| Poster | | Topic: VoVo 2007 - 2008 |  |
|
|
Seldon Vedette Winnaar Interlands Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008
Vak: - Posts: 1916 Reg.: 1 juli 2005 | Gefeliciteerd Silverslodo, netjes gedaan.
quote: Seldon
Dat focking ene puntje en net buiten de top 10
Tsja laten we er dan maar een gedeelde top 10 plaats van maken Remmie.
Vraagje nog, krijg je als winnaar interlands nog een eervolle vermelding bij je naam ? 
Edit: ik zie dat mijn vraag inmiddels al beantwoord is. 
[Dit bericht is veranderd door Seldon (op 6 juli 2008 15:35:20).]
|
|
|
don Vito CF Vedette Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Ridderkerk Vak: - Posts: 2673 Reg.: 7 augustus 2005 | Ik heb nog iets gewonnen ook, zijn de play-offs toch nog ergens goed voor geweest...
Zelf even kijken naar de eervolle vermelding hoor.
EDIT: ja hij staat er, woohoo.
[Dit bericht is veranderd door don Vito CF (op 7 juli 2008 14:03:48).]
|
|
|
Barfly Geselecteerd voor Oranje Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Vak: - Posts: 526 Reg.: 19 december 2005 |
quote: don Vito CF schreef:
Ik heb nog iets gewonnen ook, zijn de play-offs toch nog ergens goed voor geweest...
Zelf even kijken naar de eervolle vermelding hoor.
EDIT: ja hij staat er, woohoo.
Wat een leuke vermelding is dat, die play-offs. 
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 14198 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: Barfly schreef:
(...)
Winnaar van de plee-offs...dat zijn toch die wedstrijden waar NIEMAND op zit/zat te wachten? 
|
|
|
Barfly Geselecteerd voor Oranje Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Vak: - Posts: 526 Reg.: 19 december 2005 |
quote: aliendwurf schreef:
(...)
Winnaar van de plee-offs...dat zijn toch die wedstrijden waar NIEMAND op zit/zat te wachten? 
Aan de andere kant vind ik jouw vermelding aan de magere kant. 
|
|
|
aliendwurf Vedette
(...)
Aan de andere kant vind ik jouw vermelding aan de magere kant. 
Welke vermelding? 
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 1922 Reg.: 4 april 2002 |
(...)
Het lijkt hier de kermis wel, "iedereen is een winnaar!"
|
|
|
aliendwurf Vedette
quote: Kobe Bryant schreef:
(...)
Het lijkt hier de kermis wel, "iedereen is een winnaar!"
Exactly my thoughts... 
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777155 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Vak: - Posts: 526 Reg.: 19 december 2005 | De jaloezie druipt er weer van af.

|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 4968 Reg.: 23 mei 2003 | De 1e wedstrijd van dit seizoen alweer fout. 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 10012 Reg.: 24 maart 2003 | Komt er dit seizoen nog een nieuwe Vovo waar ik mij opnieuw voor moet inschrijven?
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4468 Reg.: 3 mei 2004 |
quote: Ché Cliché schreef:
Komt er dit seizoen nog een nieuwe Vovo waar ik mij opnieuw voor moet inschrijven?
Volgens mij blijf je automatisch ingeschreven staan voor de door Emmo georganiseerde Forum League...
|
|
|
bk Vedette
Uit: Lobith Vak: Olympiatribune - O Posts: 1126 Reg.: 14 maart 2000 | Ik pak even het moment................Zo lang zal ik niet bovenin te vinden zijn, denk ik.
I.i.g. heb ik even aan kop gestaan.
|
|
|