Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Wie zou jij willen zien komen deel 4
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 104 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 104 »

Poster
Topic: Wie zou jij willen zien komen deel 4 
robinfaber
Lid 2e elftal

Uit: Blaricum
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 27 juni 2007
Gepost op 2 juli 2007 om 17:18:10.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FeyenoordFreak schreef:

ach ja Van rijswijk hoef ik toch niet echt zo graag in te zien dus maakt me niet zo uit

(als het echt is )

Was een neuzen grap
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Hans Worst
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 5 februari 2007
Gepost op 2 juli 2007 om 18:50:55.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

In principe hoef ik er niemand meer bij. Ookal zou het mooi zijn om nog 3 topaankopen te doen, als we toch lekker bezig zijn.
Spelers als Tiendalli, Lucius, Buijs, Charisteas en Huysegems zijn weliswaar nu geen vaste potentiele basiskrachten voor een kampioenskandidaat, maar toch schrijf ik ze nog niet af. Deze spelers verdienen, naar mijn mening, nog een kans om zich te bewijzen in de voorbereiding. Zo slecht als ze vorig seizoen hebben gepresteerd zijn ze volgens mij niet.
Maar goed, de voorbereiding zal dat aan het licht brengen.

Mocht onze club echter nog gaan kopen, dan zou ik Koevermans en El Ahmadi heeeel graag willen zien.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Vak: -
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 2 juli 2007 om 18:56:36.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mario Been schreef:

(...)

Wat een onzin. Iedereen verdient een 2e kans.

En Bouaouzan is een uitstekend speler (of spelert zou WvH zeggen). Lijkt me een waardevolle speler voor op rechts.

Hij verdient inderdaad een tweede kans.

Verder vind ik hem niet goed genoeg voor Feyenoord. Hij zal vooral moeten gaan werken aan zijn voorzet, en hij mist ontzettend veel kansen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Yanell
Talent

Uit: Rotterdam
Reg.: 20 juni 2007
Gepost op 2 juli 2007 om 18:57:48.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

vakantie
quote:
Hans Worst schreef:

In principe hoef ik er niemand meer bij. Ookal zou het mooi zijn om nog 3 topaankopen te doen, als we toch lekker bezig zijn.
Spelers als Tiendalli, Lucius, Buijs, Charisteas en Huysegems zijn weliswaar nu geen vaste potentiele basiskrachten voor een kampioenskandidaat, maar toch schrijf ik ze nog niet af. Deze spelers verdienen, naar mijn mening, nog een kans om zich te bewijzen in de voorbereiding. Zo slecht als ze vorig seizoen hebben gepresteerd zijn ze volgens mij niet.

Mocht onze club echter nog gaan kopen, dan zou ik Koevermans en El Ahmadi heeeel graag willen zien.

tiendalli mag weg.. Lucius heeft vorig seizoen toch wel een paar keer "gered" dus die mag van mij blijven, buijs is een aardige speler maar heeft vorig seizoen niet veel goeds laten zien, charisteas mag bankzitter blijven of weg naar griekenland voor 2 miljoen ofzo
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Dwight Tiendalli
Nationale topspeler

Uit: Dordrecht
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 20 januari 2006
Gepost op 2 juli 2007 om 19:57:24.         MSN: the_house_cat_1992@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Yanell schreef:

vakantie(...)
tiendalli mag weg.. Lucius heeft vorig seizoen toch wel een paar keer "gered" dus die mag van mij blijven, buijs is een aardige speler maar heeft vorig seizoen niet veel goeds laten zien, charisteas mag bankzitter blijven of weg naar griekenland voor 2 miljoen ofzo

Lucius Feyenoord gered hij was maar geblesseerd dan dat die bekant speelde dus zo waardevol was die niet.. Er was eigenlijk helemaal geen lichtpuntje in dit Feyenoord te zien ook Drenthe niet speelde bij Feyenoord helemaal niet zo goed speelt een goed EK-21 en dan azen opeens alle Europese topclubs naar zijn handtekening..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.445,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
berg1f
Internationale topspeler

Uit: Oldenzaal
Reg.: 24 september 2004
Gepost op 2 juli 2007 om 20:13:14.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dwight Tiendalli schreef:

(...)

Lucius Feyenoord gered hij was maar geblesseerd dan dat die bekant speelde dus zo waardevol was die niet.. Er was eigenlijk helemaal geen lichtpuntje in dit Feyenoord te zien ook Drenthe niet speelde bij Feyenoord helemaal niet zo goed speelt een goed EK-21 en dan azen opeens alle Europese topclubs naar zijn handtekening..

Daarom verkopen voor veel geld en een strik erom, die gaat echt een terugslag krijgen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
GuardianAngel
International

Reg.: 20 juli 2005
Gepost op 2 juli 2007 om 20:16:56.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
berg1f schreef:

(...)

Daarom verkopen voor veel geld en een strik erom, die gaat echt een terugslag krijgen

Lul je nu toch. Blijven die Drente kan nog veel leren van" de wijze mannen", maar als er genoeg (en wat is genoeg) geboden wordt zal je hem niet kunnen houden (als is het alleen maar voor hetsalaris wat er geboden wordt
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Biseswar
Vedette

Reg.: 15 juli 2004
Gepost op 2 juli 2007 om 20:27:50.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Stel dat Royston Drenthe deze zomer zou vertrekken bij Feyenoord bij een goed bod. Wie halen wij dan als vervanger?

Ik vind een goede opvolger voor Royston: Koen Daerden. Heel ander soort type speler dan Drenthe, maar echt een Feyenoord speler.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.438,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 2 juli 2007 om 20:29:42.     MSN: Ja dus?  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Biseswar schreef:

Stel dat Royston Drenthe deze zomer zou vertrekken bij Feyenoord bij een goed bod. Wie halen wij dan als vervanger?

Ik vind een goede opvolger voor Royston: Koen Daerden. Heel ander soort type speler dan Drenthe, maar echt een Feyenoord speler.

Nicolita!!! Nu hebben we dan ook eindelijk een goede reden om hem te halen. Een ' Bart Goor' maar dan twee klasses beter. Haalt minder snelheid uit het spel en zowel als linkshalf/rechtshalf/vleugel/linksback te gebruiken.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Biseswar
Vedette

Gepost op 2 juli 2007 om 20:37:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

(...)

Nicolita!!! Nu hebben we dan ook eindelijk een goede reden om hem te halen. Een ' Bart Goor' maar dan twee klasses beter. Haalt minder snelheid uit het spel en zowel als linkshalf/rechtshalf/vleugel/linksback te gebruiken.

Idd, maar die is denk ik te hoog gegrepen. We kunnen altijd proberen, maar we spelen geen Europees voetbal, wat moet zo'n speler in Nederland doen?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.438,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Flofeyenoord2005 Gele kaart: waarschuwing
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 30 juni 2005
Gepost op 2 juli 2007 om 20:43:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

(...)

pbo@feyenoord.nl
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.451,6VoVo: -Opstelling: -
weshoofd
Nationale topspeler

Uit: toldijk
Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 10 augustus 2005
Gepost op 2 juli 2007 om 20:44:39.       MSN: weshoofd@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Biseswar schreef:

Ligt eraan wat BvM wil spelen; speelt hij 433 moeten we een linksbuiten halen (Boussoufa, verder kan ik geen goede Nederlanders bedenken...??), gaat hij voor een 442 syzteem moeten we of een VM (ElAhmadi, Landzaat, Maduro) of een LM (Engelaar, Zenden-twijfel-...??) halen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.476,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
WD_1908 Rode kaart: waarschuwing
Nationale topspeler

Uit: Nieuw-Lekkerland
Vak: Maastribune - V
Reg.: 28 juni 2006
Gepost op 2 juli 2007 om 20:45:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zou Cruz ook wel naast Makaay willen zien. Wel al aardig op leeftijd maar toch.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.493,3VoVo: -Opstelling: -
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 2 juli 2007 om 20:56:10.     MSN: Ja dus?  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Biseswar schreef:

(...)

Idd, maar die is denk ik te hoog gegrepen. We kunnen altijd proberen, maar we spelen geen Europees voetbal, wat moet zo'n speler in Nederland doen?

Beter worden? De Roemeense competitie wordt beter, maar stelt nog steeds weinig voor. Steaua is een uitschieter, maar zijn afgelopen jaar geen kampioen geworden. Het goed als team opererende maar o zo lelijk voetballende Dinamo ging met die prijs aan de haal.

Banel Nicolita

Name: Bãnel NICOLIÞÃ
Date of birth: 07.01.1985
Place of birth: Fãurei (Brãila)
Height 175 cm
Weight 71 kg
Nationality: Romanian
Position: right defender, right midfield (maar ook links op het middenveld en rechts. Is hij eigenlijk beter.)

2001-2002 Dacia Unirea Brãila 12B 27 4
2002-2003 Dacia Unirea Brãila 8B 28 9
2003-2004 Dacia Unirea Brãila 3B 20 10
2004-2005 FCU Poli Timiºoara 6A 15 3
2004-2005 Steaua Bucureºti 1A 14 2
2005-2006 Steaua Bucureºti 1A 29 7
2006-2007 Steaua Bucureºti 2A 32 2

2004-2005 UEFA Cup 1 match 0 goals
2005-2006 Champions League 4 matches 1 goal
2005-2006 UEFA Cup 13 matches 3 goals
2007-2008 Champions League 10 matches 0 goals
2007-2008 UEFA Cup 2 matches 0 goals

Voor een miljoen of 5 valt er wel te praten denk ik...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Denlag
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Westland
Reg.: 5 juni 2005
Gepost op 2 juli 2007 om 21:04:12.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

(...)

Beter worden? De Roemeense competitie wordt beter, maar stelt nog steeds weinig voor. Steaua is een uitschieter, maar zijn afgelopen jaar geen kampioen geworden. Het goed als team opererende maar o zo lelijk voetballende Dinamo ging met die prijs aan de haal.

Banel Nicolita

Name: Bãnel NICOLIÞÃ
Date of birth: 07.01.1985
Place of birth: Fãurei (Brãila)
Height 175 cm
Weight 71 kg
Nationality: Romanian
Position: right defender, right midfield (maar ook links op het middenveld en rechts. Is hij eigenlijk beter.)

2001-2002 Dacia Unirea Brãila 12B 27 4
2002-2003 Dacia Unirea Brãila 8B 28 9
2003-2004 Dacia Unirea Brãila 3B 20 10
2004-2005 FCU Poli Timiºoara 6A 15 3
2004-2005 Steaua Bucureºti 1A 14 2
2005-2006 Steaua Bucureºti 1A 29 7
2006-2007 Steaua Bucureºti 2A 32 2

2004-2005 UEFA Cup 1 match 0 goals
2005-2006 Champions League 4 matches 1 goal
2005-2006 UEFA Cup 13 matches 3 goals
2007-2008 Champions League 10 matches 0 goals
2007-2008 UEFA Cup 2 matches 0 goals

Voor een miljoen of 5 valt er wel te praten denk ik...

Ok beter worden. Maar iedere club in europa volgt de competitie van Roemenie. En Nl is niet het land met de mooiste competitie.
 Help mods!
weshoofd
Nationale topspeler

Uit: toldijk
Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 10 augustus 2005
Gepost op 2 juli 2007 om 21:21:14.       MSN: weshoofd@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Rigters wordt bij Blackburn teamgenoot Ooijer

2/7/2007 19:20

Niet de Schotse competitie maar het Premiership is het nieuwe strijdtoneel voor Maceo Rigters. De spits van NAC Breda heeft gekozen voor Blackburn Rovers.
Met Rigters bereikte Blackburn Rovers een akkoord over een vierjarige verbintenis. De ploeg van manager Mark Hughes was bereid de transfersom te betalen aan NAC Breda voor de 23-jarige aanvaller die in de anderhalf jaar in Brabant nimmer echt doorbrak.

Rigters kwam echter nadrukkelijk in de schijnwerpers te staan dankzij zijn productieve optreden op het EK Onder-21. Met vier doelpunten voor Jong Oranje sloot hij het toernooi als topscorer.

Zijn treffers leverde niet alleen een persoonlijke prijs op, maar ook concrete interesse van Newcastle United, Middlesbrough, Celtic en Blackburn Rovers. Rigters koos voor de laatste club, waar hij in André Ooijer een landgenoot als teamgenoot zal treffen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Mooi, zijn we ook van dat gezeik over die Rigters af.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.476,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
titan57nl
Vedette

Uit: Fortaleza
Reg.: 11 maart 2002
Gepost op 2 juli 2007 om 21:31:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

El Ahmadi en Dembele kopen van het geld van Drenthe.
 Help mods!
Biseswar
Vedette

Gepost op 2 juli 2007 om 21:35:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
weshoofd schreef:

(...)

Ligt eraan wat BvM wil spelen; speelt hij 433 moeten we een linksbuiten halen (Boussoufa, verder kan ik geen goede Nederlanders bedenken...??), gaat hij voor een 442 syzteem moeten we of een VM (ElAhmadi, Landzaat, Maduro) of een LM (Engelaar, Zenden-twijfel-...??) halen.

Dit meen je toch niet? Zenden zo dramatisch voetballer Wil ik nooit in een Feyenoord shirt zien. Engelaar al helemaal niet.
 Help mods!
streberson
Veelbelovend talent

Reg.: 28 mei 2006
Gepost op 2 juli 2007 om 21:43:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Hans Worst schreef:

Ben ik mee eens. Waarom zouden we Huysegems gaan verkopen, het zou heel goed kunnen dat die naast een Makaay ineens wel presteert, zelfde geld voor die andere namen. Sommige spelers worden namelijk weleens te snel verkocht( Smolarek, Zuiverloon, Lazovic, Buffel)
Misschien is Charisteas wel niks minder dan Koevermans...
Koevermans speelde vorig jaar in een super ingespeelde ploeg, Charisteas in een kutploeg...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 3-4-3
titan57nl
Vedette

Uit: Fortaleza
Reg.: 11 maart 2002
Gepost op 2 juli 2007 om 21:45:54.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tel daarbij op dat als genoemde spelers beter presteren ze ook meer op zullen brengen in de toekomst.
 Help mods!
riklammerink
Meervoudig international

Uit: Reutum
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 juni 2003
Gepost op 2 juli 2007 om 21:51:39.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb de hele tijd zo'n vermoeden dat Feyenoord probeert Roque Santa Cruz te halen. Hij presteert op moment fantastisch in de Copa America. Fysiek sterk en zal met Makaay een fantastisch spitsenkoppel kunnen vormen. Hij mag vertrekken bij Bayern München. Zie hem samen met Boateng zeer graag komen. Feyenoord mist een stofzuiger/bikkel op het middenveld. Feyenoord heeft er 1 in de selectie met Buijs, maar die is niet goed genoeg.

---------------------------Timmer-------------------------
------Lucius--------Vlaar---------Hofland-------de Cler---
-------------Boateng-------------van Bronckhorst----------
----de Guzman-----------------------------------Drenthe---
---------------Makaay-----------------Santa Cruz----------

Ik weet zeker dat je met dit elftal kampioen kunt worden! Dit elftal schat ik hoger in dan AZ, Ajax en PSV!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.455,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
streberson
Veelbelovend talent

Reg.: 28 mei 2006
Gepost op 2 juli 2007 om 21:55:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
riklammerink schreef:

Ik heb de hele tijd zo'n vermoeden dat Feyenoord probeert Roque Santa Cruz te halen. Hij presteert op moment fantastisch in de Copa America. Fysiek sterk en zal met Makaay een fantastisch spitsenkoppel kunnen vormen. Hij mag vertrekken bij Bayern München. Zie hem samen met Boateng zeer graag komen. Feyenoord mist een stofzuiger/bikkel op het middenveld. Feyenoord heeft er 1 in de selectie met Buijs, maar die is niet goed genoeg.

---------------------------Timmer-------------------------
------Lucius--------Vlaar---------Hofland-------de Cler---
-------------Boateng-------------van Bronckhorst----------
----de Guzman-----------------------------------Drenthe---
---------------Makaay-----------------Santa Cruz----------

Ik weet zeker dat je met dit elftal kampioen kunt worden! Dit elftal schat ik hoger in dan AZ, Ajax en PSV!

Die speler staat al heel lang op mijn verlanglijstje. Hele goede spits, gek genoeg staat hij nooit in de basis bij Bayern.
Ik vrees alleen dat deze jongen puur voor de centen speelt anders was ie allang weggeweest bij Bayern met zo weinig speeltijd. En dat salaris van hem kunnen we denk ik niet betalen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 3-4-3
Krooswijk
Vaste waarde in elftal

Reg.: 22 januari 2004
Gepost op 2 juli 2007 om 22:05:08.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bij een eventueel vertrek van Drenthe gaat Feyenoord een Argentijn halen?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Buakaw
Vedette

Uit: Apeldoorn
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 juli 2005
Gepost op 2 juli 2007 om 22:08:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Krooswijk schreef:

Bij een eventueel vertrek van Drenthe gaat Feyenoord een Argentijn halen?

Vraag je dat aan ons?

Dan zeg ik, misschien..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 20-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Rotterdam Subway
Nationale topspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 28 juli 2006
Gepost op 3 juli 2007 om 00:23:29.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Doelpunt Suárez afgelopen nacht op WKu20 in Canada.
http://www.youtube.com/watch?v=tSTiFhGLKWU

Zou hem er graag bij willen hebben, maar niet haalbaar denk ik. Zou prima passen in een talentpool.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 104 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk