Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Scouting apparaat Feyenoord
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 24 pagina's: « 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 24 »

Poster
Topic: Scouting apparaat Feyenoord 
twice
Meervoudig international

Uit: Eindhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 maart 2003
Gepost op 18 januari 2008 om 13:43:02.         MSN: rensdietz3@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick73 schreef:

(...)

Kijk ook even waar dat bericht stond, namelijk op voetbalzone, een grotere onzinsite heb je bijna niet.

Voetbalzone is geen onzinsite, er staat alleen heel veel informatie op, ook veel onzin, maar dat staat vrijwel altijd tussen aanhalingstekens.

Stom van me wel dat ik het zo post, want het stond idd in de post 'in de wandelgangen'.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.457,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Vak: -
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 18 januari 2008 om 19:43:16.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
JimmyFloyd schreef:

(...)

Dus het is ook niet per se onzin. Ik bedoel maar.

Je kan dit pas geloven, zodra de bewijzen op tafel zijn gebracht. Ik vind dat je kritiek alleen moet leveren op basis van feiten. Want voor hetzelfde geld kloppen die verhaaltjes helemaal niet.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
mdv_32
Regelmatige invaller

Uit: Den Haag
Reg.: 4 oktober 2007
Gepost op 18 januari 2008 om 23:55:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

scouts van Heerenveen halen aub
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
willem07
Nationale topspeler

Uit: Utrecht
Reg.: 3 mei 2006
Gepost op 19 januari 2008 om 11:10:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Michel Beukers opflikkeren! Wanneer wordt er weer eens een diamantje gehaald en niet alleen maar prutsers? Waarom bij spelers aankloppen waarvan de hele wereld al weet dat het talenten zijn en vervolgens roepen dat ze te duur zijn, dat is toch geen scouting? Ze weten toch wat ze nodig hebben, dan moeten ze toch een lijst hebben van potentiele spelers en daar iemand uit benaderen en niet weer aankomen bij de Zeeuw? Als Lee het werk is van Beukers heb je ook nog een rechtvaardige reden om hem te onstlaan, want dat is ernswtig plichtsverzuim.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Biseswar
Vedette

Reg.: 15 juli 2004
Gepost op 19 januari 2008 om 12:16:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Michel Beukers moet zijn verantwoordelijkheid nemen en opstappen. Deze man heeft geen Feyenoord hart, keer op keer koopt hij bussen vol met spelers maar elkaar keer loopt het uit op een grote teleurstelling.

Op het scoutingslijstje staat nu al een tijdje de namen zoals Bouma, Ooijer en een Landzaat. Iedere periode wordt er geinformeerd of ze open staan voor een tranfer, nee is tot nu toe steeds het antwoord. Maar dan houd het op \

Er moet gewoon een lijstje klaarliggen met namen die voldoen, dus geen twijfelgevallen.

Maar het lijkt net of dat bij Feyenoord niet het geval is, in de media lekt telkens uit dat Feyenoord heeft geinformeerd naar Landzaat of een Ooijer, maar daarna hoor je nooit meer een speler....

Dan pas gaan ze volgens mij kijken naar nummer 2, die nummer 2 moet allang bekend zijn!

Die Beukers moet gewoon opstappen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.438,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Satisfied
Vedette

Uit: 020
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 23 december 2000
Gepost op 20 januari 2008 om 17:34:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem07 schreef:

Michel Beukers opflikkeren! Wanneer wordt er weer eens een diamantje gehaald en niet alleen maar prutsers? Waarom bij spelers aankloppen waarvan de hele wereld al weet dat het talenten zijn en vervolgens roepen dat ze te duur zijn, dat is toch geen scouting? Ze weten toch wat ze nodig hebben, dan moeten ze toch een lijst hebben van potentiele spelers en daar iemand uit benaderen en niet weer aankomen bij de Zeeuw? Als Lee het werk is van Beukers heb je ook nog een rechtvaardige reden om hem te onstlaan, want dat is ernswtig plichtsverzuim.

Lee is er enkel en alleen door die oh zo geweldige Bosz
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.473,1VoVo: -Opstelling: 4-5-1
tufo
Vedette

Uit: RIDDERKERK
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 21 april 2005
Gepost op 21 januari 2008 om 10:12:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Happel schreef:

Welke resultaten kunnen de Feyenoord-scouts laten zien over de afgelopen jaren en bestaat dat scoutingteam van Feyenoord behalve uit Rinus Israel en Kees van Wonderen ook nog steeds alleen uit Beukers en Lipponen?

Hoeveel talentvolle Scandinavië zijn er dankzij Mika Lipponen bij Feyenoord terecht gekomen en aan welke kwaliteiten heeft de tamelijk onbekende Michel Beukers te danken dat hij hoofdscout mag zijn bij een van de grootste clubs in Nederland?

Michel Beukers, bejubelde hoofdscout van Feyenoord en Mika Lipponen, scout

Helaas nog steeds actueel..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.485,8VoVo: -Opstelling: 4-5-1
shooven
Jeugdspeler

Uit: Etten-Leur
Reg.: 20 februari 2003
Gepost op 21 januari 2008 om 10:18:26.         MSN: mcshoov@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
tufo schreef:

(...)

Helaas nog steeds actueel..

Het blijft om te janken inderdaad. Goedkoper is het om zo snel mogelijk te reageren als Groningen of Heerenveen er weer een binnen weet te halen en snel met een hoger bod op tafel te komen..
Heel de scouting moet op de schop!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
fey 90
Veelbelovend talent

Reg.: 28 november 2007
Gepost op 21 januari 2008 om 17:19:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

vind ik ook maar bij 020 en psv is ht ook slecht
anders hadden zei wel gelijk die toppers van heerenveen en groningen binnengehaald
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.451,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Biseswar
Vedette

Reg.: 15 juli 2004
Gepost op 21 januari 2008 om 17:21:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fey 90 schreef:

vind ik ook maar bij 020 en psv is ht ook slecht
anders hadden zei wel gelijk die toppers van heerenveen en groningen binnengehaald

PSV is goed hoor! Jeugd opleiding is alleen wat minder daar.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.438,3VoVo: -Opstelling: incompleet
fey 90
Veelbelovend talent

Reg.: 28 november 2007
Gepost op 21 januari 2008 om 17:23:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Biseswar schreef:

(...)

PSV is goed hoor! Jeugd opleiding is alleen wat minder daar.

welke toppers hebben zei dan het afgelopen jaar gescout?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.451,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 21 januari 2008 om 17:33:02.       MSN: remon_kroes@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fey 90 schreef:

(...)

welke toppers hebben zei dan het afgelopen jaar gescout?

Alleen Dsudzak dit jaar geloof ik?

Afgelopen jaren :

V.Nistelrooy
Robben
Kezman
Farfan
Salcido

Voor de rest ook niet zoveel. En nog wel wat maar die kwamen van Chelsea's scouting. ( Alcides/Alex )
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.401,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Laatste man
Meervoudig international

Uit: Almere
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 november 2006
Gepost op 21 januari 2008 om 17:57:05.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De Tovenaar van Tatabanja was toch scout van Feyenoord in Hongarije? . Ik lees vorige week leuk een verhaal over die Dsudzak in het AD met allemaal positieve commentaren van Kiprich erbij. Waarom speelt deze jongen dan niet bij Feyenoord?

[Dit bericht is veranderd door Laatste man (op 21 januari 2008 17:57:29).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,2VoVo: -Opstelling: incompleet
frankyboy
Vedette

Reg.: 26 februari 2003
Gepost op 21 januari 2008 om 18:54:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
GreyHornet schreef:

(...)

Alleen Dsudzak dit jaar geloof ik?

Afgelopen jaren :

V.Nistelrooy
Robben
Kezman
Farfan
Salcido

Voor de rest ook niet zoveel. En nog wel wat maar die kwamen van Chelsea's scouting. ( Alcides/Alex )

Kuyt
Salomon Kalou
Danko Lazovic
Bonaventure Kalou
Brett Emerton
Sjinji Ono
Castelen
Slory
Bruins

Dus waar hebben we het over.

Iedereen neemt maar aan dat er zo goed geluisterd wordt naar onze scouting maar dat ze met de verkeerde spelers aankomen. Dat is dus niet zo. Veruit de meeste spelers komen uit de koker van de verschillende TD's en soms zelfs voorzitter. De scouting binnen Feyenoord is/was juist zeer gefrustreerd doordat het met stapels rapporten is aangekomen maar volkomen genegeerd werd. Daarnaast moet je niet vergeten dat Feyenoord het laatste decenia zeer armlastig is geweest (ook in Zuid-Amerika moet stevig gedokt worden voor talent) en er onder vd Herik een aantal makelaars kind aan huis waren die veelal spelers aanbrachten die ongeschikt waren. De waarheid is dat de scouting binnen Feyenoord ondergewaardeerd is en eigenlijk geen serieus onderdeel van het technisch manegement. En dan heb ik het helemaal niet over de kwaliteiten van de verschillende spelers want die zijn gewoon moeilijk te beoordelen. Het is simpelweg binnen Feyenoord geen volwaardig apparaat.

[Dit bericht is veranderd door frankyboy (op 21 januari 2008 18:57:39).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
SantiagoRedondo
Ballenjongen

Uit: Erica
Vak: Olympiatribune - CC
Reg.: 6 augustus 2002
Gepost op 21 januari 2008 om 23:17:06.     MSN: bambi_schluut@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik begrijp eigenlijk niet zoveel van t feyenoord scoutingsapparaat. Overal vind ik bij elke clubs spelers terug die op een of ander wk of ek voor junioren goed hebben gepresteerd, tropische verrassing a la psv heb ik nog nooit kunnen denken(behalve de kalou;s)

chelsea haalt nu alweer een getalenteerde argentijn( De Santi)
zelfs groningen haalt een verdediger van formaat bij Boca juniors, en zo kan ik nog wel even door gaan welke spelers allemaal aan de neus voorbij gaan, t gaat er niet om dat t buitenlanders zijn of nederlandse talenten maar ze vissen heel vaak te vaak achter t net.

Cahais kiest voor groningen nu is groningen een supersympathieke vereniging net als heerenveen maar destijds kwamen cruz, larsson tomasson en weet ik al niet wat. waar blijven. Ik heb vooral t idee zodra op internet staat dat feyenoor word genoemd als een nieuwe club van een zuid amerikaanse attractie dat t alweer te laat is, dus waarom word t niet stil gehouden?

Ik vraag me ook af of er amateurs in de scouting zitten of wel degelijk mensen met visie? zo is er bekend dat de knip op de portemonnaie zit maar waarom niet een keer 5 miljoen voor een zker heid uitgeven dan 5 miljoen voor drie net niet talenten. t lijkt mij niet zo moeilijk toe.

als feyenoord wat wil zal t een keer toe moeten slaan op de transfermarkt en dan als dat een keer lukt ook de jongens een kans geven en niet zoals elmander en lazovic oip de bank zetten en late weg kwijnen en daaarna verkopen voor een habbekrats en ze later weer ergens zien opduiken waar ze de sterren van de hemel spelen.

ik adviseer de sxouts een ker fm 2008 te laten spelen om in ieder geval wat namen op te doen, ik kan t ook niet bedenken maar allerlei jeugdige talenten van eerder duiken overal weer op, heel merkwaardig, ik noem celsinho rodrigo tiui dayro moreno word vandaag genoemd, freddy guarin, Fred

ik denk dat alle fans een topelftal willen en spelers waar je wat mee kan, en ik vind ook dat feyenoord t zich niet kan permitteren altijd als een visser te laten overkomen die achter t net vist.

huur anders voor een jaar spelers van buitenlandse clubs als sahin. ik kan t ook slecht verkroppen dat ijn engeland bij elke waardeloze team voetballers van naam voetballen t zal misschien wel aan t geld liggen en aan de nederlandse competitie maar je moet ook durven en presteren en als je presteert dan willen spelers ook komen

ben benieuwd
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
mdv_32
Regelmatige invaller

Uit: Den Haag
Reg.: 4 oktober 2007
Gepost op 24 januari 2008 om 11:32:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gewoon ontslaan die scouts. Ik zie niet hoe de huidige scouts ons verder geholpen hebben.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
tralala
Bankzitter

Reg.: 5 december 2007
Gepost op 24 januari 2008 om 12:05:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
mdv_32 schreef:

Gewoon ontslaan die scouts. Ik zie niet hoe de huidige scouts ons verder geholpen hebben.

Ik weet er niet veel van, maar oudere supporter die regelmatig op varkenoord te vinden is zei me, dat er de laatste jaren niet veel gedaan is met de namen waarmee Beukers kwam aanzetten. Hij stelt ze zelf niet aan. Bosz heeft ondertussen ook al half Zuid Amerika gezien, maar Groningen komt wel met een speler die best naar ons had kunnen komen. De technische en financiele directie daar worden de beslissingen gemaakt. Wat dat betreft is het jammer dat we eigenlijk niks over de aanbevelingen horen die de scouting geeft. Oordeel vellen is dan niet echt mogelijk. FSP zou daar eens om meer openheid moeten vragen maarja... Dat functioneert toch al niet en de hoge heren zouden dan wel eens teveel onder schot kunnen komen. Gaat dus niet gebeuren.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
wim buijs
Ballenjongen

Uit: hilversum
Reg.: 23 december 2005
Gepost op 24 januari 2008 om 17:40:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik begrijp er helemaal niets meer van
Links en rechts gaan namen van spelers rond, zelfs
de subtop komt met toppers aan.
Dit is toch een aanfluiting oor het Nederlandse topvoetbal.
Kunnen wij dan helemaal niks kopen?
Neem Nevland probeer Koevermans te huren eventueel of Jenner
Neen we komen met een Braziliaanse keeper aan, voor
zoveel geld.
Ze willen zeker dat wij straks na de beroemde 4 wedstrijden
Subtopper zijn.

Nou ik zeg je nu dit is een topclub onwaardig en dan maar hebben over het 100 jarig bestaan.
Schaam je
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 24 januari 2008 om 20:59:14.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
tralala schreef:

(...)

Ik weet er niet veel van, maar oudere supporter die regelmatig op varkenoord te vinden is zei me, dat er de laatste jaren niet veel gedaan is met de namen waarmee Beukers kwam aanzetten. Hij stelt ze zelf niet aan. Bosz heeft ondertussen ook al half Zuid Amerika gezien, maar Groningen komt wel met een speler die best naar ons had kunnen komen. De technische en financiele directie daar worden de beslissingen gemaakt. Wat dat betreft is het jammer dat we eigenlijk niks over de aanbevelingen horen die de scouting geeft. Oordeel vellen is dan niet echt mogelijk. FSP zou daar eens om meer openheid moeten vragen maarja... Dat functioneert toch al niet en de hoge heren zouden dan wel eens teveel onder schot kunnen komen. Gaat dus niet gebeuren.

Mocht het daadwerkelijk zo zijn dat Feyenoord niets meer doet met de adviezen van Beukers, kunnen ze hem net zo goed te laan uitsturen. Al zou dat natuurlijk erg moeilijk worden als hij een hoge afkoopsom in zijn contract heeft staan.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
JimmyFloyd
Vedette

Reg.: 6 april 2004
Gepost op 25 januari 2008 om 08:03:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
tralala schreef:

(...)

Kijk, dat bedoelde ik nou.
 Help mods!
tralala
Bankzitter

Gepost op 25 januari 2008 om 09:53:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Mocht het daadwerkelijk zo zijn dat Feyenoord niets meer doet met de adviezen van Beukers, kunnen ze hem net zo goed te laan uitsturen. Al zou dat natuurlijk erg moeilijk worden als hij een hoge afkoopsom in zijn contract heeft staan.

Ach, moeten ze dan een scout aanstellen die met namen komt, dat meer in lijn is met eigen inzichten? Lastig en zonder scout is het al helemaal moeilijk verantwoorden. Beukers voegt zich prima in marionette-functie en gaat gewoon rustig door. Lee is buiten scouting om gekomen. Laatste tijd ook veel al bewezen voetballers die via zaaknemers of bekenden zijn gepolst. Maar goed, hoe het echt zit kan ik ook niet zeggen.
 Help mods!
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 25 januari 2008 om 19:27:18.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
tralala schreef:

(...)

Ach, moeten ze dan een scout aanstellen die met namen komt, dat meer in lijn is met eigen inzichten? Lastig en zonder scout is het al helemaal moeilijk verantwoorden. Beukers voegt zich prima in marionette-functie en gaat gewoon rustig door. Lee is buiten scouting om gekomen. Laatste tijd ook veel al bewezen voetballers die via zaaknemers of bekenden zijn gepolst. Maar goed, hoe het echt zit kan ik ook niet zeggen.

In zo'n geval kunnen ze Beukers het beste wegsturen en een hoofdscout halen waarvan zijn adviezen wel serieus te nemen zijn.
 Help mods!
tralala
Bankzitter

Gepost op 25 januari 2008 om 19:50:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

In zo'n geval kunnen ze Beukers het beste wegsturen en een hoofdscout halen waarvan zijn adviezen wel serieus te nemen zijn.

Tja het kan in ieder geval beter als nu. Zou wel leuk zijn als Beukers dan aan kan tonen, dat zijn namen elders wel geslaagd zijn. Al heb je er niks aan en is het eigenlijk om te janken. Gaat toch nooit gebeuren, want Feyenoord betaald dan wel zwijggeld. Daar is dan opeens wel geld voor.
 Help mods!
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 25 januari 2008 om 19:54:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
tralala schreef:

(...)

Tja het kan in ieder geval beter als nu. Zou wel leuk zijn als Beukers dan aan kan tonen, dat zijn namen elders wel geslaagd zijn. Al heb je er niks aan en is het eigenlijk om te janken. Gaat toch nooit gebeuren, want Feyenoord betaald dan wel zwijggeld. Daar is dan opeens wel geld voor.

Doet Beukers vast intern. Ik zou niet weten waarom Beukers moet aantonen welke spelers niet konden komen of kozen voor andere clubs. Je denkt toch niet dat ze hem houden als hij met niks komt? Niet dat ik niet benieuwd ben overigens maar dat terzijde.

[Dit bericht is veranderd door DR (op 25 januari 2008 19:56:14).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
tralala
Bankzitter

Gepost op 25 januari 2008 om 20:08:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Doet Beukers vast intern. Ik zou niet weten waarom Beukers moet aantonen welke spelers niet konden komen of kozen voor andere clubs. Je denkt toch niet dat ze hem houden als hij met niks komt? Niet dat ik niet benieuwd ben overigens maar dat terzijde.

Om een beetje zijn naam te zuiveren. Hij krijgt al een tijdje aardig wat over zich heen. Ik denk dat hij best wel met het 1 en ander komt, maar dat het aan andere dingen ligt waarom de spelers niet worden gecontracteerd. En dat het dus niet aan hem hoeft te liggen. Ik zeg niet dat dit de situatie is, dat heb ik weer van een andere supporter die regelmatig op varkenoord rondhangt enzo. Hoe het echt zit, komen we denk nooit te weten ondanks gepredicte transparantie.
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 24 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk