Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Andere sporten
Hardlopen...
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 16 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 16 »

Poster
Topic: Hardlopen... 
Roaldinho
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 27 augustus 2004
Gepost op 9 september 2007 om 23:56:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het was heerlijk loopweer vandaag.
Perfect voor mijn eerste wedstrijd.
Ben ook tevreden met mijn tijd,
ik heb de 10km gelopen in 50 minuten en 21 seconden.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Happel
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Amsterdam
Vak: Olympiatribune - BB
Reg.: 17 april 2007
Gepost op 10 september 2007 om 05:38:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Telegraaf, 10 september 2007

Powell loopt wereldrecord

RIETI, maandag
Hij had nog iets goed te maken. Asafa Powell liep gisteren bij de grand prix in Rieti de frustratie van een mislukte WK-finale van zich af met een wereldrecord op de 100 meter. De 24-jarige Jamaicaan verbeterde zijn eigen mondiale toptijd met 0,03 seconden tot 9,74 seconden. Dat deed hij in de series. Later won hij de finale in 9,78.

Powell geldt al sinds 2005 als snelste man ter wereld. Drie keer liep hij 9,77 seconden. . Vrijdag ontbrak Powell nog in Zürich, omdat de organisatoren van de Golden League-wedstrijd niet aan zijn financiële eisen wilden voldoen. Volgens niet bevestigde berichten eiste de Jamaicaan 100.000 dollar (ongeveer 75.000 euro), terwijl wereldkampioen Tyson Gay genoegen nam met de helft.

Zodoende liep de zoon van een priestergezin in Rieti. In Italië waren de omstandigheden voor hem optimaal. Lekker weer en een toegestane rugwind van 1,7 m/s. Het leidde direct tot een wereldrecord. Gezien de beelden had het nog veel harder gekund dan 9,74. Powell hield zich de laatste meters nadrukkelijk in.

Zelf had hij eerder al aangegeven dat 9,70 tot zijn mogelijkheden behoort, volgens zijn trainer Francis is zelfs een tijd in de 9,6 niet ondenkbaar. Dan moet hij wel wat harder gaan trainen en beter luisteren. „Dit gebeurt er als ik beter naar mijn trainer luister”, zei de wereldrecordhouder.

Getergd is Powell fenomenaal. Tot gisteren was Tyson Gay de snelste van dit seizoen met 9,84 seconden. De nederlaag tegen de Ame) rikaan in Osaka zette Powell gisteren in Italië recht. Hij staat weer in de spotlights.
„Ik ben er weer”, grijnsde hij in Rieti.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
jozsef Kiprich.
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 10 september 2007 om 08:14:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Seldon schreef:

Viel bij mij ook wat tegen, dit kwam vooral door de enorme drukte. Ik weet niet hoe het bij jou zat maar ik kwam maar niet langs die halve marathonners, die ook niet echt meehielpen door massaal in de breedte te lopen. Mijn tijd was ong 41 minuten, ruim 1 minuut onder mijn pr maar het stukje net na de start verliep ook niet vlekkeloos. Daar iedereen zich altijd probeert voor te dringen zat ik nogal achteraan en kon ik vanaf het begin al moeilijk in halen.
Ik had nog zoveel adem over dat ik er op het einde nog een mooie eindsprint kon uit halen, volgens mij had ik er dus veel meer uit kunnen halen. Ik richt me nu ook op de CPC loop, en ik ga de komende tijd eens goed nadenken hoe ik de 39/40 minuten grens ruim voorbij kan gaan. Mijn gevoel zegt me dat een tijd van 35 minuten erin moet zitten als ik me optimaal voorbereid. Heb jij nog tips Sigaar ?

Klopt ja was zeker de eerste Km onwijs druk en je kon id nergens heen links rechts alles was vol.
Sommige liepen over de trambaan,heb de eerste km zeker 25 sec verloren terwijl ik van te voren goed warm gelopen had en dus lekker gelijk in een tempo kon beginnen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Seldon
Vedette
Winnaar Interlands Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008

Vak: -
Reg.: 1 juli 2005
Gepost op 10 september 2007 om 15:47:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)Trainen, trainen en nog eens trainen

Maar dat bedoel je vast niet.

In de eerste plaats heb ik een vraag: waarop baseer je dat je ooit in staat bent 35 minuten te lopen over een 10 km? Want dat is nogal wat. Daarvoor moet je toch over zo'n afstand rond de 17 kilometer per uur kunnen lopen hetgeen echt niet zo gemakkelijk is.

Het kan natuurlijk wel maar dan moet je uiterst gedisciplineerd en ook hard gaan trainen.

In de eerste plaats moet dat basistempo dat bij jou kennelijk rond de 15 km/uur ligt (40 minuten/10 km) opgeschroefd worden naar 17 km/uur. Dit kan alleen bereikt worden als je intrinsiek in staat bent een dergelijk tempo te halen.
Heb je bijvoorbeeld al eens een 1.000 meter gelopen? En zo ja, wat is je beste tijd over deze afstand? Dat geeft een aardige indicatie over wat je over een 10 km zou kunnen lopen.
Wil je de 10 in 35 kunnen lopen moet die kilometer net boven de 3 minuten gelopen worden. En dat is best wel snel.

Bij een dergelijke tijd behoort natuurlijk ook een trainingsschema waarbij 5 à 6 dagen per week getraind wordt, waarbij naast de duurlopen ook temoplopen (duizendjes) en intervaltraining (series met 300 à 400 meter) gedaan moet worden.

Ik ben ook van plan vanaf nu , als ik weer hersteld ben , hard en gestructueerd te gaan trainen. Waarop ik baseer dat ik de 10 km in 35 minuten kan lopen ? Dat komt omdat ik een bepaalde trainingsroute volg die exact 3,3 km is, dat is dus ongeveer 1/3 van 10km. Nou heb ik al een paar keer onder de 12 minuten gelopen op de 3,3 km maar dat nog niet volgehouden tot de 10 km. Meestal begin ik tussen de 5 en 8 km al wat problemem te krijgen, het verval zet zich dan al in.
Mijn doel is dus dit tempo van de eerste 3,3 km vast te houden gedurende de 10 km zodat het een tijd onder de 36 minuten wordt.

Ik heb een beetje zitten zoeken op het internet en iets gevonden over 'het duurloopmisverstand' van voormalig NL kampioen Klaas Lok, hierin wordt gesuggereerd dat intervaltraining het belangrijkste is als voorbereiding op langere afstanden. Ik moet zeggen dat er redelijk veel positieve reacties op deze trainingsmethode te belezen waren.
Wat is jouw mening hierover ?

[Dit bericht is veranderd door Seldon (op 10 september 2007 15:50:06).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.439,6VoVo: -Opstelling: 3-5-2
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 10 september 2007 om 16:29:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Klaas Lok was in de jaren '70 en '80 ik meen 8-voudig Nederlands kampioen veldlopen. Hij trainde in Utrecht bij de ook door mij gewaardeerde Herman Verheul. Die heeft een methode ontwikkeld die bestond uit zaaltrainingen, fartlektrainingen en natuurlijk de intervaltraining. De duurloop heeft bij de methode Verheul een veel minder prominente plaats dan in de standaardschema's.

Het is echter wel een methode die een goede begeleiding vereist van een gediplomeerde trainer. Het veelvuldig doen van intensieve en extensieve intervaltrainingen die de Methode Verheul vormgeven kan gemakkelijk leiden tot overbelasting. Een belangrijk aspect van deze methode zijn ook de zaaltrainingen die in de winter plaatsvinden.

In mijn tijd als atleet heb ik ook met deze methode getraind. Vooral voor het baanseizoen.
Ik trainde in die tijd 7 x per week. Iedere dag dus.

Een typische week uit een voorbereiding was:

Maandag: 8x 1000 meter, pauze 400 dribbelen. 3.20 / km.
Dinsdag: Bosloop. 1 uur een parcours met heuveltjes, veel zandpaden en stukken met hei en gras. Afstand 13 km.
Woensdag: 25x 400 meter, pauze 200 dribbelen. Tempo variabel van 80 tot 72 sec.
Donderdag: Herstelloop. Rondje over de weg. 9 km in 45 minuten.
Vrijdag: 4x 5x200 meter. Elke 200 in 34, pauzes tussen de 200jes 30 sec. Seriepauze 1 minuut.
Zaterdag: Duinen en strandloop bij Bloemendaal. Lekker anderhalf uur spelen met het terrein.
Zondag: Herstelloop. Rondje over de weg. 7 km in ruim een half uur.

Met een dergelijk schema liep ik als 41-jarige de 10 km nog in 33 minuten.
Wel was ik toen nog lid van een atletiekvereniging waarbij alle intervaltrainingen op de baan uitgevoerd werden. Daarbij was uiteraard een trainer aanwezig, hoewel ik zelf ook over de benodigde papieren beschik.
Je ziet dus dat ik 3 echte intervaltrainingen deed per week met daarbij 2 fartlek-achtige trainingen (de bos en de duinenloop). Duurloopjes waren er alleen voor het herstel.

Op dit moment train ik met een ander doel. Door het vele reizen naar en werken in het buitenland groeide ik dicht door te vet en te zout restaurantvoer en te veel bier, wijn en whisky, ook door de week.
Mijn gewicht was in een kleine 5 jaar tijd toegenomen van 66 naar 91 kilo. Dat werd me echt te gek. Vroeger had ik maat 46 en laatst stond ik een broek te passen van maat 54. Dat laatste gaf voor mij de doorslag mijn leven wat aan te passen.
Dat betekent: drastiche vermindering van alcoholgebruik als ik in het buitenland ben. 2x per week saladedag in plaats van een vette maaltijd.
En: structureel trainen.
In mijn geval heb ik wel voor de duurloop gekozen. Mijn enige doel is gewichtvermindering en het terugkrijgen van een goed gevoel. De enige reden waarom ik nog interval doe is te voorkomen dat ik eenzijdig belast word. Intervaltraining zorgt ervoor dat je loopbeweging verbetert en niet vervalt tot 'sjokken'.
Voor de grap heb ik mij verder tot doel gesteld nog 1 keertje de 10 km in 39.xx te lopen. Zonder doel is trainen wel heel moeilijk.

Ik meen overigens dat je bij Klaas Lok nog een boekje kunt bestellen waarin de methode verder uiteengezet wordt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Cruzeiro
Bankzitter

Reg.: 23 september 2004
Gepost op 10 september 2007 om 16:44:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Happel schreef:

(...)

Ongelooflijk hoe makkelijk hij deze race liep! Laatste 10 meter liet ie het ook nog eens lopen...ongelooflijk. Als ie zich binnenkort nog eens een keer kwaad maakt kan ie misschien onder de 9,65 lopen denk ik.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-5-2
IvanNielsen
Talent

Uit: Mijdrecht
Reg.: 20 januari 2005
Gepost op 11 september 2007 om 18:44:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jozsef Kiprich. schreef:

(...)

Ging lekker vandaag hoor alleen was het de eerste km erg druk dus kon niet goed wegkomen en mijn eigentempo lopen.
wat resulteerde in een 5.45 op de eerste km daarna kon ik lekker doorlopen op de 5 had ik een 27.15, daarna was het keerpunt en stond er op zijn tijd een straffe tegen wind.

al met al ben ik met een 56.15 tevreden had iets sneller gewild maar het zat er niet in al had ik op de laatste km wel het idee dat er nog een versnelling in gezeten had voor een langere duur.
Zal wel de ervaring zijn die ik nog op moet gaan doen.....

Prima toch zo'n prestatie voor een eerste keer!
Ennu, nu je smaak te pakken hebt, hardlopers praten ook op:
ChatnRun
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.470,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Ronz
Ballenjongen

Vak: Marathontribune - E
Reg.: 30 augustus 2005
Gepost op 11 september 2007 om 19:14:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Leuke thread....

Ik felicteer iedereen met zijn Pr afgelopen zondag.
Ik heb zelf ook meegedaan afgelopen zondag (10k) en mijn indrukken waren positief tot keerpunt 5 km, wat een drama daarna om alle gestarte 1/2 marathonners in te halen...

Maar goed, mijn eindtijd vergoedde veel, eindelijk onder de 40 min...

Tip voor de mensen met moeilijkheden bij de start. Meng je voor de start van de race ervoor al tussen die deelnemers en schuif mee bij de start, vlak voor de startlijn schuif je opzij en sluit achteraan weer aan. Je staat dan perfect...
Ik heb dit nu ook gedaan en scheelde tov de RTV Rijnmond 10 km ongeveer 1,5 min bij de start en heel veel energie in het begin. Toen kon ik na 1,5 km pas normaal doorlopen !

[Dit bericht is veranderd door Ronz (op 11 september 2007 19:45:21).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
jozsef Kiprich.
Vedette

Gepost op 11 september 2007 om 20:10:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ronz schreef:

Leuke thread....

Ik heb zelf ook meegedaan afgelopen zondag (10k) en mijn indrukken waren positief tot keerpunt 5 km, wat een drama daarna om alle gestarte 1/2 marathonners in te halen...

Tip voor de mensen met moeilijkheden bij de start. Meng je voor de start van de race ervoor al tussen die deelnemers en schuif mee bij de start, vlak voor de startlijn schuif je opzij en sluit achteraan weer aan. Je staat dan perfect...
Ik heb dit nu ook gedaan en scheelde tov de RTV Rijnmond 10 km ongeveer 1,5 min bij de start en heel veel energie in het begin. Toen kon ik na 1,5 km pas normaal doorlopen !

OKe is wel een goede idd ja ik heb in het begin ook aardig wat tijd verloren en dan ga je tegen jezelf lopen omdat ik nog maar een wedstrijd ervaring heb.
5 km keerpunt was idd een drama al de halve marathonners die soms 5 dik naast elkaar bleven lopen zo kon je niet lekker een lijn blijven lopen maar was het soms erg zig zaggen over de maasboulevard....
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
De Sigaar
Vedette

Gepost op 12 september 2007 om 15:40:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ronz schreef:

Leuke thread....

Dat gedoe om een goede startpositie te krijgen weerhield mij er altijd van deel te nemen aan dit soort grote evenementen. Ik ging er uitsluitend heen op uitnodiging met de garantie dat ik in het voorste startvak terecht kon.
Het liefste startte ik in kleine regionale wedstrijden waarbij je vanzelf al op de eerste startrij stond.
Ik vond een wedstrijd op een andere manier verspilling van energie. Of ik deed mee voor de prijzen of ik wilde een PR pakken. Maar in beide gevallen wilde ik niets te maken hebben met startverlies of gehinderd worden door lopers van andere afstanden.

Voor elke loper raad ik dan ook aan als hij of zij voor een PR gaat een klein evenement op te zoeken. Daarbij moet je je dan te weten komen of de afstand een beetje klopt. Ik heb in mijn tijd wel eens een 10 kilometer op de weg gelopen in 28 minuten terwijl ik echt niet sneller kon zijn dan 32 minuten.
Meestal heeft zo'n evenement wel een site waarop je de uitslagen en het deelnemersveld van vorige afleveringen kunt zien. Daaruit kan je opmaken of de betreffende wedstrijd geschikt is voor het doel dat je nastreeft.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Seldon
Vedette

Gepost op 12 september 2007 om 18:55:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Even een totaal ander vraagje, ik zoek nu een bijpassend sporthorloge voor trainingen(de duin paadjes/routes worden niet echt meeverwerkt in bv afstandmeten.nl) en de ambitie om tijden te gaan verbeteren. Daarin moeten oa het meten van afstanden, trainingstijden, snelheden enz in zijn verwerkt.
Nu zag ik hier al iets over ForeRunner staan maar zelf heb ik ook al wat info over Polar gekregen, heeft iemand hier een beetje verstand van en zo ja wat wordt er dan aangeraden ?

Bvd.
 Help mods!
De Sigaar
Vedette

Gepost op 13 september 2007 om 10:38:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb vroeger wel met de hartslagmeters van Polar gewerkt. Zo eentje met zo'n band rond de borst. Dat waren hele goede en betrouwbare apparaten.
Ik heb overigens geen ervaring met hun afstandsmetingen en plaatsbepalingen maar ik verwacht wel dat het goed is.
Ik heb overigens van meerdere kanten gelezen dat de Garmin ForeRunner 305 een geweldig apparaat is. Alleen kost dat ding rond de 400 dollar (300 euro). Als ik tijd heb ga ik al die dingen eens onderzoeken want ik wil zelf ook zoiets hebben.
Misschien kom ik uiteindelijk ook wel bij Polar terecht. Want daarvan zit een importeur in Nederland en is het mogelijk het apparaat te testen.
 Help mods!
jozsef Kiprich.
Vedette

Gepost op 13 september 2007 om 11:58:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

Ik heb vroeger wel met de hartslagmeters van Polar gewerkt. Zo eentje met zo'n band rond de borst. Dat waren hele goede en betrouwbare apparaten.
Ik heb overigens geen ervaring met hun afstandsmetingen en plaatsbepalingen maar ik verwacht wel dat het goed is.
Ik heb overigens van meerdere kanten gelezen dat de Garmin ForeRunner 305 een geweldig apparaat is. Alleen kost dat ding rond de 400 dollar (300 euro). Als ik tijd heb ga ik al die dingen eens onderzoeken want ik wil zelf ook zoiets hebben.
Misschien kom ik uiteindelijk ook wel bij Polar terecht. Want daarvan zit een importeur in Nederland en is het mogelijk het apparaat te testen.

Ik heb een polar met idd een band rond de borst moet zeggen dat traint erg fijn.
 Help mods!
Seldon
Vedette

Gepost op 13 september 2007 om 12:03:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

Inmiddels heb ik een soort persoonlijk advies van http://www.hartslagmetershop.nl gekregen. Hierbij kwamen ook de Suunto T4 en de Polar RS200SD naar voren als geschikte hartslagmeters voor mij.Dit omdat ik nog niet gelijk met een veels te duur app wil gebruiken waarvan ik toch niet alle mogelijkheden ga gebruiken.
 Help mods!
IvanNielsen
Talent

Gepost op 13 september 2007 om 12:27:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Seldon schreef:

Even een totaal ander vraagje, ik zoek nu een bijpassend sporthorloge voor trainingen(de duin paadjes/routes worden niet echt meeverwerkt in bv afstandmeten.nl) en de ambitie om tijden te gaan verbeteren. Daarin moeten oa het meten van afstanden, trainingstijden, snelheden enz in zijn verwerkt.
Nu zag ik hier al iets over ForeRunner staan maar zelf heb ik ook al wat info over Polar gekregen, heeft iemand hier een beetje verstand van en zo ja wat wordt er dan aangeraden ?

Bvd.

Ik loop zelf al een paar jaar met de Polar RS200SD. Prima apparaat. Meet (eenmaal goed gekallibreerd) prima afstand, en snelheid. Goed upload-functie naar Personal website van Polar. Weet niet wat nu de prijs is, maar ik kocht hem voor ruim 200E.
Wil je ervaringen van lopers hebben, kijk maar even op ChatnRun: ChatnRun
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.470,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Seldon
Vedette

Gepost op 13 september 2007 om 12:37:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
IvanNielsen schreef:

(...)
Ik loop zelf al een paar jaar met de Polar RS200SD. Prima apparaat. Meet (eenmaal goed gekallibreerd) prima afstand, en snelheid. Goed upload-functie naar Personal website van Polar. Weet niet wat nu de prijs is, maar ik kocht hem voor ruim 200E.
Wil je ervaringen van lopers hebben, kijk maar even op ChatnRun: ChatnRun

Over die upload-functie naar de Personal Website van Polar , loopt dat een beetje goed ? Ik las ergens dat het nogal ingewikkeld is .
 Help mods!
IvanNielsen
Talent

Gepost op 13 september 2007 om 17:47:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Seldon schreef:

(...)

Over die upload-functie naar de Personal Website van Polar , loopt dat een beetje goed ? Ik las ergens dat het nogal ingewikkeld is .

Nee hoor, op mijn laptopje (en de PC's op mn werk gaat het prima, het signaal is sterk genoeg voor iedere PC.
 Help mods!
De Sigaar
Vedette

Gepost op 15 september 2007 om 16:32:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

Gisteren weer eens een testloopje gedaan. 10 kilometer in 44.55. Nog maar ongeveer 14 minuten boven mijn pr dat ik als 20-jarige liep. Misschien ga ik toch nog eens verder trainen van de winter om als 52-jarige in 2008 weer eens aan de andere kant van de 40 minuten te komen.

Na drie weken vandaag weer hetzelfde rondje gelopen. Het gaat weer een stukje beter. De tijd was nu 44.14. 40 seconden eraf. Niet onaardig dus. Ik zit leuk op schema.
 Help mods!
Corleone
Vedette
Tweede plaats Feyenoord Netwerk Pool 2003/2004

Vak: Olympiatribune - BB
Reg.: 4 november 2000
Gepost op 15 september 2007 om 22:10:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

deze te zware jongen gaat ook beginnen... echter begin ik op 0 met het doel om in april de 10 km te lopen tijdens de marathon van Rotterdam. Ik hou jullie op de hoogte....
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Patrick73
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 15 september 2007 om 22:13:00.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Deze jongen gaat ook vanaf aanstande maandag echt helemaal vanaf 0 beginnen.
Ik hoop ook dat ik het volhoudt met mijn astma
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
jozsef Kiprich.
Vedette

Gepost op 15 september 2007 om 22:55:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heb een leuk strand loopje op de planning staan 18 km.......
 Help mods!
jozsef Kiprich.
Vedette

Gepost op 22 september 2007 om 11:16:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vanmiddag en 5 km wedstrijd gelopen in S-gravenzande was een leuke loop 25.30.

[Dit bericht is veranderd door jozsef Kiprich. (op 22 september 2007 17:21:42).]
 Help mods!
Ronz
Ballenjongen

Vak: Marathontribune - E
Reg.: 30 augustus 2005
Gepost op 24 september 2007 om 21:49:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als jullie een route willen uitzetten of je eigen rondje aan anderen bekend willen maken, ga dan eens naar deze site:

http://www.runnersworldroutes.nl

Succes !
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
jozsef Kiprich.
Vedette

Gepost op 29 september 2007 om 11:35:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ronz schreef:

Als jullie een route willen uitzetten of je eigen rondje aan anderen bekend willen maken, ga dan eens naar deze site:

http://www.runnersworldroutes.nl

Succes !

Tnx, ik zelf stippel mijn routes uit via http://www.afstandenmeten.nl

Morgen een loop van 18.0 kilomter proberen testen of ik het al kan.....
 Help mods!
IvanNielsen
Talent

Gepost op 29 september 2007 om 17:37:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Seldon schreef:

(...)

En... is het de polar RS200SD geworden?
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 16 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk