Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Het grote geruchtentopic (deel 4 )
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 105 pagina's: « 1 ... 100 101 102 103 104 105

Poster
Topic: Het grote geruchtentopic (deel 4 ) 
marrtijn
Vedette

Uit: amsterdam
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 23 december 2004
Gepost op 14 augustus 2007 om 21:00:31.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

(...)

Als ik zie waar je vandaan komt weet ik genoeg.

Maar goed als je het niet wilt weten.. prima.. Blijf maar in BVM de topcoach zien..

Topcoach? Ik zeg dat ik het niet eens ben met het beeld dat je van hem schetst hier. Verhalen van derden, daar ga ik mijn mening over het functioneren van een coach niet op baseren. De resultaten aan het eind van het seizoen, het vertoonde spel en de ontwikkeling van de belangrijke talenten lijken me in dat kader interessanter.

Btw, in mijn woonplaats is de roddel en achterklap tot kunst verheven hoor, dus die vlieger gaat niet op Feyenoorders baseren zich op daden.

[Dit bericht is veranderd door marrtijn (op 14 augustus 2007 21:19:22).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
marrtijn
Vedette

Gepost op 14 augustus 2007 om 21:18:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

edit

[Dit bericht is veranderd door marrtijn (op 14 augustus 2007 21:18:39).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
B. Koperbuik
Vedette
Winnaar Algemeen Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006; meer prijzen

Uit: Knekeldijk
Vak: -
Reg.: 6 juni 2001
Gepost op 14 augustus 2007 om 21:22:29.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bert van Marwijk was in het verleden niet bepaald mijn favoriete coach. Toch heeft hij voor dit seizoen al aardig wat credits bij me opgebouwd. Wanneer Bert niet had getekend, stond er op dit moment waarschijnlijk een heel ander elftal. Co durfde het duidelijk niet aan en we waren echt in de categorie Korbach terecht gekomen. Voor de humor alleraardigst, maar het zou onze club niet brengen waar wij deze graag zouden zien.
Bert heeft belangrijke spelers voor Feyenoord over de streep getrokken. Dat zal ik niet gauw vergeten.
Ik ga ervan uit dat hij door de ervaringen van de afgelopen jaren een stuk wijzer is geworden en dat terug zullen zien in het spel van onze helden.
Het positie-spel oogt heel goed en verdedigend lijken de tijden van Israël en Laseroms terug te keren.
Bij de keepers heb ik zelf heb ik ook een lichte voorkeur voor Ekramy, maar vertrouw toch meer op de deskundigheid van de technische staf, dan dat alles op vriendjespolitiek te schuiven.
Zo slecht heeft Timmer het ook niet gedaan het afgelopen seizoen. Buiten enkele blunders heeft hij ook onwaarschijnlijke ballen eruit gehouden.
Timmer en Ekramy zitten dus dicht bij elkaar qua nouveau, daar kunnen we maar beter blij mee zijn.
Kleine zaken hebben hier dus de doorslag gegeven en die keuze moet je toch maar maken. Dat heeft van Marwijk nu gedaan en laten we er maar op vertrouwen, dat het de juiste is.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
woekeraar
Internationale topspeler
Derde plek Feyenoord Netwerk Battle 2007

Uit: Zoetermeer
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 5 juni 2005
Gepost op 14 augustus 2007 om 21:26:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ben ik nou de enige die serieus bezig is met het zoeken naar mogelijke aankopen, goed Gudjonson valt af kostprijs 10 miljoen teveel! Dus voeg ik toe Smolarek.

Ik ga nu maar weer eens op internet kijken want ik ben nog steeds niet tevreden er moeten een twee, spelers worden toegevoegd liefst voor zondag.

O ja waarom niet gewoon Hanne Hagary bij de selectie toevoegen, let op de spits van Feyenoord voor de toekomst, mijn voorspelling het nieuwe grootste talent in wording.

Enne ik heb ooit van Bronkhorst voorspeld bij collegas en ook Drenthe heb ik twee jaar geleden al vaak genoemd op de tribune en toen speelde hij nog bij de A tjes dus ik heb er vast verstand van.?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.620,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Maserati
Ballenjongen

Uit: Monster
Reg.: 30 augustus 2006
Gepost op 14 augustus 2007 om 21:36:16.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Voor wat het waard is, Levante is er niet in geslaagd om Luque van Newcastle vast te leggen. Ze kozen na het vastlopen voor een 33-jarige Italiaanse spits.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.491,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Kalouless
Vedette

Reg.: 19 mei 2000
Gepost op 14 augustus 2007 om 21:37:57.         ICQ: 2094357  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
woekeraar schreef:
Ben ik nou de enige die serieus bezig is met het zoeken naar mogelijke aankopen, goed Gudjonson valt af kostprijs 10 miljoen teveel! Dus voeg ik toe Smolarek.

Ik ga nu maar weer eens op internet kijken want ik ben nog steeds niet tevreden er moeten een twee, spelers worden toegevoegd liefst voor zondag.
Er móet helemaal niks voor zondag. Feyenoord heeft niks aan paniekaankopen. Liever twee weken de tijd nemen voor goede, gerichte aankopen voor de rest van het seizoen, dan nu snel snel een kaliber-Kolkka halen omdat je zondag al een wedstrijd hebt.

quote:
Enne ik heb ooit van Bronkhorst voorspeld bij collegas en ook Drenthe heb ik twee jaar geleden al vaak genoemd op de tribune en toen speelde hij nog bij de A tjes dus ik heb er vast verstand van.?

Dat vraag ik me af hoor :) woekeraar op 26 juni 2006 :

quote:
Vroeger was ik wel fan van Gio, maar na gisteravond gezien te hebben van mij hoeft hij absoluut niet meer terug te komen. [...] Gio is absoluut niet van toegevoegde waarde meer voor Feyenoord helaas maar het is niet anders

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.463,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Bananensplit
Nationale topspeler

Uit: Tilburg
Reg.: 5 juli 2006
Gepost op 14 augustus 2007 om 21:40:44.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
woekeraar schreef:
Spits, Koevermans, Koller, N,Kufo, Nevland, Elmander, Miralles, Samaras, Tenorio.
Linksbuiten, Samaras, Pranjic, Smolarek, Luque, Quincy.

Ik heb voor je meteen even Gudjohnson en Smolarek hersteld en verder wat opties erbij gezet. Verder zonder te kijken wat ik van de opties vond die er al stonden.

Ik voeg er even aan toe:
Verdedigende Middenvelder El Ahmadi, Meeuwis, Fellaini.

Verder Schet er bij halen. Wat is jou bescheiden mening over hem? Aangezien jij nogal eens de jeugd ziet voetballen begrijp ik?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.481,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
marrtijn
Vedette

Gepost op 14 augustus 2007 om 21:42:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
woekeraar schreef:

O ja waarom niet gewoon Hanne Hagary bij de selectie toevoegen, let op de spits van Feyenoord voor de toekomst, mijn voorspelling het nieuwe grootste talent in wording.

Ik hoop dat ze bij Feyenoord net als jij hard op zoek zijn naar versterkingen. Maar serieus:

Smolarek lijkt me zeker geen slechte optie, omdat hij aan de beide zijkanten en in het centrum kan spelen. Dat vergroot je mogelijkheden. Hij heeft een goede mentaliteit, houdt van de club en gaat niet lopen zeiken als hij eens op de bank zit een paar wedstrijdjes. Daarnaast doet hij het al tijden goed in de Bundesliga en in het Pools nationale elftal.

Ook ben ik een fan van Pryor. Ook die zou onze mogelijkheden in het veld doen toenemen. Groot talent en ook fysiek al heel ver. Een aanvallende middenvekder met veel loopvermogen die ook vanaf de zijkanten goed uit de voeten kan. Goed tactisch inzicht. Ik zou blij zijn met zijn komst.

Hagary heb ik nooit zien spelen, maar ik heb altijd begrepen dat Fer, J.Buijs en Wijnaldum onze grootste talenten zijn. Schet viel me tijdens de oefentrip in Turkije de vorige winterstop positief op. Speelt met lef.
 Help mods!
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 14 augustus 2007 om 22:12:28.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

(...)

Timmer is een oude man die de gewoonte heeft om ballen naast te kijken.. Dikwijls vliegen ze er dan nog wel in.Hij duikt zelden, dit lijkt me wel belangrijk voor een keeper. Of het de leeftijd is dat Timmer zijn benen niet pijn meer wil doen of de sexuele voorkeuren van Marianne is mij niet bekend.

Als dat een paar wedstrijden ook zo is zal Bert niet schromen EKRAMY in te zetten (zie Zoetebier/Lodewijks verhaal destijds)
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Bronfly
Nationale topspeler

Uit: Amsterdam
Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 17 augustus 2004
Gepost op 14 augustus 2007 om 22:21:41.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De laatste keer, dit is het geruchten topic, nou wordt er weer geouwehoerd over Timmer of Ekramy. Snappen jullie het doel van deze topic nou nog steeds niet!?!?!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Bananensplit
Nationale topspeler

Uit: Tilburg
Reg.: 5 juli 2006
Gepost op 14 augustus 2007 om 22:36:53.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Maserati schreef:

Voor wat het waard is, Levante is er niet in geslaagd om Luque van Newcastle vast te leggen. Ze kozen na het vastlopen voor een 33-jarige Italiaanse spits.

Mooi, dat kan maar 1 ding betekenen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.481,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DX
Talent

Uit: Barendrecht
Vak: Marathontribune - JJ
Reg.: 2 augustus 2004
Gepost op 14 augustus 2007 om 23:11:41.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heb gister een paar van die testspelers zien ballen, nummer 7 viel me op en de 1e bal een vrij trap ging er ook in kon die gast ook niet.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
peetmargarita
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Isla Margarita
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 april 2006
Gepost op 14 augustus 2007 om 23:52:49.         MSN: imss1982@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MisterCro schreef:

(...)

Ja ze weten al wie ze gaan halen(volgens van GEEL) daar gaat het echt niet zo lang duren als bij Feyenoord. Bij Feyenoord hebben ze ook genoeg geld(talentpool, Castelen, Charisteas, Drenthe) maar het duurt en duurt en duurt

Ja dat weet van Geel allang, vandaar dat ze er nog niet zijn. Als ze het echt al wisten liepen ze niet als wilden op allerlei spelers te bieden waarvan achteraf ook nog eens blijkt dat ze niet te halen valt. Lekker schaduwlijstje met spelers die gelijk kunnen komen.
Voor jou informatie, Berg is niet gehaald als vervanger van Suarez, ze waren al heel lang bezig een nieuwe spits te zoeken.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.414,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Javier Mascherano
Vaste waarde in elftal

Uit: Ridderkerk
Reg.: 6 april 2004
Gepost op 15 augustus 2007 om 00:16:03.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
marrtijn schreef:

Smolarek lijkt me zeker geen slechte optie, omdat hij aan de beide zijkanten en in het centrum kan spelen. Dat vergroot je mogelijkheden. Hij heeft een goede mentaliteit, houdt van de club en gaat niet lopen zeiken als hij eens op de bank zit een paar wedstrijdjes. Daarnaast doet hij het al tijden goed in de Bundesliga en in het Pools nationale elftal.

Ook ben ik een fan van Pryor. Ook die zou onze mogelijkheden in het veld doen toenemen. Groot talent en ook fysiek al heel ver. Een aanvallende middenvekder met veel loopvermogen die ook vanaf de zijkanten goed uit de voeten kan. Goed tactisch inzicht. Ik zou blij zijn met zijn komst.

Daar kan ik me helemaal in vinden. Of smolarek halen of die pryor! Maar heb wel een lichte voorkeur voor pryor, heeft vorig seizoen een goede indruk op me achtergelaten! Hij is op links inzetbaar en eventueel ook nog wel in de spits, veel loopvermogen, fysiek sterk, ook is hij nog maar 21 jaar en dus een talent! Het enige jammere is dat hij uit amsterdam komt maar je daar kunnen we inmiddels wel mee leven toch

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Pascal
Vedette

Reg.: 6 juli 2003
Gepost op 15 augustus 2007 om 00:53:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

met koef en pranjic zou ik heel goed kunnen leven. en er komt wellicht ook nog een keeper bij als ekramy toch verhuurd gaat worden.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Schumpie
Basisspeler

Reg.: 2 juli 2004
Gepost op 15 augustus 2007 om 07:39:55.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Top 4 hengelt naar Mounir El Hamdoui

En ook goed nieuws:

Vertrek Janssen toch bespreekbaar voor RKC

[Dit bericht is veranderd door Schumpie (op 15 augustus 2007 07:41:39).]
 Help mods!
BrightSideOfLife
Vedette

Uit: Roermond
Vak: Maastribune - K
Reg.: 23 september 2002
Gepost op 15 augustus 2007 om 07:46:24.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Schumpie schreef:
Top 4 hengelt naar Mounir El Hamdoui
Hoezo goed nieuws? Dat betekent dat PSV, AZ, ajaks en Twente in hem zijn geïnteresseerd hoor...

[Dit bericht is veranderd door BrightSideOfLife (op 15 augustus 2007 07:47:08).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
SUPERFAN
Vedette

Uit: Bilthoven
Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 7 april 2004
Gepost op 15 augustus 2007 om 08:08:58.     MSN: nielsienoorlander@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
BrightSideOfLife schreef:

(...)
Hoezo goed nieuws? Dat betekent dat PSV, AZ, ajaks en Twente in hem zijn geïnteresseerd hoor...

Ik vond het al onbegrijpeiljk dat we hem naar de Spurs verkochten, maar het zou een prima versterking zijn.
 Help mods!
fey010
Meervoudig international

Uit: rotterdam
Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 28 november 2004
Gepost op 15 augustus 2007 om 08:20:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jordy_FR schreef:

(...)

Pfff.. Je bent echt dom he? :B

Bij tot 1 september telt 1 september niet meer mee, tot en met 31 augustus is tot 1 september 0.00 en tot en met 31 augustus 23.59,99.

Ik weet niet of het al gezegd is...Jordy goede uitleg, maarre t/m 31 augustus 23:59, 59 (een minuut heeft maar 60 seconden vandaar :B )

quote:
El Jefecito schreef:

Ja maar toch wat hebben de Feyenoord scouts nu voor toptalenten in het buitenland gescout? Het is gewoon puinhoop 1e klas. Zelfs een tiener met Football Manager kan het beter. :nee :nee :nee

De gebroeders Kalou, Leonardo (ondanks blessures nog steeds een topper in spe)...

[Dit bericht is veranderd door fey010 (op 15 augustus 2007 08:29:27).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Decker
Administrator

Reg.: 16 augustus 2006
Gepost op 15 augustus 2007 om 08:32:40.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Graag verder in deel V.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.399,0VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 105 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk