Feyenoord Netwerk
zaterdag 23 augustus 2014 - 21:48                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Feyenoorders aan tafel » Ik erger mij aan...

HR

Deze topic is open en bestaat uit 137 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 137 »

HR

OrCristian
Wereldster
Hompie ©

Uit: Utrecht
Vak: Maastribune - V
Droomaankoop: -
Reg.: 6 juni 2000

Duidelijk, een topic waarin je alles kwijt kunt waar je je aan ergert:

...bejaarden die de HELE DAG boodschappen kunnen doen, maar dat pas gaan doen als ik terug kom van een dag werken en snel nog even een paar boodschappen moet doen. Gevolg is dat ik zo veel te lang in de rij sta, omdat ze 'nog niet gewend zijn aan die euro'.

...mensen die door de stad lopen waar het heel druk is en dan in n keer met 5 man en 3 kinderwagens stil gaan staan en midden op de straat gaan staan te bijkletsen.

...mensen die niet kunnen begrijpen dat ik een voetbalwedstrijd belangrijker vind dan een avondje bijkletsen.
HR
HR
.... mensen die tijdens de ochtendspits bovenaan de rollende roltrap stil gaan staan om te kijken waar ze heen moeten, en vervolgens kwaad omkijken als ze onvermijdelijk geduwd worden.

.... hele erge dikke mensen die naast mij willen zitten in de bus op zijn klein tweepersoonsbankje. Die dan vervolgens ook hun draai nog eens niet kunnen vinden. En ligt het nou aan mij, of trek ik ze aan. Terwijl ik toch duidelijk signalen afgeef: "niet hier, niet hier, niet hier, niet hier....verdomme"
HR
HR

Levski_Feyenoord
Crack

Vak: Maastribune - W1
Reg.: 28 juli 2005

quote:HR
don Vito Cascio Ferro schreef:

.... mensen die tijdens de ochtendspits bovenaan de rollende roltrap stil gaan staan om te kijken waar ze heen moeten, en vervolgens kwaad omkijken als ze onvermijdelijk geduwd worden.
HR
Ow, neem mij niet kwalijk.
HR
HR

Rolex
Icoon

Vak: -
Droomaankoop: Ibrahim Afellay
Reg.: 19 mei 2003

don Vito Cascio Ferro schreef:

.... hele erge dikke mensen die naast mij willen zitten in de bus op zijn klein tweepersoonsbankje. Die dan vervolgens ook hun draai nog eens niet kunnen vinden. En ligt het nou aan mij, of trek ik ze aan. Terwijl ik toch duidelijk signalen afgeef: "niet hier, niet hier, niet hier, niet hier....verdomme"
HR
Je kent het gezegde met katten he,...hoe groter je een hekel aan ze hebt des te eerder staan ze onder aan je been te mauwen,.....dikke mensen zijn net zo :):)
HR
HR
Ik heb een ontzettende hekel aan:

- mensen die tegen mij gaan aanzitten ouwehoeren (altijd nietszeggend gelul) terwijl ik iets zit te kijken of te volgen.

- mensen die voor je neus ineens stil gaan staan, waardoor je altijd weer tegen die bokkelui oploopt. Enkeltje Guatanamo bay voor die lijers.

- Lijers die irritant gaan zitten kuchen als ik een peukie opsteek in de kroeg; zolang het kan en mag stoom ik lekker door en als het je niet bevalt donder je maar op.

- arrogante bakken.

- al die pokkelijers die biefstuk zitten te vreten van mijn belastingcenten, terwijl ze gewoon aan het werk kunnen. Luie flikkers.

- die kleine teringventjes van een kinderen van tegenwoordig die in de steden en dorpen alles en iedereen verrot staan te schelden, dan al niet beroven. Daar is maar n oplossing voor en dat is niet praten en een jeugdhonk bouwen.

- en waar ik een ontzettende hekel aan heb (ook de reden van mij kutdag denk ik), die wijven die nooit eens weten wat ze willen. Maar o jee als je eens met een andere meid lult. Dan ben je verkeerd bezig. Opgedonderd met die ook. Hans Teeuwen had gelijk. Alle vrouwen zijn gewoon....
HR
HR

Rolex schreef:

(...)

Je kent het gezegde met katten he,...hoe groter je een hekel aan ze hebt des te eerder staan ze onder aan je been te mauwen,.....dikke mensen zijn net zo :):)
HR
Ik heb een hele dikke kat, heft dat elkaar dan op?

Terug on-topic.

.... mensen, en dan vooral vrouwen, die irritant en overdreven dronken zijn, vooral als je er niet veel mee te maken wilt hebben.

.... bumperklevers, ik ben dan zo iemand die expres het tempo omlaag zou gooien. Om vervolgens, als ze me eindelijk kunnen inhalen, het gas er op te gooien, waardoor ze weer achter me aan moeten sluiten.

.... automobilisten, die lekker warm en droog in hun autootje zitten, en mij als voetganger terwijl ik in de regen en kou loop, geen voorrang geven op een zebrapad.

.... maar bovenal erger ik me aan mensen die zich te vaak en vooral te lang aan dingen ergeren. Een klein beetje ergeren mag, maar relativeren is ook een kunst.
HR
HR
.... bumperklevers, ik ben dan zo iemand die expres het tempo omlaag zou gooien. Om vervolgens, als ze me eindelijk kunnen inhalen, het gas er op te gooien, waardoor ze weer achter me aan moeten sluiten.

Gewoon je remlichten laten branden :D :D leren ze het vanzelf af, of gewoon door rijden.
HR
HR

Levski_Feyenoord
Crack

Vak: Maastribune - W1
Reg.: 28 juli 2005

jozsef Kiprich. schreef:
Gewoon je remlichten laten branden :D :D leren ze het vanzelf af, of gewoon door rijden.
HR
Over remlichten gesproken... Ik erger mij aan het feit dat die hele kerstboomverlichting in mijn smoel moet schijnen als er bij bijvoorbeeld een stoplicht gewacht moet worden. Dan gaat bij mij het groot licht en alle zwaailichten aan als tegenprestatie.
HR
HR
HR
HR
Ik erger mij aan mensen die zich overal aan ergeren en daarbij vaak erger zijn dan de mensen waaraan ze zich ergeren...

Maar ok, zelf erger ik me dan weer aan 'snel'wegen waar men maar 80 mag rijden, ook al zijn er vier banen ter beschikking...

Nu, voor de sukkelaars die in de spitstijden moeten rijden, zal dit misschien een wens zijn om die 80 ooit nog eens te mogen halen :B

Maar ik heb het dan over de overige tijden :kwaad

Gelukkig kan ik me in de Belgique (nog weinig flitsers) en Deutschland nog genoeg uitleven
:cool
HR
HR

Jimbo
Icoon

Uit: Groningen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Uploads: 1
Reg.: 23 augustus 2000

Mensen die een hekel hebben aan bumperklevers zijn dus mensen zonder verkeersinzicht, als je op de snelweg rijd en ik zit vlak achter je zit ik niet te bumperkleven maar rij jij onnodig links want ik heb haast en jij moet opzouten.
HR
HR

Debalisrond Inc. Gele kaart: waarschuwing
Regelmatige invaller

Reg.: 19 januari 2004

Ik erger me aan een off-day van het eerste van de zondag van Feyenoord. Aan gelijke spelen tegen RBC.
HR
HR

Jimbo schreef:

Mensen die een hekel hebben aan bumperklevers zijn dus mensen zonder verkeersinzicht, als je op de snelweg rijd en ik zit vlak achter je zit ik niet te bumperkleven maar rij jij onnodig links want ik heb haast en jij moet opzouten.
HR
Of gewoon mensen die wl op tijd zijn vertrokken. :)
HRHR
HR

Cassiopeia
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam-Zuid
Vak: Marathontribune - JJ
Reg.: 10 december 2000

Ik erger me aan bumperklevers op de provinciale weg aan de rechterkant van de weg die niet durven in te halen terwijl er ruimte genoeg is om dat wl te doen en terwijl ik daar toch altijd gelegenheid voor geef als ik 5 a 10 km/u boven de toegestane snelheid rijd en niet harder wil omdat ik op tijd vertrokken ben en ook niet verrast wil worden door een flitser.

Ik erger me aan mensen die 70 km/u rijden op een provincieweg waar 80 is toegestaan terwijl inhalen vanwege drukte op de andere weghelft onmogelijk is. Ondanks die ergenis verlaag ik me nooit tot bumperkleven wat overigens ook een oerdomme gewoonte is, want agressieve sukkels die 1 meter achter hun voorganger rijden kunnen nooit snel inhalen omdat ze geen vaart kunnen maken vr de inhaalmanoeuvre, zij moeten namelijk eerst naar links en kunnen daarna pas gas geven. Ikzelf zet de turbo erop terwijl ik nog rechts zit en mijn inhaalmanoeuvre duurt daarom veel korter en is veel veiliger.
Bumperklevers zijn dus hufters zonder verkeersinzicht waarvan het rijbewijs direct zou moeten worden ingetrokken.
Dat dit nauwelijks gebeurt ergert mij.
HR
HR

torrsco
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 3 september 2005

ik erger me aan:

dat een fles cola na 5 glazen leeg is.

kalou nog steeds geen nederlander is

dat er play offs komen,het wk komt eraan !!!

dat die duitsers in de makkelijkste pool zitten

johan derkse

van gaal!!!

[Dit bericht is veranderd door torrsco (op 17 december 2005 01:30:32).]
HR
HR

Jimbo schreef:

HR
bumperkleven heeft dus niks met verkeersinzicht te maken, onnodig links rijden wel.
HR
HR

Debalisrond Inc. Gele kaart: waarschuwing
Regelmatige invaller

Reg.: 19 januari 2004

Ik erger me aan Nigel de Jong die na Spartak Praag voorafgaand aan wedstrijd tegen FC Utrecht, FC Utrecht "een kleintje" noemt die 'ook' gewonnen moet worden. dit terwijl ze op de achtste plaats staan. Typische Ajax arrogantie. Moge ze hard vallen.

[Dit bericht is veranderd door Debalisrond Inc. (op 17 december 2005 09:09:27).]
HR
HR

hassel
Vedette

Uit: Middelburg
Reg.: 6 november 2005

Ik erger me aan de jos met hun nieuwe teletekst, dat ze zwaar 020 zijn daaro boeit me niet maar weld at ze de letters NOS in de clubkleuren van hun favorieten gezet hebben :\[ :r
HR
HR

Rolex
Icoon

Droomaankoop: Ibrahim Afellay
Reg.: 19 mei 2003

hassel schreef:

Ik erger me aan de jos met hun nieuwe teletekst, dat ze zwaar 020 zijn daaro boeit me niet maar weld at ze de letters NOS in de clubkleuren van hun favorieten gezet hebben :\[ :r
HR
Ik heb het zelf nog niet gezien maar ik neem aan dat je dan rood-wit bedoeld? Welke kleuren gebruiken Feyenoord en psv?
HR
HR

Jordy_FR
Legende

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 15 oktober 2003

Rolex schreef:

(...)

Ik heb het zelf nog niet gezien maar ik neem aan dat je dan rood-wit bedoeld? Welke kleuren gebruiken Feyenoord en psv?
HR
N=Wit, O=Rood, S=Wit.. Wit-Rood-Wit.. Sinds wanneer gebruiken Feyenoord en psv dat dan.. ;) :B
HR
HR

Rolex schreef:

(...)

HR
Het gaat om de volgorde waarin de kleuren staan.
HR
HR

hassel
Vedette

Uit: Middelburg
Reg.: 6 november 2005

jozsef Kiprich. schreef:

(...)

Het gaat om de volgorde waarin de kleuren staan.
HR
Idd, en die laten niets aan duidelijkheid te wensen over :kots:
HR
HR
lol dat is wel erg ver gezocht :D
HR
HR

Jimbo
Icoon

Uit: Groningen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Uploads: 1
Reg.: 23 augustus 2000

jozsef Kiprich. schreef:

(...)

bumperkleven heeft dus niks met verkeersinzicht te maken, onnodig links rijden wel.
HR
Als mensen niet onnodig links rijden zit ik er niet vlak achter.
HR
HR

okkie
Crack

Uit: Geteld
Vak: Maastribune - W3
Reg.: 5 juli 2001

Ik erger me aan mensen die denken dat ze bepaalde dingen beter kennen dan ik, terwijl ik het al fucking 22 jaar doet.

Als je heel gezellig ziet te bieren in de kroeg, en er komen van die kutpubers binnen met een berg teringherrie.

Mannen die niet weten wat ze moeten hebben in een supermarkt en dan de wijf gaan bellen losers !!

Als ik eens besluit om me auto te wassen, gelijk 387 mensen dat zelfde idee hebben.

Als ik languit op zondagmiddag als Feyenoord niet thuis speelt op de bank leg een film of zo te kijken, en er wordt 83 keer gebeld aan de deur of telefoon.

Als ik een keer vroeg klaar ben met werken en snel naar huis wil, ik altijd in die kutfile staat.

Mensen met grote aso bakken die denken dat ze jezus zijn, en hem ervoor pleuren, hebben ze aan mij een verkeerde want ik heb een oude pisbak en ik wijk echt niet uit.Een deukie meer of minder maak me geen fuck uit.

Als ik thuis en het ineens tot me door dring dat ik gisteravond me laaste biertje had opgedronken, en geen nieuw heb gehaald.

Gr.okkie {the one and only}
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 137 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » C - Supporters » Feyenoorders aan tafel » Ik erger mij aan...

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Welke spits moet Feyenoord halen?

Dost
Zapata
Guidetti
Geen mening

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 54,4% dat Ajax wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-FC Utrecht:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!