| Poster | | Topic: Ik erger mij aan... |  |
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 14631 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: MD schreef:
In het verleden zijn er 1001 en wetenschappelijke onderzoeken geweest die aantonen dat harder straffen niet helpt.
Is ook zo, maar je vergeet wel dat als je iemand langer straft hij dus ook langer van straat is. Voor die conclussie is geen onderzoek nodig dacht ik.
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 5088 Reg.: 16 juni 2003 |
quote: aliendwurf schreef:
(...)
Is ook zo, maar je vergeet wel dat als je iemand langer straft hij dus ook langer van straat is. Voor die conclussie is geen onderzoek nodig dacht ik.
Nee, maar daar zitten ook allerlei haken en ook (practische) ogen aan.
Neem de voedingsbodem voor criminaliteit zo goed mogelijk weg. Dat helpt al veel. Natuurlijk blijft criminaliteit altijd bestaan. Ik bedoel verkrachting e.d. heeft weinig met armoede oid te maken.
daarom kun je ook niet alle criminaliteit op 1 hoop gooien
|
|
|
aliendwurf Vedette
(...)
Nee, maar daar zitten ook allerlei haken en ook (practische) ogen aan.
Neem de voedingsbodem voor criminaliteit zo goed mogelijk weg. Dat helpt al veel. Natuurlijk blijft criminaliteit altijd bestaan. Ik bedoel verkrachting e.d. heeft weinig met armoede oid te maken.
daarom kun je ook niet alle criminaliteit op 1 hoop gooien
Maar die voedingsbodem weghalen, dat doen ze al jaren....en zonder het gewenste reslutaat, dat blijkt wel. Het zal er ook wel mee te maken hebben dat er telkens nieuwe beleidsbepalers zitten met hun eigen nieuwe ideeen. Ik ben van mening dat het één het ander niet uit hoeft te sluiten. En aan het weghalen van die voedingsbodem zitten trouwens ook de nodige haken en ogen.
[Dit bericht is veranderd door aliendwurf (op 15 september 2008 15:33:40).]
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 5088 Reg.: 16 juni 2003 |
quote: aliendwurf schreef:
(...)
Maar die voedingsbodem weghalen, dat doen ze al jaren....en zonder het gewenste reslutaat, dat blijkt wel. Het zal er ook wel mee te maken hebben dat er telkens nieuwe beleidsbepalers zitten met hun eigen nieuwe ideeen. Ik ben van mening dat het één het ander niet uit hoeft te sluiten. En aan het weghalen van die voedingsbodem zitten trouwens ook de nodige haken en ogen.
ik zie de laatste jaren juist een verharding in de samenleving, grotere verschillen tussen arm en rijk, en ga zo maar door
de politiek loopt elkaar maar op te hitsen, waardoor er geen werkbare voorstellen meer komen. Maar vooral wie het hardst schreeuwt wat de kiezers weer aanspreekt (zie verdonk, wilders).
|
|
|
aliendwurf Vedette
(...)
ik zie de laatste jaren juist een verharding in de samenleving, grotere verschillen tussen arm en rijk, en ga zo maar door
de politiek loopt elkaar maar op te hitsen, waardoor er geen werkbare voorstellen meer komen. Maar vooral wie het hardst schreeuwt wat de kiezers weer aanspreekt (zie verdonk, wilders).
Precies, dat bedoel ik dus ook...ondanks dat ze jaren lang geprobeerd hebben die voedingsbodem enigzins weg te nemen verhard de samenleving, en met de beleidsbepalers van nu kan je die gedachte wel vergeten en dus is er nog maar één mogelijkheid en dat is keihard straffen.
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4670 Reg.: 3 mei 2004 | Ik snap de verontwaardiging van bijvoorbeeld een MD niet. Uit cijfers is gebleken dat bepaalde bevolkingsgroepen met een buitenlandse komaf voor meer ellende zorgt.
Moeten we dan niks doen en met z'n allen gaan thee drinken, een jointje roken en peace roepen? 
|
|
|
Neochamp Vedette Winnaar Bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 4540 Reg.: 17 maart 2001 |
quote: El Jefecito schreef:
Ik snap de verontwaardiging van bijvoorbeeld een MD niet. Uit cijfers is gebleken dat bepaalde bevolkingsgroepen met een buitenlandse komaf voor meer ellende zorgt.
Moeten we dan niks doen en met z'n allen gaan thee drinken, een jointje roken en peace roepen? 
Het zou de wereld een stukkie meer relaxed maken jah !
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7747 Reg.: 26 februari 2005 | Ik ben voor de harde hand wie niet luisteren wil moet maar voelen.
Ik pleit derhalve ook voor werkkampen,lichamelijke zeer zware arbeid verrichten het liefst 10 uur per dag weet zeker dat dat alle criminelen zal leren.
Val je weer in herhaling dan volgt weer een werkkampje klaar uit.
De softe aanpak ben ik een beetje beu.
|
|
|
Bardamu Vaste waarde in elftal
Vak: Marathontribune - J Posts: 396 Reg.: 28 juni 2007 |
quote: jozsef Kiprich. schreef:
Ik ben voor de harde hand wie niet luisteren wil moet maar voelen.
Ik pleit derhalve ook voor werkkampen,lichamelijke zeer zware arbeid verrichten het liefst 10 uur per dag weet zeker dat dat alle criminelen zal leren.
Val je weer in herhaling dan volgt weer een werkkampje klaar uit.
De softe aanpak ben ik een beetje beu.
Ik vraag me af of de harde aanpak zonder meer helpt. Er kleven ook nadelen aan, zoals de eigen vrijheid en veiligheid die aangetast worden. Tegen lieden die ziekenautopersoneel slaan moet je hard optreden. Anderzijds moet je ook de dialoog aangaan. Zonder dialoog kun je problemen niet oplossen.
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4786 Reg.: 26 oktober 2006 |
quote: ROTTERDAMSE AGENT BLIJKT SPION MAROKKAANSE GEHEIME DIENST
15 september 2008
Een Marokkaanse agent van het politiekorps Rotterdam-Rijnmond is ontslagen wegens spionage voor de geheime dienst van Marokko.
De brigadier stond goed bekend in het korps en was lid van de ondernemingsraad. In februari nog stond hij zij aan zij met prinses Maxima, toen zij de diploma's uitreikte voor een Rotterdams project voor allochtone werklozen, waar ze haar naam aan heeft verbonden. De Marokkaanse agent was de initiatiefnemer van het project.
De zaak kwam aan het licht toen de inlichtingendienst AIVD dit voorjaar een tip kreeg over de agent, waarin het vermoeden werd uitgesproken dat hij politie-informatie doorgaf aan de geheime dienst van Marokko. Na een kort onderzoek stuurde de AIVD een zogeheten ambtsbericht naar de Rotterdamse politie, zo heeft de inlichtingendienst tegenover NOVA bevestigd. De politie liet vervolgens een onderzoek verrichten naar de brigadier door het eigen Bureau Interne Zaken.
In een schriftelijke verklaring aan NOVA laat het politiekorps Rotterdam-Rijnmond weten dat er een disciplinair onderzoek is ingesteld naar de brigadier. "Het onderzoek heeft aangetoond dat er sprake is van ernstig plichtverzuim en heeft geleid tot strafontslag". Het Openbaar Ministerie in Rotterdam heeft laten weten dat besloten is om de man niet te vervolgen, "omdat er onvoldoende aanknopingspunten zijn voor een succesvolle strafrechtelijke vervolging".
Volgens Saïd Bouddouft, oud-voorzitter van het Samenwerkingsverband Marokkanen en Tunesiërs, doet de geheime dienst van Marokko sinds de bloedige aanslagen in Casablanca (mei 2003) er alles aan om terrorisme en radicalisering tegen te gaan. Dat verklaart mogelijk de Marokkaanse interesse in informatie uit de Nederlandse politieregisters, waarin waarschijnlijk namen te vinden zijn van Marokkanen die in verband gebracht kunnen worden met radicalisering. Bouddouft vindt deze spionage een gevaarlijke ontwikkeling: "Ik ken een voorbeeld van een Nederlandse Marokkaan die tijdens zijn vakantie een aantal weken is verdwenen. Achteraf bleek hij ten onrechte te zijn opgepakt door de geheime dienst, en in de cel te hebben gezeten op verdenking van het hebben van radicale ideeën.
Hoogleraar bestuurskunde aan de Vrije Universiteit Leo Huberts, die veel onderzoek deed naar integriteit bij de politie, vindt het merkwaardig dat de zaak wordt afgedaan met een disciplinair onderzoek. "Het lijkt er op dat iedereen heel snel van deze zaak af wil".
Alle fractievoorzitters, die samen de commissie voor de inlichten- en veiligheidsdiensten (ook wel de "commissie stiekem" genoemd) vormen, zijn ingelicht over deze spionagezaak. De agent in kwestie wil zelf niet reageren. Ook de Marokkaanse ambassade had geen behoefte om commentaar te geven.
Zie nu wel dat een dubbel paspoort een dubbele agenda betekent !! 
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7747 Reg.: 26 februari 2005 |
quote: Bardamu schreef:
(...)
Ik vraag me af of de harde aanpak zonder meer helpt. Er kleven ook nadelen aan, zoals de eigen vrijheid en veiligheid die aangetast worden. Tegen lieden die ziekenautopersoneel slaan moet je hard optreden. Anderzijds moet je ook de dialoog aangaan. Zonder dialoog kun je problemen niet oplossen.
Dat verdienen ze niet meer de dialoog gaan we al veels te lang aan tis nu tijd voor de keiharde aanpak
|
|
|
quote: st0ere2006 schreef:
(...)

quote: Bijna was het de Marokkaanse politieagent Ré Lemhaouli gelukt. Het zichzelf inlikken bij de -landelijke- politiek als bevlogen knuffel-Marokkaan. Hierboven staat hij nog op de foto met minister Rouvoet en prinses Máxima. Let wel: niet in uniform, maar in een burgerkloffie. Lemaouli is namelijk niet alleen politieagent, hij was maatschappelijk bevlogen bezig en startte het 'project Máxima', dat jonge allochtonen aan een baan moest helpen. Minister Rouvoet omarmde het heerschap en noemde hem in zijn speech. Hij schudde netjes de hand van prinses Máxima en kreeg daarmee het ultieme bewijs van goed gedag van het establishment. Meneer likte zich in en een politieke carrière lag in het verschiet. Echter, Ré Lemhaouli, is -dankzij de AIVD- ontmaskerd als een spion voor de Marokkaanse geheime dienst, zo meldt Nova.
Hij sluisde politiedossiers door naar Marokko zodat deze flessenzitters een beetje op de hoogte bleven van wat er in Nederland allemaal aan de hand is met Marokkanen. Het blijven immers gewoon landgenoten met dat dubbele paspoort. Rest de vraag of Ré Lemhaouli, de grote held van het Marokkaanse spionnenwezen, inmiddels is gefusilleerd? Of het land uit getrapt, dan wel opgesloten in de gevangenis? Welnee, foutje bedankt. Reétje kreeg een reprimande, werd ontslagen en solliciteert nu vrolijk verder naar een andere vertrouwelijke functie. Hij wordt niet vervolgd, want dat is alleen maar lastig en politiek gevoelig. De regeringspartijen wisten van de spion, maar hielden het onder de pet. Dat heeft te maken met die dubbele pet, weet u nog. Het goede nieuws is dat Lemhaouli's slapende cellen pupillen, van het werklozenproject bij Rotterdam Airport bijna allemaal goed terecht zijn gekomen. Eén is luchtverkeersleider. De anderen zijn vertrokken naar Marokko voor 'een vervolgopleiding'. One down, more to go.
Ook hun komen er nu mee !
Wat about Auboutaleb ? En is die gozer zijn paspoort ingehouden ?
|
|
|
OrCristian Vedette Hompie ©
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10676 Reg.: 6 juni 2000 |
(...)
st1gmatiserende2006. Is iedere minderjarige Pool in België ook een moordenaar?
Overigens wat Geenstijl doet is natuurlijk te simpel voor woorden. De Marrokaanse geheime dienst gelijkstellen aan een terroristische organisatie.
De Marokkaanse overheid mag wel eens flink aan de tand gevoeld worden over deze zaak!
[Dit bericht is veranderd door OrCristian (op 16 september 2008 10:05:51).]
|
|
|
happyleonardo Regelmatige invaller
Uit: delft Vak: Maastribune - VV Posts: 285 Reg.: 2 februari 2005 | Nederlandse militairen worden tot in de treure vervolgd wanneer zij iemand in oorlogsgeweld iemand doden en deze man wordt nog niet eens vervolgd . Hoe krom is dit Nederland ? Nederland slaap maar lekker door .
|
|
|
quote: OrCristian schreef:
(...)
st1gmatiserende2006.
Overigens wat Geenstijl doet is natuurlijk te simpel voor woorden. De Marrokaanse geheime dienst gelijkstellen aan een terroristische organisatie.
De Marokkaanse overheid mag wel eens flink aan de tand gevoeld worden over deze zaak!
Stigmatiserend ? Dan ken je de visie van Marokko niet op in het buitenland wonende Marokkanen.
Teruglezen NOVA is er mee gestart en GeenStijl is er voor de gewone doorsnee man om te reageren op misstanden.
De Marokkaanse overheid ? Dat durft de Nederlandse overheid niet, het zou wel een hele goede reden zijn om de dubbele nationaliteit eenzijdig vanuit Nederland aan te pakken. Dat heeft juridische gevolgen en ook daar durft heersende elite zijn vingers niet aan te branden.
|
|
|
(...)
Stigmatiserend ? Dan ken je de visie van Marokko niet op in het buitenland wonende Marokkanen.
Teruglezen NOVA is er mee gestart en GeenStijl is er voor de gewone doorsnee man om te reageren op misstanden.
De Marokkaanse overheid ? Dat durft de Nederlandse overheid niet, het zou wel een hele goede reden zijn om de dubbele nationaliteit eenzijdig vanuit Nederland aan te pakken. Dat heeft juridische gevolgen en ook daar durft heersende elite zijn vingers niet aan te branden.
Stigmatiserend ja. Als jij zegt dat een dubbel paspoort een dubbele agenda betekent impliceer jij dat iedereen met een dubbel paspoort een dubbele agenda heeft. Dat is het principe van stigmatiseren. Echter, evenals jij niet alles zal doen dat de Nederlandse regering jou opdraagt, zal ook niet iedere houder van een tweede nationaliteit doen wat zijn tweede vaderland hem opdraagt.
Denk jij overigens dat deze meneer deze daden niet had gepleegd als hij alleen een Nederlands paspoort had? Die hele dubbele paspoorten discussie is een cosmetische discussie. Je kunt net zo goed gaan roepen dat iedere Marokkaan zich moet laten blonderen, daar schiet je net zo veel mee op. Met het verbieden van een dubbel paspoort los je op het oog een probleem op, maar feitelijk verander je er niets mee.
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 2162 Reg.: 4 april 2002 |
Wat about Auboutaleb ?
Dit slaat helemaal nergens op, ga je nu ineens elk persoon van allochtone afkomst die een beetje verantwoordelijkheid heeft hier in twijfel trekken? M.a.w. moeten we een heksenjacht organiseren?
Ik dacht dat jij zelf van Turkse afkomst was?
[Dit bericht is veranderd door Kobe Bryant (op 16 september 2008 10:47:02).]
|
|
|
echte critiche Internationale topspeler
Posts: 4019 Reg.: 10 november 2005 | je bespioneerd voor een ander land(terroristisch land?) en je krijgt niet eens een onderzoek naar je gericht????? niet eens een straf?? komt er ongeschonden uit met een simpel ontslag? ,heel vreemd. de gewone burger gaat de cel in als hij een reep chocolade onbetaald in zijn broekzak steekt en een spion gaat vrijuit? dit land is totaal naar de klote. in geen enkel ander land was deze vuilak er zonder kleerscheuren vanaf gekomen.
[Dit bericht is veranderd door echte critiche (op 16 september 2008 11:01:37).]
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4786 Reg.: 26 oktober 2006 | Als je een bepaalde verantwoordelijke functie aanvaardt, dan moet er gewoon als eis worden gesteld, dat je afstand doet van die dubbele nationaliteit en om de schijn te vermijdden ook niet meer naar dat andere land op vakantie gaat.
Dat is geen heksenjacht, maar het schept gewoon duidelijkheid.
Ik ben een orginele autochtoon Bryant. En Wilders heeft mijn stem, omdat de politiek correcte elite geen moer uitvoert tegen misstanden.
|
|
|
ribruijn Vedette Winnaar Feyenoord Netwerk Battle 2006; meer prijzen
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - T Posts: 1491 Reg.: 2 augustus 2005 |
(...)
Stigmatiserend ja. Als jij zegt dat een dubbel paspoort een dubbele agenda betekent impliceer jij dat iedereen met een dubbel paspoort een dubbele agenda heeft. Dat is het principe van stigmatiseren. Echter, evenals jij niet alles zal doen dat de Nederlandse regering jou opdraagt, zal ook niet iedere houder van een tweede nationaliteit doen wat zijn tweede vaderland hem opdraagt.
Denk jij overigens dat deze meneer deze daden niet had gepleegd als hij alleen een Nederlands paspoort had? Die hele dubbele paspoorten discussie is een cosmetische discussie. Je kunt net zo goed gaan roepen dat iedere Marokkaan zich moet laten blonderen, daar schiet je net zo veel mee op. Met het verbieden van een dubbel paspoort los je op het oog een probleem op, maar feitelijk verander je er niets mee.
Maar onze st0ere forumgenoot denkt alleen maar zwart-wit Chris, dat weet je toch? En iedere keer als hij ergens iets leest wat hem wel bevalt dan post hij op dit forum de tekst en/of een linkje om maar weer eens zijn stokpaardjes van stal te halen. Het zou hem sieren als hij dat ook eens doet van zaken die niet in zijn zwart-wit straatje vallen maar die wel met "zijn" geliefde onderwerpen te maken hebben.
Ik ben een orginele autochtoon Bryant. En Wilders heeft mijn stem, omdat de politiek correcte elite geen moer uitvoert tegen misstanden.
Jeetje, wat een verrassing! Dit is toch wel de openbaring van de dag! 
[Dit bericht is veranderd door ribruijn (op 16 september 2008 11:03:28).]
|
|
|
Als je een bepaalde verantwoordelijke functie aanvaardt, dan moet er gewoon als eis worden gesteld, dat je afstand doet van die dubbele nationaliteit en om de schijn te vermijdden ook niet meer naar dat andere land op vakantie gaat.
Dat is geen heksenjacht, maar het schept gewoon duidelijkheid.
Ik vraag me af waarin je duidelijkheid schept als je niet meer op vakantie mag gaan in je vaderland. Je maakt het wel erg bont.
Welke schijn moet vermeden worden? Moeten we iedereen met een dubbele nationaliteit gaan verdenken van slechte bedoelingen? Ik zal het mijn Italiaanse maat voorleggen, die op de nominatie staat naar Afghanistan gestuurd te worden. 'Sorry jongen, ik kan je niet vertrouwen, volgens mij werk je voor Berlusconi, je hebt immers een Italiaans paspoort.'
Nogmaals: denk je nou echt dat deze meneer geen spionagewerk had verricht als hij geen Marokkaans paspoort had gehad? Is de gemiddelde Wilders-stemmer zo naïef? Denk je echt dat je door dit soort cosmetische ingrepen in de maatschappij een verandering kunnen bewerkstelligen die werkelijk bijdraagt aan de misstanden die voorkomen? Denk je dat die teringlijertjes in Kanaleneiland daardoor lief zijn? En denk je dat Bin Laden daardoor stopt met terroristische aanslagen? En denk je dat daardoor vrouwen niet meer onderdrukt worden?
Mag zo'n kamerlid / staatssecretaris / minister overigens wel met een buitenlander getrouwd zijn? Ik denk namelijk dat Wilders ook een dubbele agenda heeft. Niet alleen ziet hij eruit als een poedel (de honden nemen het land over!), maar hij heeft ook nog eens een Hongaars vrouwtje. Laten de Hongaren hier nou net de baantjes inpikken!
|
|
|
Kees Pijl Vedette
Vak: - Posts: 2272 Reg.: 12 juli 2000 |
(...)
Ik vraag me af waarin je duidelijkheid schept als je niet meer op vakantie mag gaan in je vaderland. Je maakt het wel erg bont.
Welke schijn moet vermeden worden? Moeten we iedereen met een dubbele nationaliteit gaan verdenken van slechte bedoelingen? Ik zal het mijn Italiaanse maat voorleggen, die op de nominatie staat naar Afghanistan gestuurd te worden. 'Sorry jongen, ik kan je niet vertrouwen, volgens mij werk je voor Berlusconi, je hebt immers een Italiaans paspoort.'
Nogmaals: denk je nou echt dat deze meneer geen spionagewerk had verricht als hij geen Marokkaans paspoort had gehad? Is de gemiddelde Wilders-stemmer zo naïef? Denk je echt dat je door dit soort cosmetische ingrepen in de maatschappij een verandering kunnen bewerkstelligen die werkelijk bijdraagt aan de misstanden die voorkomen? Denk je dat die teringlijertjes in Kanaleneiland daardoor lief zijn? En denk je dat Bin Laden daardoor stopt met terroristische aanslagen? En denk je dat daardoor vrouwen niet meer onderdrukt worden?
Mag zo'n kamerlid / staatssecretaris / minister overigens wel met een buitenlander getrouwd zijn? Ik denk namelijk dat Wilders ook een dubbele agenda heeft. Niet alleen ziet hij eruit als een poedel (de honden nemen het land over!), maar hij heeft ook nog eens een Hongaars vrouwtje. Laten de Hongaren hier nou net de baantjes inpikken!
Een redenatie tot in het absurde...
Dat moet wel, omdat je recht probeert te praten wat krom is.
Feit is dat op het aankaarten van dubbele paspoorten destijds, tot in de Tweede Kamer, volstrekt hysterisch werd gereageerd. De loutere aantijging van verdeelde loyaliteiten zou schandalig zijn. Vervolgens blijkt uit een aantal incidenten dat de dreiging van verdeelde loyaliteit wel degelijk reeel is. Maar in plaats van toe te geven dat er dus wel een onwenselijke dimensie aan dubbele paspoorten zitten krijgen we nu te horen dat we niet moeten stigmatiseren, want het zijn maar een paar incidenten.
Het begint een beetje lachwekkend te worden hoe de multiculikliek weigert problemen onder ogen te komen.
|
|
|
echte critiche Internationale topspeler
Posts: 4019 Reg.: 10 november 2005 | het is inderdaad steeds verbazingwekkender dat je steeds meer ziet dat de multicultie`s onder ons dit soort problemen niet WILLEN inzien.heet dat niet oud links? zelfs de linkerkant in de politiek begint het nu in te zien dat de linkerkant in de politiek maar steeds alles moet bagalatiseren als het over de islam of buitenlandse komaf gaat.
[Dit bericht is veranderd door echte critiche (op 16 september 2008 12:51:43).]
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10676 Reg.: 6 juni 2000 | Heerlijk, dat ik door Kees Pijl en de zijnen gelijk weer in het hoekje multiculti's wordt gezet, en dat de discussie gelijk weer niet zonder krachttermen gevoerd kan worden.
Geef nou eens feitelijk aan wat het intrekken van een dubbel paspoort zou toevoegen aan een betere integratie van de Marokkanen in Nederland? En nogmaals nogmaals: denk je nou echt dat deze meneer geen spionagewerk had verricht als hij geen Marokkaans paspoort had gehad?
Met andere woorden: wat probeer je nou op te lossen door het intrekken van een dubbel paspoort. Het is en blijft een puur oppervlakkige pseudo-oplossing voor een probleem dat veel dieper ligt.
Overigens probeer ik helemaal niet recht te praten wat krom is, ik vind het gewoon belachelijk dat er over zo'n non-issue zo'n discussie gevoerd wordt. Het zal wel komen doordat ik een multiculti ben, maar ik kan (als je me een paar dagen geeft ivm de tijd om het op te typen) zo een miljoen belangrijker onderwerpen opnoemen.
|
|
|
happyleonardo Regelmatige invaller
Uit: delft Vak: Maastribune - VV Posts: 285 Reg.: 2 februari 2005 | Kees Pijl en echte critiche , dat is nu het grote probleem velen zijn afhankelijk van pvda en lullen tegen beter weten lekker mee . Er komt een tijd dat Nedelands de voertaal niet meer is wat in de grote steden deels al is bereikt . Spaar een paar centjes en maak dat je wegkomt uit dit door links naar de klote geholpen land . Het is al verder dan menigeen denkt , kijk de foto maar , Maxima laat zich toch ook in , met het persoon wat vreselijk fout is .
|
|
|