk wel komen. Dat bericht op Rijnmond vav gisteren is natuurlijk wel ergens op gebaseerd. Ik denk dat Rijnmond het op dat moment nog niet naar buiten had mogen brengen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
hodie
Vedette

Uit: mijnsheerenland
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 9 juni 2004
Gepost op 12 juli 2007 om 12:01:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRB schreef:

Die Lindenbergh gaat natuurlijk wel komen. Dat bericht op Rijnmond vav gisteren is natuurlijk wel ergens op gebaseerd. Ik denk dat Rijnmond het op dat moment nog niet naar buiten had mogen brengen.

zou wel een typische feyenoordaankoop zijn...

4 toppers gehaald met hulp van rob jansen en hun eigen beeld.

vervolgens mols (kan nuttig zijn, maar redelijk over de top, je gaat mij niet vertellen dat er ergens een jeugdige spits rondliep) en lindenberg? pfffffffffffff
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Ecuador
Vedette

Reg.: 1 juli 2005
Gepost op 12 juli 2007 om 12:07:35.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hodie schreef:

(...)

vervolgens mols (kan nuttig zijn, maar redelijk over de top, je gaat mij niet vertellen dat er ergens een jeugdige spits rondliep) en lindenberg? pfffffffffffff

Ook al zou ik Lindenbergh liever niet erbij willen hebben ik zou de keuze wel goed kunnen begrijpen. Hij is transfervrij, nederlandstalig en hij kan verdedigende middenvelder, centrale verdediger en linksback spelen. 3 posities die onderbezet zijn.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.464,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Manolo
Veelbelovend talent

Uit: Spijkenisse
Reg.: 26 juni 2007
Gepost op 12 juli 2007 om 12:09:58.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ecuador schreef:

(...)

Ook al zou ik Lindenbergh liever niet erbij willen hebben ik zou de keuze wel goed kunnen begrijpen. Hij is transfervrij, nederlandstalig en hij kan verdedigende middenvelder, centrale verdediger en linksback spelen. 3 posities die onderbezet zijn.

Wegwezen met Lindenbergh. Is oud, slecht, lelijk en jauds!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
arrow
Vedette

Reg.: 21 november 2003
Gepost op 12 juli 2007 om 12:17:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

DuvelDuvel heeft volledig gelijk (zie boven).Ik herinner nog zo'n ramp op twee benen : van den Berg.Die zou de jochies eens iets bijbrengen. Vergeet het maar. Ik heb ook vorig seizoen mijn twijfels gehad bij van Hooijdonk. Dit soort spelers is zelf uitgeblust en neemt onnodig plaats in van talent dat in de startblokken staat.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.455,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Obiku
Vedette

Vak: Maastribune - W2
Reg.: 17 maart 2003
Gepost op 12 juli 2007 om 12:19:08.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRB schreef:

Wat een onzin, als Rijnmond die primeur zou hebben laten ze hem echt niet schieten. En wat zou Lindenbergh ervoor belang bij hebben te liegen over een overgang naar Feyenoord?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FRB
Vedette

Gepost op 12 juli 2007 om 12:20:52.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Obiku schreef:

(...)

Wat een onzin, als Rijnmond die primeur zou hebben laten ze hem echt niet schieten. En wat zou Lindenbergh ervoor belang bij hebben te liegen over een overgang naar Feyenoord?

Ze hebben mss de primeur wel maar Feyenoord wilde waarschijnlijk nog ff wachten met het bericht definitief naar buiten te brengen.

Ik verwacht zeer binnenkort het bericht dat alles in kannen en kruiken is.
 Help mods!
Obiku
Vedette

Vak: Maastribune - W2
Reg.: 17 maart 2003
Gepost op 12 juli 2007 om 12:23:52.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou niet weten waarom Feyenoord daarmee zou moeten wachten, laat staan Lindenbergh met Ajax laten meetrainen terwijl hij volgens jou al bij ons onder contract staat.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FCF
Ballenjongen
Winnaar EK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008

Uit: Rijnsburg
Reg.: 29 april 2005
Gepost op 12 juli 2007 om 12:37:27.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Elphinstone schreef:

(...)

Ik zie het probleem wel, Feyenoord wil met een beperkte groep werken (terecht). De komst van Lindenbergh (een speler van 33) gaat ten koste van een plek voor een speler die nog wel een toekomst heeft. Laat Feyenoord dan een jeugdspeler de kans geven, of een jongere speler kopen.

Wat is Feyenoord destijds nou opgeschoten met bijvoorbeeld De Nooijer. Leonardo dos Santos was ook een mooi voorbeeld, kwam gratis, presteerde niets, en heeft uiteindelijk vier jaar een royaal salaris opgestreken (want niet-EU). Dadelijk heeft Feyenoord weer 45 contract spelers waarvan 25 overbodig.

Helemaal mee eens, als ze dan toch zo graag gratis spelers erbij willen kunnen ze beter gaat scouten bij de vvcs werklozenwedstrijdjes. Die zijn allemaal gratis
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dn!S
Regelmatige invaller

Uit: rotterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 26 juni 2007
Gepost op 12 juli 2007 om 12:40:17.       MSN: dennis_e1989@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hodie schreef:

(...)

Wat verwachtte jij dan? Saviola en Hyppia?

Het geld is gewoon op aan het raken. Feyenoord heeft absoluut niet de middelen om zoveel grote namen aan te trekken. Dat ze makaay, hofland en v bronckhorst hebben weten te strikken is al meer dan je ooit had mogen hopen. Ik verwacht dat er nog 1 grote naam komt. (koevermans)

Voor de rest zijn mols en lindenberg gewoon redelijke voetballers die met hun ervaring best wel een aardige rol als stand-in kunnen vervullen.

[Dit bericht is veranderd door Dn!S (op 12 juli 2007 12:40:39).]
 Help mods!
JulioCruzFR
Internationale topspeler

Uit: Groningen
Reg.: 1 januari 2006
Gepost op 12 juli 2007 om 12:43:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik verneem niks meer van het gerucht Lindenbergh. Zal wel onzin zijn geweest of een foutje van Rijnmond.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.678,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Meervoudig international

Gepost op 12 juli 2007 om 12:43:51.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dn!S schreef:

(...)

Wat verwachtte jij dan? Saviola en Hyppia?

Het geld is gewoon op aan het raken. Feyenoord heeft absoluut niet de middelen om zoveel grote namen aan te trekken. Dat ze makaay, hofland en v bronckhorst hebben weten te strikken is al meer dan je ooit had mogen hopen. Ik verwacht dat er nog 1 grote naam komt. (koevermans)

Voor de rest zijn mols en lindenberg gewoon redelijke voetballers die met hun ervaring best wel een aardige rol als stand-in kunnen vervullen.

Heeelemaal mee eens. Mensen zit aub niet zo te zeuren. Er zijn aankopen gedaan waar Ajax, PSV en AZ alleen maar van kunnen dromen. Het kan geen feest blijven. Daarnaast zijn het ook niet de allerslechtse namem waar we het nu over hebben.

Wellicht worden we nog verrast met bijvoorbeeld Koevermans,maar verder zal het onderhand klaar zijn met grote aankopen.

Geniet van wat we nu hebben en sta positief tegenover wat er voor de rest gebeurt!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
RoelofLuinge
Vedette

Vak: Marathontribune - E
Reg.: 14 december 2004
Gepost op 12 juli 2007 om 12:44:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

GVD Lindenberg Zijn ze helemaal van de pot gepleurd in het Maasgebouw Mag hopen dat dit een gerucht is en dat blijft

GEEN LINDENBERG STELLETJE IDIOTEN
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.709,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
EschR
Bankzitter

Uit: Capelle aan den IJssel
Reg.: 28 juni 2007
Gepost op 12 juli 2007 om 12:49:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat kan nog een leuk weekje gaan worden voor Feyenoord....

Drenthe wegdoen in de uitverkoop voor 7 miljoen, en de megasterren Mols en Lindenbergh halen...
 Help mods!
Meervoudig international

Gepost op 12 juli 2007 om 12:51:42.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
EschR schreef:

Dat kan nog een leuk weekje gaan worden voor Feyenoord....

Drenthe wegdoen in de uitverkoop voor 7 miljoen, en de megasterren Mols en Lindenbergh halen...

Och och de zwartkijkers zijn weer terug.
 Help mods!
DR
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 12 juli 2007 om 12:53:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wie weet welke ze naam kunnen halen met 8 mio.
Misschien hebben ze een prachtspeler op het oog maar missen ze de centen. Misschien kunnen ze Sahin wel overnemen voor 10 mio. Laten we nou maar wachten op hun commentaar en waarmee ze aan komen zetten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
kiprich66
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Dordrecht
Vak: Marathontribune - JJ
Reg.: 10 maart 2007
Gepost op 12 juli 2007 om 12:54:17.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thedge schreef:

(...)

Och och de zwartkijkers zijn weer terug.

Ach ja,ze moeten toch wat te zeiken hebben.Elke gerucht word onder de vergrootglas genoemen.Ik ben tevreden tot nu toe met de aankopen.Ik merk wel wat er nog gaat komen....
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 105 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk