Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Scouting apparaat Feyenoord
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 24 pagina's: « 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »

Poster
Topic: Scouting apparaat Feyenoord 
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 22 juli 2008 om 13:13:23.       ICQ: 12112915      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kermit schreef:
Ik denk dat de omstandigheden bij een club als |Heerenveen gewoon veel beter zijn om jeugd zich te laten ontwikkelen. Als er weer eens een gevestigde naam verdween, dan was er altijd aanvulling uit de eigen jeugd die de kans kreeg.

Dit is onjuist. Naast Roorda is er eigenlijk nog nooit een speler uit de eigen jeugd doorgebroken bij Heerenveen. Of je moet types als Henrico en Jeroen Drost al meetellen.
 Help mods!
Pool: 686eMotM: Feyenoord-FC VolendamBattle-rating: 1.500,0VoVo: 360e / - / 38eOpstelling: 4-4-2
Bestlander
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Wateringen
Vak: -
Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 22 juli 2008 om 13:50:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ulligan schreef:

(...)

Dit is onjuist. Naast Roorda is er eigenlijk nog nooit een speler uit de eigen jeugd doorgebroken bij Heerenveen. Of je moet types als Henrico en Jeroen Drost al meetellen.

Het is in ieder geval wel zo dat spelers bij bijvoorbeeld Heerenveen en Groningen meer de tijd krijgen om zich te ontwikkelen. Als je bij Feyenoord een of twee wedstrijden niet goed genoeg presteerd of ingevallen ben sta je er al weer naast. Ja, en dat is bij voorgenoemde clubs toch iets makkelijker die mogen het wel weer een paar keer proberen, bij Feyenoord moet je er eigenlijk gewoon direct staan. Dus het klimaat om te groeien is toch echt wel beter bij zulke clubs.
 Help mods!
Pool: 291eMotM Feyenoord-FC Volendam: BiseswarBattle-rating: 1.478,4VoVo: 284e / - / 106eOpstelling: 4-4-2
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 22 juli 2008 om 13:52:32.       ICQ: 12112915      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bestlander schreef:

(...)

Het is in ieder geval wel zo dat spelers bij bijvoorbeeld Heerenveen en Groningen meer de tijd krijgen om zich te ontwikkelen. Als je bij Feyenoord een of twee wedstrijden niet goed genoeg presteerd of ingevallen ben sta je er al weer naast. Ja, en dat is bij voorgenoemde clubs toch iets makkelijker die mogen het wel weer een paar keer proberen, bij Feyenoord moet je er eigenlijk gewoon direct staan. Dus het klimaat om te groeien is toch echt wel beter bij zulke clubs.

Dat ontken ik ook niet. Ik ontkracht alleen het jeugdverhaal van Heerenveen. Er hebben de afgelopen seizoenen meer jeugdspelers van Feyenoord een kans gekregen in de hoofdmacht, dan jeugdspelers van Heerenveen.
 Help mods!
Pool: 686eMotM: Feyenoord-FC VolendamBattle-rating: 1.500,0VoVo: 360e / - / 38eOpstelling: 4-4-2
Kermit
Vedette

Uit: Hellevoetsluis
Reg.: 19 september 2004
Gepost op 22 juli 2008 om 14:15:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Satisfied schreef:

(...)

En verloren we toen door Gyan of door de toen nog hier geprezen Bahia? Bovendien wonnen we ook met Gyan in de basis de finale van de UEFA-cup. Gyan had idd niet de kwaliteiten voor een basisplaats, maar was een goedkope oplossing bij schorsingen en blessures. En Boakye werd voor een dop en een ei afgestaan aan Heracles.

Je mist de kern van mijn verhaal. Het gaat er om in welke richting je oplossingen zoekt. Feyenoord deed dat met een speler die bij herhaling bewezen had het niveau niet aan te kunnen, Ajax gaf een talent de kans om zich verder te ontwikkelen. Iets wat Feyenoord dus niet heeft gedaan. Ik denk dat daarin ook het grote verschil zit in doorstromende talenten bij Ajax en Feyenoord.
 Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-FC VolendamBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
steef1
Vaste waarde in elftal

Uit: Stiens
Reg.: 1 augustus 2007
Gepost op 22 juli 2008 om 21:29:06.         MSN: stephke1234@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Welk scoutingapparaat btw. ze hebben nog niets bereikt imo, de spelers moeten zich eerst maar eens bewijzxen
 Help mods!
Pool: 541eMotM: Feyenoord-FC VolendamBattle-rating: 1.452,2VoVo: 295e / - / 705eOpstelling: 4-4-2
FR-snabster
Jeugdspeler

Reg.: 16 juni 2008
Gepost op 22 juli 2008 om 22:12:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kermit schreef:

(...)

Je mist de kern van mijn verhaal. Het gaat er om in welke richting je oplossingen zoekt. Feyenoord deed dat met een speler die bij herhaling bewezen had het niveau niet aan te kunnen, Ajax gaf een talent de kans om zich verder te ontwikkelen. Iets wat Feyenoord dus niet heeft gedaan. Ik denk dat daarin ook het grote verschil zit in doorstromende talenten bij Ajax en Feyenoord.

Ik ben het deels met je eens. Zoveel jeugd talenten heeft Ajax nou de laatste paar ook weer niet gehad. Er zijn er wel een paar doorgebroken, maar er zijn er ook heel wat bij clubs als Heracles, Volendam e.d. terecht gekomen. Terwijl bij ons de ene jeugdspeler na de andere jeugdspeler op vroge leeftijd worden weggekocht door buitenlandse clubs. Vraag me daarentegen wel af of de club zich niet eens af zou moeten vragen waarom die jongens allemaal al op 15 en 16 jarige leeftijd naar andere clubs gaan. Daar spreekt toch weinig vertrouwen in de eigen jeugdopleiding uit...
 Help mods!
Pool: 1023eMotM: Feyenoord-FC VolendamBattle-rating: 1.473,6VoVo: -Opstelling: incompleet
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 24 juli 2008 om 12:17:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FR-snabster schreef:

(...)

Ik ben het deels met je eens. Zoveel jeugd talenten heeft Ajax nou de laatste paar ook weer niet gehad. Er zijn er wel een paar doorgebroken, maar er zijn er ook heel wat bij clubs als Heracles, Volendam e.d. terecht gekomen. Terwijl bij ons de ene jeugdspeler na de andere jeugdspeler op vroge leeftijd worden weggekocht door buitenlandse clubs. Vraag me daarentegen wel af of de club zich niet eens af zou moeten vragen waarom die jongens allemaal al op 15 en 16 jarige leeftijd naar andere clubs gaan. Daar spreekt toch weinig vertrouwen in de eigen jeugdopleiding uit...

Hoeveel jeugdspelers zijn er dan weggehaald.Om precies te zijn twee.Verder is dat een kompliment voor de opleiding.Helaas kan Feyenoord geen contracten a la Chelsea bieden.
 Help mods!
Pool: 492eMotM: Feyenoord-FC VolendamBattle-rating: 1.498,5 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Bestlander
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 10 september 2008 om 23:22:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is een tijdje uit beeld geweest, maar ik wilde het nog maar een keer de aandacht geven die het zo nodig heeft.

Ik ga er van uit dat de TD en de trainers de scouting serieus nemen anders komen wij als supporters niet verder.

De tak scouting van Feyenoord is op dit moment het belangrijkste waar onze club nog een inhaalslag mee moet maken ten opzichte van de concurenten.
Het is een open deur, ik weet het maar ik wilde mij daardoor toch niet laten weerhouden het nog eens naar voren te halen.
De vruchten die Feyenoord van de scouting plukt is te verwaarlozen.
Daar hebben wij nog een flinke achterstand ten opzichte van onze concurenten.
Financieel zijn clubs uit de subtop ons voorbij gekomen juist ook door het goede en gerichte aan en verkoop beleid.
De andere clubs psv en ajax mogen dan financieel ruimer in hun jasje zitten maar dat is hun ook niet komen aanwaaien.
Als ik alleen al kijkt na de laatste 38 jaar en ik constateer dat eindhoven 17 en amsterdam 16 keer kampioen zijn geweest tegen Feyenoord 5 keer dan geef dat toch wat te denken.
Waar Feyenoord vaak spelers haalde die korte tijd later toch weer niets bleken toe te voegen, deden de concurenten het op dit vlak in de meeste gevallen veel beter.
Dat is mede ook de reden geweest dat er nu zo'n groot verschil is onstaan tussen Feyenoord en de concurenten.
Feyenoord heeft zelf met alle mogelijke manieren bekend gemaakt een nieuwe koers te zijn ingeslagen.
Ik zal dat ook niet ontkennen maar tot op de dag van vandaag mis ik dit bij de scouting.
Terwijl dit de spil van het voetbalbedrijf is.
Het is dan ook zeer belangrijk dat op korte termijn ook deze tak grondig wordt onderzocht en profensioneler gaat werken, zodat wij met de andere clubs op dit gebied ook mee kunnen.
Ik vind dat alles moet wijken voor de club Feyenoord en voor sentimenten mag geen plaats zijn, absoluut niet!
Ook naar de achterban de duizenden supporters kan het niet zo zijn dat er maar wat word aangerommeld op dit gebied.
Een oud assitenttrainer even scout maken omdat er als trainer voor hem geen plaats meer is, dat berust naar mijn mening niet op visie.
Ik en velen met mij willen dat onze club weer een topclub is maar dan ook sportief gezien.

[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 10 september 2008 23:29:22).]
 Help mods!
Pool: 291eMotM Feyenoord-FC Volendam: BiseswarBattle-rating: 1.478,4VoVo: 284e / - / 106eOpstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 11 september 2008 om 23:19:29.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

'Feyenoord scouts gaan Chileense verdediger bekijken'
Volgens Chileense media hebben scouts van Feyenoord, Benfica en Espanyol aangekondigd volgende maand de Chileense verdediger Gonzalo Jara te komen bekijken in de interland van Chili tegen Argentinië. De 23-jarige verdediger komt momenteel uit voor het Chileense Colo-Colo.
 Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-FC VolendamBattle-rating: 1.391,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Sjonnie
Nationale topspeler

Uit: Meppel
Reg.: 22 mei 2000
Gepost op 12 september 2008 om 08:23:50.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Altijd slim om aan te geven dat je een speler gaat bekijken
 Help mods!
Pool: 449eMotM Feyenoord-FC Volendam: BiseswarBattle-rating: 1.493,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Buakaw
Vedette

Uit: Apeldoorn
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 juli 2005
Gepost op 12 september 2008 om 08:29:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sjonnie schreef:

Volgens Chileense media ?????
 Help mods!
Pool: 941eMotM: Feyenoord-FC VolendamBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Beer
Vedette

Uit: Zuid-Holland (070)
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 24 augustus 2004
Gepost op 12 september 2008 om 08:30:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sjonnie schreef:

Dit komt toch uit de media en niet van Feyenoord af

En als je alles zou moeten geloven hadden we de afgelopen transferperiode 131 spelers aangetrokken.
 Help mods!
Pool: 486eMotM: Feyenoord-FC VolendamBattle-rating: 1.500,0VoVo: 1047e / - / 948eOpstelling: incompleet
hodie
Vedette

Uit: mijnsheerenland
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 9 juni 2004
Gepost op 12 september 2008 om 08:44:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Beer schreef:

(...)Dit komt toch uit de media en niet van Feyenoord af

En als je alles zou moeten geloven hadden we de afgelopen transferperiode 131 spelers aangetrokken.

knap om een aanvoerder te gaan scouten die excelleerde in Toulon

geef mij het scoutingsbudget en heel misschien was ik er ook opgekomen.... zuch....
 Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-FC VolendamBattle-rating: 1.488,0VoVo: 666e / - / 551eOpstelling: incompleet
Thedge
Nationale topspeler

Reg.: 22 augustus 2006
Gepost op 12 september 2008 om 09:14:38.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

'Feyenoord scouts gaan Chileense verdediger bekijken'
Volgens Chileense media hebben scouts van Feyenoord, Benfica en Espanyol aangekondigd volgende maand de Chileense verdediger Gonzalo Jara te komen bekijken in de interland van Chili tegen Argentinië. De 23-jarige verdediger komt momenteel uit voor het Chileense Colo-Colo.

Mocht het allemaal kloppen (erg vreemd, aankondigen dat je gaat kijken), dan maken we denk ik wel een enorm goede kans!

We hebben namelijk veel en veel meer te besteden dan Benfica en Espanyol en......Wij hebben Bosz!
 Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-FC VolendamBattle-rating: 1.481,9VoVo: -Opstelling: -
Sjonnie
Nationale topspeler

Uit: Meppel
Reg.: 22 mei 2000
Gepost op 12 september 2008 om 09:45:10.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Beer schreef:

(...)Dit komt toch uit de media en niet van Feyenoord af

Je meent het !!! waar heb je die info gevonden

Ik bedoel er mee te zeggen dat het errug onwaarschijnlijk is dat dit waar is want wie gaat er nou vantevoren aankondigen dat je een speler gaat bekijken...... zo dom zijn ze toch ook weer niet. Al weet je het nooit...
 Help mods!
Pool: 449eMotM Feyenoord-FC Volendam: BiseswarBattle-rating: 1.493,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Moosie
Vaste waarde in elftal

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 12 augustus 2007
Gepost op 12 september 2008 om 09:55:41.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thedge schreef:

(...)

Mocht het allemaal kloppen (erg vreemd, aankondigen dat je gaat kijken), dan maken we denk ik wel een enorm goede kans!

We hebben namelijk veel en veel meer te besteden dan Benfica en Espanyol en......Wij hebben Bosz!

Je bedoelt het sarcastisch maar bij Benfica hebben ze inderdaad niet veel geld, schoolvoorbeeld van een gevallen topclub. Hoe het bij Espanyol zit weet ik niet.
 Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-FC VolendamBattle-rating: 1.474,2VoVo: -Opstelling: incompleet
geraldo di basta
Internationale topspeler

Uit: krimpen aan den ijssel
Vak: Olympiatribune - DD
Reg.: 15 februari 2003
Gepost op 12 september 2008 om 12:08:20.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Moosie snap je het wel en volg je het voetbal een beetje ?

Bij Benfica lopen heel veel talenten en ze hebben veel gekocht in de zomer he.
Voorbeeldje : die jonge Braziliaan Maria staat in de belangstelling van Madrid en chelsea en arsenal en ze vragen 30 miljoen en wat zeg jij ?

feyenoord kan niet concurreren met zelfs een gevallen topclub als benfia niet dus ja.....

Ze moeten gaan scouten naar spelers die te betalen zijne n uit het segment B of C
 Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-FC VolendamBattle-rating: 1.470,3VoVo: -Opstelling: incompleet
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 12 september 2008 om 13:10:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er is voor dit persbericht een simpele verklaring.Klubs die ergens gaan scouten vragen kaarten aan voor een bepaalde wedstrijd.De betreffende klub kan dan zon aanvraag naar buiten brengen.
 Help mods!
Pool: 492eMotM: Feyenoord-FC VolendamBattle-rating: 1.498,5 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
echte critiche
Internationale topspeler

Reg.: 10 november 2005
Gepost op 12 september 2008 om 13:28:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

maar dan moet je nog zo gek niet zijn om te zeggen voor welke speler je komt.
 Help mods!
Pool: 848eMotM: Feyenoord-FC VolendamBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Simson
Vedette

Uit: Krimpen a/d Lek
Vak: Maastribune - V
Reg.: 19 september 2005
Gepost op 12 september 2008 om 13:57:31.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
echte critiche schreef:

Jij gelooft toch zeker niet dat Feyenoord aan Jan en alleman gaat melden voor wie ze komen kijken?
 Help mods!
Pool: 16eMotM: Feyenoord-FC VolendamBattle-rating: 1.446,9VoVo: 999e / - / 1024eOpstelling: -
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 12 september 2008 om 14:04:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
echte critiche schreef:

Das toch ook logisch uit te vissen.
Als er bij ons scouts zitten, dan snap je ook wel dat dat niet voor Mols is.
Ik geloof echt niet dat onze scouts even de chileense pers gaan bellen dat ze even langs komen om Corconzala de jojo komen bekijken.
 Help mods!
Pool: 180eMotM: Feyenoord-FC VolendamBattle-rating: 1.500,0VoVo: 223e / - / 237eOpstelling: 4-4-2
Persie
International

Uit: hengelo
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 augustus 2005
Gepost op 12 september 2008 om 15:03:27.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Moosie schreef:

(...)

Je bedoelt het sarcastisch maar bij Benfica hebben ze inderdaad niet veel geld, schoolvoorbeeld van een gevallen topclub. Hoe het bij Espanyol zit weet ik niet.

Benfica een schoolvoorbeeld van gevallen topclub?
Heb je nog meer van deze schoolvoorbeelden?
Deze club doet af en toe mee aan de cl, hebben een onwijs groot stadion en talenten die wij niet hebben!!
 Help mods!
Pool: 117eMotM: Feyenoord-FC VolendamBattle-rating: 1.497,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
donkeyshot22
Vedette

Uit: Leiden
Vak: Maastribune - W2
Reg.: 26 januari 2003
Gepost op 12 september 2008 om 16:48:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Valencia, Juventus, Lazio, Leverkusen, Marseille, etc allemaal vergane glorie, hehe.
 Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-FC VolendamBattle-rating: 1.492,3VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Bestlander
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 12 september 2008 om 17:14:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Stel dat Feyenoord interesse heeft in een Chileense speler, dan zullen ze toch wel bij de club hebben geinformeerd naar die speler.
Op een of andere manier denk ik dat het via de club bij de media terecht is gekomen, (als het uberhaubt waar is).
 Help mods!
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 12 september 2008 om 17:22:35.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
donkeyshot22 schreef:

Valencia, Juventus, Lazio, Leverkusen, Marseille, etc allemaal vergane glorie, hehe.

Juventus is geen vergane glorie. Ze wrden twee jaar geleden dan wel teruggezet naar de serie B, maar het komende seizoen spelen ze gewoon weer mee in de CL.
 Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-FC VolendamBattle-rating: 1.391,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 24 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk