| Poster | | Topic: Ik erger mij aan... |  |
|
|
Neochamp Vedette Winnaar Bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 4484 Reg.: 17 maart 2001 |
quote: ram6 schreef:
(...)
Ga jij eens even heel snel je toetsenbord afvegen 
Nou Ram6, ik wil niet lullig doen (maar doe t toch ff ) Maar ook ik vind dat hij daar helemaal gelijk in heeft. U2 is niet meer wat het geweest is...
Maar smaak blijft een rare/aparte zaak in dit geval 
|
|
|
ram6 Vedette
Vak: - Posts: 1082 Reg.: 20 januari 2001 |
quote: Neochamp schreef:
(...)
Nou Ram6, ik wil niet lullig doen (maar doe t toch ff ) Maar ook ik vind dat hij daar helemaal gelijk in heeft. U2 is niet meer wat het geweest is...
Maar smaak blijft een rare/aparte zaak in dit geval 
Tuurlijk blijft het een kwestie van smaak. Ik vind U2 nog steeds steengoed, maar elke band die al zo lang mee gaat verandert en wordt ouder.
|
|
|
FLR4LIFE Bankzitter
Vak: Stadiontribune - S Posts: 189 Reg.: 21 maart 2006 |
quote: Stefano schreef:
De commentatoren zijn weer goed bezig.
Het "blok" van Puyol zou een flinke overtreding zijn geweest, wat een gele kaart had moeten zijn. Hij raakte hem amper, en de echte intentie om hem te blokken was er niet.
De "overtreding" van van Bommel op het middeveld was duidelijk geen overtreding (zag je meteen), maar perfect op de bal. Hij twijfelde zelfs na de herhaling nog.
Gilardino stond duidelijk buitenspel (herhaling), en daar werd ook voor gefloten. Maar de commentator vond het weer geen buitenspel.
Dit zijn een aantal puntjes die ik alleen al in de eerste helft had gezien.
Is er dan niemand te vinden die het spel snapt, goed uit zijn woorden komt en kan toegeven dat hij een keer verkeerd zit? 
gewoon op de belg naar voetbal kijken(sporza) 10 keer beter commentaar en in de rust slecht 170 seconden reclame 
|
|
|
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 4484 Reg.: 17 maart 2001 |
quote: ram6 schreef:
(...)
Tuurlijk blijft het een kwestie van smaak. Ik vind U2 nog steeds steengoed, maar elke band die al zo lang mee gaat verandert en wordt ouder.
Precies, dat is nou net hetzelfde als met bijvoorbeeld Metallica. Vond ik 'vroeger' een hele vette band. Nu vind ik ze best oke, maar daar houd t wel mee op.
Sommige band worden naar mate ze ouder worden veel te commercieel.
Zal wel komen omdat ze nog ff snel willen 'binnenlopen' zo aan het eind van hun carriere
|
|
|
adgertic Vedette
Uit: Delft Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 3260 Reg.: 22 augustus 2003 | Bands die naarmate ze ouder worden afnemen:
- Metallica
- U2
- Red Hot Chili Peppers
- Linkin Park
- Greenday
- Racoon
Die bands waren vroeger gewoon veel beter 
En bands die sterker zijn geworden:
- De Heideroosjes
- Van Katoen
- Osdorp Posse
- I-Reject
Ja zo zie ik het dan weer.
Maar dat is persoonlijk.
|
|
|
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 4484 Reg.: 17 maart 2001 | Racoon ?? HOe kom je daaar nou bij Adgertic. Racoon heeft net pas 'drie cd's uitgebracht. Zijn eigenlijk na hun eerste of tweede cd opnieuw begonnen nadat ze bij platenmaatschappij (ik dacht Sony) zijn gestopt ivm conflicten. Krezip werd nogal naar voren geduwd door Sony.
Nu ze 'opnieuw' begonnen zijn gaat t ook stukken beter dan ooit te voren. Ik denk zelfs dat ze gaan uitgroeien tot één van de beste Nederlandse bands ooit. Ik vind dat heel leuk omdat ik ze heel erg goed ken persoonlijk, maar hun muziek is niet direct (op een paar nr's na) mijn smaak...
Maar hun muziek is in principe niets meer of minder dan eerder... Dus van afnemen is in huin geval geen sprake..tenminste in mijn optiek !
Verder ben ik t wel helemaal eens met je !
[Dit bericht is veranderd door Neochamp (op 20 april 2006 14:28:25).]
|
|
|
ram6 Vedette
Vak: - Posts: 1082 Reg.: 20 januari 2001 | De Peppers zijn ook niet echt aan het afnemen. Het is gewoon precies hetzelfde gebleven als een paar jaar terug. Ik hoor echt geen verschil met Californication hoor.....
Als je het echter vergelijkt met het begin is het wel degelijk achteruit gegaan.
Maar over U2 zullen we het niet eens worden.
Iemand die steeds beter wordt naarmate ze ouder wordt is Madonna (steeds lekkerder ook trouwens, maar dat terzijde)
|
|
|
adgertic Vedette
Uit: Delft Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 3260 Reg.: 22 augustus 2003 |
quote: Neochamp schreef:
Racoon ?? HOe kom je daaar nou bij Adgertic. Racoon heeft net pas 'drie cd's uitgebracht. Zijn eigenlijk na hun eerste of tweede cd opnieuw begonnen nadat ze bij platenmaatschappij (ik dacht Sony) zijn gestopt ivm conflicten. Krezip werd nogal naar voren geduwd door Sony.
Nu ze 'opnieuw' begonnen zijn gaat t ook stukken beter dan ooit te voren. Ik denk zelfs dat ze gaan uitgroeien tot één van de beste Nederlandse bands ooit. Ik vind dat heel leuk omdat ik ze heel erg goed ken persoonlijk, maar hun muziek is niet direct (op een paar nr's na) mijn smaak...
Maar hun muziek is in principe niets meer of minder dan eerder... Dus van afnemen is in huin geval geen sprake..tenminste in mijn optiek !
Verder ben ik t wel helemaal eens met je !
Ik vind de eerste cd van Racoon zo super... de laatste is voor mij gewoon te soft.. vandaar....
|
|
|
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 4484 Reg.: 17 maart 2001 | GHe ghe, op het nr Ice Cream Time na vind ik alles van hun best soft 
En dat terwijl de bassist bijvoorbeeld ook hou van hele harde muziek.
Nee ben als vriend wel fan van ze, maar dan hoor ik mtoch liever Gorefest, de zanger daarvan ken ik nl ook uit GOes vandaan. Die speelt nu toch wel weer in een band waarvan ik duidelijk kan zeggen: Kijk daar kan ik wat mee 
|
|
|
adgertic Vedette
Uit: Delft Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 3260 Reg.: 22 augustus 2003 | Die belachelijke 020-ers hier op de zaak....
GRRRR!!!
Als Feyenoord zondag wint dan wordt het hier 1 grote geweldige hel (voor hen dan) aanstaande maandag...
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7654 Reg.: 26 februari 2005 | 020 met hun hele grote snavels.
|
|
|
adgertic Vedette
Uit: Delft Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 3260 Reg.: 22 augustus 2003 | De routebeschrijvingen van de ANWB...
En dan vooral binnen Wassenaar....
Insiders snappen hem wel.... 
Terug ging trouwens stukken beter 
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11785 Reg.: 9 december 2001 | Aan dat kloteweer vandaag. Expres vroeg begonnen met werken(zaterdag altijd een paar uurtjes) zodat ik daarna lekker met een pilsje op balkon kan gaan zitten. Bah...
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7654 Reg.: 26 februari 2005 | En nu maar hopen op een 4-0 overwinning op de neuzen,dan gaat ik echt gigantisch uit mijn dak 
|
|
|
Rolex Vedette
Uit: Zuid Holland Vak: - Posts: 2687 Reg.: 19 mei 2003 |
quote: Heineken schreef:
Aan dat kloteweer vandaag. Expres vroeg begonnen met werken(zaterdag altijd een paar uurtjes) zodat ik daarna lekker met een pilsje op balkon kan gaan zitten. Bah...
Inderdaad!!! Ik zou vandaag lekker mijn tuin gaan doen, is echt nodig,..maar nu wacht ik wel tot morgen, zonnetje, radio op de voetbal EN ik hoef dan niet naar een duffe kinderverjaardag!
|
|
|
adgertic Vedette
Uit: Delft Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 3260 Reg.: 22 augustus 2003 | De vrienden van de buurjongen van m'n vriendin 
Ze vonden het nodig om half 4 vannacht nog ff keihard te schreeuwen zodat ik uit m'n slaap bleef....
Maar ja kan je wel eens zo hebben met een feestje 
|
|
|
kaalkop_bb Vedette
Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis Vak: Olympiatribune - BB Posts: 2217 Uploads: 1 Reg.: 8 augustus 2005 |
... (IEMA) die tering neus die net op radio Veronica was. Heeft een kaartje gewonnen om in die kutgalmbak naar zijn eigen ongeluk te gaan kijken. En nog even op de radio iets over kakkerlakken roepen. Enorme lafbek! Gloryhunter! Voor nix naar zijn kutclub gaan kijken. Heeft er geen cent voor over. Gatverdamme wat een walging. GRONINGEN, droog die neuzen af. Laat ze in het GRONINGSE GIER ten onder gaan... DOE HET!!!! MORGEN!!!!
FOR EVER.
|
|
|
Simson Internationale topspeler
Uit: Krimpen a/d Lek Vak: Maastribune - V Posts: 1498 Reg.: 19 september 2005 | die zelfbauw bureau's. Ik heb vandaag een vrije dag genomen om dat ding in elkaar te zetten. Na srie uur gescheldt en woede aanvallen stond hij dan eindelijk in elkaar. Ik moest hem alleen nog op zn plek schuiven.
Je raad het al, tijdens het op zn plaats duwen pleurt dat heele ding in mekaar .
(tip: duw nooit een bureau op zn plaats over hoogpollige vloerbedekking )
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7654 Reg.: 26 februari 2005 | Al die stink neuzen die nu weer eens in der 020 shirtje aan het sporten zijn,en dan ook nog een hele grote smoel hebben 
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 14221 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: Simson schreef:
die zelfbauw bureau's. Ik heb vandaag een vrije dag genomen om dat ding in elkaar te zetten. Na srie uur gescheldt en woede aanvallen stond hij dan eindelijk in elkaar. Ik moest hem alleen nog op zn plek schuiven.
Je raad het al, tijdens het op zn plaats duwen pleurt dat heele ding in mekaar .
ikea 
|
|
|
Stef Vedette Winnaar Bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5185 Reg.: 15 juni 2002 |
quote: jozsef Kiprich. schreef:
Al die stink neuzen die nu weer eens in der 020 shirtje aan het sporten zijn,en dan ook nog een hele grote smoel hebben 
Ik vind ze eigenlijk wel aandoenlijk. Iemand die ik dit jaar ontmoet had, trok "toevallig" dit weekend zijn Ajaxshirt aan, blijkbaar was de schaamte voorbij. Hoe het clublied van Ajax heet, wist hij me niet te vertellen, laat staan hoe het gaat. Ik heb hem daarom hard uitgelachen toen hij zei dat hij Ajaxsupporter was.
|
|
|
don Vito Cascio Ferro Vedette Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Ridderkerk Vak: - Posts: 2673 Reg.: 7 augustus 2005 |
quote: Simson schreef:
die zelfbauw bureau's. Ik heb vandaag een vrije dag genomen om dat ding in elkaar te zetten. Na srie uur gescheldt en woede aanvallen stond hij dan eindelijk in elkaar. Ik moest hem alleen nog op zn plek schuiven.
Over cliché's gesproken: "Later zul je hierom kunnen lachen, Simson".
Ik weet niet of je al een beetje afgekoeld bent, maar ik kan nu een stiekeme glimlach al niet onderdrukken. Ik hoop niet dat je het me kwalijk neemt... 
|
|
|
Simson Internationale topspeler
Uit: Krimpen a/d Lek Vak: Maastribune - V Posts: 1498 Reg.: 19 september 2005 | Ik ben al weer een beetje afgekoeld . De naam van die zaak waar hij vandaan kwam komt mn strot niet meer uit, maar hij staat hier een paar posts boven. Ik heb uiteraard al gebeld en het speet ze uiteraard zeer.
Of ik een nieuwe krijg hoor ik morgen, maar als er geen nieuwe komt heb ik al een scheldkannonade voorbereid.
|
|
|
adgertic Vedette
Uit: Delft Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 3260 Reg.: 22 augustus 2003 | Goh heerlijk...
Ik heb ooit bij die gasten gewerkt...
Je bent niet de enige Simson geloof me mar...
|
|
|
FR-missy Bankzitter
Vak: Stadiontribune - TT Posts: 208 Reg.: 29 september 2005 | Mannen die beweren dat vrouwen geen verstand van voetbal hebben en niet thuis horen in het stadion.
Terwijl andere spelersvrouwen een wijntje zaten te drinken en te roddelen over wat dan ook, stond ik langs de lijn en na de wedstrijd kwamen de gasten de wedstrijd met mij analyseren. Wat nou geen verstand, niet meer en niet minder dan menige kerel die zo dom lult!
is ook mijn alles
|
|
|