| Poster | | Topic: Ik erger mij aan... |  |
|
|
arrow Vedette
Vak: - Posts: 4225 Reg.: 21 november 2003 | Ik erger mij aan reli-onzin.
De overkoepelende raad van Imams in Europa heeft te verstaan gegeven dat menig gelovig Islamiet zich geprovoceerd voelt door de aanblik van opdringerige kruisbeelden aan parochiekerken, kathedralen en basilieken.
De Imams roepen kerkgemeenschappen op om zich te onthouden van al te in het oog springende christelijke symbolen.
Pfffff.
Het wordt kennelijk met de dag mooier.
Doet mij denken aan de discussie van een paar jaar terug, tenminste bijna-discussie, nog net in de kiem gesmoord, waarbij Islamitische geleerden in Frankrijk een oproep deden aan Christelijke gemeenschappen om de schoolgaande jeugd te kleden naar de voorschriften van de Islamitische scholen.
Deze wens werd opgeborgen na tegengas door jongeren in de eigen Islamitische gemeenschap.
Je zou je onderhand kunnen afvragen, Wat is nu het verschil tussen Islam en Fascisme ??
|
|
|
Neochamp Vedette Winnaar Bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 4484 Reg.: 17 maart 2001 |
quote: arrow schreef:
Ik erger mij aan reli-onzin.
De overkoepelende raad van Imams in Europa heeft te verstaan gegeven dat menig gelovig Islamiet zich geprovoceerd voelt door de aanblik van opdringerige kruisbeelden aan parochiekerken, kathedralen en basilieken.
De Imams roepen kerkgemeenschappen op om zich te onthouden van al te in het oog springende christelijke symbolen.
Pfffff.
Het wordt kennelijk met de dag mooier.
Doet mij denken aan de discussie van een paar jaar terug, tenminste bijna-discussie, nog net in de kiem gesmoord, waarbij Islamitische geleerden in Frankrijk een oproep deden aan Christelijke gemeenschappen om de schoolgaande jeugd te kleden naar de voorschriften van de Islamitische scholen.
Deze wens werd opgeborgen na tegengas door jongeren in de eigen Islamitische gemeenschap.
Je zou je onderhand kunnen afvragen, Wat is nu het verschil tussen Islam en Fascisme ??
Nou ik erger me aan die eftelingachtige koepels waarin de islam wordt gepredikt. Gaan ze toch lekker terug naar land van Herkomst, daar hoeven ze zich niet te irriteren aan 'onze kerken en kruizen !
Als je in een land of werelddeel gaat wonen heb je jezelf maar aan te passen, en anders blijf je lekker thuis.... in dat land waar alles zo goed is....pffff
|
|
|
arrow Vedette
Vak: - Posts: 4225 Reg.: 21 november 2003 | Mag ik je even wijzen op het fijne antwoord van de drie hoofd-Imams in Nederland ten tijde van de taalrel ( " Nederlands op straat " ) : " Wij stellen het op prijs als Nederlanders meer aandacht hebben voor ONZE taal en letterkunde en zich willen inzetten om in ieder geval met ons te communiceren over wat er in de Koran staat ".
Vergeet het maar.
Voor de Nazi's was het " Herrenvolk eerst " en voor de Islamieten is het " Allah loven of het zwaard in de nek ". Ik zie weinig verschil.
|
|
|
Simson Internationale topspeler
Uit: Krimpen a/d Lek Vak: Maastribune - V Posts: 1498 Reg.: 19 september 2005 | En over 30 jaar worden die kruisen gewoon van de kerk gehaald omdat meneer de imam dat wil. Tis niet te hopen maar het gaat zo wel die kant op.
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7654 Reg.: 26 februari 2005 | Klopt inderdaad ja laat het inderdaad niet zo ver komen.
|
|
|
quote: arrow schreef:
Mag ik je even wijzen op het fijne antwoord van de drie hoofd-Imams in Nederland ten tijde van de taalrel ( " Nederlands op straat " ) : " Wij stellen het op prijs als Nederlanders meer aandacht hebben voor ONZE taal en letterkunde en zich willen inzetten om in ieder geval met ons te communiceren over wat er in de Koran staat ".
Vergeet het maar.
Voor de Nazi's was het " Herrenvolk eerst " en voor de Islamieten is het " Allah loven of het zwaard in de nek ". Ik zie weinig verschil.
Zouden de heren Imams dan ook hun Koran in het arabisch willen lezen, en niet zoals de meeste foute imams in hun eigen taaltje zodat ze alles hun eigen wending kunnen geven. Misschien dat de heren terroristen dan ook het bijltje erbij neerleggen wanneer ze horen dat hun Koran helemaal niet zo haatdragend naar een niet islamiet is .....
|
|
|
OrCristian Vedette Hompie ©
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10605 Reg.: 6 juni 2000 | Ik erger me aan Microsoft Excel en Citrix servers 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 10045 Reg.: 24 maart 2003 | Ik erger me vandaag aan mijn vriendin. Die zou ik nu echt achter het behang willen plakken 
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 5168 Reg.: 16 november 2004 |
quote: Ché Cliché schreef:
Ik erger me vandaag aan mijn vriendin. Die zou ik nu echt achter het behang willen plakken 
Niet doen,heb je een geweldige bobbel en blijft nieuw behang slecht zitten
|
|
|
echte critiche Internationale topspeler
Posts: 3617 Reg.: 10 november 2005 | ik erger mijn aan me tele2 decoder bijna zoveel storing dat je er helemaal gek van woord als je naar het voetbal zit te kijken.echt niet normaal meer.
|
|
|
quote: OrCristian schreef:
Ik erger me aan Microsoft Excel en Citrix servers 
Ik niet meer, he sinds kort een zo goed als perfecte Beta versie van de nieuwste office12 genaamd...is eigenlijk office 2007...Werkelijk een verademing.
Mocht je interesse hebben, kan ik je wel wat wijzer maken over hoe t te krijgen. Heb zelf nog geen foutjes kunnen ontdekken ...
pm me maar 
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10605 Reg.: 6 juni 2000 |
quote: Neochamp schreef:
(...)
Ik niet meer, he sinds kort een zo goed als perfecte Beta versie van de nieuwste office12 genaamd...is eigenlijk office 2007...Werkelijk een verademing.
Mocht je interesse hebben, kan ik je wel wat wijzer maken over hoe t te krijgen. Heb zelf nog geen foutjes kunnen ontdekken ...
pm me maar 
Overtuig jij de IT Director dan even? 
|
|
|
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 4484 Reg.: 17 maart 2001 | Oke, wil t best proberen hahahaa.
Nee sorry, dacht dat t gewoon vor jezelf was OrC.
|
|
|
adgertic Vedette
Uit: Delft Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 3260 Reg.: 22 augustus 2003 | Ik erger me aan mijn rug...
Hij is helemaal gaar geloof ik...
Heb gister eens geen seks gehad en gelijk zit m'n rug op slot 
|
|
|
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 4484 Reg.: 17 maart 2001 | Misschien dat je tijdens concerten te vaak los gaat ??
Zijn niet echt super gecontroleerde bewegingen en gaat vaak ten koste van een blessure. Sta er neit van te kijken dat je rug er last van krijgt zeg maar...
Of je moet zo lenig zijn als ikzelf hahahaha
|
|
|
adgertic Vedette
Uit: Delft Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 3260 Reg.: 22 augustus 2003 | Zoveel shows heb ik de laatste tijd niet meer gehad...
En mijn knie gaat altijd als eerste gaar.
Maar m'n rug voelt niet echt gezond... Weer een reden om een hele dag m'n bed in te duiken...
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10605 Reg.: 6 juni 2000 |
quote: Neochamp schreef:
Oke, wil t best proberen hahahaa.
Nee sorry, dacht dat t gewoon vor jezelf was OrC.
Neemt niet weg dat ik het thuis wel eens zou willen proberen... Tot pm's! 
|
|
|
kaalkop_bb Vedette
Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis Vak: Olympiatribune - BB Posts: 2217 Uploads: 1 Reg.: 8 augustus 2005 |
... mij nog steeds aan die walgelijke (Nederlandstalige) rap, hip-hop en r en b... Wat een verschrikkelijke lamlendige irritante ritmeloze - steeds in herhalingen terugvallende commerciele tomeloze uitgezogen - puinzooi is dat... Daar word ik echt deprie van!!! Maar dat komt waarschijnlijk dat ik geen gevoel voor muziek heb... Uche uche, ik verslik me haast...
O ja, in het Metrokrantje van vandaag stond iets over de voortgang van de bouw van die betonnen moskee vlakbij HET Rotterdams bouwwerk no1. . Een mooi doorkijkje of zoiets... Nou inderdaad, schitterend Op de gemiddelde bouwplaats van VINEX-lokaties vind je exact dezelfde doorkijkjes tussen betonnen skeletten van huizen in aanbouw. Ik weet niet waar die fotograaf zijn inspiratie vandaan haalt... Misschien is het wel een 'beton-fetishjist'. Tip voor de goeie man: Maak eens een doorkijkje vanuit De Kuip... Dan zie je ECHTE historie in staal, glas en beton...
VOOR ALTIJD + VOOR ALTIJD.
[Dit bericht is veranderd door kaalkop_bb (op 11 april 2006 23:03:48).]
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7654 Reg.: 26 februari 2005 | Aan fietser die tegen het verkeer in rijden als je met een gang van 50 lekker over het fietspad aan komt rijden op je scooter
Of lekker met z'n drieen naast elkaar blijven rijden.
|
|
|
kaalkop_bb Vedette
Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis Vak: Olympiatribune - BB Posts: 2217 Uploads: 1 Reg.: 8 augustus 2005 |
... of te besodemietert zijn om hun licht aan te doen... Maar ja, dat is puber-eigen! Want die zijn altijd dwars tegen de draad in 
|
|
|
Belgium loves Feyenoord Bankzitter
Vak: Maastribune - W1 Posts: 211 Reg.: 6 mei 2005 | Ik erger mij aan vrouwen die de hele namiddag in een tea-room zitten te kletsen met een pannekoek en koffie erbij terwijl die mannen van hen zich uit de naad aan het werken zijn. Want meestal komen die mannen dan thuis en krijgen ze er wat gezaag bovenop en moeten ze smeken om naar het voetbal of sport te mogen kijken. En sex wanneer ZIJ er zin heeft!
Brrr...van zo een vrouwen krijg ik kippenvel!
Begrijp me niet verkeerd, er bestaan andere vrouwen ook (maar niet genoeg vrees ik )
|
|
|
adgertic Vedette
Uit: Delft Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 3260 Reg.: 22 augustus 2003 | Die Belgium heeft het slecht getroffen 
|
|
|
srb Nationale topspeler
Uit: Enschede Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 873 Reg.: 24 januari 2006 | jup

|
|
|
adgertic Vedette
Uit: Delft Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 3260 Reg.: 22 augustus 2003 | Ik erger me aan mensen die jup zeggen 
Niks persoonlijks srb maar het zusje van m'n vriendin heeft een vriend en op alles waar ie het mee eens reageert ie met jup.
En jup is de naam van de hond van m'n tante. Ik kan die gast niet normaal aankijken....
|
|
|
srb Nationale topspeler
Uit: Enschede Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 873 Reg.: 24 januari 2006 | sorry hoor, maar als je je dáár al aan ergert... 
[Dit bericht is veranderd door srb (op 12 april 2006 10:19:47).]
|
|
|