| Poster | | Topic: Hardlopen... |  |
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 8000 Reg.: 26 februari 2005 | Net een strand duin en verharde weg loop gedaan 18 km wind tegen en 6 km wind mee.
Maar ik weet nu wel dat ik klaar ben qua afstand voor de CPC- loop 15/3/2008 
|
|
|
IvanNielsen Talent
Uit: Mijdrecht Vak: - Posts: 73 Reg.: 20 januari 2005 | Vanochtend weer eens een 10KM getraind, na twee weken gedwongen rust( had eigenlijk helemaal niet mogen lopen) agv een verwaarloosde longonsteking.
Viel niet mee na 4 weken 'ziekte'. Mijn startnummer voor Egmond ligt in de prullenbak. Jammer van de voorbereiding.
Voornaamste doel is nu weer gezond te kunnen lopen, over een aantal weekjes wat loopjes in de regio. In ieder geval 30 maart op Zandvoort een 12 km.
BT": Rockanje schijnt best wel zwaar te zijn geweest.
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 8000 Reg.: 26 februari 2005 | Rockanje was idd heel erg zwaar ja mede door het hele mulle zand was gewoon bijna niet te lopen.
Loop je ook in Zandvoort leuk ik nl ook wie weet komen we elkaar wel tegen.
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 8000 Reg.: 26 februari 2005 | 5 km test loop gedaan vanochtend met de nodige hinder van de wind in 23.30 op de 2.5 had ik een tussentijd van 12.05.
ben er content mee 
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 15407 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: jozsef Kiprich. schreef:
5 km test loop gedaan vanochtend met de nodige hinder van de wind in 23.30 op de 2.5 had ik een tussentijd van 12.05.
ben er content mee 
Ik vind het knap, dat red ik op de fiets niet eens man. 
|
|
|
Feyenoordgevoel International
Uit: Engelen Vak: Maastribune - M Posts: 554 Reg.: 10 april 2006 | Goed idee ! ik ga zo weer eens een rondje lopen
het is eventjes geleden, ben benieuwd, hoe de conditie is ?
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 8000 Reg.: 26 februari 2005 |
quote: aliendwurf schreef:
(...)
Ik vind het knap, dat red ik op de fiets niet eens man. 
Loopsnelheid ligt dan rond de 12.7 kilomter per uur......
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 8000 Reg.: 26 februari 2005 | Net een 8 km training achter de rug met de nodige wind tegen pfffff, had een 8 Km parcours uitgezet ging voor een tijd van rond of net onder de 40.00.
kwam uit op een 38.00, ben uitermate tevreden.
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 8000 Reg.: 26 februari 2005 | Zondag een wedstrijd in Zoetermeer 10 km loop ga voor een tijd rond de 48.00 
[Dit bericht is veranderd door jozsef Kiprich. (op 10 februari 2008 21:55:42).]
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 8000 Reg.: 26 februari 2005 | Tis gelukt nieuw PR gelopen 48.10............
[Dit bericht is veranderd door jozsef Kiprich. (op 10 februari 2008 21:56:04).]
|
|
|
Jan Petterson Ballenjongen
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - S Posts: 25 Reg.: 17 augustus 2006 |
quote: jozsef Kiprich. schreef:
Tis gelukt nieuw PR gelopen 48.10............
Waar loop jij meestal?? hoe bepaal jij hoe ver je ongeveer loopt? heb je een meter bij??
Mij vaste ronde is van pathe de kuip naar erasmusbrug, via de willemsbrug en koningsbrug terug naar pathe de kuip.. ogeveer 9 klimoter, maar ik weet het niet echt precies
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
quote: Jan Petterson schreef:
(...)
Waar loop jij meestal?? hoe bepaal jij hoe ver je ongeveer loopt? heb je een meter bij??
Mij vaste ronde is van pathe de kuip naar erasmusbrug, via de willemsbrug en koningsbrug terug naar pathe de kuip.. ogeveer 9 klimoter, maar ik weet het niet echt precies
http://www.afstandenmeten.nl
[Dit bericht is veranderd door jozsef Kiprich. (op 13 februari 2008 18:31:58).]
|
|
|
De Sigaar  Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12591 Reg.: 13 maart 2002 | Ik heb vandaag ook eens een 10 kilometer gelopen over een oud wedstrijdparcours. Het was lekker rustig weer zodat ik niet te veel last had van wind. In die vlakke polder is dat toch een factor van betekenis.
Waar ik als 42-jarige 33.45 voor nodig had kostte me nu 41.25. Ik denk dat ik nu tijdens een wedstrijd wel weer onder de 40 minuten kan duiken. Want dan loop je toch in een groepje en kan je altijd wat meer dan tijdens een training.
|
|
|
Jan Petterson Ballenjongen
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - S Posts: 25 Reg.: 17 augustus 2006 | |
|
jozsef Kiprich. Vedette
quote: Jan Petterson schreef:
(...)
site bestaat volgens mij niet
ja hoor anders google je hem even je kan er idd lastig opkomen.
|
|
|
Ronz Ballenjongen
Vak: Marathontribune - E Posts: 8 Reg.: 30 augustus 2005 | Iemand nog naar de Bruggenloop volgende week ?
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6758 Reg.: 14 mei 2005 |
quote: Ronz schreef:
Iemand nog naar de Bruggenloop volgende week ?
Jozsef Kiprich doet mee 
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Iemand nog naar de Bruggenloop volgende week ?
ik doe mee idd ja ga voor een tijd van 1.15.00
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 8000 Reg.: 26 februari 2005 | doel was 1.15.00 echte tijd is 1.13.20
Op naar de CPC loop mijn eerste halve marathon....
|
|
|
Ronz Ballenjongen
Vak: Marathontribune - E Posts: 8 Reg.: 30 augustus 2005 | Mijn doel was 1.04 en ik kwam tot 59.27. Lekker hoor, zo'n barriere slechten . Voor mij nu meer snelheid trainen en op naar de 10 op 13/4 in Rotterdam
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Mijn doel was 1.04 en ik kwam tot 59.27. Lekker hoor, zo'n barriere slechten . Voor mij nu meer snelheid trainen en op naar de 10 op 13/4 in Rotterdam
Netjes hoor, ik loop dat ook de 10 km Rijnmond loop.
|
|
|
De Sigaar  Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12591 Reg.: 13 maart 2002 |
Mijn doel was 1.04 en ik kwam tot 59.27. Lekker hoor, zo'n barriere slechten . Voor mij nu meer snelheid trainen en op naar de 10 op 13/4 in Rotterdam
Wat een groot verschil tussen doel en resultaat. Heb je daar een verklaring voor? Ruim 4.30 op een 15 kilometer vind ik nogal wat. Dat scheelt meer dan een kilometer.
|
|
|
XXX Meervoudig international
Vak: - Posts: 630 Reg.: 13 december 2004 | Mijn vriendin had de bruggenloop afgelegd in 1hr21min ....niet slecht omdat ze ook nog een competitiewedstrijd in de benen had van de dag ervoor.
Oooo en voor degene die zich afvragen wat ik aan het doen was .....ik was aan het groeien achter de PC 
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
quote: XXX schreef:
Mijn vriendin had de bruggenloop afgelegd in 1hr21min ....niet slecht omdat ze ook nog een competitiewedstrijd in de benen had van de dag ervoor.
Oooo en voor degene die zich afvragen wat ik aan het doen was .....ik was aan het groeien achter de PC 
Ga je der dan niet eens aanmoedigen?
|
|
|
Ronz Ballenjongen
Vak: Marathontribune - E Posts: 8 Reg.: 30 augustus 2005 |
quote: De sigaar schreef: Wat een groot verschil tussen doel en resultaat. Heb je daar een verklaring voor? Ruim 4.30 op een 15 kilometer vind ik nogal wat. Dat scheelt meer dan een kilometer.
Jahoor, ik heb nog nooit een 15 km in wedstrijd gelopen en op de training ging het nou niet je van het. Mijn PR op de 10k is 40 min. Ik rekende met verval dus op 21.20 per 5 km. Echter, ik kwam al op mn PR door op de 10k en kon vol doortrekken op de laatste 5k. Verbazingwekkend, omdat ik me niet in supervorm voeld of zo. Maar goed, beter zo dan andersom.....
|
|
|