| Poster | | Topic: Hardlopen... |  |
|
De Sigaar  Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12591 Reg.: 13 maart 2002 | Dat klinkt een stuk beter. Train ze dan en succes met de opbouw naar de eerste wedstrijden.
|
|
|
basje Internationale topspeler
Uit: Druten Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1036 Reg.: 16 augustus 2004 |
quote: De Sigaar schreef:
Dat klinkt een stuk beter. Train ze dan en succes met de opbouw naar de eerste wedstrijden.
bedankt. zolang k mezelf kan dwingen niet te forceren dan lukt het wel. het probleem is vaak dat het zo lekker is om door te lopen, terwijl je beter eerder kunt stoppen om voor een goede trainingsopbouw te zorgen.
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 8000 Reg.: 26 februari 2005 | Heb vanavond voor het eerts 98% pijn vrij gelopen de hamstring deed het goed, ben de hele wee op de fiets naar de zaak gegaan, totaal 112 km op de pedalen gestaan en je merkt het.
Heb vanavond zelfs een paar versnellinkjes gedaan en was erg content, nu drie dagen (lopen in eurodisney).
En dan gaan we dinsdag weer voorbereiden op de weerstandsloop op 28 oktober op de Neeltje jans
Om 02.00 s'-nachts een uur lopen en daarna lekker ontbijten hoop dat het een beetje weer is 
[Dit bericht is veranderd door jozsef Kiprich. (op 19 oktober 2007 22:07:12).]
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 8000 Reg.: 26 februari 2005 | Heb vandaag na twee weken weer 40 minuten pijnvrij gelopen 5.26 de km, ben enorm blij zeg wat een vervelende blessure is dat aan de Hamstrings.
OP naar zondag 02:00 s'-nachts.
|
|
|
IvanNielsen Talent
Uit: Mijdrecht Vak: - Posts: 73 Reg.: 20 januari 2005 |
quote: jozsef Kiprich. schreef:
En dan gaan we dinsdag weer voorbereiden op de weerstandsloop op 28 oktober op de Neeltje jans
Om 02.00 s'-nachts een uur lopen en daarna lekker ontbijten hoop dat het een beetje weer is 
Was toch de bedoeling om die 10km in een paar seconden te kunnen lopen
Het is voor mij te ver weg anders had ik meeglopen.
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 8000 Reg.: 26 februari 2005 |
quote: IvanNielsen schreef:
(...)
Was toch de bedoeling om die 10km in een paar seconden te kunnen lopen
Het is voor mij te ver weg anders had ik meeglopen.
Heb der wel zin in hoor alleen heb ik geen idee hoe ik me voel om 02.00 normaal lig je dan lekker te tukken natuurlijk.
|
|
|
De Sigaar  Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12591 Reg.: 13 maart 2002 |
(...)
Heb der wel zin in hoor alleen heb ik geen idee hoe ik me voel om 02.00 normaal lig je dan lekker te tukken natuurlijk.
Dat valt wel mee hoor, voor een keertje. Het betekent natuurlijk wel dat je zaterdag geen of zoiets kunt nemen. Lekker inlopen rond 1 uur 's-nachts en dan gewoon van start gaan.
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
(...)
Dat valt wel mee hoor, voor een keertje. Het betekent natuurlijk wel dat je zaterdag geen of zoiets kunt nemen. Lekker inlopen rond 1 uur 's-nachts en dan gewoon van start gaan.
Ben ik ook niet van plan om aan het te gaan heb wel een etentje op zaterdagavond.
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 8000 Reg.: 26 februari 2005 | Weerstandsloop was een uniek en een erg leuk evenement, wel apart om 02.00 snachts lopen over de oosterschelde kering .
Was ook zeer goed geoorganiseerd waren een kleine 400 lopers dus kon gelijk mijn eigen tempo gaan lopen.
Uurtje gelopen 10.8 km.
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 8000 Reg.: 26 februari 2005 | Weer lekker aan het trainen voor de 10 engelse mijl in Middelharnis 22-12-2007.
net een tempo loopje gedaan 7.0 km in 36.07, waarvan de eerste 3.5 in 18.40 en de tweede 3.5 in 17.27.......
17-11-2007 een 10 km testloop gedaan in 50.54.
De eerste km zat ik op 4.51 toen bewust langamer gaan lopen wat resulteerde in een 26.06 op het 5 km keerpunt daarna tempo der op en de tweede 5 km 24.48.
De laatste km was de pijp volledig op......
[Dit bericht is veranderd door jozsef Kiprich. (op 17 november 2007 11:30:00).]
|
|
|
kaalkop_bb Vedette
Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis Vak: Olympiatribune - BB Posts: 2286 Uploads: 1 Reg.: 8 augustus 2005 |
Ik word al moe als ik er aan denk.

|
|
|
IvanNielsen Talent
Weer lekker aan het trainen voor de 10 engelse mijl in Middelharnis 22-12-2007.
net een tempo loopje gedaan 7.0 km in 36.07, waarvan de eerste 3.5 in 18.40 en de tweede 3.5 in 17.27.......
17-11-2007 een 10 km testloop gedaan in 50.54.
De eerste km zat ik op 4.51 toen bewust langamer gaan lopen wat resulteerde in een 26.06 op het 5 km keerpunt daarna tempo der op en de tweede 5 km 24.48.
De laatste km was de pijp volledig op......
Gisteren voor de 2e keer in mn 'hardloop-carriere' de 7 Heuvelen bedwongen, 15 km in 1:19:51. Doel gehaald, namelijk onder de 1:20 op dit parcours.
Twee weken geleden ter voorbereiding in mn eigen dorp een officiele 10km in 49:15.
En nu op naar de 1/2 van Egmond, 13-01-2008
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 5196 Reg.: 23 mei 2003 |
quote: kaalkop_bb schreef:

The Same Here Kaalkop! 
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
quote: Vakkie W schreef:
(...)
The Same Here Kaalkop! 
Ga jij nou eens een keer lekker aan het werk..........
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 8000 Reg.: 26 februari 2005 | Vanochtend een rustige duurloop van 45 minuten ga ik naderhand mijn afstandmeten 8.4 km .
Nu de verkoudheid er nog helemaal uit en we zijn weer 100% fit......
|
|
|
IvanNielsen Talent
Vanochtend een rustige duurloop van 45 minuten ga ik naderhand mijn afstandmeten 8.4 km .
Nu de verkoudheid er nog helemaal uit en we zijn weer 100% fit......
Da's grappig, vanochtend 8,50km in 44:47
Morgenochtend weer 20LSD (hoop op een beetje regen!)
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
quote: IvanNielsen schreef:
(...)
Da's grappig, vanochtend 8,50km in 44:47
Morgenochtend weer 20LSD (hoop op een beetje regen!)
Regen brrrrrrrr.
Morgen rust en naar de Kuip....
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 8000 Reg.: 26 februari 2005 | Vanmorgen een 5 km testloop 24.20 weer 1.06 van mijn PR af gaat lekker.
De laatste km een bui vol op het bolleke 
|
|
|
De Sigaar  Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12591 Reg.: 13 maart 2002 |
Vanmorgen een 5 km testloop 24.20 weer 1.06 van mijn PR af gaat lekker.
De laatste km een bui vol op het bolleke 
Mooi gedaan. Zo te zien zit je aardig op schema. Een beetje regen kan niet zoveel kwaad toch met je kale knar?
Dat is bij mij toch meer een probleem. Met mijn lange haar gaat het dan wel eens mis
Overigens heb ik gisteren ook weer aardig gelopen. Niet zozeer wat betreft snelheid maar wel weer eens een lekker lang rondje dat ik bewust zonder klok gelopen heb. Een kilometer of 18 heb ik gedaan. Ook met de nodige regen dus.
Ik ben zo dom geweest een uitdaging aan te nemen van een oud collega-hardloper. Namelijk dat ik mijn 20e marathon ga lopen gelijk met hem. Ook voor hem wordt het de 20e.
Tijd doet er niet toe, alleen uitlopen. Maar het is mijn eer te na om er een goedkoop kladloopje van 4 uur en 50 minuten van te maken. Mijn slechtste marathon ooit liep ik in 3:09 en mijn beste in 2:36. Ik denk dat ik nog wel in staat ben een uur langzamer te zijn dan mijn PR. Mijn doel zal dan ook 3:36 zijn.
|
|
|
mdv_32 Vaste waarde in elftal
Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1074 Reg.: 4 oktober 2007 |
quote: kaalkop_bb schreef:

ik ook, rennen da's voor neuzen 
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 5196 Reg.: 23 mei 2003 |
quote: mdv_32 schreef:
(...)
ik ook, rennen da's voor neuzen 
Hoor je dat Jozsef. Ben niet de enige hoor! 
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
quote: Vakkie W schreef:
(...)
Hoor je dat Jozsef. Ben niet de enige hoor! 
Laat ik nu mijn mond maar houden...........
|
|
|
De Sigaar  Vedette
(...)
Laat ik nu mijn mond maar houden...........
Laat ze maar lullen. De hardloopsport is toch iets heel anders dan de vormen van wegrennen die ze rond duivendrecht zo goed kennen. 
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
(...)
Laat ze maar lullen. De hardloopsport is toch iets heel anders dan de vormen van wegrennen die ze rond duivendrecht zo goed kennen. 
Klopt ja en de mensen die dat roepen zijn zelf te beroerd dat ze aan ook maar enige vorm van lichaamsbeweging doen 
|
|
|
Seldon Vedette Winnaar Interlands Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008
Vak: - Posts: 1995 Reg.: 1 juli 2005 | Tijdens oefenloop op volle snelheid de 5KM in 15 minuten gelopen, dus dat ging vrij lekker. Nu telkens proberen wat tijd er af te lopen.
|
|
|