| Poster | | Topic: Ik erger mij aan... |  |
|
seven Vedette
Uit: Nijmegen Posts: 2128 Reg.: 17 november 2002 |
quote: Lowlife schreef:
Ed "Aliendwurf" Sinke.
Ik erger mij aan lui die je thuis bellen en je voor allerlei zaken willen interesseren. Zo rond 17.00 uur.
De veelal jonge studenten die bellen neem ik niets kwalijk maar de organisaties die dit doen kan ik wel wat aandoen. 
hmm ja zit je net aan je eten en dan bellen die gasten,duurt maar 5 minuten zeggen ze dan intussen ben je snel een kwartier bezig,ik heb er al lang wat op gevonden,een geheim nummer en je bent van al het gezeik af
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 10186 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: ribruijn schreef:
Demonstraties en acties van "links" worden altijd gedoogd of krijgen een welwillend knikje. Krakersacties, acties tegen dierenleed/milieu (Greenpeace, Wakker Dier, Milieudefensie, anti-kernenergie, Pacifisten etc.)
Politici met een "actie" links verleden worden nu ook met rust gelaten en hoeven zich niet te verantwoorden etc. etc. etc.
Dit onder het mom dat links denken en handelen allemaal wel enigszins maatschappelijk verantwoord is. Denk je enigszins rechts dan ben je onmiddelijk een racist op het moment dat je het vreemdelingen vraagstuk aankaart, wanneer je pro-defensie bent of weet-ik-veel-wat. Je krijgt in ieder geval onmiddelijk een stempel.
Ik vraag me wel eens af hoe het toch komt dat van links alles gedoogd wordt en van rechts niet, dan ben je extreem. Ik vraag me ook wel eens af wat er erger is, extreem-links of extreem-rechts.
Ik weet dat ik nu van alles over 1 kam scheer en dat ik wel heel kort door de bocht ga maar snappen jullie wat ik ongeveer bedoel?
Jeetje, wat conservatief rechts...
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12206 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Ché Cliché schreef:
(...)
Ook ik heb me verbaasd over deze post van een man die normaal gesproken een meer genuanceerde kijk op dit soort zaken laat zien.
Dit is inderdaad conservatief rechts. Iets anders kan ik er niet van maken.
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4658 Reg.: 3 mei 2004 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)
Ook ik heb me verbaasd over deze post van een man die normaal gesproken een meer genuanceerde kijk op dit soort zaken laat zien.
Wat een lariekoek. Extreem links en extreem rechts zijn even erg. Alleen wordt extreem links inderdaad vaak de hand boven het hoofd gehouden.
Zie bijvoorbeeld de verschillende demonstraties van verwerpelijke organisaties als groen front etc die netzoals het extreem rechtse gespuis tot de meest verwerpelijke organisaties toebehoort.
[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 12 september 2008 17:33:44).]
|
|
|
Ché Cliché Vedette
quote: El Jefecito schreef:
(...)
Wat een lariekoek. Extreem links en extreem rechts zijn even erg. Alleen wordt extreem links inderdaad vaak de hand boven het hoofd gehouden.
Zie bijvoorbeeld de verschillende demonstraties van verwerpelijke organisaties als groen front etc die netzoals het extreem rechtse gespuis tot de meest verwerpelijke organisaties toebehoort.
|
|
|
Bestlander Geselecteerd voor Oranje
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 2353 Reg.: 27 mei 2007 | Ik snap de reactie wel, het is inderdaat zo dat extreem links toch meer geaccepteerd word in onze samenleving in verhouding met extreem rechts.
Terwijl in mijn optiek extreem links of rechts allebei net zo erg is.
Het woord extreem zeg mij al genoeg.
|
|
|
fritessaus Vaste waarde in elftal
Uit: Oss Vak: Stadiontribune - TT Posts: 437 Reg.: 29 december 2002 | Ik heb een hekel aan hokjes. Vul zelf maar in, in welke context.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12206 Reg.: 13 maart 2002 | Ik heb een hekel aan rechtse rakkers die vinden dat extreem linkse mensen minder hard bejegend worden en werden dan extreem rechtse mensen.
Want dat is gewoon niet zo.
|
|
|
fritessaus Vaste waarde in elftal
Uit: Oss Vak: Stadiontribune - TT Posts: 437 Reg.: 29 december 2002 | Staaf het met argumenten Sigaarmans 
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4658 Reg.: 3 mei 2004 |
Ik heb een hekel aan rechtse rakkers die vinden dat extreem linkse mensen minder hard bejegend worden en werden dan extreem rechtse mensen.
Want dat is gewoon niet zo.
Jeetje, wat conservatief links...

[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 13 september 2008 18:38:30).]
|
|
|
ribruijn Vedette Winnaar Feyenoord Netwerk Battle 2006; meer prijzen
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - T Posts: 1491 Reg.: 2 augustus 2005 |
(...)
Een beetje advocaat van de duivel spelen en de knuppel in het hoenderhok gooien, Sigaar.....
Al kan ik niet ontkennen dat ik meer rechtsdenkend dan linksdenkend ben. En het conservatieve herken ik ook wel een beetje bij mezelf. Ik zou een goede republikein zijn.... 
[Dit bericht is veranderd door ribruijn (op 13 september 2008 22:26:54).]
|
|
|
Ché Cliché Vedette
quote: ribruijn schreef:
(...)
Een beetje advocaat van de duivel spelen en de knuppel in het hoenderhok gooien, Sigaar.....
Al kan ik niet ontkennen dat ik meer rechtsdenkend dan linksdenkend ben. En het conservatieve herken ik ook wel een beetje bij mezelf. Ik zou een goede republikein zijn.... 

|
|
|
Lowlife Internationale topspeler
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 1012 Reg.: 23 januari 2005 | Ribruijn schreef:
Ik zou een goede republikein zijn....
Voor mij is de enige goede republikein een dode republikein.....
Maar ik hoop dat jij blijft leven.
[Dit bericht is veranderd door Lowlife (op 14 september 2008 15:03:31).]
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4773 Reg.: 26 oktober 2006 | Aan het feit dat de identiteit en afkomst van een iemand die zich schuldig maakt aan criminele activeiten niet bekend wordt gemaakt.
quote: Vrouw gewond bij tasjesroof UTRECHT – Een 44-jarige vrouw is zaterdag 13 september gewond geraakt bij een tasjesroof. De vrouw liep rond 23.15 uur over de Duifstraat met haar fiets aan de hand toen er twee scooters langs haar reden.
Een van de jongens/mannen op de voorste scooter pakte de tas van de vrouw. De vrouw liet echter niet los en werd 200 meter meegesleurd. Op de kruising van de Duifstraat met de Nieuwe Koekoeksstraat werd het slachtoffer losgelaten. Het slachtoffer liep een flinke hoofdwond op en nekletsel en is overgebracht naar het Diakonessenziekenhuis. De politie heeft deze tasjesroof in onderzoek en is nog op zoek naar getuigen.
Tot nu toe is bekend dat er twee scooters met in totaal drie jongens/mannen erop bij de beroving betrokken waren. De twee personen op de voorste scooter droegen donkere kleding en alle drie droegen een helm. Een van de scooters zou een witte voorkant hebben. Heeft u informatie die kan leiden naar de daders van deze beroving? Belt u dan met de politie via 0900-8844 of via Meld Misdaad Anoniem 0800-7000.
Vogelaar buurt en dan weet je dat het zeer waarschijnlijk scooter Moccro's zijn die westerse vrouwen als (ongelovige) hoeren zien waarvoor je geen respect hoeft op te brengen.
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4658 Reg.: 3 mei 2004 | Je mag niet oordelen Stoere.Er zitten ook een paar hele lieve tussen.
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4773 Reg.: 26 oktober 2006 | Sommige belanggroeperingen vinden dat je stigmatiseert als je de afkomst bekend maakt. Dat vind ik nonsens , omdat ieder weldenkend mens niet een hele bevolkingsgroep op de criminele daden aankijkt. Wel is het zo, dat die bevolkingsgroep de daders moet gaan aanspreken op hun gedrag. Dat zou meer effect resorteren.
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4773 Reg.: 26 oktober 2006 |
Je mag niet oordelen Stoere.Er zitten ook een paar hele lieve tussen.
Ik constateer , ik oordeel niet en het word steeds gekker.
Stadsbus Connexxion mijdt Goudse wijk Oosterwei
De chauffeurs van Connexxion zijn het meer dan zat. Herhaaldelijk worden zij op hun route door de Goudse wijk Oosterwei door jongeren van Marokkaanse komaf bespuugd, beledigd, bedreigd en beroofd. Ook worden de bussen opzettelijk beschadigd onder meer doordat de jongeren er tegenaan schoppen. De druppel die de emmer deed overlopen was de beroving vorige week van een buschauffeur bij de Wissel van zijn kasgeld. Sinds afgelopen zaterdag heeft Connexxion daarom besloten om de wijk Oosterwei voorlopig uit de route te schrappen. Daarmee wil het vervoerbedrijf een signaal geven aan politie en gemeente. Zowel de reizigersvereniging Rover als burgemeester Cornelis van Gouda snappen het besluit van Connexxion. Rover hoopt wel dat partijen snel met elkaar om de tafel gaan zitten, omdat door het mijden van de wijk ook inwoners worden getroffen die part noch deel aan de overlast hebben. "Wellicht dat burgemeester Cornelis als de 'Goudse variant van de Amsterdamse burgemeester Job Cohen' de gemoederen tot bedaren kan brengen en met maatregelen kan komen", zo zeiden bewoners van de wijk desgevraagd tegen deze krant.
/URL' TARGET='_blank'>
[Dit bericht is veranderd door st0ere2006 (op 14 september 2008 21:00:26).]
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7741 Reg.: 26 februari 2005 |
quote: st0ere2006 schreef:
(...)
Ik constateer , ik oordeel niet en het word steeds gekker.
Stadsbus Connexxion mijdt Goudse wijk Oosterwei
De chauffeurs van Connexxion zijn het meer dan zat. Herhaaldelijk worden zij op hun route door de Goudse wijk Oosterwei door jongeren van Marokkaanse komaf bespuugd, beledigd, bedreigd en beroofd. Ook worden de bussen opzettelijk beschadigd onder meer doordat de jongeren er tegenaan schoppen. De druppel die de emmer deed overlopen was de beroving vorige week van een buschauffeur bij de Wissel van zijn kasgeld. Sinds afgelopen zaterdag heeft Connexxion daarom besloten om de wijk Oosterwei voorlopig uit de route te schrappen. Daarmee wil het vervoerbedrijf een signaal geven aan politie en gemeente. Zowel de reizigersvereniging Rover als burgemeester Cornelis van Gouda snappen het besluit van Connexxion. Rover hoopt wel dat partijen snel met elkaar om de tafel gaan zitten, omdat door het mijden van de wijk ook inwoners worden getroffen die part noch deel aan de overlast hebben. "Wellicht dat burgemeester Cornelis als de 'Goudse variant van de Amsterdamse burgemeester Job Cohen' de gemoederen tot bedaren kan brengen en met maatregelen kan komen", zo zeiden bewoners van de wijk desgevraagd tegen deze krant.
/URL' TARGET='_blank'>
Ik pleit voor de oprichting van werkkampen, pleurt dat tuig daar maar in, en werken zullen ze.
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4773 Reg.: 26 oktober 2006 | Triest dat ons land zo is afgegleden; En dan zijn het ambulancebroeders die worden aangevallen,dan steelt een "kleuter" een scooter van een andere jongen en wordt hij bedreigd en wordt in Almere een automobilist doodgestoken,krijgt een jongen een mes van een Joegoslaaf in z'n buik en elders werd een agente doodgeschoten en staan de grenzen weer wagenwijd open voor o.a. nog meer tuig,what's next?
Verder besteelt Herfkens de staat en plukt het kabinet de burger kaal.
Oplossingen
Ook ik praat regelmatig met Moccro jongeren en van een instantie zijn ze bang, namelijk de Marokkaanse politie! Terugsturen naat het Zand van herkomst. De spanningen en de daders zijn we kwijt . Al is het maar tijdelijk dat ze elders onder handen worden genomen. Hun ervaringen met de geheime politie daar vertellen ze hier door en zoiets schrikt de anderen zeker af. Alleen de aanpak die in hun eigen cultuur geldt, die werkt, doch die mag in het landje van de taakstrafjes niet worden toegepast. Daar wel.
[Dit bericht is veranderd door st0ere2006 (op 14 september 2008 21:34:24).]
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 2138 Reg.: 4 april 2002 | De meeste Marokkaanse jongeren zijn hier geboren en hebben een Nederlands paspoort. Het lijkt mij dus helemaal niet mogelijk om dat soort gasten uit te zetten.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 14609 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: Kobe Bryant schreef:
De meeste Marokkaanse jongeren zijn hier geboren en hebben een Nederlands paspoort. Het lijkt mij dus helemaal niet mogelijk om dat soort gasten uit te zetten.
Het is ook een belachelijk idee om te denken dat je zo problemen op zou kunnen lossen. Want waar ligt de grens, gaan we dan iedereen die een strafbaar feit pleegt het land uitzetten? Of alleen met Marokkanen?
Zwaarder straffen, dat is wat ze zouden moeten doen...en dan is het nog maar zeer de vraag of het wat oplost, waarschijnlijk niet, maar dan is de maatschappij iig even verlost van dat tuig.
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4658 Reg.: 3 mei 2004 | Belachelijk idee die zwaardere straffen. Ik vind dat we deze probleemjongeren snoepreisjes moeten aanbieden zodat men wat kan afkoelen. Een weekje Marokko bijvoorbeeld. Het zijn zulke lieverdjes!!
|
|
|
Larzovic Vedette
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 2177 Uploads: 1 Reg.: 3 juli 2004 |
quote: aliendwurf schreef:
(...)
Het is ook een belachelijk idee om te denken dat je zo problemen op zou kunnen lossen. Want waar ligt de grens, gaan we dan iedereen die een strafbaar feit pleegt het land uitzetten? Of alleen met Marokkanen?
Zwaarder straffen, dat is wat ze zouden moeten doen...en dan is het nog maar zeer de vraag of het wat oplost, waarschijnlijk niet, maar dan is de maatschappij iig even verlost van dat tuig.
sorry, moest hier even om lachen
|
|
|
Kalouless Vedette
Vak: Stadiontribune - RR Posts: 1974 Reg.: 19 mei 2000 |
quote: st0ere2006 schreef:
Terugsturen naat het Zand van herkomst. De spanningen en de daders zijn we kwijt . Al is het maar tijdelijk dat ze elders onder handen worden genomen. Hun ervaringen met de geheime politie daar vertellen ze hier door en zoiets schrikt de anderen zeker af. Alleen de aanpak die in hun eigen cultuur geldt, die werkt, doch die mag in het landje van de taakstrafjes niet worden toegepast. Daar wel.
Het gekke is dat de meeste "softe linkse" mensen de oorlog in Irak veroordelen terwijl de meeste "rechtse hardliners" mensen die oorlog goedkeuren met als argument "Hussein had dan wel geen WMD en had geen aandeel in 9-11, maar hij was een wrede dictator die zijn volk onderdrukte."
Ondertussen roepen diezelfde hardliners steeds harder om de invoer van Hussein-methodes in Nederland. Keiharde straffen, geheime politie, werkkampen, familie aanpakken etc.
Kortom, links is hypocriet maar rechts evenzeer. Alleen is momenteel links de gebeten hond en durft niemand de rechtse hypocrisie aan te pakken. Zelfs de "linkse media" niet.
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 5074 Reg.: 16 juni 2003 | Het lijkt wel of we onszelf iedere keer opnieuw moeten uitvinden ofzo..
In het verleden zijn er 1001 en wetenschappelijke onderzoeken geweest die aantonen dat harder straffen niet helpt.
Maar ja, ik begrijp het wel. Voor de onderbuik voelt het lekker en het bekt ook lekker makkelijk voor politici. Immers geen moeilijke zaken uit te leggen.
Je mag niet oordelen Stoere.Er zitten ook een paar hele lieve tussen.
Ach ik noem het zoeken naar voorbeelden die het vooroordeel bevestigen.
In het land der blinden...
quote: echte critiche schreef:
(...)
je scheert niks over 1 kam. je vertelt gewoon hoe het bij velen zo leeft. het zijn ook pure feiten die je opnoemt.
als je dat echt denkt dan bekijk je de wereld wel heel simpel. Je maakt ook een denkfout.
Ik weet ook dat het bij een aantal mensen die gedachte leeft. Maar dat betekent niet dat het waar is.
[Dit bericht is veranderd door MD (op 15 september 2008 15:09:32).]
|
|
|