Feyenoord Netwerk
vrijdag 21 juli 2017 - 06:38                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Scouting & Mogelijke Aankopen » Jeremiah St. Juste

HR

Deze topic is verplaatst naar Opstellingen & Spelers en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 »

HR

The Realist
Bankzitter

Uit: Nibbixwoud
Vak: -
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 27 augustus 2010

forumillustratie

Uit betrouwbare bron vernomen dat er grote kans is dat deze jongen naar Feyenoord komt. Wat vinden we ervan?
HRHR
HR

Kobe Bryant
Koning

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - Q
Droomaankoop: -
Reg.: 4 april 2002

Daar is weer zo'n insider...

Wie is die betrouwbare bron dan?

forumillustratie
HR
HR

The Realist
Bankzitter

Uit: Nibbixwoud
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 27 augustus 2010

quote:HR
Kobe Bryant schreef:

Daar is weer zo'n insider...

Wie is die betrouwbare bron dan?

(plaatje)
HR
Dat blijft lastig spel, posters willen betrouwbaarheid maar ik wil vooral betrouwbaar blijven naar mijn bron. Wacht de komende tijd maar af, dan kun je dan je oordeel vellen. Maar zouden we het hier een goede aankoop vinden?
HR
HR

Vakkie_VV
Vaste waarde in elftal

Uit: Oosterhout
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 16 juli 2012

The Realist schreef:

(...)

Dat blijft lastig spel, posters willen betrouwbaarheid maar ik wil vooral betrouwbaar blijven naar mijn bron. Wacht de komende tijd maar af, dan kun je dan je oordeel vellen. Maar zouden we het hier een goede aankoop vinden?
HR
Oh ja? Op wat voor termijn kunnen we wat verwachten dan? Want 'de komende tijd' is een rekbaar begrip en voordat je het weet zit je tot eind augustus aan die 'insider praatjes' vast.

Verder hoop ik wel dat hij komt. Ik zou het een prima versterking vinden. :)

Overigens ging het St Juste gerucht enkele weken geleden al in de media.
HR
HR

Kobe Bryant
Koning

Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 4 april 2002

The Realist schreef:

(...)

HR
Hoe vaak we hier al insiders hebben gehad die garandeerden dat ze de waarheid spraken...
HR
HR

GuardianAngel
Icoon

Reg.: 20 juli 2005

Kobe Bryant schreef:

(...)

Hoe vaak we hier al insiders hebben gehad die garandeerden dat ze de waarheid spraken...
HR
Pino :ja
HR
HR
Dit is toch al bekend? Alleen als van beek of Kongolo verkocht wordt komt hij. Is al rond met de club. Dat heb ik tenminste hier gelezen.
HR
HR

Feyenoord Venray
Nationale topspeler

Uit: Venray
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Maicon Douglas Sisenando
Reg.: 10 augustus 2004

Wellicht als Nelom verkocht is?
HR
HR
Ik zou nog liever zien dat NeusArie oprot. Dan vervang je die gast gewoon 1 op 1.
HR
HR

nielsvd
Administrator

Uit: Pyongyang
Reg.: 3 november 2008

The Realist schreef:

(plaatje)

Uit betrouwbare bron vernomen dat er grote kans is dat deze jongen naar Feyenoord komt. Wat vinden we ervan?
HR
'Uit betrouwbare bron vernomen dat er een grote kans is'. Houdt toch op zeg :D Wat een manier om jezelf in te dekken.
HR
HR

deKuip
Crack

Reg.: 18 september 2005

Zou ik zeker tevreden mee zijn. Jan-Ari out en hij erbij. Dammers is wss niet goed genoeg dus die zal ook wel afvallen.
HR
HR

hodie
Wereldster
Broertje van Wotte

Uit: mijnsheerenland
Vak: Stadiontribune - RR
Droomaankoop: Robin van Persie
Reg.: 9 juni 2004

deKuip schreef:

Zou ik zeker tevreden mee zijn. Jan-Ari out en hij erbij. Dammers is wss niet goed genoeg dus die zal ook wel afvallen.
HR
Jan Arie mag je ook houden. St Juste altijd halen. Je weet dat binnen een jaar Kongolo en Van Beek wegzijn. Alvast voor de troepen uitlopen. Eindelijk kan dat weer eens qua financien.

De rest of verhuren of saneren.

Verdediging: Karsdorp, Nieuwkoop, V.Beek, Botteghin, vd Heijden, St.Juste, Kongolo en Woudenberg

Gewoon een topverdediging waarbij zowel st juste en kongolo ook op de backposities kunnen.

[Dit bericht is veranderd door hodie (op 26 juni 2016 20:46:09).]
HR
HR

remco112
Vedette

Reg.: 11 juli 2007

Van der Heijden en Nelom weg.
Deze jongen halen.

Perfect! :pul
HR
HR

WANBELEID
Legende

Uit: mijn panty gescheurd
Reg.: 22 juni 2007

Deze jongen zit in een fase dat hij zich beter ontwikkelt als hij veel aan spelen toekomt bij Heerenveen, dan dat hij naar Feyenoord gaat en als vervanger van Nelom/van der Heyden. Spelers die zeker niet tot de basiself behoren. Dan zit hij hier op de bank en moet hij het met invalbeurten doen, stokt zijn ontwikkeling en hebben we het hier over twee seizoenen erover dat hij het niet gered heeft.

Mochten van Beek of Kongolo vertrekken, is hij een goede vervanger. Anders nu al vastleggen en 'terugverhuren' aan Heerenveen voor het moment dat één van de twee vertrekken. Maar nu al halen voor de breedte is op zijn leeftijd niet verstandig.

Kijk naar Tapia. Kijk naar Başaçıkoğlu. Jongens in die fase van zijn carrière moeten de ruimte krijgen en aan spelen toekomen wanneer je ze naar een topclub haalt. Anders gaat het hem niet worden.
HR
HR

VerdedigerFeyenoord
Vedette

Vak: Marathontribune - J
Droomaankoop: Bord op Schoot
Reg.: 25 januari 2014

Eens. Alleen snapt Feyenoord dat 'verhuur-spelletje' niet helemaal lijkt wel.
HR
HR

Independiente
Crack

Reg.: 23 juli 2011

Zou een goede toevoeging zijn, aangezien Botteghin-Van Beek een centrum met gebreken is. Weinig snelheid, weinig voetballend vermogen.
HR
HR

FRThistlefield
Internationale topspeler

Reg.: 24 december 2014

Zie graag het centrale St. Juste-Kongolo. Dan heb je tenminste een snel centraal duo waarmee je hoog kan verdedigen en St. Juste kan nog eens aardig opbouwen ook.
HR
HR
Gescout met bord op schoot. Typische Van Geel aankoop.
HR
HR

kaireltje
Vedette

Reg.: 15 augustus 2011

ulligan schreef:

HR
Meestal ben ik niet te spreken over de scouting van Van Geel en zijn maatjes, maar Jorgensen is toch een hele mooie transfer die we niet aan zagen komen. Had die naam eerst op onze forum gepost en de overgrote deel zou voorstander zijn geweest.
HR
HR

hodie
Wereldster
Broertje van Wotte

Uit: mijnsheerenland
Vak: Stadiontribune - RR
Droomaankoop: Robin van Persie
Reg.: 9 juni 2004

ulligan schreef:

HR
EN?
Dit is gewoon een goede aanwinst.
- hij is snel
- uitstekende tackle
- redelijke passing/drive naar voren
- kan op drie positie van CV, naar back, naar verdedigende middenvelder

I.p.v. al die oudjes ook eindelijk iemand met restwaarde en je speelt gelijk in op een evt. vertrek van Van Beek of vd Heijden
HR
HR

socrates
Legende

Reg.: 2 januari 2007

hodie schreef:

(...)

EN?
Dit is gewoon een goede aanwinst.
- hij is snel
- uitstekende tackle
- redelijke passing/drive naar voren
- kan op drie positie van CV, naar back, naar verdedigende middenvelder

I.p.v. al die oudjes ook eindelijk iemand met restwaarde en je speelt gelijk in op een evt. vertrek van Van Beek of vd Heijden
HR
Precies. Schering en inslag op dit forum om een speler af te serveren voordat hij gekocht is. Vooral ulligan.
HR
HR

Salomon Kalou
Vedette

Uit: Woonplaats
Vak: Maastribune - W1
Droomaankoop: Vincent Janssen
Reg.: 19 oktober 2008

De Tovenaar van de Rif schreef:

Dit is toch al bekend? Alleen als van beek of Kongolo verkocht wordt komt hij. Is al rond met de club. Dat heb ik tenminste hier gelezen.
HR
Nieuwe info, nieuwe wending.

St. Juste is optie 2
Feyenoord met Utrecht in onderhandeling over Timo Letchert. Utrecht verlangt echter circa 5 tot 5.5 miljoen en dat zal Feyenoord niet zomaar neerleggen. Letchert dus wel optie 1.

Benieuwd hoe reëel het is. Flinke vraagprijs, en ik denk dat PSV eerder zo'n bedrag neerlegt. Zeker aangezien zij NU al een centrale verdediger nodig hebben.
HR
HR
Dan heb ik liever St. Juste.

Maar afgezien daarvan: dan mag NeusArie wel wieberen. Ik hoop nog steeds dat Nelom én NeusArie gaan en er dan St. Juste voor terug komt. Is er sprake van dan dat er iemand vertrekt? Aangezien je zei dat St. Juste (of dus Lechert) alleen in beeld komt op het moment dat er iemand vertrekt....
HR
HR

VerdedigerFeyenoord
Vedette

Vak: Marathontribune - J
Droomaankoop: Bord op Schoot
Reg.: 25 januari 2014

Lijkt mij het wel waard, 5miljoen voor Letchert. Voor datzelfde bedrag kan je van Beek verkopen en Letchert heeft volgens mij meer potentie en kwaliteit.
HR
HR

Salomon Kalou
Vedette

Uit: Woonplaats
Vak: Maastribune - W1
Droomaankoop: Vincent Janssen
Reg.: 19 oktober 2008

Als je van Beek voor 5 miljoen verkoopt, dan is Letchert inderdaad minimaal hetzelfde waard.
Of van Beek, of Kongolo gaat voor 90% zeker verkocht worden. Dat heeft Feyenoord zich intern als doel gesteld.
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Opstellingen & Spelers en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Scouting & Mogelijke Aankopen » Jeremiah St. Juste

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wie moet volgend seizoen eerste keeper worden?

Jones
Vermeer
Hahn
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 80,0% dat OGC Nice wint van Ajax. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Feyenoord-Vitesse.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!