Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoorders-aan-tafel
Ik erger mij aan...
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 52 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 52 »

Poster
Topic: Ik erger mij aan... 
arrow
Vedette

Vak: -
Reg.: 21 november 2003
Gepost op 4 maart 2006 om 13:37:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik erger mij aan reli-onzin.

De overkoepelende raad van Imams in Europa heeft te verstaan gegeven dat menig gelovig Islamiet zich geprovoceerd voelt door de aanblik van opdringerige kruisbeelden aan parochiekerken, kathedralen en basilieken.
De Imams roepen kerkgemeenschappen op om zich te onthouden van al te in het oog springende christelijke symbolen.

Pfffff.
Het wordt kennelijk met de dag mooier.
Doet mij denken aan de discussie van een paar jaar terug, tenminste bijna-discussie, nog net in de kiem gesmoord, waarbij Islamitische geleerden in Frankrijk een oproep deden aan Christelijke gemeenschappen om de schoolgaande jeugd te kleden naar de voorschriften van de Islamitische scholen.
Deze wens werd opgeborgen na tegengas door jongeren in de eigen Islamitische gemeenschap.

Je zou je onderhand kunnen afvragen, Wat is nu het verschil tussen Islam en Fascisme ??
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.455,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Neochamp
Vedette
Winnaar Bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Tilburg
Reg.: 17 maart 2001
Gepost op 4 maart 2006 om 15:08:25.       MSN: therealneochamp@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
arrow schreef:

Ik erger mij aan reli-onzin.

De overkoepelende raad van Imams in Europa heeft te verstaan gegeven dat menig gelovig Islamiet zich geprovoceerd voelt door de aanblik van opdringerige kruisbeelden aan parochiekerken, kathedralen en basilieken.
De Imams roepen kerkgemeenschappen op om zich te onthouden van al te in het oog springende christelijke symbolen.

Pfffff.
Het wordt kennelijk met de dag mooier.
Doet mij denken aan de discussie van een paar jaar terug, tenminste bijna-discussie, nog net in de kiem gesmoord, waarbij Islamitische geleerden in Frankrijk een oproep deden aan Christelijke gemeenschappen om de schoolgaande jeugd te kleden naar de voorschriften van de Islamitische scholen.
Deze wens werd opgeborgen na tegengas door jongeren in de eigen Islamitische gemeenschap.

Je zou je onderhand kunnen afvragen, Wat is nu het verschil tussen Islam en Fascisme ??

Nou ik erger me aan die eftelingachtige koepels waarin de islam wordt gepredikt. Gaan ze toch lekker terug naar land van Herkomst, daar hoeven ze zich niet te irriteren aan 'onze kerken en kruizen !
Als je in een land of werelddeel gaat wonen heb je jezelf maar aan te passen, en anders blijf je lekker thuis.... in dat land waar alles zo goed is....pffff
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
arrow
Vedette

Reg.: 21 november 2003
Gepost op 4 maart 2006 om 19:30:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mag ik je even wijzen op het fijne antwoord van de drie hoofd-Imams in Nederland ten tijde van de taalrel ( " Nederlands op straat " ) : " Wij stellen het op prijs als Nederlanders meer aandacht hebben voor ONZE taal en letterkunde en zich willen inzetten om in ieder geval met ons te communiceren over wat er in de Koran staat ".

Vergeet het maar.
Voor de Nazi's was het " Herrenvolk eerst " en voor de Islamieten is het " Allah loven of het zwaard in de nek ". Ik zie weinig verschil.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.455,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Simson
Internationale topspeler

Uit: Krimpen a/d Lek
Vak: Maastribune - V
Reg.: 19 september 2005
Gepost op 4 maart 2006 om 19:37:02.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En over 30 jaar worden die kruisen gewoon van de kerk gehaald omdat meneer de imam dat wil. Tis niet te hopen maar het gaat zo wel die kant op.
 Help mods!
Pool: 353e, Heracles - Feyenoord 2-1 (1-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.446,9VoVo: -Opstelling: -
jozsef Kiprich.
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 4 maart 2006 om 19:40:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Klopt inderdaad ja laat het inderdaad niet zo ver komen.
 Help mods!
Pool: 137e, Heracles - Feyenoord 2-2 (1-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Neochamp
Vedette

Gepost op 4 maart 2006 om 20:23:08.       MSN: therealneochamp@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
arrow schreef:

Mag ik je even wijzen op het fijne antwoord van de drie hoofd-Imams in Nederland ten tijde van de taalrel ( " Nederlands op straat " ) : " Wij stellen het op prijs als Nederlanders meer aandacht hebben voor ONZE taal en letterkunde en zich willen inzetten om in ieder geval met ons te communiceren over wat er in de Koran staat ".

Vergeet het maar.
Voor de Nazi's was het " Herrenvolk eerst " en voor de Islamieten is het " Allah loven of het zwaard in de nek ". Ik zie weinig verschil.

Zouden de heren Imams dan ook hun Koran in het arabisch willen lezen, en niet zoals de meeste foute imams in hun eigen taaltje zodat ze alles hun eigen wending kunnen geven. Misschien dat de heren terroristen dan ook het bijltje erbij neerleggen wanneer ze horen dat hun Koran helemaal niet zo haatdragend naar een niet islamiet is .....
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 juni 2000
Gepost op 10 april 2006 om 19:51:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik erger me aan Microsoft Excel en Citrix servers
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.474,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 10 april 2006 om 20:32:45.     MSN: Ja dus?      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik erger me vandaag aan mijn vriendin. Die zou ik nu echt achter het behang willen plakken
 Help mods!
Pool: 276e, Heracles - Feyenoord 0-1 (0-0)MotM Feyenoord-PSV: NiemandBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 10 april 2006 om 20:34:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

Ik erger me vandaag aan mijn vriendin. Die zou ik nu echt achter het behang willen plakken

Niet doen,heb je een geweldige bobbel en blijft nieuw behang slecht zitten
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.485,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
echte critiche
Internationale topspeler

Reg.: 10 november 2005
Gepost op 10 april 2006 om 21:35:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik erger mijn aan me tele2 decoder bijna zoveel storing dat je er helemaal gek van woord als je naar het voetbal zit te kijken.echt niet normaal meer.
 Help mods!
Pool: 522e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Neochamp
Vedette

Gepost op 10 april 2006 om 21:45:00.       MSN: therealneochamp@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
OrCristian schreef:

Ik erger me aan Microsoft Excel en Citrix servers

Ik niet meer, he sinds kort een zo goed als perfecte Beta versie van de nieuwste office12 genaamd...is eigenlijk office 2007...Werkelijk een verademing.
Mocht je interesse hebben, kan ik je wel wat wijzer maken over hoe t te krijgen. Heb zelf nog geen foutjes kunnen ontdekken ...

pm me maar
 Help mods!
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Gepost op 10 april 2006 om 21:59:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Neochamp schreef:

(...)

Ik niet meer, he sinds kort een zo goed als perfecte Beta versie van de nieuwste office12 genaamd...is eigenlijk office 2007...Werkelijk een verademing.
Mocht je interesse hebben, kan ik je wel wat wijzer maken over hoe t te krijgen. Heb zelf nog geen foutjes kunnen ontdekken ...

pm me maar

Overtuig jij de IT Director dan even?
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.474,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Neochamp
Vedette

Gepost op 11 april 2006 om 10:09:46.       MSN: therealneochamp@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Oke, wil t best proberen hahahaa.

Nee sorry, dacht dat t gewoon vor jezelf was OrC.
 Help mods!
adgertic
Vedette

Uit: Delft
Reg.: 22 augustus 2003
Gepost op 11 april 2006 om 10:42:11.       MSN: adgertic@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik erger me aan mijn rug...
Hij is helemaal gaar geloof ik...
Heb gister eens geen seks gehad en gelijk zit m'n rug op slot
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.332,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Neochamp
Vedette

Gepost op 11 april 2006 om 11:38:31.       MSN: therealneochamp@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Misschien dat je tijdens concerten te vaak los gaat ??
Zijn niet echt super gecontroleerde bewegingen en gaat vaak ten koste van een blessure. Sta er neit van te kijken dat je rug er last van krijgt zeg maar...
Of je moet zo lenig zijn als ikzelf hahahaha
 Help mods!
adgertic
Vedette

Gepost op 11 april 2006 om 11:51:39.       MSN: adgertic@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zoveel shows heb ik de laatste tijd niet meer gehad...
En mijn knie gaat altijd als eerste gaar.
Maar m'n rug voelt niet echt gezond... Weer een reden om een hele dag m'n bed in te duiken...
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.332,6VoVo: -Opstelling: incompleet
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Gepost op 11 april 2006 om 11:57:30.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Neochamp schreef:

Oke, wil t best proberen hahahaa.

Nee sorry, dacht dat t gewoon vor jezelf was OrC.

Neemt niet weg dat ik het thuis wel eens zou willen proberen... Tot pm's!
 Help mods!
kaalkop_bb
Vedette

Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis
Vak: Olympiatribune - BB
Uploads: 1
Reg.: 8 augustus 2005
Gepost op 11 april 2006 om 22:54:56.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

... mij nog steeds aan die walgelijke (Nederlandstalige) rap, hip-hop en r en b... Wat een verschrikkelijke lamlendige irritante ritmeloze - steeds in herhalingen terugvallende commerciele tomeloze uitgezogen - puinzooi is dat... Daar word ik echt deprie van!!! Maar dat komt waarschijnlijk dat ik geen gevoel voor muziek heb... Uche uche, ik verslik me haast...

O ja, in het Metrokrantje van vandaag stond iets over de voortgang van de bouw van die betonnen moskee vlakbij HET Rotterdams bouwwerk no1. . Een mooi doorkijkje of zoiets... Nou inderdaad, schitterend Op de gemiddelde bouwplaats van VINEX-lokaties vind je exact dezelfde doorkijkjes tussen betonnen skeletten van huizen in aanbouw. Ik weet niet waar die fotograaf zijn inspiratie vandaan haalt... Misschien is het wel een 'beton-fetishjist'. Tip voor de goeie man: Maak eens een doorkijkje vanuit De Kuip... Dan zie je ECHTE historie in staal, glas en beton...

VOOR ALTIJD + VOOR ALTIJD.

[Dit bericht is veranderd door kaalkop_bb (op 11 april 2006 23:03:48).]
 Help mods!
Pool: 347e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.495,4VoVo: -Opstelling: -
jozsef Kiprich.
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 11 april 2006 om 22:59:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Aan fietser die tegen het verkeer in rijden als je met een gang van 50 lekker over het fietspad aan komt rijden op je scooter

Of lekker met z'n drieen naast elkaar blijven rijden.
 Help mods!
Pool: 137e, Heracles - Feyenoord 2-2 (1-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
kaalkop_bb
Vedette

Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis
Vak: Olympiatribune - BB
Uploads: 1
Reg.: 8 augustus 2005
Gepost op 11 april 2006 om 23:06:41.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

... of te besodemietert zijn om hun licht aan te doen... Maar ja, dat is puber-eigen! Want die zijn altijd dwars tegen de draad in
 Help mods!
Pool: 347e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.495,4VoVo: -Opstelling: -
Belgium loves Feyenoord
Bankzitter

Vak: Maastribune - W1
Reg.: 6 mei 2005
Gepost op 12 april 2006 om 01:28:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik erger mij aan vrouwen die de hele namiddag in een tea-room zitten te kletsen met een pannekoek en koffie erbij terwijl die mannen van hen zich uit de naad aan het werken zijn. Want meestal komen die mannen dan thuis en krijgen ze er wat gezaag bovenop en moeten ze smeken om naar het voetbal of sport te mogen kijken. En sex wanneer ZIJ er zin heeft!

Brrr...van zo een vrouwen krijg ik kippenvel!

Begrijp me niet verkeerd, er bestaan andere vrouwen ook (maar niet genoeg vrees ik )
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.307,7VoVo: -Opstelling: -
adgertic
Vedette

Gepost op 12 april 2006 om 08:39:29.       MSN: adgertic@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die Belgium heeft het slecht getroffen
 Help mods!
srb
Nationale topspeler

Uit: Enschede
Reg.: 24 januari 2006
Gepost op 12 april 2006 om 09:56:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

jup

Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.437,3VoVo: -Opstelling: incompleet
adgertic
Vedette

Gepost op 12 april 2006 om 10:06:09.       MSN: adgertic@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik erger me aan mensen die jup zeggen
Niks persoonlijks srb maar het zusje van m'n vriendin heeft een vriend en op alles waar ie het mee eens reageert ie met jup.
En jup is de naam van de hond van m'n tante. Ik kan die gast niet normaal aankijken....
 Help mods!
srb
Nationale topspeler

Uit: Enschede
Reg.: 24 januari 2006
Gepost op 12 april 2006 om 10:19:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

sorry hoor, maar als je je dáár al aan ergert...

[Dit bericht is veranderd door srb (op 12 april 2006 10:19:47).]
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.437,3VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 52 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk