| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel 4 ) |  |
|
hodie Vedette
Uit: mijnsheerenland Vak: Stadiontribune - RR Posts: 3573 Reg.: 9 juni 2004 |
quote: r.H. schreef:
(...)
dat zou echt belachelijk zijn, je kunt er echt veel meer voor krijgen, als er voor Babel al 18 miljoen betaalt wordt. Oke Babel draait welliswaar al wat langer mee maar ik zie echt niks in die kerel hoor, snap niet dat Liverpool er zoveel geld voor wil betalen maja.
18miljoen voor babel?????
ik vind het echt een prutser...je bent even op vakantie en er gebeuren hele gekke dingen
7miljoen is gewoon veels te weinig..feyenoord neem de gok en laat hem een jaar blijven. volgende zomer levert hij 2x zoveel op!
vooralsnog is een rechtermiddenvelder prio.
|
|
|
r.H. Vedette
Uit: Barneveld Vak: - Posts: 2748 Reg.: 18 augustus 2003 |
quote: Sharcy schreef:
(...)
Bruins.
Bruins is geen jeugdspeler, Lensky zal het wel worden
|
|
|
crazylegz Jeugdspeler
Uit: Amsterdam Vak: Marathontribune - E Posts: 32 Reg.: 7 juli 2003 | Nu Babel 18 miljoen oplevert..zullen ze bij Feyenoord Drenth ook wel niet meer voor 7 laten gaan...gewoon nog een jaar laten knallen die kleine en dan volgend seizoen voor de absolute hoofdprijs wegdoen...
En zo snel mogelijk zijn contract met nog 2 jaar verlengen en dik meer salaris geven....
Alleen zo gaat hij veel meer opleveren...
|
|
|
MiguelBain Geselecteerd voor Oranje
Uit: Delft Vak: Stadiontribune - S Posts: 520 Reg.: 10 augustus 2005 |
quote: hodie schreef:
(...)
18miljoen voor babel?????
ik vind het echt een prutser...je bent even op vakantie en er gebeuren hele gekke dingen
7miljoen is gewoon veels te weinig..feyenoord neem de gok en laat hem een jaar blijven. volgende zomer levert hij 2x zoveel op!
vooralsnog is een rechtermiddenvelder prio.
Waarom een rechtermiddenvelder? Daar kan Bruins spelen, Buijs, Lucius, met een 442 evt. Castelen. Je kan bij veel blessures tiendalli of greene doorschuiven. Nicky Hofs kan je er neer zetten. En ook Sahin kan die rol vervullen als het nodig is. Eerder je verdedigende mv en een maatje voor Makaay zijn nodig.
|
|
|
Kuytekind Internationale topspeler
Vak: - Posts: 903 Reg.: 23 juli 2003 | idd dit topic gaat toch over aankoopgeruchten neem ik aan?
babel wil ik niks meer over horen en drenthe moet gewoon blijven of minimaal 10 miljoen opbrengen (eventueel jaar verhuurd maar sahin is goed vervanger)
rechtermiddenvelder prioriteit...???
daar kunnen spelen: d.buys, lucius, tiendalli, bruins, hofs, greene, eventueel castelen/slory en dan ben ik er misschien zelfs nog 1 vergeten...
prio (backup naast de basis want die staat gewoon ook bij vertrek castelen of drenthe) wat mij betreft linksback, spits, verdedigende middenvelder, eventueel linksbuiten/extra centrale verdediger
geruchten: koevermans graag, lindenbergh mag komen omdat hij op 3 posities kan spelen
|
|
|
Feyenoord 100 jaar Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 367 Reg.: 6 januari 2006 | Feyenoord in onderhandeling met Olaf Lindenbergh
Datum: 12-07-2007 Bron: Lunaticnews
Fanzine Lunaticnews meldt zojuist op haar site dat Feyenoord achter de schermen in onderhandeling is met Olaf Lindenbergh, die mag vertrekken bij ajax. Lindenbergh zelf heeft via RTV Noord Holland al laten weten een overgang naar Feyenoord 'wel te zien zitten'.
FR-Forum.nl: Link
|
|
|
bombardier2 International
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 618 Reg.: 3 augustus 2006 | Dat bericht moeten we hopelijk niet serieus nemen.
Het is een emotionele reactie van LN, gewoon gebaseerd op het bericht van Rijnmond (kwade tongen).
----
Pardon? Lindenbergh?
Kwade tongen meldden ons gisteren, dat Feyenoord achter de schermen 'met Olaf Lindenbergh bezig is'. Ook Lindenbergh liet van zich horen, en wel via RTV Noord-Holland, door aan te geven 'een overgang naar Rotterdam wel te zien zitten'.
Denk je alles te hebben gehad...
Want Olaf Lindenbergh, dat is toch degene die nog niet zo heel lang geleden in onder andere Voetbal International liet weten dat er voor hem 'maar één club en één stad is'? Die 'duizelde van trots' toen hij zich mocht melden bij 'zijn club'? Díe Lindenbergh? Moet díe naar Feyenoord komen? Haalt -ie daar zijn neus dan niet voor op, vanuit die fijne stad van 'm?
Lindenbergh, wat er achter de schermen exact speelt weten we niet, maar wat we wél weten is dat men tot in je eigen (Feyenoord-) familie niet zit te wachten op je komst naar Rotterdam, dus blijf jij als-je-blieft lekker weg!
Gepubliceerd op: 12 juli 2007
Bron: Lunatic News
[Dit bericht is veranderd door bombardier2 (op 12 juli 2007 10:57:18).]
|
|
|
Feyenoord 100 jaar Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 367 Reg.: 6 januari 2006 |
quote: bombardier2 schreef:
Dat bericht moeten we hopelijk niet serieus nemen.
Het is een emotionele reactie van LN, gewoon gebaseerd op het bericht van Rijnmond (kwade tongen).
Ik hou me hart vast 
|
|
|
SVV Jeugdspeler
Uit: Schiedam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 53 Reg.: 20 juni 2005 | Lindenbergh is toch een prima speler voor op de bank? Geen transfersom, genoeg ervaring en kan op vele plaatsen spelen.
Ik zie het probleem niet!
|
|
|
bombardier2 International
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 618 Reg.: 3 augustus 2006 |
quote: SVV schreef:
Lindenbergh is toch een prima speler voor op de bank? Geen transfersom, genoeg ervaring en kan op vele plaatsen spelen.
Misschien is zijn salaris nog een probleem.
|
|
|
Uit: Delft Vak: Stadiontribune - S Posts: 520 Reg.: 10 augustus 2005 | Ben ook absoluut geen fan van lindeberg. Maar ik kan toch wel ergens het nut ervan inzien als hij zou komen. Zelfde geld voor mols, ook een speler die absoluut niet voor de basis word gehaald. Met een speler als lindeberg heb je een stand in voor 3 plekken. Als vm als lb en links half. Tuurlijk is het een rare kwezel. Maar als je hem gratis kan ophalen en je betaald weinig aan salaris. Stel dat de cler geschorst is of geblesseerd heb je met een lindeberg als linksback toch iets meer zekerheid als drenthe denk ik.
|
|
|
Dwight Tiendalli Nationale topspeler
Uit: Dordrecht Vak: Maastribune - Business seats Posts: 738 Reg.: 20 januari 2006 |
quote: bombardier2 schreef:
(...)
Misschien is zijn salaris nog een probleem.
En zijn Ajax verleden en dat die zegt dat Ajax zijn club is en dat A'dam zijn stad is.. Nutteloze speler zelfs niet goed genoeg voor de bank.. Zal me schamen als hij in ons shirt gaat ballen..
|
|
|
EOD Nationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2088 Reg.: 2 maart 2006 | Ik begrijp wel dat men een voetballer als Lindenbergh willen halen. Maar zover ik weet is Lindenberg een échte Ajacied en begrijp dan ook niet dat hij überhaupt naar Feyenoord, en dat Feyenoord hem wil.
|
|
|
Elphinstone International
Vak: - Posts: 633 Reg.: 23 april 2005 |
quote: SVV schreef:
Lindenbergh is toch een prima speler voor op de bank? Geen transfersom, genoeg ervaring en kan op vele plaatsen spelen.
Ik zie het probleem wel, Feyenoord wil met een beperkte groep werken (terecht). De komst van Lindenbergh (een speler van 33) gaat ten koste van een plek voor een speler die nog wel een toekomst heeft. Laat Feyenoord dan een jeugdspeler de kans geven, of een jongere speler kopen.
Wat is Feyenoord destijds nou opgeschoten met bijvoorbeeld De Nooijer. Leonardo dos Santos was ook een mooi voorbeeld, kwam gratis, presteerde niets, en heeft uiteindelijk vier jaar een royaal salaris opgestreken (want niet-EU). Dadelijk heeft Feyenoord weer 45 contract spelers waarvan 25 overbodig.
|
|
|
Thedge  Meervoudig international
Vak: - Posts: 1708 Reg.: 22 augustus 2006 |
quote: Dn!S schreef:
Voorlopig lijkt Drenthe toch niet zo heel veel op te gaan leveren. Als het gerucht dat Feyenoord en Real een akkoord hebben waar is zou hij vertrekken voor zo'n 7 mln euro.
Dat valt me dan toch wel tegen, had wel op minstens 1o gehoopt
Ik kan me niet voorstellen dat hij voor € 7 weggaat. Het is niet noodzakelijk dat hij gaat, hij past prima binnen de selectie en ook financieel is het niet noodzakelijk.
|
|
|
no way Ballenjongen
Uit: Voorburg Vak: - Posts: 27 Reg.: 12 juli 2007 |
Mijn eerste post....
Ik wil toch ff op dit (hopelijk) gerucht reageren.
quote: Ik zie het probleem wel, Feyenoord wil met een beperkte groep werken (terecht). De komst van Lindenbergh (een speler van 33) gaat ten koste van een plek voor een speler die nog wel een toekomst heeft. Laat Feyenoord dan een jeugdspeler de kans geven, of een jongere speler kopen.
Helemaal mee eens en daarnaast geen afdankertjes meer van 020 aub... Verpest deze mooie transferperiode nou niet. 
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: Elphinstone schreef:
(...)
Ik zie het probleem wel, Feyenoord wil met een beperkte groep werken (terecht). De komst van Lindenbergh (een speler van 33) gaat ten koste van een plek voor een speler die nog wel een toekomst heeft. Laat Feyenoord dan een jeugdspeler de kans geven, of een jongere speler kopen.
Wat is Feyenoord destijds nou opgeschoten met bijvoorbeeld De Nooijer. Leonardo dos Santos was ook een mooi voorbeeld, kwam gratis, presteerde niets, en heeft uiteindelijk vier jaar een royaal salaris opgestreken (want niet-EU). Dadelijk heeft Feyenoord weer 45 contract spelers waarvan 25 overbodig.
Helemaal mee eens!!!
|
|
|
Obiku Vedette
Vak: Maastribune - W2 Posts: 4356 Reg.: 17 maart 2003 | Dat hele Lindenbergh verhaal is gewoon onzin, hij heeft gisteren zelf aangegeven door niemand benaderd te zijn.
|
|
|
no way Ballenjongen
Uit: Voorburg Vak: - Posts: 27 Reg.: 12 juli 2007 | Drenthe gaat echt niet weg voor 7 miljoen... hij heeft nog een contract tot 2011.
Geen enkele club is zo stom om een speler die nog 4 jaar onder contract ligt voor een fooitje over te doen aan een topclub. Ik denk dat er vanaf de 12 miljoen te praten is... hoop het niet maar is wel en hoop geld.
|
|
|
Tito Ortiz Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12597 Reg.: 6 mei 2004 |
quote: no way schreef:
Drenthe gaat echt niet weg voor 7 miljoen... hij heeft nog een contract tot 2011.
Geen enkele club is zo stom om een speler die nog 4 jaar onder contract ligt voor een fooitje over te doen aan een topclub. Ik denk dat er vanaf de 12 miljoen te praten is... hoop het niet maar is wel en hoop geld.
idd, 7miljoen accepteerd Feyenoord NEVER NOOIT!
|
|
|
1992 oudbeijerland Regelmatige invaller
Uit: oud beijerland Vak: - Posts: 299 Reg.: 16 december 2006 | feyenoord was goed op weg met aankopen maar als nu ook lindenberg komt nadat mols ook kwam lijkt het erop dat ze weer teruggaan naar transfers zoals vorig jaar.
|
|
|
no way Ballenjongen
Uit: Voorburg Vak: - Posts: 27 Reg.: 12 juli 2007 | Geloof er ook niks van dat Lindenberg komt.
Wat is de motivatie.. lekker goedkoop 
|
|
|
radio8fm Talent
Vak: - Posts: 60 Reg.: 23 mei 2007 | aub geen lindenbergh is echt over en sluiten als voetballer.
we hebben spelers zat voor het middenveld en centraal
achterin.
denk dat er toch nog een verassing uit de hoge hoed komt.
|
|
|
titan57nl Vedette
Uit: Fortaleza Vak: - Posts: 3618 Reg.: 11 maart 2002 | Pleassssse geen Lindenberg (als een speler gratis is staan ze bij Feyenoord altijd met hun neus tegen de ruit....daar wordt ik zo moe van......en dan al die reacties....ach maakt niet uit...kost toch niks..) .......en Royston moet lekker blijven! 
HAAL die jonge braziliaan, die kan onder de vleugels van Makaay heel veel leren!
[Dit bericht is veranderd door titan57nl (op 12 juli 2007 11:39:01).]
|
|
|
Uit: Delft Vak: Stadiontribune - S Posts: 520 Reg.: 10 augustus 2005 |
quote: Elphinstone schreef:
(...)
Ja daar heb jij een heel goed punt. En ondanks mijn eerdere posting over lindenberg ga ik me toch ook bij je aansluiten. Er loopt een uitstekende jeugd rond en als je ze een kans geeft wellicht word het wat. Ik bedoel je ziet de hype rond drenthe die vorig jaar rond dit tijdstip bij niemand bekend was.
|
|
|
|