| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen deel 4 |  |
|
|
Willie M. Nationale topspeler
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 764 Reg.: 18 december 2003 |
quote: Biseswar schreef:
(...)
Dit meen je toch niet? Zenden zo dramatisch voetballer Wil ik nooit in een Feyenoord shirt zien. Engelaar al helemaal niet.
Je hoeft Zenden ook niet te halen als voetballer, maar hij mag gratis weg en PSV wil hem. En dan halen wij hem gewoon om ze in Eindhoven te pesten. Kan hij in de rust judoen tegen Van der Geest ofzo. 
|
|
|
Biseswar Vedette
Vak: - Posts: 5099 Reg.: 15 juli 2004 |
quote: riklammerink schreef:
Ik heb de hele tijd zo'n vermoeden dat Feyenoord probeert Roque Santa Cruz te halen. Hij presteert op moment fantastisch in de Copa America. Fysiek sterk en zal met Makaay een fantastisch spitsenkoppel kunnen vormen. Hij mag vertrekken bij Bayern München. Zie hem samen met Boateng zeer graag komen. Feyenoord mist een stofzuiger/bikkel op het middenveld. Feyenoord heeft er 1 in de selectie met Buijs, maar die is niet goed genoeg.
---------------------------Timmer-------------------------
------Lucius--------Vlaar---------Hofland-------de Cler---
-------------Boateng-------------van Bronckhorst----------
----de Guzman-----------------------------------Drenthe---
---------------Makaay-----------------Santa Cruz----------
Ik weet zeker dat je met dit elftal kampioen kunt worden! Dit elftal schat ik hoger in dan AZ, Ajax en PSV!
Hier teken ik voor 
|
|
|
speedyyouri Jeugdspeler
Vak: - Posts: 33 Reg.: 17 juni 2007 |
quote: Biseswar schreef:
(...)
Hier teken ik voor 

En ik was al zo teleurgesteld dat Saviola niet kwam. 
|
|
|
titan57nl Vedette
Uit: Fortaleza Vak: - Posts: 3618 Reg.: 11 maart 2002 |
quote: riklammerink schreef:
Ik heb de hele tijd zo'n vermoeden dat Feyenoord probeert Roque Santa Cruz te halen. Hij presteert op moment fantastisch in de Copa America. Fysiek sterk en zal met Makaay een fantastisch spitsenkoppel kunnen vormen. Hij mag vertrekken bij Bayern München. Zie hem samen met Boateng zeer graag komen. Feyenoord mist een stofzuiger/bikkel op het middenveld. Feyenoord heeft er 1 in de selectie met Buijs, maar die is niet goed genoeg.
---------------------------Timmer-------------------------
------Lucius--------Vlaar---------Hofland-------de Cler---
-------------Boateng-------------van Bronckhorst----------
----de Guzman-----------------------------------Drenthe---
---------------Makaay-----------------Santa Cruz----------
Ik weet zeker dat je met dit elftal kampioen kunt worden! Dit elftal schat ik hoger in dan AZ, Ajax en PSV!
Allemaal leuk en wel.....maar kopen is nooit de oplossing, Feyenoord zal jonge talenten als Bruins veel speeltijd moeten gunnen, want wij moeten leven van de verkoop van dat soort spelers, als je teveel koopt dan blijft er weinig plek voor de jeugd.
[Dit bericht is veranderd door titan57nl (op 3 juli 2007 01:51:03).]
|
|
|
Zabaleta08 Vaste waarde in elftal
Uit: venlo Vak: - Posts: 374 Reg.: 27 december 2005 | Ik ben totaal geen voorstander van de speler Lucius.. vind het gewoon een vies ventje.. teveel blabla altijd.
Gun gewoon Tiendalli die plaats als rechtsback en dan hebben flanken waar je U tegen kan zeggen.. mocht er teminste ook nog een fatsoendelijk rechtsbuiten worden gekocht want castelen is gewoon 3 keer niks! Bovendien gaat mijn voorkeur eigenlijk uit naar een 4-4-2 systeem, daarin zou Suarez een geweldig koppel kunnen vormen met Makaay en eventueel Gudjohnson erachter zoals hij vorig seizoen ook bij Chelsea regelmatig liet zien daar uit de voeten te kunnen. Dan verhuist De Guzman naar rechts en Gio VM en Drente gewoon linkshalf. Als ik eerlijk ben zie ik het ook nog niet zo zitten in Vlaar ik geef nog de voorkeur aan een speler als Greene achterin, want hij is wat dynamischer, Vlaar daarintegen zie ik weinig ballen onderscheppen zoals Donk bijvoorbeeld die ondanks zijn lengte toch nog een beweeglijke snel actieve speler is.. Vlaar is gewoon een echte laatste man.. en dus niet echt een speler waar ik van hou.
Perez zou ik trouwens ook nog wel graag zien komen 
|
|
|
GINO Lid 2e elftal
Uit: Goes Vak: Maastribune - W1 Posts: 180 Reg.: 11 mei 2007 | FR_1908
Nationale topspeler
Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 18 april 2004 Gepost op 2 juli 2007 om 14:18:07.
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
GINO schreef:
En nogmaals.... Bouazouan... als Castelen de kuip gaat verlaten.
Die gast hoef ik echt niet te zien bij Feyenoord, of beter nog bij geen ene club, dat hij nog mag voetballen zeg
*kots*
============================================================
Als Bouazouan.... Rafael v/d Vaart, Richard witsche, Ronald de Boer... de vernieling in had geschopt.... dan had hij een standbeeld in Rotterdam gekregen
Maar het blijft een goede voetballer, en inderdaad, iedereen verdiend een tweede kans. Wat er is gebeurd toen der tijd met Niels Kokmeijer, vind ik echt heel erg.
Maar wie zijn wij om daar over te oordelen.
Kijk nu eens naar die moordenaar Kluivert, die speelde na dat dodelijk ongeval gewoon bij....... Oranje, AC Milan, Barcalona, Newcastle en Valencia.
En dan zou Bouazouan geen kans meer mogen krijgen
Hoe je het went en keerd, hij blijft een goede voetballer, en ik ben er van overtuigd dat hij dit zo nooit heeft gewild.
===========================================================
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 | Tim Janssen (RKC); als pinch-hitter/spits. Moet nog heel veel leren, maar heeft grote potentie. Veel individuele training met een spitsentrainer kan van hem een hele goeie maken
Michel Breuer (H'veen); als back-up linksback/centrale verdediger
Dominique Kivuvu (NEC); middenvelder, groot talent die in eerste instantie gehaald moet worden voor de breedte
[Dit bericht is veranderd door Middenveldert (op 3 juli 2007 09:45:26).]
|
|
|
GINO Lid 2e elftal
Uit: Goes Vak: Maastribune - W1 Posts: 180 Reg.: 11 mei 2007 | Jongens......
Zou het toch niet wat zijn om Hasselbaink naar proberen te halen......
----------------Makaay-------Hasselbaink-------------------
----------------------deGuzman-----------------------------
------------Drenthe-------------------Slory----------------
-------------------vanBronckhorst(c)-----------------------
------deCler---------------------------------Greene--------
-----------------Hofland--------Vlaar----------------------
------------------------Ekramy-----------------------------
Volgens mij ziet dit er helemaal niet verkeerd uit, en het zou nu toch geen probleem meer moeten zijn om Hasselbaink ook zover te krijgen om voor Feyenoord te willen spelen.
Die zie ik ook veel liever komen dan Perez
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 | Hasselbaink vult Makaay niet genoeg aan denk ik. Je hebt iemand nodig die 'het vuile werk' voor Makaay opknapt en Jimmy Floyd is daar zelf ook niet zo van, als ik hem zie spelen...
Alhoewel ik mijn twijfels heb en liever een jongere speler naast Makaay zie, is denk ik Tomasson dan een betere keuze.
[Dit bericht is veranderd door Middenveldert (op 3 juli 2007 12:24:09).]
|
|
|
Kuytekind Internationale topspeler
Vak: - Posts: 903 Reg.: 23 juli 2003 |
quote: Zabaleta08 schreef:
Ik ben totaal geen voorstander van de speler Lucius.. vind het gewoon een vies ventje.. teveel blabla altijd.
Gun gewoon Tiendalli die plaats als rechtsback en dan hebben flanken waar je U tegen kan zeggen.. mocht er teminste ook nog een fatsoendelijk rechtsbuiten worden gekocht want castelen is gewoon 3 keer niks! Bovendien gaat mijn voorkeur eigenlijk uit naar een 4-4-2 systeem, daarin zou Suarez een geweldig koppel kunnen vormen met Makaay en eventueel Gudjohnson erachter zoals hij vorig seizoen ook bij Chelsea regelmatig liet zien daar uit de voeten te kunnen. Dan verhuist De Guzman naar rechts en Gio VM en Drente gewoon linkshalf. Als ik eerlijk ben zie ik het ook nog niet zo zitten in Vlaar ik geef nog de voorkeur aan een speler als Greene achterin, want hij is wat dynamischer, Vlaar daarintegen zie ik weinig ballen onderscheppen zoals Donk bijvoorbeeld die ondanks zijn lengte toch nog een beweeglijke snel actieve speler is.. Vlaar is gewoon een echte laatste man.. en dus niet echt een speler waar ik van hou.
Perez zou ik trouwens ook nog wel graag zien komen 
lucius bla bla?? dat snap ik niet, volgens mij juist niet!
suarez ben ik helemaal voor, zou topaankoop zijn, niet meer ervaren jongens als tomasson en landzaat halen, we hebben nu genoeg ervaring met timmer, lucius, hofland, de cler, gio, makaay, slory (redelijk ervaren)
|
|
|
svennys Aanstormend talent
Uit: Bleiswijk Vak: - Posts: 127 Reg.: 27 juli 2005 |
quote: GINO schreef:
Jongens......
Zou het toch niet wat zijn om Hasselbaink naar proberen te halen......
----------------Makaay-------Hasselbaink-------------------
----------------------deGuzman-----------------------------
------------Drenthe-------------------Slory----------------
-------------------vanBronckhorst(c)-----------------------
------deCler---------------------------------Greene--------
-----------------Hofland--------Vlaar----------------------
------------------------Ekramy-----------------------------
Volgens mij ziet dit er helemaal niet verkeerd uit, en het zou nu toch geen probleem meer moeten zijn om Hasselbaink ook zover te krijgen om voor Feyenoord te willen spelen.
Die zie ik ook veel liever komen dan Perez
Volgens mij is Hasselbaink al naar een ander premiership club vershuisd. Is ook geen optie voor Feyenoord.
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 | |
|
Joerikok Veelbelovend talent
Uit: Wormerveer Vak: Stadiontribune - U Posts: 105 Reg.: 28 mei 2005 | IS DIT NIX VOOR ONS??
Barcelona bijna verlost van Maxi López
Sporting Lissabon is mogelijk al snel de nieuwe club van Maxi López. De Portugezen willen snel een deal maken met Barcelona en de Argentijnse aanvaller.
Het afgelopen jaar speelde Maxi op huurbasis voor Real Mallorca. Voor de eilandclub scoorde de 23-jarige Argentijn twee keer in 25 duels. Anderhalf jaar geleden nam Barcelona hem over van River Plate, maar in Camp Nou kon hij nooit overtuigen.
Volgens de Portugese sportpers wil Sporting Lissabon Maximiliano Gastón López voor één jaar huren. Bovendien wil de achttienvoudig Portugees kampioen een optie afdwingen tot koop. De aanvaller, die nog een contract heeft tot medio 2009, zou drie tot vier miljoen euro moeten kosten.
Het team van trainer Paulo Bento is op zoek naar een sterke aanvaller. Miguel Salema, woordvoerder van Sporting, heeft verklaard dat de club Maxi al enige tijd volgt en sinds twee weken in onderhandeling is met Barcelona.
López staat niet negatief tegenover een overgang naar Sporting. Tegen verschillende Portugese kranten zegt hij dat Sporting een "mooie club" is, met een team dat "altijd meedoet om het kampioenschap".
|
|
|
Thomassio Vedette Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4195 Reg.: 2 juli 2004 | ------Makaay(32)---Tomasson (30)
Drenthe(20)---Gio(32)---Landzaat(31)-De Guzman(19)
De Cler(28)--Hofland(28)---Vlaar(22)--Greene(25)
------------------Timmer(35)-------------------
Gemiddeld: 28,36 jaar
Het lijkt me voor onze financiële toekomst echt beter dat er voor Landzaat en Tomasson jongere spelers komen!
@Joerikok: Dat zou perfect zijn
[Dit bericht is veranderd door Thomassio (op 3 juli 2007 14:00:38).]
|
|
|
DuvelDuvel Vedette
Uit: 020 Vak: Olympiatribune - NN Posts: 1697 Reg.: 12 juli 2003 |
quote: Joerikok schreef:
IS DIT NIX VOOR ONS??
Sporting Lissabon is mogelijk al snel de nieuwe club van Maxi López. De Portugezen willen snel een deal maken met Barcelona en de Argentijnse aanvaller.
Het afgelopen jaar speelde Maxi op huurbasis voor Real Mallorca. Voor de eilandclub scoorde de 23-jarige Argentijn twee keer in 25 duels. Anderhalf jaar geleden nam Barcelona hem over van River Plate, maar in Camp Nou kon hij nooit overtuigen.
Volgens de Portugese sportpers wil Sporting Lissabon Maximiliano Gastón López voor één jaar huren. Bovendien wil de achttienvoudig Portugees kampioen een optie afdwingen tot koop. De aanvaller, die nog een contract heeft tot medio 2009, zou drie tot vier miljoen euro moeten kosten.
Het team van trainer Paulo Bento is op zoek naar een sterke aanvaller. Miguel Salema, woordvoerder van Sporting, heeft verklaard dat de club Maxi al enige tijd volgt en sinds twee weken in onderhandeling is met Barcelona.
López staat niet negatief tegenover een overgang naar Sporting. Tegen verschillende Portugese kranten zegt hij dat Sporting een "mooie club" is, met een team dat "altijd meedoet om het kampioenschap".
Prachtige voetballer, alleen of het wat voor Feyenoord is? koop hem wel altijd met football manager. Heb hem eigenlijk niet zoveel zien voetballen, in de CL voor Barca paar invalbeurten paar jaar geleden. Is hij sindsdien gegroeit?
[Dit bericht is veranderd door DuvelDuvel (op 3 juli 2007 14:07:45).]
|
|
|
1992 oudbeijerland Regelmatige invaller
Uit: oud beijerland Vak: - Posts: 299 Reg.: 16 december 2006 |
quote: Thomassio schreef:
------Makaay(32)---Tomasson (30)
Het lijkt me voor onze financiële toekomst echt beter dat er voor Landzaat en Tomasson jongere spelers komen!
el ahmadi op de plek van landzaat
|
|
|
STREETS Vaste waarde in elftal
Uit: rotterdam de havens Vak: - Posts: 441 Reg.: 21 april 2005 |
quote: Thomassio schreef:
------Makaay(32)---Tomasson (30)
zet ekramy in het doel inplaats van timmer, en de gemiddelde wordt 26 jaar. ga je lager dan 24 jaar in gemiddelde win je nooit een prijs.
|
|
|
Thomassio Vedette Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4195 Reg.: 2 juli 2004 |
quote: STREETS schreef:
(...)
zet ekramy in het doel inplaats van timmer, en de gemiddelde wordt 26 jaar. ga je lager dan 24 jaar in gemiddelde win je nooit een prijs.
Nu ik het zo bekijk, zou ik Landzaat misschien wel halen. Voorin moet er toch echt een jongere gast komen. Met Landzaat en Gio heb je een ervaren blok op het middelveld. Drenthe en De Guzman kunnen eromheen dartelen.
|
|
|
bombardier2 International
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 618 Reg.: 3 augustus 2006 | Is die Barretto van NEC niets voor Feyenoord?
|
|
|
tober Geselecteerd voor Oranje
quote: Joerikok schreef:
IS DIT NIX VOOR ONS??
2 keer scoren in 25 duels???? Kunnen we Charisteas niet aan die gasten verkopen?? die scoort veel meer.
|
|
|
PIAIR-nr9 Vedette
Vak: Stadiontribune - T Posts: 1381 Reg.: 9 januari 2005 |
quote: bombardier2 schreef:
Is die Barretto van NEC niets voor Feyenoord?
Nee
|
|
|
bombardier2 International
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 618 Reg.: 3 augustus 2006 |
quote: PIAIR-nr9 schreef:
(...)
Nee
Waarom niet? Ik dacht altijd dat hij een hele goede trap had. Nu blijkt hij ook van (grote) waarde te zijn voor Paraguay.
[Dit bericht is veranderd door bombardier2 (op 3 juli 2007 14:38:53).]
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
(...)
Waarom niet? Ik dacht altijd dat hij een hele goede trap had. Nu blijkt hij ook van (grote) waarde te zijn voor Paraguay.
Ontegenzeggelijk een talentvolle speler. Maar ik vind hem te speels op het veld. Spelen omdat je het leuk vind te ballen is prima, maar ik mis een de mentaliteit om te winnen.
|
|
|
PIAIR-nr9 Vedette
Vak: Stadiontribune - T Posts: 1381 Reg.: 9 januari 2005 |
(...)
Heeft een aardige trap ja, maar heeft bij NEC in al die jaren ook maar weinig progressie gemaakt hoor.
Bij Paraguay speelt hij nu wel aardig ja, op de Olympische Spelen in 2004 was hij daar een van de beteren, maar denk dat hij voor Feyenoord tekort komt.
|
|
|
weshoofd Nationale topspeler
Uit: toldijk Vak: Stadiontribune - TT Posts: 851 Reg.: 10 augustus 2005 |
quote: 1992 oudbeijerland schreef:
(...)
el ahmadi op de plek van landzaat
en Slory op de plek van Tomasson
|
|
|