Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Scouting apparaat Feyenoord
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 24 pagina's: « 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 24 »

Poster
Topic: Scouting apparaat Feyenoord 
Kaaskop
Basisspeler

Uit: Middelburg
Vak: -
Reg.: 4 augustus 2006
Gepost op 20 mei 2008 om 10:08:19.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat komt echt niet door de scouting hoor! Er wordt wel veel gezegd dat de scouting bij Heerenveen en Groningen zo goed is, maar daar krijgern spelers veel meer tijd om zich te ontwikkelen! Het is toch niet toevallig dat sommige oud-Feyenoorders ineens toch wel goed blijken te zijn als ze naar subtoppers vertrekken?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.470,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Biseswar
Vedette

Reg.: 15 juli 2004
Gepost op 26 mei 2008 om 23:04:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Keer op keer blijf ik het mezelf afvragen, kennen de mensen in onze scouting de term 'zelf verantwoordelijkheid' niet?

Ze kunnen wel allemaal leuk gaan saneren, de organisatie van de jeugd flink aanpassen. Maar het grootste probleem ligt toch echt bij onze scouting.

Velen maar ook echt velen miljoenen zijn door deze prutsers verloren gegaan.

Als ik Michel Beukers was zou ik me doodschamen! Ik zou tegen niemand m'n beroep durven te vertellen, iedereen met een beetje voetbal verstand weet dat Feyenoord 'Koning der miskopen' is.

Feyenoord is te laf om de scouting grondig aan te pakken. Bij alles gaat de bezem er doorheen, behalve bij deze onbenullen. Wat kan mij het schelen dat het allemaal oud-Feyenoords zijn?! Al waren het allemaal 020'ers, als er maar kwaliteit komt.

Maar als je keer op keer faalt als hoofdscout, op een gegeven moment pak je toch gewoon je eigen verantwoordelijkheid en stap je op?

Maar de band met oud-Feyenoorders is belangrijker dan het heden. Chapeau heren
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.438,3VoVo: -Opstelling: incompleet
RoelofLuinge
Vedette

Vak: Marathontribune - E
Reg.: 14 december 2004
Gepost op 31 mei 2008 om 12:50:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Biseswar schreef:

Keer op keer blijf ik het mezelf afvragen, kennen de mensen in onze scouting de term 'zelf verantwoordelijkheid' niet?

Ze kunnen wel allemaal leuk gaan saneren, de organisatie van de jeugd flink aanpassen. Maar het grootste probleem ligt toch echt bij onze scouting.

Als ik Michel Beukers was zou ik me doodschamen! Ik zou tegen niemand m'n beroep durven te vertellen, iedereen met een beetje voetbal verstand weet dat Feyenoord 'Koning der miskopen' is.

Feyenoord is te laf om de scouting grondig aan te pakken. Bij alles gaat de bezem er doorheen, behalve bij deze onbenullen. Wat kan mij het schelen dat het allemaal oud-Feyenoords zijn?! Al waren het allemaal 020'ers, als er maar kwaliteit komt.

Maar als je keer op keer faalt als hoofdscout, op een gegeven moment pak je toch gewoon je eigen verantwoordelijkheid en stap je op?

Grondig mee eens Biseswar. Bovendien kom je niet weg met het lulverhaal dat er geen geld is. JUIST DAN is goede scouting belangrijk en kom je niet aan met knakkers als Lee, Buijs, Ostlund, Gibbs, Leonard, De Graaf en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Als er geen geld is, dan moet je al helemaal niet investeren in dit soort miskleunen en moet je jeugd een kans geven. En dan even sparen en die gerichte aankoop doen. Simple as that
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.709,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Leroy Fer
Vaste waarde in elftal

Reg.: 25 mei 2007
Gepost op 31 mei 2008 om 12:52:39.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Slotje, volgens mij is het scoutingsapparaat al 3 jaar geleden opgeheven
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Sander M01
Ballenjongen

Reg.: 31 mei 2008
Gepost op 31 mei 2008 om 19:04:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RoelofLuinge schreef:

(...)

Grondig mee eens Biseswar. Bovendien kom je niet weg met het lulverhaal dat er geen geld is. JUIST DAN is goede scouting belangrijk en kom je niet aan met knakkers als Lee, Buijs, Ostlund, Gibbs, Leonard, De Graaf en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Als er geen geld is, dan moet je al helemaal niet investeren in dit soort miskleunen en moet je jeugd een kans geven. En dan even sparen en die gerichte aankoop doen. Simple as that

Mee eens. Het scoutingsnetwerk van Feyenoord moet grondig verschoond worden, want het stelt nog niet veel voor. Men heeft nu gescout in Argentinië voor Radamel Garcia Falcao Zaraté en Luchin In Roemënie. Eens zien of het scoutingsapparaat dan eindelijk een goede aankoop heeft gevonden. Maar veel betere spelers zie ik niet komen met deze scouts..

Misschien De Visser overhalen naar feyenoord te komen, aangezien hij met reker niks meer heeft
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
GuardianAngel
International

Reg.: 20 juli 2005
Gepost op 31 mei 2008 om 19:51:21.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sander M01 schreef:

(...)

Mee eens. Het scoutingsnetwerk van Feyenoord moet grondig verschoond worden, want het stelt nog niet veel voor. Men heeft nu gescout in Argentinië voor Radamel Garcia Falcao Zaraté en Luchin In Roemënie. Eens zien of het scoutingsapparaat dan eindelijk een goede aankoop heeft gevonden. Maar veel betere spelers zie ik niet komen met deze scouts..

Misschien De Visser overhalen naar feyenoord te komen, aangezien hij met reker niks meer heeft

Lijkt me niet verstandig dien je heel veel geld in de zakken van bepaalde heren te moeten stoppen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Leroy Fer
Vaste waarde in elftal

Gepost op 31 mei 2008 om 20:00:38.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
GuardianAngel schreef:

(...)
Lijkt me niet verstandig dien je heel veel geld in de zakken van bepaalde heren te moeten stoppen

Wanneer ik daar een Farfan, Alex, Gomes voor krijg vind ik het prima. Zulke jongens zijn van wereldniveau, vooral de laatste 2.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Sander M01
Ballenjongen

Reg.: 31 mei 2008
Gepost op 31 mei 2008 om 23:00:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Idd een topper word groot gemaakt, maar begint kleint, als zulke spelers worden gescout en bij onze club komen te spelen om ze later voor vele miljoenen te verkopen vind ik het goed. Alleen dat ontbreekt de laatste jaren aan het scoutingswerk in Rotterdam.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Beer
Vedette

Uit: Zuid-Holland (070)
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 24 augustus 2004
Gepost op 4 juni 2008 om 08:11:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sander M01 schreef:

De Visser heeft al jaren geen goede aankoop meer gedaan voor psv. hij zit ook al jaren bij Chelsea en verdient daar miljoenen, hoeveel toppers uit Zuid-Amerika lopen daar rond.

quote:
Sander M01 schreef:

Idd een topper word groot gemaakt, maar begint kleint, als zulke spelers worden gescout en bij onze club komen te spelen om ze later voor vele miljoenen te verkopen vind ik het goed. Alleen dat ontbreekt de laatste jaren aan het scoutingswerk in Rotterdam.

Ligt het niet aan de cultuur bij Feyenoord dat het bijna nooit lukt met talenten. Kijk naar het verleden, veel talenten groeien pas echt na hun vertrek bij Feyenoord: S. Kalou, Van Persie, Sno, Elmander

[Dit bericht is veranderd door Beer (op 4 juni 2008 08:15:11).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
M
Regelmatige invaller

Uit: Capelle a/d IJssel
Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 11 augustus 2006
Gepost op 4 juni 2008 om 08:41:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Biseswar schreef:

In welk jaar hebben Beukers en die andere clown Liponnen bij Feyenoord gevoetbald?

Overigens is het uiterst moeilijk om scouts te beoordelen.
We beoordelen nu op miskopen en het grote aantal dat Feyenoord hiervan doet, maar misschien stond in het scoutingsrapport van pakweg Bandalovski wel een negatief advies. Maw is het lastig om scouts te beoordelen omdat we enerzijds de criteria wel kennen, maar niet (volledig) kunnen toetsen.

Ondanks het bovenstaande toch nog een opmerking: over Beukers en Liponen: het is mij echt een raadsel hoe deze 2 figuren alle stormen hebben overleefd en zijn blijven zitten op hun plek, gelet op andere grote en minder grote wijzigingen in de organisatie...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Baros
Regelmatige invaller

Reg.: 3 februari 2005
Gepost op 4 juni 2008 om 21:19:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens mij is er helemaal geen sprake van een scouting. Feyenoord probeert alleen bekende spelers te halen. Nu duikt er ineens een bericht op van Samaras. Vennegoor willen ze ook al.
 Help mods!
Beer
Vedette

Gepost op 4 juni 2008 om 21:29:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Baros schreef:

Volgens mij is er helemaal geen sprake van een scouting. Feyenoord probeert alleen bekende spelers te halen. Nu duikt er ineens een bericht op van Samaras. Vennegoor willen ze ook al.

Verhalen, verhalen en verhalen...
Eerst maar eens zien wat er waar is.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
19feyenoord08
Bankzitter

Vak: Olympiatribune - Z2
Reg.: 29 juni 2007
Gepost op 8 juni 2008 om 12:56:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/80335/Ajax_bijna_rond_met_Maidana.html

Waar hebben wij naar gekeken in Argentinie?
Volgens mij voldoet deze jongen aan alle eisen en is hij ook te betalen.

Helaas gaat nou naar ajxa
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 8 juni 2008 om 13:26:18.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
19feyenoord08 schreef:

Bij het lezen hiervan vroeg ik mij dat ookaf
 Help mods!
beppie172
Aanstormend talent

Uit: Utreg
Vak: Marathontribune - H
Reg.: 13 juli 2006
Gepost op 8 juni 2008 om 23:49:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
19feyenoord08 schreef:

Moet eerst maar eens echt tekenen. En dan, gezien de aankopen van 020 afgelopen jaren is daar de scouting (ook) drama, dus of het echt wat is moet maar met een bus zout worden genomen.

Toch ik heb het idee dat er in het verleden veel gescout werd (en niet eens zo beroerd) maar dat er uiteindelijk vaak gekocht werd op basis van de wensen van de trainer of TD. En als er een pareltje wordt gescout wordt er niet snel genoeg gehandeld en hadden anderen ook interesse waardoor de prijs te hoog werd en andere clubs meer aantrekkingskracht hebben.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Leroy Fer
Vaste waarde in elftal

Gepost op 9 juni 2008 om 00:29:00.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
beppie172 schreef:

Moet eerst maar eens echt tekenen. En dan, gezien de aankopen van 020 afgelopen jaren is daar de scouting (ook) drama, dus of het echt wat is moet maar met een bus zout worden genomen.

Toch ik heb het idee dat er in het verleden veel gescout werd (en niet eens zo beroerd) maar dat er uiteindelijk vaak gekocht werd op basis van de wensen van de trainer of TD. En als er een pareltje wordt gescout wordt er niet snel genoeg gehandeld en hadden anderen ook interesse waardoor de prijs te hoog werd en andere clubs meer aantrekkingskracht hebben.

Het probleem is dat ze daar véél te veel verwachten en dat je na 3 wedstrijden al wordt afgeschreven remember Ibrahimovic en Chivu. Die werden zelfs meer dan eens uitgeflote. Ik heb hier al vaker gezegd wat hun te kritisch zijn, zijn wij te makkelijk, overigens hebben ze daar naturlijk ook nog steeds HET systeem....

In je 2e alinea zeg je mijn inziens 2 zorgelijke dingen. In het verleden goed gescout? Nog erger dat verleden hebben we nu heden niets aan. Het 2e punt is dat de trainer toch gewoon een wensenlijst met spelers wil en dat dan de taak van de Td is om daar zoveel mogelijk aan te voldoen, met die verstande dat hij verantwoordelijk is voor de langere termijn. En natuurlijk is hij verantwoordelijk voor de kwaliteit die een selectie herbergt. Iets wat Bosz in het begin zo dramatisch deed dat ik me genoodzaakt voelde om mijn naam te veranderen, nu lijkt het weer wat beter te gaan, dus dan ben ik ook wel weer zo om mijn naam te veranderen!
 Help mods!
Biseswar
Vedette

Reg.: 15 juli 2004
Gepost op 8 juli 2008 om 09:51:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

FC Groningen, Heerenveen en FC Twente geven het goede voorbeeld aan voornamelijk 020 en Feyenoord.

Deze clubs zijn intensief met hun scouts bezig. Voor zo'n min mogelijk geld, een zo'n sterk mogelijk elftal te maken.

Feyenoord en 020 hebben ook scouts in dienst, maar waarom? We zien maar zelden exotische aankopen van deze clubs.

020 heeft een aanval met Sulejmani-Huntelaar-Suarez. Uitstekende voorhoede! Maar deze spelers waren 1 á 2 seizoen geleden voor een prikkie gekocht door FC Groningen/Heerenveen bij een andere club. Nu heeft 020 miljoenen euro's uitgegeven voor de voorhoede! Die ze zelf 1 á 2 seizoenen geleden voor een stuiver konden kopen. Het mag wel een mooie voorhoede zijn, maar intern hebben ze wel wat te bespreken...

Zelfde geldt voor Feyenoord die ook altijd te laat is. Wij komen altijd pas in actie als een speler bij zijn nieuwe club indruk heeft gemaakt. Maar helaas zijn deze spelers vaak dan niet meer haalbaar voor Feyenoord.

PSV heeft in het verleden met Gomes en een Farfan zeer goed ingekocht. Niemand kende deze spelers, ze maakte indruk en nu zijn ze beide met dikke winst verkocht.

We zijn net zoals 020 steeds een fase te laat. Dit heeft te maken met een goede en vertrouwde afstemming met het scoutingsapparaat. FC Groningen, FC Twente en Heerenveen hebben spelers intensief gevolgd en bij een positief advies gehaald. Suarez, Bruno Silva, Engelaar, Douglas, Samaras, Bradley, Berg, Huntelaar en een Nilsson.

Feyenoord en 020 konden ook deze spelers halen. 1. Ze stonden niet op hun lijstjes 2. Ze waren niet overtuigd van de kwaliteiten 3. Ze vonden het een te groot risico

Suarez, Bruno Silva, Douglas en een Bradley zijn allemaal spelers uit een ander wereld deel. Aanpassingsproblemen, niveauverschil etc. kunnen risico's zijn dat een speler niet kan gaan slagen bij een club. Maar geen één aankoop is een zekerheid kijk maar naar Malouda, Henry of een Andrij Sjevtsjenko.

Groningen, Twente en Heerenveen richte zich op dit soort categorie spelers. Natuurlijk zitten erook miskopen bij, maar dat blijf je altijd houden. Want Heerenveen heeft ook spelers gehaald, die via de achterdeur vertrekken. Maar met die mega deals compenseren ze dit weer ruimschoots.

Het leukste is, dat veel mensen weer klagen als een club zoals Heerenveen weer een schot in de roos heeft op de transfer markt. Feyenoord heeft weer zitten slapen! Wat hebben wij voor een scoutingsapparaat!

Maar als Feyenoord zelf voor een onbekende speler gaat, krijg je de reacties weer waarom haalt Feyenoord geen Berg. Dan heb je een topper in wording en zekerheid. Of waarom halen we dan geen Ooijer ipv die onbekende Afrikaanse verdediger?

Veel forumleden hier zijn azijnpissers, die alleen maar zeuren om te zeuren

Zo'n Arnautovic speelt nu 2 seizoenen bij de A1 van FC Twente en 16 duels in de hoofdmacht. Deze speler zal wel intensief zijn gevolgd bij de A1. Feyenoord koopt op dit moment niet op te kopen, zoals in het verleden. Ze hebben een plaatje voor ogen en dat willen ze graag bewerkstelligen. Vlemmings heeft veel tijd en energie gekost, maar ze hebben hem uiteindelijk wel.

Als je een groot talent uit Argentinië of Brazilie haalt, ben je ook enkele miljoenen kwijt. Deze speler is al gewend aan de Nederlandse cultuur en de manier van spelen. Hij heeft een puike prestatie neergezet bij de A1, dat is geen garantie voor het hoogste niveau. Maar het geeft natuurlijk wel iets aan. De speelminuten die hij kreeg bij FC Twente 1, maakte hij op mij een positieve indruk.

Hij kost nu 4 á 5 miljoen, als hij zich verder doorontwikkelt is hij misschien straks het 3 á 4 voudige waard. Als Feyenoord hem nu niet haalt en 020 haalt hem en over 3 jaar wordt hij verkocht voor 20 miljoen, is het weer wanbeleid geweest van de kant van Feyenoord.

Dat we in het verleden niet succesvol zijn geweest met een miljoenen aankoop zoals Lazovic, moeten we vergeten. Er zitten nu mensen met 'know how'.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.438,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Robertoow
Meervoudig international

Reg.: 16 mei 2003
Gepost op 8 juli 2008 om 10:42:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
19feyenoord08 schreef:

1: Voetbalprimeur is een nietszeggende bron.
2: 3 miljoen voor "een van de beste verdedigers van Argentinie"? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk..
3: Topclubs van Europa ook geinteresseerd en toch voor Ajax kiezen, wat in de Eredivisie en Uefa Cup speelt? Lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk..

Kortom: ik geloof er nog maar weinig van. Eerst zien, dan geloven
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.497,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Beer
Vedette

Gepost op 8 juli 2008 om 12:30:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
19feyenoord08 schreef:

Wacht nou maar af, de transeferperiode is nog niet afgelopen.
 Help mods!
Bestlander
Vaste waarde in elftal

Uit: Wateringen
Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 8 juli 2008 om 22:30:01.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

SCOUTING - SCOUTING - SCOUTING Waarom kan een club als Groningen en Heerenveen om er maar twee te noemen, wel in staat om voor een prikkie een speler te halen en duur verkopen, en waarom lukt het ons toch voor geen meter. Ik snapt er helaas helemaal niets van.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 8 juli 2008 om 22:38:26.     MSN: Ja dus?      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
19feyenoord08 schreef:

Helaas gaat nou naar ajxa.......

Heb je hem ooit zien spelen dan?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 8 juli 2008 om 22:57:08.       MSN: remon_kroes@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

3 miljoen voor Maidana - Boca Juniors
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.401,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
MarcFeyenoord
Bankzitter

Reg.: 13 januari 2003
Gepost op 8 juli 2008 om 22:57:19.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

(...)

Helaas gaat nou naar ajxa.......

Heb je hem ooit zien spelen dan?

Jullie reageren op het bericht van een maand geleden. Maar desondanks wel eens met je laatste zin. Van spelers waarvan nooit iemand gehoord heeft en door 020 wordt gehaald, kan ik (voorlopig) totaal niet van wakker liggen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.495,6VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 8 juli 2008 om 23:39:40.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bestlander schreef:

SCOUTING - SCOUTING - SCOUTING Waarom kan een club als Groningen en Heerenveen om er maar twee te noemen, wel in staat om voor een prikkie een speler te halen en duur verkopen, en waarom lukt het ons toch voor geen meter. Ik snapt er helaas helemaal niets van.

Niet al die excotische spelers die bij Groningen en Heerenveen in dit geval spelen of hebben gespeeld zijn versterkingen voor een topclub. Daar mag alles en hier moet. Bij Feyenoord ligt het niveau veel hoger en is de verwachtingspatroon ook groter i.t.t. bij clubs als Heerenveen en Groningen. Neem Afonso Alves als voorbeeld. Hij was bij Heerenveen de grote man, maar schiet bij Middelsbrough geen deuk in een pakje boter. Zo zijn er tal van andere voorbeelden te noemen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
1992 oudbeijerland
Regelmatige invaller

Uit: oud beijerland
Reg.: 16 december 2006
Gepost op 9 juli 2008 om 00:17:16.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MarcFeyenoord schreef:

(...)

Jullie reageren op het bericht van een maand geleden. Maar desondanks wel eens met je laatste zin. Van spelers waarvan nooit iemand gehoord heeft en door 020 wordt gehaald, kan ik (voorlopig) totaal niet van wakker liggen.

een speler die ook gelinkt is aan inter, juve en ac milan dus zal echt niet zomaar een speler zijn
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 24 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk