| Poster | | Topic: Scouting apparaat Feyenoord |  |
|
willem07 Nationale topspeler
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 1566 Reg.: 3 mei 2006 | Michel Beukers moet oprotten, het feit dat deze flapdrol nog steeds hoofdscout is, voorspelt niet veel goeds voor het halen van onbekende spelers. Waarschijnlijk kan hij verschrikkelijk goed praten, want kijk op spelers heeft hij in ieder geval niet, gezien de ongepolijste diamantjes die de afgelopen jaren zijn binnen gehaald.
|
|
|
joostpolletje Lid 2e elftal
Vak: Stadiontribune - R Posts: 174 Reg.: 14 januari 2007 | Hele scouting moet oppleuren.
Topclub onwaardig.
|
|
|
tufo Vedette
Uit: RIDDERKERK Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1290 Reg.: 21 april 2005 | Laten ze maar eens een paar scouts contracteren van Heerenveen, FC Twente of FC Groningen.
Neen die scouting van ons, is niet veel soeps. 
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4074 Reg.: 3 mei 2004 | We hebben helemaal geen scouting, ze zouden beter FM kunnen gebruiken.. WAARDELOOS.
|
|
|
JimmyFloyd Vedette
Vak: - Posts: 1650 Reg.: 6 april 2004 | De reacties hier slaan werkelijk nergens op. Denken jullie nou echt dat de scouts van Feyenoord niet met goede spelers aankomen? We hebben, volgens de pers, slechts een budget van 5 miljoen euro. Directe versterkingen kosten over het algemeen meer. Talenten (die in het algemeen goedkoper zijn) hebben tijd nodig. Tijd die men bij Feyenoord nauwelijks krijgt door de prestatiedruk.
[Dit bericht is veranderd door JimmyFloyd (op 16 januari 2008 10:38:42).]
|
|
|
Kelvin Ballenjongen
Vak: Stadiontribune - S Posts: 18 Reg.: 15 januari 2008 | Wat hebben dan al die succesvolle spitsen van Heerenveen gekost?
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 | Ik zie dat ze nog een rapport hebben gevonden van 3 jaar geleden over jansen.
Als dat de volgende op de lijst was van Bosz....
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 3454 Reg.: 24 augustus 2004 |
quote: Kelvin schreef:
Wat hebben dan al die succesvolle spitsen van Heerenveen gekost?
Heerenveen heeft zeker de laatste tijd goede spitsen gehad. Maar er zijn er ook zat mislukt. Verder is het daar ook makkelijker dan bij Feyenoord.
Spelers krijgen dar de tijd om zich te ontwikkelen. Iemand die bij Feyenoord even niet presteerd wordt meteen neergehaald door de media en door de fans.
|
|
|
Kalouless Vedette
Vak: - Posts: 1862 Reg.: 19 mei 2000 |
quote: JimmyFloyd schreef:
De reacties hier slaan werkelijk nergens op. Denken jullie nou echt dat de scouts van Feyenoord niet met goede spelers aankomen? We hebben, volgens de pers, slechts een budget van 5 miljoen euro.
Even kijken hoor...
De Zeeuw kostte AZ 100.000 euro.
Klaas Jan Huntelaar kostte Heerenveen 100.000 euro.
Alves kostte Heerenveen 4 miljoen.
Farfan kostte PSV 1,5 miljoen euro.
Gomes kostte PSV 1 miljoen euro.
Als je een scoutingsapparaat kent dat zijn doppen openhoudt en talent herkent, dan kun je met 5 miljoen echt wel een eind komen. Helaas hebben wij een scoutingsapparaat dat het ziet zitten in Kolkka's, Ostlunds, Charisteassen, Bandalovski's en Owoeri's.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: JimmyFloyd schreef:
De reacties hier slaan werkelijk nergens op. Denken jullie nou echt dat de scouts van Feyenoord niet met goede spelers aankomen? We hebben, volgens de pers, slechts een budget van 5 miljoen euro. Directe versterkingen kosten over het algemeen meer. Talenten (die in het algemeen goedkoper zijn) hebben tijd nodig. Tijd die men bij Feyenoord nauwelijks krijgt door de prestatiedruk.
Er valt niet te ontkennen dat Beukers heel veel verkeerde spelers voor Feyenoord eruit heeft gepikt.
|
|
|
nefertete  Bankzitter
Vak: - Posts: 674 Reg.: 7 januari 2008 | Ach bij Feyenoord ontbreekt het gewoon aan elke vorm van zelfkritiek, of het nu de trainer is of het scoutingsapparaat.....amateuristisch.
En wel bij je supporters om geld bedelen (enigste manier om Feyenoord er weer bovenop te helpen ha ha ha)
Geld uit talentenpools
Geld uit transfers
Geld uit seizoenkaarten
Geld uit donatie ledenfonds
Er is maar 5 miljoen.....lachwekkend.
En nu er weer een speler gratis te halen is staat Feyenoord vooraan.....ik voel me echt soms heel armoedig om fan te zijn van deze club....zelfde gevoel dat ik krijg als ik zie dat Timmer geblesseerd is en kost wat kost moet doorspelen want de spelers op de bank die heb je tenslotte niet om intevallen. (cynisch)
Koop toch die El Ahmadi voor 8 miljoen...dat gezeur allemaal.
[Dit bericht is veranderd door nefertete (op 16 januari 2008 15:05:12).]
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 3454 Reg.: 24 augustus 2004 |
quote: nefertete schreef:
Ach bij Feyenoord ontbreekt het gewoon aan elke vorm van zelfkritiek, of het nu de trainer is of het scoutingsapparaat.....amateuristisch.
En wel bij je supporters om geld bedelen (enigste manier om Feyenoord er weer bovenop te helpen ha ha ha)
Geld uit talentenpools
Geld uit transfers
Geld uit seizoenkaarten
En nu er weer een speler gratis te halen is staat Feyenoord vooraan.....ik voel me echt soms heel armoedig om fan te zijn van deze club....zelfde gevoel dat ik krijg als ik zie dat Timmer geblesseerd is en kost wat kost moet doorspelen want de spelers op de bank die heb je tenslotte niet om intevallen. (cynisch)
Dat komt omdat we nog steeds dik in de schulden zitten. Dus kunnen we niet gewoon maar even alles kopen.
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
Ach bij Feyenoord ontbreekt het gewoon aan elke vorm van zelfkritiek, of het nu de trainer is of het scoutingsapparaat.....amateuristisch.
Geld uit talentenpools
Geld uit transfers
Geld uit seizoenkaarten
Met dank aan de vorige leider, die onze club dusdanig in de schulden heeft gebracht dat we nog jaren bezig zijn om in de plus te komen. En nog zijn er mensen die hem een goed afscheid willen geven. Bepaalde journalisten vooral om een weekje door te brengen op de zeilboot, sommigen hier uit onbegrijpelijke trouw of iets dergelijks.
|
|
|
nefertete  Bankzitter
Vak: - Posts: 674 Reg.: 7 januari 2008 | Gelul...er is toch officieel 7 miljoen afgelost op de schulden, dus er moet nog heel veel geld over zijn om spelers te kopen, zeker 13 miljoen.
|
|
|
Beer Vedette
Gelul...er is toch officieel 7 miljoen afgelost op de schulden, dus er moet nog heel veel geld over zijn om spelers te kopen, zeker 13 miljoen.
Hoe kom je aan die 13 mio?
|
|
|
nefertete  Bankzitter
Vak: - Posts: 674 Reg.: 7 januari 2008 | |
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 |
Geld uit talentenpools
Geld uit transfers
Geld uit seizoenkaarten
Als je je zo armoedig voelt bij Feyenoord dan pleur je toch lekker op naar een andere club
|
|
|
Beer Vedette
Rekensommetje.
Laat maar zien dan hoe je er aan komt.
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
quote: Beer schreef:
(...)
Hoe kom je aan die 13 mio?
Hij denkt, 20 mio schuld, 7 afgelost, kunnen we voor 13 kopen. Mooie zaak. De zoon van GKL aan het woord hier geloof ik.
|
|
|
Beer Vedette
Gelul...er is toch officieel 7 miljoen afgelost op de schulden, dus er moet nog heel veel geld over zijn om spelers te kopen, zeker 13 miljoen.
Gepost op 7 januari 2008 om 15:06:25.
In het groten geruchtentoppic deel 6
quote:
nefertete schreef:
Ze moeten nog minstens 10 miljoen in kas hebben.
Jij bent een goede boekhouder. Je tovert er in 2 weken even 3mio bij.
Ps. Deed jij vroeger de administratie bij Ahold 
[Dit bericht is veranderd door Beer (op 16 januari 2008 15:50:52).]
|
|
|
nefertete  Bankzitter
Vak: - Posts: 674 Reg.: 7 januari 2008 | Inkomsten
Charisteas -----------------------------------2,5
Castelen--------------------------------------2,5
Drenthe---------------------------------------9
en nog wat transferinkomsten------------------3,5 (Huyssegems e.d.)
Talentenpools---------------------------------12+
Certificaten----------------------------------8 (?)
Sponsorgelden (laat ik er zelfs buiten)-------5+
40000 seizoenkaarthouders x 250 euro----------10
Om en nabij de 100000 leden x 30 euro---------3
----------------------------------------------------
55 miljoen
Uitgaven
12 mljoen transfers 12
exploitatiekosten ?
aflossing schuld 7 miljoen 7
[Dit bericht is veranderd door nefertete (op 16 januari 2008 16:03:28).]
|
|
|
Jordi1908 Internationale topspeler
Vak: Stadiontribune - T Posts: 975 Reg.: 22 december 2005 | Dus als jij bij de Appie Hein voor €20,75 aan boodschappen doet, maakt de AH €20,75 winst 
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 3454 Reg.: 24 augustus 2004 | Natuurlijk.
Iedereen bij Feyenoord doet alles op vrijwillige basis, Feyenoord betaald ook geel belasting. Alle tussenpersonen/makelaars helpen Feyenoord belangeloos, spelers staan hun tekengeld af om de club te redden.
De overhead kosten zijn 0..
etc etc etc.
Zo jammer dat iemand na één les introductieles economie 2 denkt alles te weten.
ps. Zo rekende ze jarenlang bij Feyenoord en daarom zitten we zo in de schulden.
[Dit bericht is veranderd door Beer (op 16 januari 2008 15:57:30).]
|
|
|
nefertete  Bankzitter
Vak: - Posts: 674 Reg.: 7 januari 2008 | Er staat toch ook exploitatiekosten ? 
Dat is de totale onkosten post, spelerssalarissen, premies, salarissen overige medewerkers, huur stadion etc. etc.
[Dit bericht is veranderd door nefertete (op 16 januari 2008 15:57:19).]
|
|
|
Jordi1908 Internationale topspeler
Vak: Stadiontribune - T Posts: 975 Reg.: 22 december 2005 |
Er staat toch ook exploitatiekosten ? 
Dat is de totale onkosten post, spelerssalarissen, premies, salarissen overige medewerkers, huur stadion etc. etc.
Nu nog even de belasting van de transferinkomsten etc. eraftrekken...
|
|
|