| Poster | | Topic: Hardlopen... |  |
|
IvanNielsen Talent
Uit: Mijdrecht Vak: - Posts: 73 Reg.: 20 januari 2005 | Vanochtend na het paasontbijt, heerlijk in een zonnetje, tussen de besneeuwde weilande, 12,1km in 1:06:38
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 8000 Reg.: 26 februari 2005 |
quote: IvanNielsen schreef:
Vanochtend na het paasontbijt, heerlijk in een zonnetje, tussen de besneeuwde weilande, 12,1km in 1:06:38
Op naar Zandvoort, heb jij een doeltijd?
|
|
|
IvanNielsen Talent
Uit: Mijdrecht Vak: - Posts: 73 Reg.: 20 januari 2005 |
quote: jozsef Kiprich. schreef:
(...)
Op naar Zandvoort, heb jij een doeltijd?
Met een PR van 47:37 op de 10km, zou ik onder het uur willen lopen. Maar ben eigenlijk vanaf half februari weer serieus aan het trainen, dus dat wordt nog lastig.
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
quote: IvanNielsen schreef:
(...)
Met een PR van 47:37 op de 10km, zou ik onder het uur willen lopen. Maar ben eigenlijk vanaf half februari weer serieus aan het trainen, dus dat wordt nog lastig.
Mijn PR op de 10 km ligt op 48:10 maar ik ben wel van plan de 12 km onder een uur te gaan lopen ik ga zo ie zo weg op 5 min de Km en dan kijken we wel waar het lekker loopt
PR op de 15 Km is 1:13 dus een tijd van 58:00 moet er zeker in zitten,alles staat met de 2 km die we over het strand moeten lopen is zand mul of niet en de wind zal ook een belangrijke factor zijn.
|
|
|
biek Bankzitter Winnaar Feyenoord Pool 2007/2008
Vak: - Posts: 220 Reg.: 30 oktober 2006 | zo te lezen allemaal snellen mensen hier 
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 8000 Reg.: 26 februari 2005 | Geen loop op Zandvoort wederom koorts vannacht heb er vreselijk de ty*us in zeg maar lopen met koorts is slecht voor de gezondheid.
[Dit bericht is veranderd door jozsef Kiprich. (op 30 maart 2008 10:26:08).]
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 8000 Reg.: 26 februari 2005 | Hebben er nog mensen zich ingeschreven voor de RTV rijnmond loop van a.s. weekend, en die niet kunnen?
|
|
|
IvanNielsen Talent
Uit: Mijdrecht Vak: - Posts: 73 Reg.: 20 januari 2005 |
Geen loop op Zandvoort wederom koorts vannacht :kwaad :kwaad heb er vreselijk de ty*us in zeg maar lopen met koorts is slecht voor de gezondheid.
Was voor mij hetzelfde; zondagochtend wakker geworden met koorts, dus geen Zandvoort. Dinsdags weer fit.
Hebben er nog mensen zich ingeschreven voor de RTV rijnmond loop van a.s. weekend, en die niet kunnen?
Check even op:Chat N Run
[Dit bericht is veranderd door IvanNielsen (op 9 april 2008 18:21:20).]
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 8000 Reg.: 26 februari 2005 | Morgen een 18 km strandloopje doen maar 1 mei staat er weer een wedstrijd op het programma (10 km).
|
|
|
Ronz Ballenjongen
Vak: Marathontribune - E Posts: 8 Reg.: 30 augustus 2005 | Zo, heerlijk gelopen vandaag met een nieuw PR op de 10k: 37.49m. Jammer van de wind tegen op de laatste stukken vanuit het bos, verder heerlijk loopweer !!
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
quote: Ronz schreef:
Zo, heerlijk gelopen vandaag met een nieuw PR op de 10k: 37.49m. Jammer van de wind tegen op de laatste stukken vanuit het bos, verder heerlijk loopweer !!
Zeer nette tijd hoor op de 10 km, loop jij ook halve marathon's?
|
|
|
basje Internationale topspeler
Uit: Druten Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1036 Reg.: 16 augustus 2004 | Ik heb zondag voor het eerst een 10KM gelopen en dus automatisch ook en PR. 42.24 minuten.
Dit geeft wel weer een goed gevoel en meteen vertouwen om weer door te gaan. Ik had tenslotte al een lange periode niet echt gelopen vanwege een blessure en het trainen ging vrij wisselvallig en ik moest vaak week een paar weekjes rust houden, omdat de blessure niet helemaal over was.
de afgelopen anderhalve maand zodner pijn kunnen lopen, waardoor ik dus mijn streven om een 10KM te lopen tijdens de Drutenloop in Druten waar kon maken.
Het land van Maas en Waal blijft een mooie plek om hard te lopen. heerlijk over de dijken lopen met een mooi uitzicht over de uiterwaarde. Het is daarom ook voor iedereen een aanrader om bij de Dijkenloop mee te doen. er is voor iedereen wel een afstand tussen, want je kunt er verschillende afstanden lopen varierend van 5km tot een marathon (ook in estafette). Echt een prachtig evenement op 7 september. Een aanrader voor iedereen: http://www.dijkenloop.nl
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
quote: basje schreef:
Ik heb zondag voor het eerst een 10KM gelopen en dus automatisch ook en PR. 42.24 minuten.
Dit geeft wel weer een goed gevoel en meteen vertouwen om weer door te gaan. Ik had tenslotte al een lange periode niet echt gelopen vanwege een blessure en het trainen ging vrij wisselvallig en ik moest vaak week een paar weekjes rust houden, omdat de blessure niet helemaal over was.
de afgelopen anderhalve maand zodner pijn kunnen lopen, waardoor ik dus mijn streven om een 10KM te lopen tijdens de Drutenloop in Druten waar kon maken.
Het land van Maas en Waal blijft een mooie plek om hard te lopen. heerlijk over de dijken lopen met een mooi uitzicht over de uiterwaarde. Het is daarom ook voor iedereen een aanrader om bij de Dijkenloop mee te doen. er is voor iedereen wel een afstand tussen, want je kunt er verschillende afstanden lopen varierend van 5km tot een marathon (ook in estafette). Echt een prachtig evenement op 7 september. Een aanrader voor iedereen: http://www.dijkenloop.nl
Je eerste 10 km en dan gelijk zo'n tijd netjes hoor 7 Sept heb ik al een wedstrijdje staan maar hou deze loop in de gaten voor volgend jaar is een mooi gebied om te lopen...
|
|
|
fredheftruck16 Geselecteerd voor Oranje
Uit: hillegom Vak: - Posts: 668 Reg.: 24 juni 2007 | Afgelopen maandag liep ik in ca. 7.33 min. naar de kroeg. De terugweg ging iets minder soepeltjes. Dik een half uur. Toch lag het tempo IN de kroeg niet schokkend hoog... 
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 15407 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: fredheftruck16 schreef:
Afgelopen maandag liep ik in ca. 7.33 min. naar de kroeg. De terugweg ging iets minder soepeltjes. Dik een half uur. Toch lag het tempo IN de kroeg niet schokkend hoog... 
Zo snel nog...op je ouwe dag?
Chapeau hoor.
Morgen na de voetbal krijg je een biertje van me, als je er tenminste bent. 
|
|
|
basje Internationale topspeler
Uit: Druten Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1036 Reg.: 16 augustus 2004 |
(...)
Je eerste 10 km en dan gelijk zo'n tijd netjes hoor 7 Sept heb ik al een wedstrijdje staan maar hou deze loop in de gaten voor volgend jaar is een mooi gebied om te lopen...
Ik heb natuurlijk voor mijn blessure alwel 2 keer de zevenheuvelenloop (15km) meegelopen, dus de lengte van de afstand was niet onbekend voor mij. Ik heb alleen door die blessure bijna 2 jaar helemaal niet gelopen, dus ik heb echt het idee dat ik helemaal opnieuw moet beginnen met opbouwen. de eerste weken kwam ik ook helemaal niet tot een redelijk tempo. nu loopt het ondertussen weer een stuk makkelijekr en begin ik weer het goede gevoel te krijgen dat ik zo lang had gemist.
voorheen kon ik 15km/h lopen en dat een uur volhouden, maar daar ben ik nog lang niet. daarvoor moeten zowel de snelheid als de afstand nog voor bijgetraind worden.
Langzaam aan kom ik wel weer terug op mijn oude niveau, ik sta nu alleen voor de keuze of ik mijn snelheid weer wil uitbouwen naar 15km/h of dat ik tevreden ben met ongeveer 13 / 13,5 km/h en dan de afstand ga uitbouwen naar bijvoorbeeld een halve marathon.
De Dijkenloop is inderdaad een hele mooie loop om aan mee te doen. het is ook altijd heel gezellig, omdat er heel veel mensen lang de kant van de weg staan en het eigenlijk altijd heerlijk weer is.
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 8000 Reg.: 26 februari 2005 | Ik heb twee weken niet kunnen lopen door de griep en ben nu geveld door spit
Vanavond wel een lekker loopje proberen op een heel laag tempo.
Ik ben veel aan het intervallen en minuten loopjes, ik wil wel naar een snelheid van 13.00 km per uur en dat minimaal een halve marathon volhouden.
Dus trainen trainen trainen lopen is verslavend echt een zalige sport......
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 8000 Reg.: 26 februari 2005 | 18 mei halve marathon lopen met een mede forumer 
[Dit bericht is veranderd door jozsef Kiprich. (op 1 mei 2008 09:28:51).]
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 8000 Reg.: 26 februari 2005 | Gister een wedstrijd in Delft gelopen en viel een beetje tegen ging voor een nieuw PR maar kwam uit op een 50.48.
Was zeker de eerste 2 km een lastig parcours veel trage lopers en geen ruimte om te passeren,toch nog een redelijke 5.16 waarna de km tijden steeds rond de 5 de km lagen......
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 15407 Reg.: 1 augustus 2004 |
18 mei halve marathon lopen met een mede forumer 
Ga je met die ouwe hollen? 
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
quote: aliendwurf schreef:
(...)
Welke ouwe?
|
|
|
De Sigaar  Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12591 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: aliendwurf schreef:
(...)
Wou je soms mee? Eens zien of je die ouwe nog kunt bijhouden? 
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 15407 Reg.: 1 augustus 2004 | Wie de schoen past trekke hem aan. 
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10842 Reg.: 6 februari 2006 | |
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777138 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|