| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen deel 4 |  |
|
|
robinfaber Lid 2e elftal
Uit: Blaricum Vak: Olympiatribune - OO Posts: 162 Reg.: 27 juni 2007 |
quote: FeyenoordFreak schreef:
ach ja Van rijswijk hoef ik toch niet echt zo graag in te zien dus maakt me niet zo uit
(als het echt is )
Was een neuzen grap 
|
|
|
Hans Worst Geselecteerd voor Oranje
Vak: Stadiontribune - RR Posts: 734 Reg.: 5 februari 2007 | In principe hoef ik er niemand meer bij. Ookal zou het mooi zijn om nog 3 topaankopen te doen, als we toch lekker bezig zijn.
Spelers als Tiendalli, Lucius, Buijs, Charisteas en Huysegems zijn weliswaar nu geen vaste potentiele basiskrachten voor een kampioenskandidaat, maar toch schrijf ik ze nog niet af. Deze spelers verdienen, naar mijn mening, nog een kans om zich te bewijzen in de voorbereiding. Zo slecht als ze vorig seizoen hebben gepresteerd zijn ze volgens mij niet.
Maar goed, de voorbereiding zal dat aan het licht brengen.
Mocht onze club echter nog gaan kopen, dan zou ik Koevermans en El Ahmadi heeeel graag willen zien.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Mario Been schreef:
(...)
Wat een onzin. Iedereen verdient een 2e kans.
En Bouaouzan is een uitstekend speler (of spelert zou WvH zeggen). Lijkt me een waardevolle speler voor op rechts.
Hij verdient inderdaad een tweede kans.
Verder vind ik hem niet goed genoeg voor Feyenoord. Hij zal vooral moeten gaan werken aan zijn voorzet, en hij mist ontzettend veel kansen.
|
|
|
Yanell Talent
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 83 Reg.: 20 juni 2007 | vakantiequote: Hans Worst schreef:
In principe hoef ik er niemand meer bij. Ookal zou het mooi zijn om nog 3 topaankopen te doen, als we toch lekker bezig zijn.
Spelers als Tiendalli, Lucius, Buijs, Charisteas en Huysegems zijn weliswaar nu geen vaste potentiele basiskrachten voor een kampioenskandidaat, maar toch schrijf ik ze nog niet af. Deze spelers verdienen, naar mijn mening, nog een kans om zich te bewijzen in de voorbereiding. Zo slecht als ze vorig seizoen hebben gepresteerd zijn ze volgens mij niet.
Mocht onze club echter nog gaan kopen, dan zou ik Koevermans en El Ahmadi heeeel graag willen zien.
tiendalli mag weg.. Lucius heeft vorig seizoen toch wel een paar keer "gered" dus die mag van mij blijven, buijs is een aardige speler maar heeft vorig seizoen niet veel goeds laten zien, charisteas mag bankzitter blijven of weg naar griekenland voor 2 miljoen ofzo
|
|
|
Dwight Tiendalli Nationale topspeler
Uit: Dordrecht Vak: Maastribune - Business seats Posts: 738 Reg.: 20 januari 2006 |
quote: Yanell schreef:
vakantie(...)
tiendalli mag weg.. Lucius heeft vorig seizoen toch wel een paar keer "gered" dus die mag van mij blijven, buijs is een aardige speler maar heeft vorig seizoen niet veel goeds laten zien, charisteas mag bankzitter blijven of weg naar griekenland voor 2 miljoen ofzo
Lucius Feyenoord gered hij was maar geblesseerd dan dat die bekant speelde dus zo waardevol was die niet.. Er was eigenlijk helemaal geen lichtpuntje in dit Feyenoord te zien ook Drenthe niet speelde bij Feyenoord helemaal niet zo goed speelt een goed EK-21 en dan azen opeens alle Europese topclubs naar zijn handtekening.. 
|
|
|
berg1f Internationale topspeler
Uit: Oldenzaal Vak: - Posts: 923 Reg.: 24 september 2004 |
quote: Dwight Tiendalli schreef:
(...)
Lucius Feyenoord gered hij was maar geblesseerd dan dat die bekant speelde dus zo waardevol was die niet.. Er was eigenlijk helemaal geen lichtpuntje in dit Feyenoord te zien ook Drenthe niet speelde bij Feyenoord helemaal niet zo goed speelt een goed EK-21 en dan azen opeens alle Europese topclubs naar zijn handtekening.. 
Daarom verkopen voor veel geld en een strik erom, die gaat echt een terugslag krijgen
|
|
|
GuardianAngel International
Vak: - Posts: 544 Reg.: 20 juli 2005 |
quote: berg1f schreef:
(...)
Daarom verkopen voor veel geld en een strik erom, die gaat echt een terugslag krijgen
Lul je nu toch. Blijven die Drente kan nog veel leren van" de wijze mannen", maar als er genoeg (en wat is genoeg) geboden wordt zal je hem niet kunnen houden (als is het alleen maar voor hetsalaris wat er geboden wordt
|
|
|
Biseswar Vedette
Vak: - Posts: 5099 Reg.: 15 juli 2004 | Stel dat Royston Drenthe deze zomer zou vertrekken bij Feyenoord bij een goed bod. Wie halen wij dan als vervanger?
Ik vind een goede opvolger voor Royston: Koen Daerden. Heel ander soort type speler dan Drenthe, maar echt een Feyenoord speler.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: Biseswar schreef:
Stel dat Royston Drenthe deze zomer zou vertrekken bij Feyenoord bij een goed bod. Wie halen wij dan als vervanger?
Ik vind een goede opvolger voor Royston: Koen Daerden. Heel ander soort type speler dan Drenthe, maar echt een Feyenoord speler.
Nicolita!!! Nu hebben we dan ook eindelijk een goede reden om hem te halen. Een ' Bart Goor' maar dan twee klasses beter. Haalt minder snelheid uit het spel en zowel als linkshalf/rechtshalf/vleugel/linksback te gebruiken.
|
|
|
Biseswar Vedette
Vak: - Posts: 5099 Reg.: 15 juli 2004 |
quote: Ché Cliché schreef:
(...)
Nicolita!!! Nu hebben we dan ook eindelijk een goede reden om hem te halen. Een ' Bart Goor' maar dan twee klasses beter. Haalt minder snelheid uit het spel en zowel als linkshalf/rechtshalf/vleugel/linksback te gebruiken.
Idd, maar die is denk ik te hoog gegrepen. We kunnen altijd proberen, maar we spelen geen Europees voetbal, wat moet zo'n speler in Nederland doen?
|
|
|
Flofeyenoord2005  Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 1198 Reg.: 30 juni 2005 |
(...)
pbo@feyenoord.nl 
|
|
|
weshoofd Nationale topspeler
Uit: toldijk Vak: Stadiontribune - TT Posts: 851 Reg.: 10 augustus 2005 |
Stel dat Royston Drenthe deze zomer zou vertrekken bij Feyenoord bij een goed bod. Wie halen wij dan als vervanger?
Ligt eraan wat BvM wil spelen; speelt hij 433 moeten we een linksbuiten halen (Boussoufa, verder kan ik geen goede Nederlanders bedenken...??), gaat hij voor een 442 syzteem moeten we of een VM (ElAhmadi, Landzaat, Maduro) of een LM (Engelaar, Zenden-twijfel-...??) halen.
|
|
|
WD_1908  Nationale topspeler
Uit: Nieuw-Lekkerland Vak: Maastribune - V Posts: 1520 Reg.: 28 juni 2006 | Zou Cruz ook wel naast Makaay willen zien. Wel al aardig op leeftijd maar toch.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 |
(...)
Idd, maar die is denk ik te hoog gegrepen. We kunnen altijd proberen, maar we spelen geen Europees voetbal, wat moet zo'n speler in Nederland doen?
Beter worden? De Roemeense competitie wordt beter, maar stelt nog steeds weinig voor. Steaua is een uitschieter, maar zijn afgelopen jaar geen kampioen geworden. Het goed als team opererende maar o zo lelijk voetballende Dinamo ging met die prijs aan de haal.
Banel Nicolita
Name: Bãnel NICOLIÞÃ
Date of birth: 07.01.1985
Place of birth: Fãurei (Brãila)
Height 175 cm
Weight 71 kg
Nationality: Romanian
Position: right defender, right midfield (maar ook links op het middenveld en rechts. Is hij eigenlijk beter.)
2001-2002 Dacia Unirea Brãila 12B 27 4
2002-2003 Dacia Unirea Brãila 8B 28 9
2003-2004 Dacia Unirea Brãila 3B 20 10
2004-2005 FCU Poli Timiºoara 6A 15 3
2004-2005 Steaua Bucureºti 1A 14 2
2005-2006 Steaua Bucureºti 1A 29 7
2006-2007 Steaua Bucureºti 2A 32 2
2004-2005 UEFA Cup 1 match 0 goals
2005-2006 Champions League 4 matches 1 goal
2005-2006 UEFA Cup 13 matches 3 goals
2007-2008 Champions League 10 matches 0 goals
2007-2008 UEFA Cup 2 matches 0 goals
Voor een miljoen of 5 valt er wel te praten denk ik...
|
|
|
Denlag Geselecteerd voor Oranje
Uit: Westland Vak: - Posts: 505 Reg.: 5 juni 2005 |
(...)
Beter worden? De Roemeense competitie wordt beter, maar stelt nog steeds weinig voor. Steaua is een uitschieter, maar zijn afgelopen jaar geen kampioen geworden. Het goed als team opererende maar o zo lelijk voetballende Dinamo ging met die prijs aan de haal.
Banel Nicolita
Name: Bãnel NICOLIÞÃ
Date of birth: 07.01.1985
Place of birth: Fãurei (Brãila)
Height 175 cm
Weight 71 kg
Nationality: Romanian
Position: right defender, right midfield (maar ook links op het middenveld en rechts. Is hij eigenlijk beter.)
2001-2002 Dacia Unirea Brãila 12B 27 4
2002-2003 Dacia Unirea Brãila 8B 28 9
2003-2004 Dacia Unirea Brãila 3B 20 10
2004-2005 FCU Poli Timiºoara 6A 15 3
2004-2005 Steaua Bucureºti 1A 14 2
2005-2006 Steaua Bucureºti 1A 29 7
2006-2007 Steaua Bucureºti 2A 32 2
2004-2005 UEFA Cup 1 match 0 goals
2005-2006 Champions League 4 matches 1 goal
2005-2006 UEFA Cup 13 matches 3 goals
2007-2008 Champions League 10 matches 0 goals
2007-2008 UEFA Cup 2 matches 0 goals
Voor een miljoen of 5 valt er wel te praten denk ik...
Ok beter worden. Maar iedere club in europa volgt de competitie van Roemenie. En Nl is niet het land met de mooiste competitie.
|
|
|
weshoofd Nationale topspeler
Uit: toldijk Vak: Stadiontribune - TT Posts: 851 Reg.: 10 augustus 2005 | Rigters wordt bij Blackburn teamgenoot Ooijer
2/7/2007 19:20
Niet de Schotse competitie maar het Premiership is het nieuwe strijdtoneel voor Maceo Rigters. De spits van NAC Breda heeft gekozen voor Blackburn Rovers.
Met Rigters bereikte Blackburn Rovers een akkoord over een vierjarige verbintenis. De ploeg van manager Mark Hughes was bereid de transfersom te betalen aan NAC Breda voor de 23-jarige aanvaller die in de anderhalf jaar in Brabant nimmer echt doorbrak.
Rigters kwam echter nadrukkelijk in de schijnwerpers te staan dankzij zijn productieve optreden op het EK Onder-21. Met vier doelpunten voor Jong Oranje sloot hij het toernooi als topscorer.
Zijn treffers leverde niet alleen een persoonlijke prijs op, maar ook concrete interesse van Newcastle United, Middlesbrough, Celtic en Blackburn Rovers. Rigters koos voor de laatste club, waar hij in André Ooijer een landgenoot als teamgenoot zal treffen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Mooi, zijn we ook van dat gezeik over die Rigters af.
|
|
|
titan57nl Vedette
Uit: Fortaleza Vak: - Posts: 3618 Reg.: 11 maart 2002 | El Ahmadi en Dembele kopen van het geld van Drenthe. 
|
|
|
Biseswar Vedette
Vak: - Posts: 5099 Reg.: 15 juli 2004 |
quote: weshoofd schreef:
(...)
Ligt eraan wat BvM wil spelen; speelt hij 433 moeten we een linksbuiten halen (Boussoufa, verder kan ik geen goede Nederlanders bedenken...??), gaat hij voor een 442 syzteem moeten we of een VM (ElAhmadi, Landzaat, Maduro) of een LM (Engelaar, Zenden-twijfel-...??) halen.
Dit meen je toch niet? Zenden zo dramatisch voetballer Wil ik nooit in een Feyenoord shirt zien. Engelaar al helemaal niet.
|
|
|
streberson Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 113 Reg.: 28 mei 2006 |
quote: Hans Worst schreef:
In principe hoef ik er niemand meer bij. Ookal zou het mooi zijn om nog 3 topaankopen te doen, als we toch lekker bezig zijn.
Ben ik mee eens. Waarom zouden we Huysegems gaan verkopen, het zou heel goed kunnen dat die naast een Makaay ineens wel presteert, zelfde geld voor die andere namen. Sommige spelers worden namelijk weleens te snel verkocht( Smolarek, Zuiverloon, Lazovic, Buffel)
Misschien is Charisteas wel niks minder dan Koevermans...
Koevermans speelde vorig jaar in een super ingespeelde ploeg, Charisteas in een kutploeg...
|
|
|
titan57nl Vedette
Uit: Fortaleza Vak: - Posts: 3618 Reg.: 11 maart 2002 | Tel daarbij op dat als genoemde spelers beter presteren ze ook meer op zullen brengen in de toekomst. 
|
|
|
riklammerink Meervoudig international
Uit: Reutum Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 654 Reg.: 19 juni 2003 | Ik heb de hele tijd zo'n vermoeden dat Feyenoord probeert Roque Santa Cruz te halen. Hij presteert op moment fantastisch in de Copa America. Fysiek sterk en zal met Makaay een fantastisch spitsenkoppel kunnen vormen. Hij mag vertrekken bij Bayern München. Zie hem samen met Boateng zeer graag komen. Feyenoord mist een stofzuiger/bikkel op het middenveld. Feyenoord heeft er 1 in de selectie met Buijs, maar die is niet goed genoeg.
---------------------------Timmer-------------------------
------Lucius--------Vlaar---------Hofland-------de Cler---
-------------Boateng-------------van Bronckhorst----------
----de Guzman-----------------------------------Drenthe---
---------------Makaay-----------------Santa Cruz----------
Ik weet zeker dat je met dit elftal kampioen kunt worden! Dit elftal schat ik hoger in dan AZ, Ajax en PSV!
|
|
|
streberson Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 113 Reg.: 28 mei 2006 |
quote: riklammerink schreef:
Ik heb de hele tijd zo'n vermoeden dat Feyenoord probeert Roque Santa Cruz te halen. Hij presteert op moment fantastisch in de Copa America. Fysiek sterk en zal met Makaay een fantastisch spitsenkoppel kunnen vormen. Hij mag vertrekken bij Bayern München. Zie hem samen met Boateng zeer graag komen. Feyenoord mist een stofzuiger/bikkel op het middenveld. Feyenoord heeft er 1 in de selectie met Buijs, maar die is niet goed genoeg.
---------------------------Timmer-------------------------
------Lucius--------Vlaar---------Hofland-------de Cler---
-------------Boateng-------------van Bronckhorst----------
----de Guzman-----------------------------------Drenthe---
---------------Makaay-----------------Santa Cruz----------
Ik weet zeker dat je met dit elftal kampioen kunt worden! Dit elftal schat ik hoger in dan AZ, Ajax en PSV!
Die speler staat al heel lang op mijn verlanglijstje. Hele goede spits, gek genoeg staat hij nooit in de basis bij Bayern.
Ik vrees alleen dat deze jongen puur voor de centen speelt anders was ie allang weggeweest bij Bayern met zo weinig speeltijd. En dat salaris van hem kunnen we denk ik niet betalen 
|
|
|
Krooswijk Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 426 Reg.: 22 januari 2004 | Bij een eventueel vertrek van Drenthe gaat Feyenoord een Argentijn halen?
|
|
|
Buakaw Vedette
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2911 Reg.: 12 juli 2005 |
quote: Krooswijk schreef:
Bij een eventueel vertrek van Drenthe gaat Feyenoord een Argentijn halen?
Vraag je dat aan ons?
Dan zeg ik, misschien.. 
|
|
|
Rotterdam Subway Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 846 Reg.: 28 juli 2006 | |
|