| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen deel 4 |  |
|
|
robinfaber Lid 2e elftal
Uit: Blaricum Vak: Olympiatribune - OO Posts: 162 Reg.: 27 juni 2007 |
quote: DR schreef:
Waar blijven de mensen over deze naam?
Fowler Confident Despite Lack Of Offers
Robbie Fowler admits that he is having to wait for offers to come in after being released by Liverpool. However, he insists that at 32, he is "not past it."
A second stint with Liverpool, this one lasting 18 months, ended this summer when Rafa Benitez chose not to offer him a second contract.
He scored 7 goals in 23 appearances, many of them as a substitute, so it isn't a really bad return, but offers haven't exactly been flooding in.
"I'm between jobs," Fowler told Sky Sports News. "I actually thought I'd have a few options, but at the minute I've not, nothing has happened as yet.
"There should be interest in a few weeks for me, I think.
"Obviously I don't want to blow my own trumpet, as in this day and age, lots of players are in my situation and not everyone can get a club.
"I'm in that boat, so we'll just have to wait and see."
He insists that he is confident he can still deliver the goods, despite many having suggested that at 32, his pace and stamina are not where they used to be.
"I'm confident in what I can do. I'm 32 and not past it by any means," he argued. "I feel as though I'm capable of still doing a job, I'm just waiting for that phone call to get any offers.
"I know I've had a few injuries and people might be scared off by that, I don't know.
"I never played as much as I wanted to last year, but I kept myself in good shape and I think I'm as fit now as what I have been for a long time.
"I don't think I need to prove myself to anyone, my record speaks for itself. I'm not going to stand here and say 'come and get me' because I've played at the top level for 10 or 15 years now and I think that says it all."
ja erg leuk , maar 32 ... makaay en bronkie kan je strax niet meer verkopen , en dan zou hij er ook nog bijkomen,
gudjohnson is idd een leuke speler , maar idd onhaalbaar.
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 | Afgezien dat Fowler niet eens naar Feyenoord zou willen gaan, ik hoef hem ook niet.
|
|
|
Opoku Vedette
Uit: Ankum Vak: Stadiontribune - U Posts: 1121 Reg.: 18 mei 2004 | rene van rijswijk is de nieuwe aankoop volgens een Belgen site 
|
|
|
robinfaber Lid 2e elftal
quote: Opoku schreef:
rene van rijswijk is de nieuwe aankoop volgens een Belgen site 
Haha dat is helemaal onbetrouwbare bron 
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 | Ach, hij is wel gratis. Maar zit maar te dollen hoor, verwachte wel dat mensen met deze transfervrije naam zouden komen. Aangezien hij half Liverpool in zijn vastgoedportefeuille heeft zal hij ook niet veel vragen.
Maar goed, nu weer naar Perez...
|
|
|
robinfaber Lid 2e elftal
Uit: Blaricum Vak: Olympiatribune - OO Posts: 162 Reg.: 27 juni 2007 | Ik zou wel eens een onbekende buitenlandse willen zien komen... idd zoals iemand al eerder vermelde : iemand als Cruz , of tomasson , Emmerton
[Dit bericht is veranderd door robinfaber (op 2 juli 2007 15:57:09).]
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
quote: robinfaber schreef:
Ik zou wel eens een onbekende buitenlandse willen zien komen... idd zoals iemand al eerder vermelde : iemand als Cruz , of tomasson , Emmerton

|
|
|
Unnone Ballenjongen
Uit: Oosterhout Vak: - Posts: 25 Reg.: 1 juli 2007 |
Ik zou wel eens een onbekende buitenlandse willen zien komen... idd zoals iemand al eerder vermelde : iemand als Cruz , of tomasson , Emmerton
heel erg onbekend ja :P
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 |
quote: Unnone schreef:
(...)
Nou ja, Emmerton ken ik niet. 
|
|
|
robinfaber Lid 2e elftal
quote: Unnone schreef:
(...)
zo bedoel ik et niet ... hun waren ook niet bekent , toen ze kwamen ... dus gewoon een buitelandse speler die nog niet bekent is ( waren hun toen ook niet )
|
|
|
Denlag Geselecteerd voor Oranje
Uit: Westland Vak: - Posts: 505 Reg.: 5 juni 2005 |
quote: Heineken schreef:
(...)

|
|
|
(...)
zo bedoel ik et niet ... hun waren ook niet bekent , toen ze kwamen ... dus gewoon een buitelandse speler die nog niet bekent is ( waren hun toen ook niet )
Ja maar voor jou zijn wel meer spelers onbekend.
In je favo opstelling heb je:
- Kevin Hofland rechtsachter
- Theo Lucius LCV
- Tim de Cler RVM
|
|
|
Flofeyenoord2005  Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 1198 Reg.: 30 juni 2005 |
quote: Opoku schreef:
rene van rijswijk is de nieuwe aankoop volgens een Belgen site 
Dat hebben die boefjes uit 020 gedaan. Kijk maar eens op het Ajax Netwerk in de Feyenoord topic. Het betreft hier de website sport.be, iedereen kan hier zijn eigen verzinselen plaatsen. Ze hebben wel humor door he in AmsterdOm. 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: Flofeyenoord2005 schreef:
(...)
Dat hebben die boefjes uit 020 gedaan. Kijk maar eens op het Ajax Netwerk in de Feyenoord topic. Het betreft hier de website sport.be, iedereen kan hier zijn eigen verzinselen plaatsen. Ze hebben wel humor door he in AmsterdOm. 
Payback
|
|
|
robinfaber Lid 2e elftal
(...)
Ja maar voor jou zijn wel meer spelers onbekend.
In je favo opstelling heb je:
- Kevin Hofland rechtsachter
- Theo Lucius LCV
- Tim de Cler RVM
Klopt , heb dat even heel snel gedaan , niet echt in posities verdiept.
|
|
|
(...)
Klopt , heb dat even heel snel gedaan , niet echt in posities verdiept.
Word jouw naam niet genoemd als trainer van Utrecht? Of keer je terug naar RKC?
|
|
|
robinfaber Lid 2e elftal
(...)
Word jouw naam niet genoemd als trainer van Utrecht? Of keer je terug naar RKC?
Waar slaat dat nou op man ? ....
|
|
|
(...)
Niet zo boos worden Erwin. 
|
|
|
Hotschaap87 Aanstormend talent
Vak: - Posts: 130 Reg.: 10 juli 2004 |
(...)
nee koe
|
|
|
robinfaber Lid 2e elftal
(...)
Niet zo boos worden Erwin. 
aaah ok , ik snap je... Erwin die ook verkeerde posities deed. haha ok... you got me. 
|
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6358 Reg.: 7 augustus 2005 |
(...)
aaah ok , ik snap je... Erwin die ook verkeerde posities deed. haha ok... you got me. 
Zo hadden met een beetje uitleg ook de grootste oorlogen in de geschiedenis in de kiem gesmoord kunnen worden.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: Ché Cliché schreef:
(...)
Payback
Ajax wint strijdt om ervaren van Rijswijk
Sassenheim - Ajax heeft in tegenstelling tot eerdere berichten de strijdt om Rene van Rijswijk gewonnen van Feyenoord meldt Radio 1, Langs de Lijn. De ervaren spits leek eerder bij Feyenoord te tekenen, maar de voormalige N.E.C.'er koos uiteindelijk toch voor de club uit de hoofdstad.
Technisch directeur van Ajax, Martin van Geel, is blij met Van Rijswijk liet hij op de radiozender weten. "Hij brengt de ervaring die wij missen. We hebben hem nog net binnen kunnen slepen, voordat andere ploegen hem zouden contracteren. Na Delorge en Colin hebben we met Van Rijswijk een derde topaankoop gedaan."
Van Rijswijk komt transfervrij over van Cambuur Leeuwarden. De 36-jarige topschutter kwam afgelopen seizoen, mede door blessures, tot twintig wedstrijden in de hoofdmacht van de Friese club."
Nu moet het nog geplaatst worden 
|
|
|
robinfaber Lid 2e elftal

[Dit bericht is veranderd door robinfaber (op 2 juli 2007 16:38:39).]
|
|
|
DuvelDuvel Vedette
Uit: 020 Vak: Olympiatribune - NN Posts: 1697 Reg.: 12 juli 2003 |
quote: Heineken schreef:
(...)
Suárez en/of Gudjohnsen werden vandaag gepresenteerd, las ik op dit forum. Ik geloof sinds vorige week alles weer
|
|
|
FeyenoordFreak Ballenjongen
Uit: Amersfoort Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5 Reg.: 15 april 2007 | ach ja Van rijswijk hoef ik toch niet echt zo graag in te zien dus maakt me niet zo uit
(als het echt is )
|
|
|