Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Scouting apparaat Feyenoord
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 24 pagina's: « 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »

Poster
Topic: Scouting apparaat Feyenoord 
feyenoordkampen
Geselecteerd voor Oranje

Uit: kampen
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 6 februari 2005
Gepost op 12 september 2008 om 18:12:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bestlander schreef:

Het is een tijdje uit beeld geweest, maar ik wilde het nog maar een keer de aandacht geven die het zo nodig heeft.

Ik ga er van uit dat de TD en de trainers de scouting serieus nemen anders komen wij als supporters niet verder.

De tak scouting van Feyenoord is op dit moment het belangrijkste waar onze club nog een inhaalslag mee moet maken ten opzichte van de concurenten.
Het is een open deur, ik weet het maar ik wilde mij daardoor toch niet laten weerhouden het nog eens naar voren te halen.
De vruchten die Feyenoord van de scouting plukt is te verwaarlozen.
Daar hebben wij nog een flinke achterstand ten opzichte van onze concurenten.
Financieel zijn clubs uit de subtop ons voorbij gekomen juist ook door het goede en gerichte aan en verkoop beleid.
De andere clubs psv en ajax mogen dan financieel ruimer in hun jasje zitten maar dat is hun ook niet komen aanwaaien.
Als ik alleen al kijkt na de laatste 38 jaar en ik constateer dat eindhoven 17 en amsterdam 16 keer kampioen zijn geweest tegen Feyenoord 5 keer dan geef dat toch wat te denken.
Waar Feyenoord vaak spelers haalde die korte tijd later toch weer niets bleken toe te voegen, deden de concurenten het op dit vlak in de meeste gevallen veel beter.
Dat is mede ook de reden geweest dat er nu zo'n groot verschil is onstaan tussen Feyenoord en de concurenten.
Feyenoord heeft zelf met alle mogelijke manieren bekend gemaakt een nieuwe koers te zijn ingeslagen.
Ik zal dat ook niet ontkennen maar tot op de dag van vandaag mis ik dit bij de scouting.
Terwijl dit de spil van het voetbalbedrijf is.
Het is dan ook zeer belangrijk dat op korte termijn ook deze tak grondig wordt onderzocht en profensioneler gaat werken, zodat wij met de andere clubs op dit gebied ook mee kunnen.
Ik vind dat alles moet wijken voor de club Feyenoord en voor sentimenten mag geen plaats zijn, absoluut niet!
Ook naar de achterban de duizenden supporters kan het niet zo zijn dat er maar wat word aangerommeld op dit gebied.
Een oud assitenttrainer even scout maken omdat er als trainer voor hem geen plaats meer is, dat berust naar mijn mening niet op visie.
Ik en velen met mij willen dat onze club weer een topclub is maar dan ook sportief gezien.

Ik sluit me ook volledig aan bij deze posting!!!
Want laten we eerlijk zijn, wat hebben de beste mensen scouts nou laten zien de afgelopen tig jaar? Ik zou t niet weten maar volgens mij zijn er alleen maar mensen aangetrokken waarvan iedereen wist hoe ze waren als voetballer en een paar talentjes van eigen satelietclubs die het daar wel redelijk deden en dus ook al opvielen zonder scouts nodig te hebben.
Ik vind als onze club zo open is met de supporters leg ons dan maar is uit waarvoor deze mensen betaald worden, ze hebben namelijk een rendement van -108%. Zo kun je net zo goed je geld in de sloot gooien. Ik wil echt wel is inzicht krijgen in dit "verborgen" stukje Feyenoord want als je het mij vraagt is er gewoon geen scout aan het werk. En anders is het wel een verdomd trieste. Hadden wij nl een goede scout gehad dan had je deze zomer wel twee aankopen gehad voor relatief weinig geld die het wel hadden kunnen maken. Graag uitleg!!!!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-TOP Oss MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.473,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Vak: -
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 12 september 2008 om 18:17:39.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bestlander schreef:

Stel dat Feyenoord interesse heeft in een Chileense speler, dan zullen ze toch wel bij de club hebben geinformeerd naar die speler.
Op een of andere manier denk ik dat het via de club bij de media terecht is gekomen, (als het uberhaubt waar is).

Dat hoeft niet per se. Er zijn zat nieuwtjes dat naar de media uitlekt, zonder dat er clubs op te hoogte zijn van de interesse van de spelers in kwestie. Het is in dit geval denk ik zoals Varkenoord op de vorige pagina van deze topic zegt. Clubs die komen scouten vragen kaarten bij de club in kwestie.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-TOP Oss MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.391,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Bestlander
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Wateringen
Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 13 september 2008 om 08:05:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou wel eens wat meer willen weten wat en hoe onze scouts en de scouts van andere clubs werken.
Weet iemand daar wat over?.

[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 13 september 2008 08:06:39).]
 Help mods!
Pool: 317e, Feyenoord-TOP Oss 3-0 (2-0)MotM Feyenoord-Ajax: WijnaldumBattle-rating: 1.478,4VoVo: 297e / 360e / 203eOpstelling: 4-4-2
j1908
Bankzitter

Uit: stiens frieland
Vak: Olympiatribune - C
Reg.: 3 februari 2008
Gepost op 13 september 2008 om 08:58:04.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En waarom komt er nooit een Afrikaans talent echt door  heeft daar toch ook nog steeds een "school"zitten toch?of is dat al weer over?En waarom zoeken wij nooit in Noorwegen,Zweden,Finland,etc? daar komen nooit spelers vandaan en bij ons terecht.Terwijl Hveen,Groningen daar goed shopt.
 Help mods!
Pool: 608e, Feyenoord-TOP Oss 4-1 (2-0)MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: 617e / 142e / 555eOpstelling: -
Buakaw
Vedette

Uit: Apeldoorn
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 juli 2005
Gepost op 13 september 2008 om 09:44:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Welke gescoute afrikanen hebben Heerenveen en Grunn dan?
 Help mods!
Pool: 891e, Feyenoord-TOP Oss MotM Feyenoord-Ajax: WijnaldumBattle-rating: 1.500,0VoVo: 1177e / - / 1151eOpstelling: 4-4-2
Moosie
Vaste waarde in elftal

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 12 augustus 2007
Gepost op 13 september 2008 om 10:28:33.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Benfica doet alleen met enige regelmaat mee aan de CL omdat er maar 3 clubs in Portugal zijn die er echt toe doen in eigen land. FC Porto mag dan recent de CL gewonnen hebben, maar de Portugese competitie stelt heus niet meer zoveel voor hoor in Europa. Veel spelers van Portugese topclubs zijn spelers die het niet kunnen maken bij de grote clubs in buurland Spanje. De Portugese competitie stelt veel meer voor dan de Nederlandse, maar dat is ook niet zo moeilijk.

Misschien kunnen de heren die zo voor Benfica opkwamen mij vertellen hoe lang het al geleden is dat Benfica daadwerkelijk een grootmacht was in het Europese voetbal. Ik weet het wel. Ze doen dit jaar overigens mee in de UEFA Cup. Het is verder nog altijd een financiële janboel bij Benfica, maar in tegenstelling tot onze club hebben ze ook inderdaad flink wat (jeugdig) kapitaal op het veld staan.

[Dit bericht is veranderd door Moosie (op 13 september 2008 10:41:58).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-TOP Oss MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.474,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Feyenoord Kampioen
Vedette

Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 4 januari 2003
Gepost op 13 september 2008 om 10:28:34.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Buakaw schreef:

Goed lezen vriend, hij heeft het over Scandinavie dat Heerenveen en Groningen en zo daar goed scouten...
 Help mods!
Pool: 17e, Feyenoord-TOP Oss MotM Feyenoord-Ajax: BiseswarBattle-rating: 1.352,4VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 13 september 2008 om 10:33:47.     MSN: Ja dus?      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Buakaw schreef:

Heerenveen heeft Bona, Groningen heeft Femi. En ben bang dat beiden nogal versterkingen zijn...
 Help mods!
Pool: 18e, Feyenoord-TOP Oss 3-1 (1-0)MotM Feyenoord-Ajax: HoflandBattle-rating: 1.500,0VoVo: 102e / 114e / 257eOpstelling: 4-4-2
Kuytekind
Internationale topspeler

Reg.: 23 juli 2003
Gepost op 13 september 2008 om 10:41:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

(...)

Heerenveen heeft Bona, Groningen heeft Femi. En ben bang dat beiden nogal versterkingen zijn...

bona is geen voorbeeld van scouting toch...?
 Help mods!
Pool: 751e, Feyenoord-TOP Oss MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.462,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 13 september 2008 om 15:52:15.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hodie schreef:

(...)

knap om een aanvoerder te gaan scouten die excelleerde in Toulon

geef mij het scoutingsbudget en heel misschien was ik er ook opgekomen.... zuch....

Maar zo'n toernooi in Toulon is toch geen maatstaf om een speler te halen? Ostlund excelleerde ook tijdens het EK van 2004, maar is toch geen versterking gebleken voor Feyenoord? Het is alleen maar goed van Feyenoord dat ze een goed beeld willen vormen van spelers voordat ze besluiten een speler te gaan halen. Je doet er vrij cynisch om, maar het is juist begrijpelijk wat Feyenoord in dit geval gaat doen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-TOP Oss MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.391,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Bestlander
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Wateringen
Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 14 september 2008 om 17:32:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

In ken mij heel goed voorstellen dat je schrijft geef mij het scoutingsbudget en heel misschien was ik er ook opgekomen.

Ik blijf nog steeds met de vraag zitten hoe het scoutingsapparaat bij Feyenoord werkt.

Volgens mij heeft de scouting een rendement van 0,0.

Wie van de scouts heeft welke speler nou naar voren geschoven de laatste jaren, en welke speler heeft Feyenoord dan ook daadwerkelijk gehaald.

Volgens mij kosten de scouts meer aan hun salaris als dat ze rendement voor de club hebben.

Als er iets binnen Feyenoord eens nader onderzocht moet worden is het de scouting wel, ik snap trouwens zo en zo niet dat dit nog niet is gebeurd.

Iedereen ziet toch dat deze tak van Feyenoord niet goed werkt, wij hebben scouts aleen het werkt niet al jaren en jaren niet.................................................
 Help mods!
Pool: 317e, Feyenoord-TOP Oss 3-0 (2-0)MotM Feyenoord-Ajax: WijnaldumBattle-rating: 1.478,4VoVo: 297e / 360e / 203eOpstelling: 4-4-2
j1908
Bankzitter

Gepost op 15 september 2008 om 09:41:34.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat sommige lui hier van het forum nog met betere spelers aankomen.Ons scoutings-apparataat kost alleen maar.
 Help mods!
Pool: 608e, Feyenoord-TOP Oss 4-1 (2-0)MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: 617e / 142e / 555eOpstelling: -
fey010
Nationale topspeler

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 28 november 2004
Gepost op 15 september 2008 om 13:27:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
j1908 schreef:

Ik denk dat sommige lui hier van het forum nog met betere spelers aankomen.Ons scoutings-apparataat kost alleen maar.

Ik ben van mening dat het scoutingsapparaat wel werkt, echter wel versterking behoeft. Over gehaalde spelers kan ik kort zijn...daar zaten toptalenten bij...(voorbeelden, gebroeders Kalou, Larsson, Ghaly, Elmander, Leo, etc etc. Natuurlijk zijn ze niet allemaal geslaagd, maar dat ligt wellicht veel meer aan de begeleiding die ze bij Feyenoord krijgen.

Iedereen makkelijk napraten over de scouting gaat me te ver...zeker als ook jongens als Simons, Tymochek ook gescout waren en toen goed betaalbaar waren. Het ligt aan zoveel factoren of een speler wil komen en daarna of hij goed presteerd bij een club.

Vergeet niet dat meer dan de helft van spelers in Groningen, Heerenveen ook niet slagen...echter daar hebben de spelers veel minder met druk te maken dan bij een topclub.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-TOP Oss MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Satisfied
Vedette

Uit: 020
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 23 december 2000
Gepost op 15 september 2008 om 15:24:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fey010 schreef:

(...)

Ik ben van mening dat het scoutingsapparaat wel werkt, echter wel versterking behoeft. Over gehaalde spelers kan ik kort zijn...daar zaten toptalenten bij...(voorbeelden, gebroeders Kalou, Larsson, Ghaly, Elmander, Leo, etc etc. Natuurlijk zijn ze niet allemaal geslaagd, maar dat ligt wellicht veel meer aan de begeleiding die ze bij Feyenoord krijgen.

Iedereen makkelijk napraten over de scouting gaat me te ver...zeker als ook jongens als Simons, Tymochek ook gescout waren en toen goed betaalbaar waren. Het ligt aan zoveel factoren of een speler wil komen en daarna of hij goed presteerd bij een club.

Vergeet niet dat meer dan de helft van spelers in Groningen, Heerenveen ook niet slagen...echter daar hebben de spelers veel minder met druk te maken dan bij een topclub.

Ik heb wel het idee dat Manteiga een speler is waar we in de toekomst veel aan kunnen hebben.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-TOP Oss MotM Feyenoord-Ajax: BiseswarBattle-rating: 1.473,1VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Thomassio
Vedette
Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Zwolle
Reg.: 2 juli 2004
Gepost op 15 september 2008 om 16:01:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Satisfied schreef:

(...)

Ik heb wel het idee dat Manteiga een speler is waar we in de toekomst veel aan kunnen hebben.

Ik niet eigenlijk. Niet dat ik hem veel heb zien spelen ofzo, maar het is gewoon een feit dat veel jonge buitenlanders, en zeker Brazilianen, hier mislukken. eigenlijk is niet slagen een beter woord.
Ik weet ook niet waarom dat percentage zo hoog ligt.
Manteiga is in ieder geval nog niet klaar voor het eerste elftal, anders had hij er nu wel ingestaan. Hij zal dus stappen moet maken. Of hij die gaat maken is maar de vraag..zoveel spelers worden hier nou niet beter gemaakt helaas.

Natuurlijk zou het zo maar kunnen dat Manteiga het hier kan redden, maar als ik reeel kijk verwacht ik het niet.
 Help mods!
Pool: 39e, Feyenoord-TOP Oss 4-1 (2-0)MotM Feyenoord-Ajax: BiseswarBattle-rating: 1.498,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
echte critiche
Internationale topspeler

Reg.: 10 november 2005
Gepost op 15 september 2008 om 16:11:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

snap niet dat enkelingen nogmet droge ogen durven te beweren dat wij een goede scoutingsapparaat hebben.
michel beukers, hoofdscout van feyenoord, al jaren geven hij daar leiding en met wat voor resultaat? ongeloofelijk dat peter bosz zo wegliep met hem in zijn interview in de VI. het was beukers hier en beukers daar. ik durf te zeggen dat het de slechtste scout is van het betaalde voetbal. als je een begin wilt maken met een grote schoonmaak daar, begin dan eerst bij hem.

[Dit bericht is veranderd door echte critiche (op 15 september 2008 16:13:32).]
 Help mods!
Pool: 899e, Feyenoord-TOP Oss MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Thomassio
Vedette

Gepost op 15 september 2008 om 16:15:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
echte critiche schreef:

snap niet dat enkelingen nogmet droge ogen durven te beweren dat wij een goede scoutingsapparaat hebben.
michel beukers, hoofdscout van feyenoord, al jaren geven hij daar leiding en met wat voor resultaat? ongeloofelijk dat peter bosz zo wegliep met hem in zijn interview in de VI. het was beukers hier en beukers daar. ik durf te zeggen dat het de slechtste scout is van het betaalde voetbal. als je een begin wilt maken met een grote schoonmaak daar, begin dan eerst bij hem.

Mee eens, toch doen ze niet altijd slecht werk
Janota is bijvoorbeeld wel heel goed gescout vind ik. Bij een klein clubje uit een vreemd land als Polen, op 14-jarige? leeftijd hier naartoe gehaald. Twee seizoen later zit hij al bij de selectie. Dat is echt goed scouten
 Help mods!
Pool: 39e, Feyenoord-TOP Oss 4-1 (2-0)MotM Feyenoord-Ajax: BiseswarBattle-rating: 1.498,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
VanDenHerik
Internationale topspeler

Uit: Groningen
Reg.: 14 juli 2001
Gepost op 15 september 2008 om 16:25:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
echte critiche schreef:

Als je vandaag op VI.nl kijkt naar Johan Derksen's rubriek Geachte hoofdredacteur, beste Johan dan heeft hij het ook over Piet de Visser en andere scouts. De Feyenoord scout die hij daar bedoeld is Michel Beukers......
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-TOP Oss MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.489,9VoVo: -Opstelling: incompleet
Heineken
Vedette
Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Harderwijk
Reg.: 9 december 2001
Gepost op 15 september 2008 om 16:26:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomassio schreef:

(...)

Mee eens, toch doen ze niet altijd slecht werk
Janota is bijvoorbeeld wel heel goed gescout vind ik. Bij een klein clubje uit een vreemd land als Polen, op 14-jarige? leeftijd hier naartoe gehaald. Twee seizoen later zit hij al bij de selectie. Dat is echt goed scouten

Is die niet gewoon aan de hand van Smolarek (de ouwe) bij Feyenoord binnengewandeld?
 Help mods!
Pool: 262e, Feyenoord-TOP Oss 5-1 (2-0)MotM Feyenoord-Ajax: TomassonBattle-rating: 1.483,6VoVo: 239e / 282e / 119eOpstelling: 4-3-3
Thomassio
Vedette

Gepost op 15 september 2008 om 16:31:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Heineken schreef:

(...)

Is die niet gewoon aan de hand van Smolarek (de ouwe) bij Feyenoord binnengewandeld?

Ja, maar dat heet ook scouting vind ik
 Help mods!
Beer
Vedette

Uit: Zuid-Holland (070)
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 24 augustus 2004
Gepost op 15 september 2008 om 16:52:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Heineken schreef:

Die is toch in dienst van Feyenoord en was daar in aan het scouten

dus goed gescout!!!
 Help mods!
Pool: 363e, Feyenoord-TOP Oss MotM Feyenoord-Ajax: WijnaldumBattle-rating: 1.500,0VoVo: 1174e / - / 1150eOpstelling: incompleet
j1908
Bankzitter

Gepost op 15 september 2008 om 17:32:41.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Toch is het volgens mij bij ons 3x zoveel floppers als toppers.
 Help mods!
Corleone
Vedette
Tweede plaats Feyenoord Netwerk Pool 2003/2004

Vak: Olympiatribune - BB
Reg.: 4 november 2000
Gepost op 15 september 2008 om 19:42:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
echte critiche schreef:

geheel mee eens opzouten met die Beukers en vergeet die Lipponen niet. Zou de scandinavische markt afstruinen. Alle goede Zweden, Finnen en Denen zitten in Groningen of Heerenveen... en wij???? Wij scouten afrikanen en brazilianen. Bona was goed gescout, maar kleine Kalou is niet gescout die kwam met Bona mee... en hebben we ooit een goeie braziliaan gescout? En kom niet aan met Leonardo want die heeft het helaas nooit gemaakt in de kuip. Hij begon aardig maar is nooit echt uit de verf gekomen.

[Dit bericht is veranderd door Corleone (op 15 september 2008 19:43:56).]
 Help mods!
Pool: 115e, Feyenoord-TOP Oss 4-1 (2-0)MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Obiku
Vedette

Vak: Maastribune - W2
Reg.: 17 maart 2003
Gepost op 15 september 2008 om 22:00:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Corleone schreef:

(...)

En kom niet aan met Leonardo want die heeft het helaas nooit gemaakt in de kuip. Hij begon aardig maar is nooit echt uit de verf gekomen.

Leonardo is gescout door Piet de kinderlokker toen die nog voor ons werkte, evanals Glaucio.
 Help mods!
Pool: 36e, Feyenoord-TOP Oss 4-0 (2-0)MotM Feyenoord-Ajax: HoflandBattle-rating: 1.500,0VoVo: 100e / 112e / 137eOpstelling: 4-5-1
Happel
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Amsterdam
Vak: Olympiatribune - BB
Reg.: 17 april 2007
Gepost op 15 september 2008 om 22:45:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Corleone schreef:

(...)

geheel mee eens opzouten met die Beukers en vergeet die Lipponen niet. Zou de scandinavische markt afstruinen. Alle goede Zweden, Finnen en Denen zitten in Groningen of Heerenveen... en wij???? Wij scouten afrikanen en brazilianen. Bona was goed gescout, maar kleine Kalou is niet gescout die kwam met Bona mee... en hebben we ooit een goeie braziliaan gescout? En kom niet aan met Leonardo want die heeft het helaas nooit gemaakt in de kuip. Hij begon aardig maar is nooit echt uit de verf gekomen.

Bonaventure Kalou is 'gescout' door Jorien van den Herik.
 Help mods!
Pool: 409e, Feyenoord-TOP Oss 6-1 (3-0)MotM Feyenoord-Ajax: BiseswarBattle-rating: 1.500,0VoVo: 366e / 436e / 449eOpstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 24 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk