Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoorders-aan-tafel
Ik erger mij aan...
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 54 pagina's: « 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 54 »

Poster
Topic: Ik erger mij aan... 
L.Pincoffs
Vedette

Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 5 oktober 2006 om 13:36:41.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Je hebt gelijk Orcy, maar er staat nergens dat het rijtje alles bevat. Wie er nog meer weet, be my gast.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.465,2VoVo: 612e / - / 93eOpstelling: 4-3-3
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 juni 2000
Gepost op 5 oktober 2006 om 13:50:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
L.Pincoffs schreef:

Je hebt gelijk Orcy, maar er staat nergens dat het rijtje alles bevat. Wie er nog meer weet, be my gast.

Heb je bier in huis?
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.474,8VoVo: -Opstelling: incompleet
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 5 oktober 2006 om 13:54:43.       ICQ: 12112915      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
OrCristian schreef:

Pincoffs, je vergeet de automobilisten die drie keer proberen de linkerbaan op te gaan op de snelweg, alvorens er eindelijk 200 meter vrij is en ze eindelijk kunnen gaan.

Ik ga dan altijd een weddenschap met mezelf aan, of het een vrouw is of niet. Ik heb nog nooooit verloren.

Het zijn altijd vrouwen of homo's. Win-win situatie, je verliest nooit zo'n weddenschap met jezelf (of iemand anders). "Zie je wel? Het was inderdaad een vrouw/homo!"
 Help mods!
Pool: 234e, Heracles - Feyenoord MotM Feyenoord-PSV: de ClerBattle-rating: 1.500,0VoVo: 148e / - / 40eOpstelling: 4-4-2
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 5 oktober 2006 om 14:08:52.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik wil absoluut niet racistisch overkomen maar onze allochtoonse medemens is nou ook niet erg bedreven in het autorijden dus die win-win situatie gaat niet altijd op.
 Help mods!
Pool: 640e, Heracles - Feyenoord 1-1 (0-0)MotM Feyenoord-PSV: NiemandBattle-rating: 1.500,0VoVo: 268e / - / 244eOpstelling: 4-4-2
SMOLLIE
Vedette

Uit: Goes
Vak: -
Reg.: 13 mei 2004
Gepost op 5 oktober 2006 om 14:15:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

de gekleurde media-aandacht voor 020
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
kaalkop_bb
Vedette

Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis
Vak: Olympiatribune - BB
Uploads: 1
Reg.: 8 augustus 2005
Gepost op 5 oktober 2006 om 14:22:48.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zag zo'n allochtone jonge medemens in een enoooooooooorme zilvergrijze BMW-van-de-dure-serie voorbij puffen...

VROEM, POEM - POEM...
 Help mods!
Pool: 347e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.495,4VoVo: -Opstelling: -
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Gepost op 5 oktober 2006 om 14:24:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
kaalkop_bb schreef:

Ik zag zo'n allochtone jonge medemens in een enoooooooooorme zilvergrijze BMW-van-de-dure-serie voorbij puffen...

VROEM, POEM - POEM...

Jaloers?
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.474,8VoVo: -Opstelling: incompleet
bk
Vedette

Uit: Lobith
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 14 maart 2000
Gepost op 5 oktober 2006 om 14:55:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
L.Pincoffs schreef:

Vrouwen achter het stuur!

Als je een tijdje oplet, dan valt het volgende op:
- vrouwen rijden door tot ze niet meer kunnen en gaan dan om zich heen kijken. Dat dan een kruispunt helemaal vaststaat maakt niet uit;
- dat een vrachtwagen dan niet meer achteruit kan steken ook niet;
- ze weten de achteruit niet te vinden;
- als je op je fiets voor je noten wordt gereden, is het een vrouw, die vindt dat ze voorrang heeft;
- als je tijdens het oversteken van je sokken wordt gereden, is het 9 van de 10 keer door een vrouw;
- als het regent gaan ze harder rijden;
- bij een rood stoplicht wordt de stand van de binnenspiegel veranderd.
- voorrang geven? Nooit van gehoord; voorrang hebben is nemen.

Overigens de goede niet te na gesproken. Als je goed zoekt zijn altijd uitzonderingen. Dat vrouwen in de statistieken minder schade claimen zegt misschien wel iets meer over het reactievermogen van de man.
Jazeker zegt dat wat over de reactie van een man, maar ook wanneer je niet all-risk bent verzekerd, kan eigen schuld schade niet geclaimed worden.
Om nog maar te zwijgen over 'schaamte schades' en 'stilzwijgschades', veroorzaakt door de vrouwen. "Ik zeg het maar even niet tegen mijn man".

[Dit bericht is veranderd door bk (op 5 oktober 2006 14:56:44).]
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 4e / - / 15eOpstelling: 4-4-2
L.Pincoffs
Vedette

Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 5 oktober 2006 om 15:11:43.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
OrCristian schreef:

(...)

Heb je bier in huis?

Altijd. Dommelsch.

Tja bk, dat verklaart de gestage stijging van het aantal schades dat bij het Waarborgfonds wordt geclaimd.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.465,2VoVo: 612e / - / 93eOpstelling: 4-3-3
kaalkop_bb
Vedette

Gepost op 5 oktober 2006 om 15:59:50.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nee hoor OrCristian. Ik heb NIX met grote pooierbakken. Een SMART is al goed genoeg voor KaalKOP

FOREVER.
 Help mods!
Pool: 347e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.495,4VoVo: -Opstelling: -
aliendwurf
Vedette

Gepost op 5 oktober 2006 om 16:05:08.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Pas jij daar wel in dan,met je 90+ kilo's?
 Help mods!
Pool: 640e, Heracles - Feyenoord 1-1 (0-0)MotM Feyenoord-PSV: NiemandBattle-rating: 1.500,0VoVo: 268e / - / 244eOpstelling: 4-4-2
kaalkop_bb
Vedette

Gepost op 5 oktober 2006 om 17:12:53.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja hoor aliendwurf... Zo'n ding is nog aardig ruim ook Momenteel heb ik geen auto maar een SMART vind ik persoonlijk wel grappig. De fiets gaat ook wel en dan is kaalkop nog een beetje sportief Met de metro hobbel 'k zo naar Zuidplein. Dan een stevige wandeling en ... De Kuip verschijnt vanachter de huizen. Zoveel auto reed ik eigenlijk nooit, dus zo'n ding voor de deur kost dan eigenlijk te veel. Maar 't is wel makkelijk natuurlijk. Zeker met dat pleurieweer.

FOREVER.
 Help mods!
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 5 oktober 2006 om 18:07:50.       ICQ: 12112915      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

No offence, kaalkop, maar Smarts op de snelweg is ook één van mij grootste ergernissen. 9 van de 10 keer zitten daar oma's in die niet kunnen rijden.

Is een ligfiets niet wat voor jou?

Iemand ooit een lekker wijf op een ligfiets gezien overigens? Ik niet.

[Dit bericht is veranderd door ulligan (op 5 oktober 2006 18:08:08).]
 Help mods!
Pool: 234e, Heracles - Feyenoord MotM Feyenoord-PSV: de ClerBattle-rating: 1.500,0VoVo: 148e / - / 40eOpstelling: 4-4-2
wateringer
Vedette

Reg.: 10 juni 2001
Gepost op 5 oktober 2006 om 19:44:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ulligan schreef:

No offence, kaalkop, maar Smarts op de snelweg is ook één van mij grootste ergernissen. 9 van de 10 keer zitten daar oma's in die niet kunnen rijden.

Is een ligfiets niet wat voor jou?

Iemand ooit een lekker wijf op een ligfiets gezien overigens? Ik niet.

Nee, maar een oma in een smart ook niet, meestal zijn het van die kapster of nagelstylist typetjes, tenminste in Zuid-Holland hoor, het kan zijn dat Groningse oma's natuurlijk heel hip zijn

Waar ik me overigens nog steeds aan erger is aan mensen die geen richting aangeven en dan vooral op rotondes zodat je lekker lang staat te wachten, doe dan maar stoplichten denk ik dan, bevordert de doorstroming in dat geval beter.

Taartscheppen en kachelpijpen moet ieder voor zich weten, maar probeer niet met je kut Opel mijn Volvo van de weg te drukken want dat lukt toch niet, al is het alleen maar omdat ik het verdom om door te rijden als er één kleeft, en ik meestal ook mijn ergernis kenbaar maak door even wat te gebaren of op het moment van inhalen even gas bij te geven zodat die kut Opel weer achter me moet. Kut Opel, ik heb een hekel aan KUT OPELS.

Vrouwen achter het stuur kunnen overigens geen bochten nemen in woonwijken, schijnen de hele straat nodig te hebben om de bocht te nemen, soms inclusief stoep en voortuin. Vrouwen kunnen ook niet parkeren, daarbij gaan ze vaak ook als een debieltje aan het stuur trekken en steevast de verkeerde kant op, das ook zo leuk als je staat te wachten tot Mien huppelkut eindelijk die truttenschudder van haar heeft ingeparkeerd waarbij ze de hele straat nodig had.

Mensen die twee parkeervakken nodig hebben, die moeten ook oppleuren. Eigenlijk moet iedereen gewoon oppleuren als ik auto rij, want niemand kan rijden behalve ik (en mijn vrouw, en dat is dan ook de enige vrouw.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.494,4VoVo: -Opstelling: -
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 6 oktober 2006 om 10:30:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wateringer schreef:

(...)

Vrouwen kunnen ook niet parkeren, daarbij gaan ze vaak ook als een debieltje aan het stuur trekken en steevast de verkeerde kant op, das ook zo leuk als je staat te wachten tot Mien huppelkut eindelijk die truttenschudder van haar heeft ingeparkeerd waarbij ze de hele straat nodig had.

Mensen die twee parkeervakken nodig hebben, die moeten ook oppleuren. Eigenlijk moet iedereen gewoon oppleuren als ik auto rij, want niemand kan rijden behalve ik (en mijn vrouw, en dat is dan ook de enige vrouw.

Zeker net getrouwt?

Na een avondje stappen rijdt mijn vrouw altijd naar huis, maar ben ik altijd degene die met zn dronken kop moet inparkeren.

Wat ook leuk is, is als er een vrouw aan het inparkeren is en dat het dan fout gaat.
Dan rijd ze weer uit het vak en dan ga ik seinen en een beetje naar voren rijden.
De tweede keer begin ik te tuteren en te gebaren.
Dan proberen ze het geen 3e keer meer, maar rijden ze weg en dan zet ik hem er neer.
 Help mods!
Pool: 136e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 300e / - / 302eOpstelling: 4-4-2
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Gepost op 6 oktober 2006 om 10:42:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik weet ook niet wat het is met autorijdende vrouwen. De enige die ik ken die een beetje fatsoenlijk rijdt is mijn moeder (jawel!). Bovenstaande verhaaltje van pipapaauwe is typisch, gewoon bang dat het niet lukt, tja, dan lukt het nooit natuurlijk.

Met bumperklevers ben ik gauw klaar. Ik ga dan netjes 120 rijden (terwijl ik daarvoor misschien 130 of 140 reed) en áls ik uiteindelijk naar rechts ga, doe ik dat heel langzaam en ga ik onderweg nog even terug naar links. Daarna een vriendelijke glimlach met de welbekende middelvinger. Eén keer werd ik daarop gesneden door zo'n bloedhond, waarna ik de rest van de weg met groot licht achter hem aan gegaan ben.

Je ergeren aan, en schelden op mensen in het verkeer is voor mij één grote uitlaatklep. Ik begin al te schelden als de auto voor mij de verkeerde kleur heeft naar mijn smaak.
 Help mods!
Nikkie Hofs
Vedette

Uit: Vlaardingen
Reg.: 13 september 2004
Gepost op 6 oktober 2006 om 13:44:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
OrCristian schreef:

Ik weet ook niet wat het is met autorijdende vrouwen. De enige die ik ken die een beetje fatsoenlijk rijdt is mijn moeder (jawel!). Bovenstaande verhaaltje van pipapaauwe is typisch, gewoon bang dat het niet lukt, tja, dan lukt het nooit natuurlijk.

Met bumperklevers ben ik gauw klaar. Ik ga dan netjes 120 rijden (terwijl ik daarvoor misschien 130 of 140 reed) en áls ik uiteindelijk naar rechts ga, doe ik dat heel langzaam en ga ik onderweg nog even terug naar links. Daarna een vriendelijke glimlach met de welbekende middelvinger. Eén keer werd ik daarop gesneden door zo'n bloedhond, waarna ik de rest van de weg met groot licht achter hem aan gegaan ben.

Bumperklevers, daar heb ik dus ook een hekel aan, ik had er laatst ook 1 voor me zitten, heel irritant.

[Dit bericht is veranderd door Nikkie Hofs (op 6 oktober 2006 13:57:33).]
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.519,4 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
wateringer
Vedette

Gepost op 6 oktober 2006 om 15:09:05.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
OrCristian schreef:

Je ergeren aan, en schelden op mensen in het verkeer is voor mij één grote uitlaatklep. Ik begin al te schelden als de auto voor mij de verkeerde kleur heeft naar mijn smaak.

Haha inderdaad heeel herkenbaar.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.494,4VoVo: -Opstelling: -
SMOLLIE
Vedette

Uit: Goes
Reg.: 13 mei 2004
Gepost op 6 oktober 2006 om 15:35:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik erger mij aan...............mensen die zich altijd maar lopen te ergeren
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 6 oktober 2006 om 16:14:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Nikkie Hofs schreef:

Bumperklevers, daar heb ik dus ook een hekel aan, ik had er laatst ook 1 voor me zitten, heel irritant.

haha
 Help mods!
Pool: 136e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 300e / - / 302eOpstelling: 4-4-2
aliendwurf
Vedette

Gepost op 6 oktober 2006 om 16:16:24.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Poolse Duitsers.....
 Help mods!
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Gepost op 6 oktober 2006 om 16:16:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Nikkie Hofs schreef:

quote:
OrCristian schreef:

Dat krijg je, als je constant achteruit rijdt...

Help mods!
B. Koperbuik
Vedette
Winnaar Algemeen Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006; meer prijzen

Uit: Knekeldijk
Reg.: 6 juni 2001
Gepost op 6 oktober 2006 om 18:24:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Nikkie Hofs schreef:

Reed zeker met groot licht voor je uit?
 Help mods!
Pool: 598e, Heracles - Feyenoord 0-2 (0-0)MotM Feyenoord-PSV: van BronckhorstBattle-rating: 1.500,0VoVo: 604e / - / 61eOpstelling: 4-4-2
arrow
Vedette

Reg.: 21 november 2003
Gepost op 6 oktober 2006 om 22:52:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Irritant : Marokkaanse sletjes die blootbuikig, strakkontig, met valse wimpers en Breezer zuipend lallen met Marokkaanse jongen in dikke pooierskar en dan gelijk lullen over " hun Islam ", ha ha ha, kom aan zeg, wat een show, laatst nog bijna aanvaring gehad, zegt een Marokkaanse gast tegen Hollands meisje, type Zeeuws Meisje, vlechten, strak in jeans " Je mot je schameen ", ik moest lachen en kreeg bijna een vuist tegen mijn kop.
Die Marokkaanse gastjes en sletjes, ik erger mij daar onderhand kapot aan, stelletje onwijs intolerante types.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.455,8VoVo: -Opstelling: incompleet
wateringer
Vedette

Gepost op 6 oktober 2006 om 23:15:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind het een beetje onsamenhangend verhaal Arrow, heb je gezopen ofzo.

Maar ik begrijp je punt wel geloof ik, Marokkanen zijn irritant
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 54 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk