Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Het grote geruchtentopic (deel 4 )
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 105 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 105 »

Poster
Topic: Het grote geruchtentopic (deel 4 ) 
marrtijn
Vedette

Uit: amsterdam
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 23 december 2004
Gepost op 11 juli 2007 om 23:29:18.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het plan was 23 selectiespelers met 3 jeugdspelers die af en toe aansluiten en de eventuele gaten vullen. Die jeugdspelers zijn Buijs (J.), Wijnaldum en ...

Leonard staat al niet meer onder contract.
Ze zitten daar dus dicht bij.

Een aantal spelers zal nog het hazenpad (verkoop/verhuur) nemen voor het begin van het seizoen, als ze merken dat ze weinig aan spelen toekomen.

De omvang van de selectie is in ieder geval onvergelijkbaar met die van 2 seizoenen terug.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
arrow1
Vedette

Vak: -
Reg.: 26 juli 2005
Gepost op 11 juli 2007 om 23:51:17.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Oeps, bedoelde 32 ipv 42 !
Heb dan Jordi Buijs, Leonard ( is volgens mij nog niet officieel weg ?? ) + derde keeper meegeteld.
Wellicht vertrekken Collen, Pardo en Leonard ( al weg ?? ), Vincken twijfelt, Castelen zoekt, Bahia hoop ik ook niet meer te zien omdanks zijn goaltje, Saïdi hoop ik te zien vertrekken.
Hou je pakweg 25 spelers over en dat vind ik geen luxe. Dat lijkt mij prima aantal selectiespelers, om elke plaats dubbel te bezetten. Sommige plekken zijn nog wat magertjes. Voorhoede m.n. Misschien toch trekken aan Koevermans ipv Vincken of Castelen ?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.474,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Prom
Jeugdspeler

Reg.: 22 juni 2007
Gepost op 12 juli 2007 om 00:04:21.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MiguelBain schreef:

Gewoon ff wachten nog tot az sterchele overneemt, dan willen ze vast wel praten over koevermans. En anders nemen wij sterchele

Waarom nemen we niet gelijk Sterchele? Ik geloof niet dat hij Heerenveen afzegt voor een club in Belgie. AZ zou kunnen maar dat geloof ik niet.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Wimpie2
Talent

Reg.: 30 juni 2000
Gepost op 12 juli 2007 om 00:09:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Het plan was 23 selectiespelers met 3 jeugdspelers die af en toe aansluiten en de eventuele gaten vullen. Die jeugdspelers zijn Buijs (J.), Wijnaldum en ...
Leroy Fer?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.485,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
djrbm
Vaste waarde in elftal

Uit: New York
Reg.: 19 juli 2006
Gepost op 12 juli 2007 om 00:12:22.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
arrow1 schreef:

Oeps, bedoelde 32 ipv 42 !
Heb dan Jordi Buijs, Leonard ( is volgens mij nog niet officieel weg ?? ) + derde keeper meegeteld.
Wellicht vertrekken Collen, Pardo en Leonard ( al weg ?? ), Vincken twijfelt, Castelen zoekt, Bahia hoop ik ook niet meer te zien omdanks zijn goaltje, Saïdi hoop ik te zien vertrekken.
Hou je pakweg 25 spelers over en dat vind ik geen luxe. Dat lijkt mij prima aantal selectiespelers, om elke plaats dubbel te bezetten. Sommige plekken zijn nog wat magertjes. Voorhoede m.n. Misschien toch trekken aan Koevermans ipv Vincken of Castelen ?

Leonard staat niet meer onder contract, houdt alleen zijn conditie op peil bij Feyenoord.

Dan kom je uit op 30 inclusief derde keeper en Jordi Buys.

Het streven is naar een selectie van 23 man plus 3 jeugdspelers, dus een selectie van 26 man.

Aangezien Collen, Pardo, Saidi en Derijck al mogen vetrekken, zit je al op de beoogde grote van de selectie van 26 man.

Ik zie nog reserve LB komen (Lindenbergh), een rechtermiddenvelder (Landzaat), en een spits (Koevermans).

Daarentegen zie ik nog Drenthe worden verkocht alsmede castelen en eventueel ook Danny Buys. Kom je uit op een selectie van 27 man.

De keeperspostie is driedubbel bezet.

Elke positie in de verdediging is dubbel bezet.

Zo een beetje elke positie op het middenveld is driedubbelbezet.

De positie in de spits is ook dubbelbezet.

En dan spreek ik nog niet over de spelers die multifunctioneel zijn en op meerde plekken uit de voeten kunnen.

Al met al, een gigantisch luxeprobleem en een verademeing met de grote selecties en vreemdelingenlegioenen van de afgelopen jaren. Daarnaast zal deze selectie met een omvang van 26 spelers ertoe leiden dat de salariskosten in de hand kunnen worden gehouden wat leidt naar een betere financiele positie.

Dus ik zie jouw probleem totaal niet.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 12 juli 2007 om 00:40:01.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fr-fotopage schreef:

Hoorde dat rijnmond te vroeg was ?

maarja als die komt is een toch niet erg. is gratis dus waarom niet

Het begrip 'transfervrij' mag nooit een argument zijn om een speler te halen. Wij forumleden zijn ook transfervrij. Het enige wat telt als je nieuwe spelers gaat halen is het begrip 'kwaliteit'.

Overigens zou Lindenbergh in mijn ogen de eerste miskoop zijn van Feyenoord deze zomer.

[Dit bericht is veranderd door Dick v/d Polder (op 12 juli 2007 00:42:24).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
arrow1
Vedette

Reg.: 26 juli 2005
Gepost op 12 juli 2007 om 07:28:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind de spitsenpositie niet echt dubbelbezet. Mols vervanger van Makaay ?? Dat geloof je toch zelf niet...
Als Lindenbergh komt dan heb je toch tweetal twijfelachtige aankopen : Lindenbergh en Mols. Waarbij je nog misschien het meest aan Mols hebt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.474,0VoVo: -Opstelling: incompleet
basje
Internationale topspeler

Uit: Druten
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 16 augustus 2004
Gepost op 12 juli 2007 om 08:15:16.       MSN: baskuypers@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
arrow1 schreef:

Ik vind de spitsenpositie niet echt dubbelbezet. Mols vervanger van Makaay ?? Dat geloof je toch zelf niet...
Als Lindenbergh komt dan heb je toch tweetal twijfelachtige aankopen : Lindenbergh en Mols. Waarbij je nog misschien het meest aan Mols hebt.

Mols is oud, maar als hij inderdaad alleen voor noodgevallen is angetrokken dat vind ik het zeker niet erg dat hij er is, dan is hij misschien wel nuttig.

Lindenbergh hoef ik echt niet in de Kuip te zien, want een kneus is dat zeg. Laat hem maar lekker naar ado of zo gaan.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Hans Worst
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 5 februari 2007
Gepost op 12 juli 2007 om 08:22:31.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
djrbm schreef:

(...)

Leonard staat niet meer onder contract, houdt alleen zijn conditie op peil bij Feyenoord.

Dan kom je uit op 30 inclusief derde keeper en Jordi Buys.

Het streven is naar een selectie van 23 man plus 3 jeugdspelers, dus een selectie van 26 man.

Aangezien Collen, Pardo, Saidi en Derijck al mogen vetrekken, zit je al op de beoogde grote van de selectie van 26 man.

Ik zie nog reserve LB komen (Lindenbergh), een rechtermiddenvelder (Landzaat), en een spits (Koevermans).

Daarentegen zie ik nog Drenthe worden verkocht alsmede castelen en eventueel ook Danny Buys. Kom je uit op een selectie van 27 man.

De keeperspostie is driedubbel bezet.

Elke positie in de verdediging is dubbel bezet.

Zo een beetje elke positie op het middenveld is driedubbelbezet.

De positie in de spits is ook dubbelbezet.

En dan spreek ik nog niet over de spelers die multifunctioneel zijn en op meerde plekken uit de voeten kunnen.

Al met al, een gigantisch luxeprobleem en een verademeing met de grote selecties en vreemdelingenlegioenen van de afgelopen jaren. Daarnaast zal deze selectie met een omvang van 26 spelers ertoe leiden dat de salariskosten in de hand kunnen worden gehouden wat leidt naar een betere financiele positie.

Dus ik zie jouw probleem totaal niet.

Feyenoord zal straks 23 spelers hebben incl. 3 jeugdspelers, en géén selectie van 26 spelers.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
JimmyFloyd
Vedette

Reg.: 6 april 2004
Gepost op 12 juli 2007 om 09:01:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Hans Worst schreef:

(...)

Feyenoord zal straks 23 spelers hebben incl. 3 jeugdspelers, en géén selectie van 26 spelers.

Feyenoord streeft naar een selectie van 23 man, incl. 3 jeugdspelers. Of ze dat daadwerkelijk gaat lukken, is een ander verhaal.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Thedge Gele kaart: waarschuwing
Meervoudig international

Reg.: 22 augustus 2006
Gepost op 12 juli 2007 om 09:29:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat is het toch altijd weer voorspelbaar met transfers. Er zijn heel veel voorbeelden, maar het voorbeeld van Perez is wel heel duidelijk. Wekenlang geklooi terwijl iedereen wist dat hij uiteindelijk naar PSV zou gaan.

Zo zal het ook met Drenthe gaan. Hij wil blijven, hij moet blijven, hij zal maandag gewoon op de training verschijnen. Maar uiteindelijk zal hij echt voor eind augustus niet meer bij ons voetballen 100 % zeker!!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Sharcy
Bankzitter

Uit: Rotterdam
Reg.: 28 mei 2005
Gepost op 12 juli 2007 om 09:35:43.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
marrtijn schreef:

Bruins.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
bombardier2
International

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 3 augustus 2006
Gepost op 12 juli 2007 om 09:41:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thedge schreef:

Wat is het toch altijd weer voorspelbaar met transfers. Er zijn heel veel voorbeelden, maar het voorbeeld van Perez is wel heel duidelijk. Wekenlang geklooi terwijl iedereen wist dat hij uiteindelijk naar PSV zou gaan.

Zo zal het ook met Drenthe gaan. Hij wil blijven, hij moet blijven, hij zal maandag gewoon op de training verschijnen. Maar uiteindelijk zal hij echt voor eind augustus niet meer bij ons voetballen 100 % zeker!!

Als die transfer van die Mexicaan was doorgegaan was Perez waarschijnlijk niet naar PSV gegaan.
En als Drenthe slim is dan blijft hij nog. Beter voor zijn verdere ontwikkeling.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FRB
Vedette

Vak: Maastribune - VV
Reg.: 7 augustus 2005
Gepost op 12 juli 2007 om 10:16:10.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

van Hanegem trainer van Utrecht

Dat wordt een leuke eerste competitie wedstrijd.
 Help mods!
DR
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 12 juli 2007 om 10:19:07.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ah, niks mis mee. Beetje spanning erop, hopsakee. WVH heeft nog niks gezegd over de ontwikkelingen bij Feyenoord toch? Ben benieuwd.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
bombardier2
International

Gepost op 12 juli 2007 om 10:21:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zal een leuke persconferentie worden tussen Bertje en De Kromme
 Help mods!
Thedge Gele kaart: waarschuwing
Meervoudig international

Reg.: 22 augustus 2006
Gepost op 12 juli 2007 om 10:27:06.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bombardier2 schreef:

(...)

Als die transfer van die Mexicaan was doorgegaan was Perez waarschijnlijk niet naar PSV gegaan.
En als Drenthe slim is dan blijft hij nog. Beter voor zijn verdere ontwikkeling.

Tsja maar zo werkt het dus niet in de voetbalwereld. Als Feyenoord (een groot deel van) de schuld met de inkomsten van een transfer van Drenthe kan dekken zullen/moeten ze dat zeker doen.

Dan vieren ze een 100-jarig bestaan met een beresterke selectie en geen schuld. Wat willen we nog meer!
 Help mods!
JulioCruzFR
Internationale topspeler

Uit: Groningen
Reg.: 1 januari 2006
Gepost op 12 juli 2007 om 10:30:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

WvH trainer van Utrecht. Dat wordt een leuke eerste competitiewedstrijd.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.678,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dn!S
Regelmatige invaller

Uit: rotterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 26 juni 2007
Gepost op 12 juli 2007 om 10:31:31.       MSN: dennis_e1989@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Voorlopig lijkt Drenthe toch niet zo heel veel op te gaan leveren. Als het gerucht dat Feyenoord en Real een akkoord hebben waar is zou hij vertrekken voor zo'n 7 mln euro.

Dat valt me dan toch wel tegen, had wel op minstens 1o gehoopt
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
bombardier2
International

Gepost op 12 juli 2007 om 10:33:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb het liefst dat ze hem voor 12-15 miljoen verkopen. Voor 7 miljoen kan ook maar dan met verhuur.

[Dit bericht is veranderd door bombardier2 (op 12 juli 2007 10:34:48).]
 Help mods!
r.H.
Vedette

Uit: Barneveld
Reg.: 18 augustus 2003
Gepost op 12 juli 2007 om 10:33:31.         MSN: helms_robin@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dn!S schreef:

Voorlopig lijkt Drenthe toch niet zo heel veel op te gaan leveren. Als het gerucht dat Feyenoord en Real een akkoord hebben waar is zou hij vertrekken voor zo'n 7 mln euro.

Dat valt me dan toch wel tegen, had wel op minstens 1o gehoopt

dat zou echt belachelijk zijn, je kunt er echt veel meer voor krijgen, als er voor Babel al 18 miljoen betaalt wordt. Oke Babel draait welliswaar al wat langer mee maar ik zie echt niks in die kerel hoor, snap niet dat Liverpool er zoveel geld voor wil betalen maja.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.218,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Denlag
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Westland
Reg.: 5 juni 2005
Gepost op 12 juli 2007 om 10:35:41.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bombardier2 schreef:

Ik heb het liefst dat ze hem voor 12-15 miljoen verkopen. Voor 7 miljoen kan ook maar dan met verhuur.

15 mln verkoop, 7mln+verhuur

Duur huren
 Help mods!
bombardier2
International

Gepost op 12 juli 2007 om 10:37:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Denlag schreef:

(...)

15 mln verkoop, 7mln+verhuur

Duur huren

Aan natuurlijk.
 Help mods!
DR
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 12 juli 2007 om 10:37:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bombardier2 schreef:

Aha! Dus in het slechste geval is 1 jaar Drenthe 8 mio waard voor jou?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
MiguelBain
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Delft
Vak: Stadiontribune - S
Reg.: 10 augustus 2005
Gepost op 12 juli 2007 om 10:37:56.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bombardier2 schreef:

Ja dat verhuur verhaal is leuk, maar dat betekent dat ze geen cent meer voor die jongen gaan vangen op die 7 miljoen na. Als ze er nou net als met lazovic een goed percentage op de verkoopsom kunnen krijgen is het al een betere deal. Als we nu 7 miljoen vangen en hij speelt nog een jaartje bij ons en hij speelt net als op het ek iedereen zoek dit seizoen, dan is hij misschien het dubbele waard. Maar dat is iets waar ze goed over na moeten denken.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 105 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk