| Poster | | Topic: Netwerk.to $500 freeroll |  |
|
srb Nationale topspeler
Uit: Enschede Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 873 Reg.: 24 januari 2006 | Van de voorpagina:
"21 maart: eerste officiele Netwerk.to pokertoernooi
Op vrijdag 21 maart zal het eerste officiele Netwerk.to pokertoernooi georganiseerd worden.
Aanvang van het toernooi is 20.00 uur.
Netwerk.to toernooi een $500 freeroll toernooi
Het Netwerk.to toernooi heeft 500 dollar aan prijzengeld, deelname is gratis. Alleen spelers kunnen meedoen die zich hebben aangemeld met bonuscode NETWERK. Alle spelers die zich op die manier hebben geregistreerd zullen automatisch ingeschreven worden in het toernooi.
Alle spelers zullen op de dag van het freeroll toernooi een Token ontvangen waarmee ze zich kunnen inschrijven voor het toernooi.
Gebruik jouw gebruikersnaam van het netwerk zodat anderen jou herkennen en jij anderen kunt herkennen."
-------
Meer mensen van FN die daar aan mee gaan doen? Ik heb me vandaag aangemeld bij Holland Poker en wil vrijdag wel een kaartje leggen; naja, digitaal dan.
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 3955 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: srb schreef:
Van de voorpagina:
"21 maart: eerste officiele Netwerk.to pokertoernooi
Op vrijdag 21 maart zal het eerste officiele Netwerk.to pokertoernooi georganiseerd worden.
Aanvang van het toernooi is 20.00 uur.
Netwerk.to toernooi een $500 freeroll toernooi
Het Netwerk.to toernooi heeft 500 dollar aan prijzengeld, deelname is gratis. Alleen spelers kunnen meedoen die zich hebben aangemeld met bonuscode NETWERK. Alle spelers die zich op die manier hebben geregistreerd zullen automatisch ingeschreven worden in het toernooi.
Alle spelers zullen op de dag van het freeroll toernooi een Token ontvangen waarmee ze zich kunnen inschrijven voor het toernooi.
Gebruik jouw gebruikersnaam van het netwerk zodat anderen jou herkennen en jij anderen kunt herkennen."
-------
Meer mensen van FN die daar aan mee gaan doen? Ik heb me vandaag aangemeld bij Holland Poker en wil vrijdag wel een kaartje leggen; naja, digitaal dan.
Misschien dat ik wel ff meedoe. Kans is 30% ongeveer.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 | Helaas kan ik niet komende vrijdagavond. Ik heb geen enkele mogelijkheid online te zijn vanaf 20:00 uur.
Hopelijk wordt dit initiatief nog eens herhaald. Ik leg graag een kaartje alhoewel ik dat nog nooit 'digitaal' gedaan heb.
|
|
|
daveen Ballenjongen
Vak: - Posts: 20 Reg.: 24 januari 2008 | Ben er zeker bij. Mooi geregeld van jullie 500 usd in da pocket 
|
|
|
Corleone Vedette Tweede plaats Feyenoord Netwerk Pool 2003/2004
Vak: Olympiatribune - BB Posts: 1091 Reg.: 4 november 2000 | helaas ga ik het ook niet redden....
wel balen... maar ja...
|
|
|
Bas Administrator
Vak: - Posts: 13 Reg.: 2 oktober 2005 | Ik was van plan er een topic over te openen, maar srb was me al voor. Bij deze wat ik had willen schrijven:
quote: In samenwerking met Holland Poker wordt vrijdag 21 maart een groot Netwerk.to Pokertoernooi georganiseerd. Aanvang van het toernooi is 20.00 uur. In dit topic kun je eventuele vragen omtrent dit toernooi stellen.
Het netwerktoernooi zal een $500 freeroll toernooi zijn waaraan alleen spelers kunnen meedoen die zich hebben aangemeld met de bonuscode NETWERK. Alle spelers die zich op die manier hebben geregistreerd zullen op de dag van het freeroll toernooi een Token ontvangen waarmee ze zich kunnen inschrijven voor het toernooi. In het gratis toernooi zal 500 dollar te verdelen zijn onder de winnaars.
Gebruik als username jouw gebruikersnaam van het netwerk zodat anderen jou herkennen en jij anderen kunt herkennen.
Meer informatie over het toernooi en tips om alvast voor het toernooi te oefenen:
http://feyenoord.netwerk.to/community/poker.php
Aanmelden doe je door de gratis Poker player te downloaden. Je krijgt dan automatisch een aanmeldformulier. Vergeet op het onderste veld bij de bonuscode NETWERK niet in te vullen:
http://www.hollandpoker.nl/
Vragen over het toernooi van aanstaande vrijdag?
[Dit bericht is veranderd door Bas (op 19 maart 2008 10:48:21).]
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 3955 Reg.: 2 oktober 2000 | Ja ik heb twee vragen:
1) Normaal gesproken kan je gebruik maken van allerhande bonusregelingen als je een account aanmaakt bij een pokersite, zoals $50 gratis enzo.
Is er ook een iets dergelijks wanneer we gebruik maken van de NETWERK-bonuscode, of is deelname aan de freeroll dan het enige kadootje dat je krijgt.
2) Moet je ook geld storten voordat je kan meedoen aan de freeroll? (dit is bij sommige pokersites het geval namelijk)
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4074 Reg.: 3 mei 2004 |
quote: ulligan schreef:
Ja ik heb twee vragen:
1) Normaal gesproken kan je gebruik maken van allerhande bonusregelingen als je een account aanmaakt bij een pokersite, zoals $50 gratis enzo.
Is er ook een iets dergelijks wanneer we gebruik maken van de NETWERK-bonuscode, of is deelname aan de freeroll dan het enige kadootje dat je krijgt.
2) Moet je ook geld storten voordat je kan meedoen aan de freeroll? (dit is bij sommige pokersites het geval namelijk)
1. Dit geldt meestal als je voor de 1e keer geld stort, dat heeft dus niks te maken met die bonuscode.
2.Nee je hoeft geen geld te storten als je mee wil doen aan deze freeroll. ( tenminste bij de meeste pokersites waar ik speel, echter deze freerolls zitten wel snel vol)
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 3955 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: El Jefecito schreef:
(...)
1. Dit geldt meestal als je voor de 1e keer geld stort, dat heeft dus niks te maken met die bonuscode.
Soms moet je de code al opgeven tijdens de registratie. Dit zou dus kunnen betekenen dat als je de NETWERK-code gebruikt, je geen andere codes meer kan gebruiken (en hierdoor bv gratis geld misloopt). Vandaar mijn vraag. Maar toch bedankt.
|
|
|
El Jefecito Vedette
(...)
Soms moet je de code al opgeven tijdens de registratie. Dit zou dus kunnen betekenen dat als je de NETWERK-code gebruikt, je geen andere codes meer kan gebruiken (en hierdoor bv gratis geld misloopt). Vandaar mijn vraag. Maar toch bedankt.
Ja dat zijn 2 verschillende soorten codes voor acties of meedoen aan tournooien. Op het moment dat je geld gaat storten kan je nogmaals een bonuscode invoeren. ( mocht je deze hebben)
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 3955 Reg.: 2 oktober 2000 | |
|
El Jefecito Vedette
Doe jij ook mee?
Als ik thuis ben wel. 
|
|
|
daveen Ballenjongen
Vak: - Posts: 20 Reg.: 24 januari 2008 | Heb me zojist ingeschreven op de site dus kom maar op allemaal!
|
|
|
daveen Ballenjongen
Vak: - Posts: 20 Reg.: 24 januari 2008 | die token wordt automatisch gegeven als je bonuscode Netwerk had ingevuld. echter als je dit vandaag pas doet moet je even mail sturen naar support dan is het zo gepiept. Vervolgens ga je in de lobby naar scheduled en onder special vindt je de freeroll.
|
|
|
srb Nationale topspeler
Uit: Enschede Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 873 Reg.: 24 januari 2006 | Woei, allereerste hand al fullhouse maken 
|
|
|
don Vito CF Vedette Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Ridderkerk Vak: - Posts: 2658 Reg.: 7 augustus 2005 | je blijft toch ver achter op de oude moppersmurf, srb'tje.
|
|
|
srb Nationale topspeler
Uit: Enschede Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 873 Reg.: 24 januari 2006 | Zo netjes Ja ik speel vrij tight, dus neit zo heel veel handen. Weet niet wat jouw strategie is, maar ik denk dat je wat meer handen speelt 
|
|
|
don Vito CF Vedette Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Ridderkerk Vak: - Posts: 2658 Reg.: 7 augustus 2005 | nee hoor, ben je gek, het is een freeroll.
Gewoon net als jij een fullhouse hitten, maar dan net op het moment dat iemand anders de nutflush hit. Wil nog wel eens helpen... 
|
|
|
srb Nationale topspeler
Uit: Enschede Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 873 Reg.: 24 januari 2006 | Ah, dat is wel relaxed ja. Ik verdiende er 1000 chips mee. Sta nog op hetzelfde. Wel grappig zo.
|
|
|
Vak Q Basisspeler
Vak: - Posts: 336 Reg.: 17 januari 2006 | Eerste toernooi die ik speel en ik werd eruit geknikkerd door een pocket rocket. Als ik er dan toch uit word geknikkerd, dan maar door zo'n hand...
Uiteindelijk 56e geworden.
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4074 Reg.: 3 mei 2004 | Wat een gezelligheid 
|
|
|
srb Nationale topspeler
Uit: Enschede Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 873 Reg.: 24 januari 2006 | Bitter, met tt tegen aq, was committed...
|
|
|
Uit: Ridderkerk Vak: - Posts: 2658 Reg.: 7 augustus 2005 |
quote: El Jefecito schreef:
Wat een gezelligheid 
ga het dan niet verzieken...

EDIT: wat ziet mijn oog jefecito? ik had wel gehooopt met jou aan één tafel te komen eigenlijk...
[Dit bericht is veranderd door don Vito CF (op 21 maart 2008 20:49:53).]
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777162 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Uit: Ridderkerk Vak: - Posts: 2658 Reg.: 7 augustus 2005 | 8e geworden, helaas niet de laatste FN'er, er zit er nog 1 in.
Go Smartie.....
|
|
|
|