| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen deel 4 |  |
|
|
Jeffrey. Administrator
Uit: Rotterdam Vak: Marathontribune - J Posts: 919 Reg.: 3 december 2002 | Hier kunnen jullie weer verder praten over wie jullie graag zien komen bij Feyenoord.
|
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6358 Reg.: 7 augustus 2005 | Lampard aangeboden bij Europese toppers
Frank Lampard is aangeboden bij AC Milan, Internazionale, Real Madrid en FC Barcelona. Geen van deze vier topclubs zag brood in de reserve-aanvoerder van Chelsea.
In The Guardian vertelt een anoniem bestuurslid van Barça waarom de Catalaanse club geen interesse heeft. "Wij zoeken spelers die technischer en creatiever zijn dan Lampard. Zo denken ook de andere clubs over hem, dus zal hij wel bij Chelsea blijven."
Lampard zette zichzelf in de etalage nadat Chelsea weigerde zijn salaris (nu 150.000 euro per week) gelijk te stellen aan dat van Andriy Shevchenko en Michael Ballack (180.000 euro per week).
Nou Bosz sla je slag. 
|
|
|
Simson Internationale topspeler
Uit: Krimpen a/d Lek Vak: Maastribune - V Posts: 1410 Reg.: 19 september 2005 |
quote: FRB schreef:
Lampard aangeboden bij Europese toppers
Frank Lampard is aangeboden bij AC Milan, Internazionale, Real Madrid en FC Barcelona. Geen van deze vier topclubs zag brood in de reserve-aanvoerder van Chelsea.
In The Guardian vertelt een anoniem bestuurslid van Barça waarom de Catalaanse club geen interesse heeft. "Wij zoeken spelers die technischer en creatiever zijn dan Lampard. Zo denken ook de andere clubs over hem, dus zal hij wel bij Chelsea blijven."
Lampard zette zichzelf in de etalage nadat Chelsea weigerde zijn salaris (nu 150.000 euro per week) gelijk te stellen aan dat van Andriy Shevchenko en Michael Ballack (180.000 euro per week).
Nou Bosz sla je slag. 
Ik hoop dat deze post niet de toon zet voor het verdere verloop van deze topic 
|
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6358 Reg.: 7 augustus 2005 |
quote: Simson schreef:
(...)
Ik hoop dat deze post niet de toon zet voor het verdere verloop van deze topic 
De topic heet "Wie zou jij willen zien komen"....nou Lampard wil ik zelfs heel graag zien komen. Of het reeel is is weer een tweede. 
|
|
|
scooter75 Nationale topspeler
Vak: - Posts: 837 Reg.: 20 mei 2005 |
(...)
De topic heet "Wie zou jij willen zien komen"....nou Lampard wil ik zelfs heel graag zien komen. Of het reeel is is weer een tweede. 
Leuke speler ,maar ik zou niet weten voor wie hij in de plaats moet spelen. 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 |
(...)
Gaat naar psv. Handig voor commerciele doeleinden...
|
|
|
Rotterdam Subway Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 846 Reg.: 28 juli 2006 |
Lampard aangeboden bij Europese toppers
Nou Bosz sla je slag. 
Ik denk inderdaad dat Feyenoord die 180.000 euri per week wel gaat betalen. Waar praten we over. 
|
|
|
Jroen_F Talent
Uit: Maastricht Vak: - Posts: 75 Reg.: 24 mei 2007 | Maar.. Waarom hadde we Zuiverloon ook weer weg gedaan?! 
|
|
|
FR_1908 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - T Posts: 2321 Reg.: 18 april 2004 |
quote: Jroen_F schreef:
Maar.. Waarom hadde we Zuiverloon ook weer weg gedaan?! 
omdat hij als rechtermiddenvelder wilde spelen 
|
|
|
Baros Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 274 Reg.: 3 februari 2005 |
quote: FR_1908 schreef:
(...)
omdat hij als rechtermiddenvelder wilde spelen 
Nee, omdat Feyenoord vet in de schulden zat en zit. Er moest flink gesaneerd worden. Ghaly, Ono, Zuiverloon zijn allemaal weggesaneerd.
|
|
|
WD_1908  Nationale topspeler
Uit: Nieuw-Lekkerland Vak: Maastribune - V Posts: 1520 Reg.: 28 juni 2006 | Dat is ook iets wat ik niet heb begrepen, tientallie voor zuiverloon.....
|
|
|
Biseswar Vedette
Vak: - Posts: 5099 Reg.: 15 juli 2004 |
quote: Baros schreef:
(...)
Nee, omdat Feyenoord vet in de schulden zat en zit. Er moest flink gesaneerd worden. Ghaly, Ono, Zuiverloon zijn allemaal weggesaneerd.
Ono was gewoon niet meer de oude Ono zoals in het eerste jaar. Veel blessureleed, het stapelde maar op toen is hij uiteindelijk terug gegaan naar Japan.
Ghaly is 'weggejaagd' door Feyenoord en supporters. Omdat hij moeilijk was, veel balverlies leed. Maar als ik vorig seizoen Feyenoord zag spelen mocht iedereen nu zijn koffers pakken.
Zuiverloon wilde geen RB spelen, helaas pindakaas voor jouw Gianni geen plek dan voor jouw bij Feyenoord.
Ik noem het niet wegsaneren, kijk Bandalovski, Aerts, Boussaboun noem ik wegsaneren. Niks gepresteerd, komen gewoon tekort.
|
|
|
FR_1908 Vedette
quote: Baros schreef:
(...)
Ja, omdat hij rechts op het middenveld wou spelen en daar was geen plek voor hem.
Waarom zouden ze hem verkocht hebben en voor nog meer geld tiendalli gekocht hebben?
|
|
|
Europoort Bankzitter
Uit: Capelle a/d IJssel Vak: Maastribune - W1 Posts: 223 Reg.: 10 augustus 2004 | Omdat Tiendalli toen verder in z'n ontwikkeling was dan Zuiverloon. Hij had een uitstekend jeugd-EK achter de rug (was ook in het UEFA dream-team als rechtsback, net zoals Zuiverloon nu) en had al meer ervaring opgedaan bij FC Utrecht.
Hopelijk kan de 'oude' Tiendalli zichzelf weer vinden volgend seizoen.
En over Ono gesproken: op youtube staat er een filmpje met hem bij de 'meest bekeken filmpjes van de dag' .
http://www.youtube.com/watch?v=CnLiOp-OOGY
Wel leuk om te zien dat hij het weer goed doet. Naar mijn mening nog steeds één van de beste middenvelders van Feyenoord van het afgelopen decennium, maar die blessures 
|
|
|
GINO Lid 2e elftal
Uit: Goes Vak: Maastribune - W1 Posts: 180 Reg.: 11 mei 2007 | Feyenoord wil geen 6 Miljoen betalen voor Koevermans, Geef de club ook geen ongelijk. Maar ik zou ook liever Kemy Augustien en Haris Medunjanin, naar Feyenoord zien komen.
Ik zie het wel gebeuren dat Royston Drenthe Feyenoord gaat verlaten, en Kemy Augustien kan ook goed op die positie uit de voeten. Haris Medunjanin.... misschien wel de nieuwe Ono, hij kan wel srijden met De Guzman voor de 10 positie.
Misschien kunnen we deze twee spelers wel kopen van AZ voor 6 Miljoen!!!!!
Die zie ik liever naar Feyenoord komen, dan dat ik Danny Koevermans zie komen.
En nogmaals.... Bouazouan... als Castelen de kuip gaat verlaten.

|
|
|
Pascal Vedette
Vak: - Posts: 4115 Reg.: 6 juli 2003 | |
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
quote: GINO schreef:
Feyenoord wil geen 6 Miljoen betalen voor Koevermans, Geef de club ook geen ongelijk. Maar ik zou ook liever Kemy Augustien en Haris Medunjanin, naar Feyenoord zien komen.
Ik zie het wel gebeuren dat Royston Drenthe Feyenoord gaat verlaten, en Kemy Augustien kan ook goed op die positie uit de voeten. Haris Medunjanin.... misschien wel de nieuwe Ono, hij kan wel srijden met De Guzman voor de 10 positie.
Misschien kunnen we deze twee spelers wel kopen van AZ voor 6 Miljoen!!!!!
Die zie ik liever naar Feyenoord komen, dan dat ik Danny Koevermans zie komen.

Daar hebben we dat andere lopertje al voor gehaald, Slory.
Augustien wordt echt niet verkocht door AZ, Van Gaal kan nu eindelijk evt. 4-3-3- spelen dankzij hem. Mendujanin vind ik een leuke voetballer maar voor die plek hebben we al mensen zat.
Ik ben bang dat als Drenthe verkocht is men zal aankloppen bij Zenden 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
quote: DR schreef:
(...)
Daar hebben we dat andere lopertje al voor gehaald, Slory.
Augustien wordt echt niet verkocht door AZ, Van Gaal kan nu eindelijk evt. 4-3-3- spelen dankzij hem. Mendujanin vind ik een leuke voetballer maar voor die plek hebben we al mensen zat.
Ik ben bang dat als Drenthe verkocht is men zal aankloppen bij Zenden 
Ik ben ook niet zo'n fan van Zenden. Maar tevens staat psv daar ook voor in de rij he? En Persoonlijk vind ik ook dat als Zenden terugkomt, hij naar psv moet gaan. In mijn conservatieve optiek hoort dat gewoon. Van Bronckhorst bij ons, Zenden bij PSV.
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
quote: Ché Cliché schreef:
(...)
Ik ben ook niet zo'n fan van Zenden. Maar tevens staat psv daar ook voor in de rij he? En Persoonlijk vind ik ook dat als Zenden terugkomt, hij naar psv moet gaan. In mijn conservatieve optiek hoort dat gewoon. Van Bronckhorst bij ons, Zenden bij PSV.
Ik vind het he - le - maal niks. Ik vind het onbegrijpelijk dat hij bij zulke clubs heeft gespeeld. En tja, hoort Stam dan ook niet bij PSV en Hofland ook? Dat clubliefde gedoe speelt volgens mij nauwelijks bij voetballers. Maar snap je punt.
|
|
|
Poseidon Vedette
Uit: Zwijndrecht Vak: - Posts: 1684 Reg.: 15 juli 2004 |
(...)
Ik vind het he - le - maal niks. Ik vind het onbegrijpelijk dat hij bij zulke clubs heeft gespeeld. En tja, hoort Stam dan ook niet bij PSV en Hofland ook? Dat clubliefde gedoe speelt volgens mij nauwelijks bij voetballers. Maar snap je punt.
Zenden heeft gezien zijn (beperkte) kwaliteiten tot dusver een voortreffelijke carriere. Ik hoef hem echter ook niet bij Feyenoord te zien. Clubliefde onder de voetballers is schaars, voetballers zien een club gewoon als een werkgever, en feitelijk is dat ook gewoon zo. De supporters hebben daar nu eenmaal meer emotie bij.
PS Madunjanin heeft nog geen ene fluit gepresteerd, in mijn ogen een Feyenoord onwaardige speler. en Bouzouan voor Castelen? Dat zou echt een ramp zijn, ook weer een middelmaat speler. Juist die flanken zijn belangrijk, als Makaay (en co) geen ballen krijgt, kan ie niet scoren ook.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
(...)
Hofland vind ik anders. psv wilde hem niet terug en Hofland moest eerder weg bij psv. Dat vind ik een totaal andere situatie.
En Stam? Tja. Stam. Die past bij de gebroeders de Boer, Boateng, etc, etc..
HEY! Must be the MONEY!
|
|
|
Wimpie2 Talent
Posts: 70 Reg.: 30 juni 2000 | Zou nog graag een "onbekende" goede buitenlandse voetballer zien komen. Net als in de tijd met Cruz of Ono. Nu ken je alle spelers al goed en zullen er weinig verassingen zijn of het moet een jeugdspeler zijn.
Nog een leuke argentijnse of braziliaanse spits!
|
|
|
GINO Lid 2e elftal
Uit: Goes Vak: Maastribune - W1 Posts: 180 Reg.: 11 mei 2007 |
quote: Poseidon schreef:
PS Madunjanin heeft nog geen ene fluit gepresteerd, in mijn ogen een Feyenoord onwaardige speler. en Bouzouan voor Castelen? Dat zou echt een ramp zijn, ook weer een middelmaat speler. Juist die flanken zijn belangrijk, als Makaay (en co) geen ballen krijgt, kan ie niet scoren ook.
============================================================
PS Ik heb Medunjanin 2 jaar geleden een paar keer gezien tijdens het wk in Nederland, en toen was ik al meteen verkocht. En kreeg ik het gevoel dat hij nog beter kan worden dan Ono, wat een techniek heeft die gozer zeg.
Ja, dat je bij van Gaal niet aan de bak komt... vind ik nu ook weer niet zo raar. Daar in Alkmaar blijven ze maar spelers erbij halen, dan is het ook niet gek dat hij de kans niet krijgt. Hij is niet voor niets verhuurd aan Sparta, alleen om hem wedstrijden te laten spelen.
En dat je bij Sparta geen fluit presteerd!!!! is nu ook zo gek weer niet, Medunjanin is ook geen werker maar moet het van zijn spel inzicht hebben. Tja daar hebben ze bij sparta ook niet zoveel aan, daar moeten ze knokken om in de eredivisie te blijven. Dus komt het mooie voetbal pas op de tweede plaats, des al niet te min....................
Ik ben een liefhebber van Haris Medunjanin
En wat Bouazouan betreft... als hij het op z'n stuipen krijgt, loopt hij elke verdediger de stront voor zijn ogen.
PS.. Co wilde toch niet naar FEYENOORD.
Kemy Augustien, tja logisch als AZ hem niet wil laten gaan, wat een sterk seizoen heeft hij gespeeld met Roda zeg.
Maar dat neemt niet weg dat Feyenoord hem moet proberen te halen, ik zie liever dat Feyenoord voor hem de moeite doet ipv Koevermans. Ppffff 6 miljoen belachelijk.
|
|
|
FR_1908 Vedette
quote: GINO schreef:

Die gast hoef ik echt niet te zien bij Feyenoord, of beter nog bij geen ene club, dat hij nog mag voetballen zeg
*kots*
|
|
|
Mario Been Vedette
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 1501 Reg.: 1 juni 2003 |
quote: FR_1908 schreef:
(...)
Die gast hoef ik echt niet te zien bij Feyenoord, of beter nog bij geen ene club, dat hij nog mag voetballen zeg
*kots*
Wat een onzin. Iedereen verdient een 2e kans.
En Bouaouzan is een uitstekend speler (of spelert zou WvH zeggen). Lijkt me een waardevolle speler voor op rechts.
|
|
|