| Poster | | Topic: Ik erger mij aan... |  |
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 5253 Reg.: 23 mei 2003 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)Ja, ik ook. Ik ga liever naar het stadion om Feyenoord te zien dan al die met wortels en dergelijke attributen opgedofte sukkels te zien op de televisie.
De week erna wordt het overigens ook zo vervelend. Ik ga niet met de buscombi naar stilburg omdat ik mijn kaart heb verstuurd naar de FSV vanwege de actie.
Zo komen er meer dagen waarop ik Feyenoord niet kan zien in het stadion. Ook Nancy laat ik aan me voorbij gaan. Dit laatste uiteraard in het belang van Feyenoord. Hoe minder Nederlanders er op die dag in Nancy rondlopen hoe beter het voor ons is.
Ik erger me nu al aan de opportunisten die menen wel te kunnen gaan.
Die worden toch geweerd bij het stadion en zullen dan bij het minst geringste worden opgepakt.
Daar erger ik me ook aan. Supporters van het nederlands elftal die met een opblaasbare klomp, tulp, kaas of een oranje pruik op hun hoofd rondlopen en half lallend sta op als je voor Nederland bent gaan staan zingen terwijl ze met een vlaggetje staan te zwaaien.
O ja dan hebben sommige ook nog een oranje overall aan.
Al met al 
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 3131 Reg.: 4 april 2002 | Ik erger me aan de Lotto.
2 maanden geleden benaderd met het aanbod een keertje gratis met de Lotto mee te spelen omdat ik al 25 jaar abonnee ben van Veronica Magazine (althans, mn pa). Ik vraag tot 3x toe aan die figuur of het helemaal vrijblijvend is aangezien ik geen zin heb om betaald mee te spelen. Nee, het was helemaal kosteloos.
En nu zie ik dus dat ze 45 euro voor 1 maand afgeschreven hebben. Ik bel vervolgens het consumentennummer a 0,20 euro per minuut en hoor dan dat ik ineens niet 1 maar 6 betaalde loten heb. Of ik even een brief wil sturen met mn opzegging.
Vuile vieze flikkers! 
|
|
|
OrCristian Vedette Hompie ©
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10928 Reg.: 6 juni 2000 |
quote: Kobe Bryant schreef:
Ik erger me aan de Lotto.
2 maanden geleden benaderd met het aanbod een keertje gratis met de Lotto mee te spelen omdat ik al 25 jaar abonnee ben van Veronica Magazine (althans, mn pa). Ik vraag tot 3x toe aan die figuur of het helemaal vrijblijvend is aangezien ik geen zin heb om betaald mee te spelen. Nee, het was helemaal kosteloos.
En nu zie ik dus dat ze 45 euro voor 1 maand afgeschreven hebben. Ik bel vervolgens het consumentennummer a 0,20 euro per minuut en hoor dan dat ik ineens niet 1 maar 6 betaalde loten heb. Of ik even een brief wil sturen met mn opzegging.
Vuile vieze flikkers! 
Gelijk storneren. Vuile flikkers met hun automatische afschrijvingen.
|
|
|
FeyenoordSterk Vedette
Vak: Stadiontribune - R Posts: 3607 Uploads: 1 Reg.: 3 mei 2002 | Had je hem moeten horen bij het winnen van de jackpot 
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Uit: 070 Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 8174 Reg.: 26 februari 2005 |
Ik erger me aan de Lotto.
Vuile vieze flikkers! 
Schandalig je moet zo oppassen met die telefonische actie's.
Maar stel je wint........
|
|
|
Dr.Jekyll and Mr.Hyde Vedette
Uit: Krimpen a/d Lek Vak: Maastribune - V Posts: 2025 Reg.: 19 september 2005 | Vijf jaar geëist voor moord op postbode
MIDDELBURG - Het Openbaar Ministerie (OM) in Middelburg
heeft donderdag tegen een zestienjarige inwoner van het Zeeuws-Vlaamse Zaamslag vijf jaar gevangenisstraf geëist.
De jongen wordt ervan verdacht in de avond van Koninginnedag zijn 56-jarige plaatsgenoot Peter Herwegh om het leven te hebben gebracht door hem met een klauwhamer op diens hoofd te slaan.
Vernielingen
Een groep jongeren richtte op de bewuste avond in Zaamslag vernielingen aan. Het slachtoffer zei daar iets van. Vervolgens werd hij van achteren aangevallen en met een klauwhamer op het hoofd geslagen. Hij overleed kort daarna. Volgens de officier van justitie is er sprake geweest van moord
===============
Hier erger ik mij aan!! 
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 5082 Reg.: 3 mei 2004 | 50 jaar lijkt mij beter op zijn plaats.
|
|
|
JOOST Basisspeler
Uit: Stiens Friesland Vak: Olympiatribune - C Posts: 818 Reg.: 3 februari 2008 | Bij zulke "jongetjes "moet je hun kop tussen de bankschroef doen en flink aandraaien. 
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Uit: 070 Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 8174 Reg.: 26 februari 2005 | Bij 100% bewijs de doodstraf.
|
|
|
Marcus Regelmatige invaller
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1073 Reg.: 12 februari 2008 |
quote: jozsef Kiprich. schreef:
Bij 100% bewijs de doodstraf.
Mee eens hoor! Alleen kunnen ze dan zeggen dat je je tot hetzelfde niveau verlaagt. Laat zo'n gast maar zitten in een kleine schimmelige cel. Kan ie zijn zonden overdenken. 
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
quote: Marcus schreef:
(...)
Mee eens hoor! Alleen kunnen ze dan zeggen dat je je tot hetzelfde niveau verlaagt. Laat zo'n gast maar zitten in een kleine schimmelige cel. Kan ie zijn zonden overdenken. 
Figuren die dat doen kunnen niet denken en hebben totaal geen gevoel, en opsluiten kost de gemeenschap alleen maar geld............
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 5655 Reg.: 16 november 2004 | Het waren geen marokkanen,Ik heb de pvv hier ook nog niet over gehoord.Maar drank en drugs doen gekke dingen met een mens
|
|
|
Marcus Regelmatige invaller
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1073 Reg.: 12 februari 2008 |
quote: varkenoord schreef:
Het waren geen marokkanen,Ik heb de pvv hier ook nog niet over gehoord.Maar drank en drugs doen gekke dingen met een mens
Is ook geen vereiste om Marokkaan te zijn hoor om misdaden te begaan. 
|
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 5253 Reg.: 23 mei 2003 |
(...)
Het helpt echter wel heel erg veel. 
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 4361 Reg.: 24 augustus 2004 |
Klopt, omdat er ook Nederlandse misdadigers zijn 
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 3131 Reg.: 4 april 2002 | Ik erger me aan Domino Day, heb je ooit zoveel debielen bij elkaar gezien? Vergeleken hiermee is de jostiband een koorknapenvereniging...
|
|
|
FeyenoordSterk Vedette
Vak: Stadiontribune - R Posts: 3607 Uploads: 1 Reg.: 3 mei 2002 |
Ik erger me aan Domino Day, heb je ooit zoveel debielen bij elkaar gezien? Vergeleken hiermee is de jostiband een koorknapenvereniging...
Volledig mee eens, al vind ik wel dat je je zacht uitdrukt. Wat een verschrikking, ieder jaar weer.
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 5082 Reg.: 3 mei 2004 |
quote: FeyenoordSterk schreef:
(...)
Volledig mee eens, al vind ik wel dat je je zacht uitdrukt. Wat een verschrikking, ieder jaar weer.
Het ergste is nog het sms 6 belspel.
Laten we eerlijk zijn, die opgave is zelfs voor EC nog op te lossen. 
[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 15 november 2008 22:59:28).]
|
|
|
Ik erger me aan Domino Day, heb je ooit zoveel debielen bij elkaar gezien? Vergeleken hiermee is de jostiband een koorknapenvereniging...
50 jaar lijkt me op zijn plaats.
|
|
|
echte critiche Vedette
Vak: - Posts: 5542 Reg.: 10 november 2005 | ik erger me aan die voetbalvrouwen in diezelfde rubriek van VI elke week.
op de vraag van: wist je dat ..... een profvoetballer was toen je hem voor het eerst ontmoete? NEE DAT WIST IK TOTAAL NIET, IK GEEF HELEMAAL NIKS OM VOETBAL
je ziet af en toe vrouwenhoofden in die rubriek die totaal niet passen bij die vieze kop van de desbetrefende voetballer ...NEE DAT WIST IK NIET 
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 5105 Reg.: 2 oktober 2000 | Ik ben benieuwd wanneer de vrouw van Michael Mols een keer wordt geinterviewd, dan wil ik je nog wel eens horen 
|
|
|
quote: ulligan schreef:
Ik ben benieuwd wanneer de vrouw van Michael Mols een keer wordt geinterviewd, dan wil ik je nog wel eens horen 
Vind je Mols zo knap dan?
|
|
|
echte critiche Vedette
Vak: - Posts: 5542 Reg.: 10 november 2005 | MOLS HEEFT ACHTER EEN KOE GESTAAN.
[Dit bericht is veranderd door echte critiche (op 15 november 2008 23:19:39).]
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Klopt idd ja en het programma wordt zo vreselijk uitgemolken met alles erop en eraan.
Welke volwassen kerel gaat er nou van die steentjes achter elkaar neerzetten om ze vervolgens om te lazeren.
wat een achterlijk zooitje.........
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 5105 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: OrCristian schreef:
(...)
Vind je Mols zo knap dan?
Heb jij zn vrouw wel eens gezien?
|
|