| Poster | | Topic: Ik erger mij aan... |  |
|
|
Levski_Feyenoord Vedette
Vak: Maastribune - Business seats Posts: 2433 Reg.: 28 juli 2005 |
quote: FR-missy schreef:
is ook mijn alles

|
|
|
OrCristian Vedette Hompie ©
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10605 Reg.: 6 juni 2000 | Verdikkeme, zelfs in het Feyenoorders-aan-tafel forum ben ik het met Levski eens nu. Het moet niet veel gekker worden.
|
|
|
adgertic Vedette
Uit: Delft Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 3260 Reg.: 22 augustus 2003 |
quote: OrCristian schreef:
Verdikkeme, zelfs in het Feyenoorders-aan-tafel forum ben ik het met Levski eens nu. Het moet niet veel gekker worden.
Shit......
Dat wordt wel heel eng hoor jongens alhoewel ik hier ook weer moet zeggen dat ik het er dik mee eens ben.
|
|
|
Levski_Feyenoord Vedette
Vak: Maastribune - Business seats Posts: 2433 Reg.: 28 juli 2005 | Gelukkig zit jij aan de andere kant van het veld. 
|
|
|
kaalkop_bb Vedette
Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis Vak: Olympiatribune - BB Posts: 2217 Uploads: 1 Reg.: 8 augustus 2005 |
KaalKOP overziet alles vanaf z'n Vakkie....
FOREVER.
|
|
|
Levski_Feyenoord Vedette
Vak: Maastribune - Business seats Posts: 2433 Reg.: 28 juli 2005 | Zolang je haar niet voor je ogen zit wel ja! 
|
|
|
MiguelBain Geselecteerd voor Oranje
Uit: Delft Vak: Stadiontribune - S Posts: 520 Reg.: 10 augustus 2005 | Ik erger mij aan................
het feit dat de straatprijs van de postkloteloterij 1 straat naast mijn straat is gevallen! En dan baal je als je met 3 loten meespeelt, tjonge jonge jonge!
|
|
|
Simson Internationale topspeler
Uit: Krimpen a/d Lek Vak: Maastribune - V Posts: 1498 Reg.: 19 september 2005 |
quote: MiguelBain schreef:
Ik erger mij aan................
het feit dat de straatprijs van de postkloteloterij 1 straat naast mijn straat is gevallen! En dan baal je als je met 3 loten meespeelt, tjonge jonge jonge!
sorry vriend 
|
|
|
srb Nationale topspeler
Uit: Enschede Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 873 Reg.: 24 januari 2006 | ...iemand van mijn projectgroep die mij vertelt dat ik geen Feyenoord-shirt aan mag in de projectkamer.
En u raadt al wat voor t-shirt deze jongen morgen aandoet 
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 14221 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: MiguelBain schreef:
Ik erger mij aan................

|
|
|
FLR4LIFE Bankzitter
Vak: Stadiontribune - S Posts: 189 Reg.: 21 maart 2006 |
quote: srb schreef:
...iemand van mijn projectgroep die mij vertelt dat ik geen Feyenoord-shirt aan mag in de projectkamer.
En u raadt al wat voor t-shirt deze jongen morgen aandoet 
kzou je hele tenue aantrekken, hehe! 
|
|
|
Neochamp Vedette Winnaar Bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 4484 Reg.: 17 maart 2001 |
Ik zou diegene ook een stomp voor z'n kop geven Opdonderen met al die anti Feyenoorders.
Ik erger mij aan al die mensen die denken dat ze kunnen autorijden en mij via rechts inhalen als ik al 140 km p/u rij en er net een auto lengte ruimte is tussen mij en mijn voorganger.
Ik kan jullie vermelden dat diegene die dat deed wel heel blij kan zijn dat ik 'm niet te pakken kon nemen.....
Het is dat ik een ontygelijke hekel heb aand e Politie, anders had ik geaag gaan werken bij hunnie, alleen al op dat soort mensen flink aan te pakken.
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 4352 Reg.: 2 oktober 2000 | Ik erger me aan het feit dat ze al teringlang bezig zijn met de A28 Groningen-Assen, zogenaamd groot onderhoud, dat ik de helft van het traject niet sneller kan dan een fucking 70 of 90 kilometer per uur, en dat tot maandag continu op een bord stond:
Groot onderhoud A28 14 juli t/m 01 oktober
Maandagochtend stond er ineens:
Groot onderhoud A28 14 juli t/m
en dinsdag was het veranderd in:
Groot onderhoud A28 14 juli t/m 15 november
ben ik nog anderhalve maand 2 keer zo lang onderweg als normaal
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 14221 Reg.: 1 augustus 2004 | Zes weken is toch zo voorbij?
Hoeveel auto's rijden daar nu eigenlijk?
Maximaal drie en en verdwaalde tracktor 
|
|
|
don Vito CF Vedette Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Ridderkerk Vak: - Posts: 2673 Reg.: 7 augustus 2005 |
quote: aliendwurf schreef:
Zes weken is toch zo voorbij?
Maar je zal maar net met zijn drieën achter die verdwaalde tractor zitten en niet in kunnen halen...
|
|
|
aliendwurf Vedette
quote: don Vito CF schreef:
(...)Maar je zal maar net met zijn drieën achter die verdwaalde tractor zitten en niet in kunnen halen...
Dan moet je maar even een pistop maken bij 1 van de vele 'relax' boerderijen langs de weg. 
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 4352 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: aliendwurf schreef:
Zes weken is toch zo voorbij?
Verder erger ik me aan mensen uit gaten met zo'n 20.000 inwoners die neerbuigend menen moeten te doen over mensen uit steden met 181.000 inwoners
Wat moet jij trouwens bij die 'relax' boerderijen? 'relaxen'? 
|
|
|
aliendwurf Vedette
quote: Verder erger ik me aan mensen uit gaten met zo'n 20.000 inwoners die neerbuigend menen moeten te doen over mensen uit steden met 181.000 inwoners
Ik zou dat nooit doen,jij insinueert hier iets waar ik totaal niet achter sta,en om maar in de trend van deze topic te blijven,daar erger ik me behoorlijk aan
quote: Wat moet jij trouwens bij die 'relax' boerderijen? 'relaxen'?
Ik weet niet waar jij het over hebt...
[Dit bericht is veranderd door aliendwurf (op 5 oktober 2006 11:38:55).]
|
|
|
L.Pincoffs Vedette
Uit: Weelde Posts: 11038 Reg.: 3 mei 2002 | Vrouwen achter het stuur!
Als je een tijdje oplet, dan valt het volgende op:
- vrouwen rijden door tot ze niet meer kunnen en gaan dan om zich heen kijken. Dat dan een kruispunt helemaal vaststaat maakt niet uit;
- dat een vrachtwagen dan niet meer achteruit kan steken ook niet;
- ze weten de achteruit niet te vinden;
- als je op je fiets voor je noten wordt gereden, is het een vrouw, die vindt dat ze voorrang heeft;
- als je tijdens het oversteken van je sokken wordt gereden, is het 9 van de 10 keer door een vrouw;
- als het regent gaan ze harder rijden;
- bij een rood stoplicht wordt de stand van de binnenspiegel veranderd.
- voorrang geven? Nooit van gehoord; voorrang hebben is nemen.
Overigens de goede niet te na gesproken. Als je goed zoekt zijn altijd uitzonderingen. Dat vrouwen in de statistieken minder schade claimen zegt misschien wel iets meer over het reactievermogen van de man.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 14221 Reg.: 1 augustus 2004 | Je hebt helemaal gelijk wat betreft de(meeste)vrouwtjes,als ik met de vrachtwagen in een krap straatje sta,rijden ze echt helemaal door tot een meter van de vrachtwagen en gaan dan zitten piepen dat ze geen kant op kunnen.
Als je dan een paar simpele gebaren maakt worden ze meestal knalrood en gaan al scheldend en foeterend proberen die auto heelhuids aan de kant te zetten,of in het meest gunstige geval dat hele eind in de achteruit terug te rijden.
En als ze dan die grote glimlach op je gezicht zien dan zie je de rook uit die oortjes komen...geweldig
Dat maakt die dag dan toch weer een stuk makkelijker te verhapstukken. 
[Dit bericht is veranderd door aliendwurf (op 5 oktober 2006 11:54:33).]
|
|
|
Rolex Vedette
Uit: Zuid Holland Vak: - Posts: 2687 Reg.: 19 mei 2003 |
quote: Neochamp schreef:
Ik erger mij aan al die mensen die denken dat ze kunnen autorijden en mij via rechts inhalen als ik al 140 km p/u rij en er net een auto lengte ruimte is tussen mij en mijn voorganger.
Je mag niet plakken , is een ergenis van velen .
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 4352 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: Rolex schreef:
(...)
Je mag niet plakken , is een ergenis van velen .
140 km/u, als je dan 2 seconden afstand wil hebben moet je al 77,7 meter achter de andere auto zitten. Lange auto's hebben ze in Dordrecht Neochamp 
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10605 Reg.: 6 juni 2000 | Pincoffs, je vergeet de automobilisten die drie keer proberen de linkerbaan op te gaan op de snelweg, alvorens er eindelijk 200 meter vrij is en ze eindelijk kunnen gaan.
Ik ga dan altijd een weddenschap met mezelf aan, of het een vrouw is of niet. Ik heb nog nooooit verloren.
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5614 Reg.: 17 februari 2005 |
quote: OrCristian schreef:
Pincoffs, je vergeet de automobilisten die drie keer proberen de linkerbaan op te gaan op de snelweg, alvorens er eindelijk 200 meter vrij is en ze eindelijk kunnen gaan.
Ik ga dan altijd een weddenschap met mezelf aan, of het een vrouw is of niet. Ik heb nog nooooit verloren.
Ik sta 50 euro in het rood bij mezelf.
Het was een opa 
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10605 Reg.: 6 juni 2000 |
quote: pipapaauwe schreef:
(...)
Ik sta 50 euro in het rood bij mezelf.
Het was een opa 
Ja, ik moet zeggen dat ik ook een tweeslachtig gevoel heb hoor. Ik krijg nog 250 euro van mezelf, en ik ben mezelf ook nog 250 euro schuldig.
|
|
|