| Poster | | Topic: Ik erger mij aan... |  |
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 14592 Reg.: 1 augustus 2004 | Ik erger me aan mensen die links lullen en rechts zakken vullen. 
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 3847 Reg.: 24 augustus 2004 |
quote: aliendwurf schreef:
Ik erger me aan mensen die links lullen en rechts zakken vullen. 

[Dit bericht is veranderd door Beer (op 10 september 2008 17:16:02).]
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11845 Reg.: 9 december 2001 |
quote: OrCristian schreef:
Ik erger me aan de hufters die mijn autoruit hebben ingeslagen en mijn TomTom gejat hebben. Alles is gedekt door de verzekering maar ze moeten met hun vuile drugspoten van mijn spullen afblijven. Bah.
Je bent toch ook een ongelooflijk stom varken als je je TomTom in je auto laat liggen? Eikel. 
|
|
|
j1908 Bankzitter
Uit: stiens frieland Vak: Olympiatribune - C Posts: 501 Reg.: 3 februari 2008 | Die 6 jongens die vandaag zijn vrijgesproken.Ze werden er van verdacht ambulance-personeel en een arts te hebben mishandeld.(terwijl hun vriend onwel was geworden in het zwembad.Dit waren weer Ma.....tjes ik wil niet discrimineren maar het zijn altijd die lui.(85%) 
|
|
|
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11845 Reg.: 9 december 2001 | Op welke gronden zijn ze vrijgesproken dan?
|
|
|
Emmo Vedette Winnaar Feyenoord toto EN BB league 03/04, Runner-up Feyenoord Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05 Derde plek Feyenoord Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5170 Reg.: 6 juni 2000 | Ze weten niet wie wat heeft gedaan geloof ik....... 
"De rechtbank stelt dat de verdachten die dag inderdaad bij het De Mirandabad waren en dat meerdere groepsleden zich hebben misdragen, maar dat in geen enkel individueel geval kan worden bewezen dat een jongen geweld heeft gepleegd. Sommige verdachten moesten voor de kinderrechter verschijnen, omdat ze destijds minderjarig waren."
[Dit bericht is veranderd door Emmo (op 10 september 2008 19:09:48).]
|
|
|
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11845 Reg.: 9 december 2001 | Tsss, ik dacht dat tegenwoordig iedereen in een groep aansprakelijk kon worden gesteld voor hetgene één iemand heeft uitgespookt. 
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 14592 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: Heineken schreef:
Tsss, ik dacht dat tegenwoordig iedereen in een groep aansprakelijk kon worden gesteld voor hetgene één iemand heeft uitgespookt. 
Dat hebben we wel gezien bij de Nomads....
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777146 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
echte critiche Internationale topspeler
Posts: 3987 Reg.: 10 november 2005 | ik erger me steeds meer aan de linkse propaganda machine in europa en met name in nederland.ik ben niet erg rechts maar zeker niet links, en ik zie steeds meer(als je gewoon eerlijk en objectief alles bekijkt) dat linkse media een soort van propaganda voeren. en propaganda en links zijn eigenlijk met elkaar verbonden.
|
|
|
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11845 Reg.: 9 december 2001 | Ik erger me steeds meer aan die rechtse rakkers die maar over linkse propaganda blijven jammeren. 
|
|
|
Ik erger me steeds meer aan die rechtse rakkers die maar over linkse propaganda blijven jammeren. 
ik ben niet ECHT rechts hein, staat net wat aan de rechterkant van het midden. maar kom op zeg, linkse propaganda wordt toch steeds erger? en echt, propaganda en links zijn met elkaar verbonden leert de geschiedenis.
|
|
|
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11845 Reg.: 9 december 2001 | Jij bent zo rechts als het maar kan joh. En dat gezeur over linkse propaganda. Naar mijn mening krijgen juist figuren als Wilders en Verdonk veel en veel te veel aandacht in de media.
|
|
|
Jij bent zo rechts als het maar kan joh. En dat gezeur over linkse propaganda. Naar mijn mening krijgen juist figuren als Wilders en Verdonk veel en veel te veel aandacht in de media.
dat denk je maar omdat ik gewoon een heel stuk minder naief bent als anderen. en als je niet naief bent ben je al gauw heel rechts. ik weet zeker dat al ik een test zou doen op de politieke barometer ik meer met links zou hebben als met rechts. maar aan de rechterkant vind je net wat meer (de belanrijkste punten) die openlijk besproken kunnen worden. ook qua financien staat rechts me meer aan.
ik vind dat wanneer je links letterlijk zou uitvoeren hetr een gevaarlijke gedachte is.
en over verdonk en wilders hein, wat voor aandacht, dat verschil moet toch ook jij heel goed zien? er wordt voor hun geen propaganda machine op gang gezet net als bij de linkse gedachte, toch?
[Dit bericht is veranderd door echte critiche (op 11 september 2008 10:58:13).]
|
|
|
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11845 Reg.: 9 december 2001 | Dat is maar net hoe je het definieert. Jij denkt bij links aan Mao en Stalin. Ik zie het iets genuanceerder. Bijvoorbeeld qua finacien vind ik rechts ronduit onbeschoft. Meer voor de rijken en laat de armen maar aanmodderen.
Geen propagandamachine, pardon???
Kijk naar Verdonk, geen enkel inhoudelijk standpunt. Zelfs binnen haar eigen cluppie weet niemand waar ze voor staan behalve dat alle buitenlanders moeten oprotten. Eén grote facade, maar door haar propagandamachine staat ze wel op tientallen zetels in de peilingen.
[Dit bericht is veranderd door Heineken (op 11 september 2008 11:00:36).]
|
|
|
Posts: 3987 Reg.: 10 november 2005 | verdonk en propaganda machine??? mensen stemmen op haar omdat ze de ideen heeft die veel mensen gewoon terecht aanstaat. je weet best wel welke ideen. ik heb het meer over de linkse propagande machine die media heet, journaal, kranten, alle soort praatprogamma`s die zeer links georienterrd zijn etc..die probeeren mensen aan de andere kant van de buis te bekeren met hun zeer linkse gedachtegoed door te stellen dat alles wat maar een beetje naar rechts neigt te schofeeren, ze zeggen het niet zo, maar de bedoelingen druipen er vanaf.
[Dit bericht is veranderd door echte critiche (op 11 september 2008 11:27:40).]
|
|
|
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11845 Reg.: 9 december 2001 | Daar ben ik het dus totaal niet mee eens. Wat ik al zei, die rechtse figuren krijgen naar mijn mening juist veel te veel aandacht. En wat die ideeen van Verdonk betreft, verder dan de buitenlanders schofferen komt ze niet. Zit totaal geen gedachte achter.
|
|
|
ribruijn Vedette Winnaar Feyenoord Netwerk Battle 2006; meer prijzen
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - T Posts: 1485 Reg.: 2 augustus 2005 | Demonstraties en acties van "links" worden altijd gedoogd of krijgen een welwillend knikje. Krakersacties, acties tegen dierenleed/milieu (Greenpeace, Wakker Dier, Milieudefensie, anti-kernenergie, Pacifisten etc.)
Politici met een "actie" links verleden worden nu ook met rust gelaten en hoeven zich niet te verantwoorden etc. etc. etc.
Dit onder het mom dat links denken en handelen allemaal wel enigszins maatschappelijk verantwoord is. Denk je enigszins rechts dan ben je onmiddelijk een racist op het moment dat je het vreemdelingen vraagstuk aankaart, wanneer je pro-defensie bent of weet-ik-veel-wat. Je krijgt in ieder geval onmiddelijk een stempel.
Ik vraag me wel eens af hoe het toch komt dat van links alles gedoogd wordt en van rechts niet, dan ben je extreem. Ik vraag me ook wel eens af wat er erger is, extreem-links of extreem-rechts.
Ik weet dat ik nu van alles over 1 kam scheer en dat ik wel heel kort door de bocht ga maar snappen jullie wat ik ongeveer bedoel?
|
|
|
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11845 Reg.: 9 december 2001 | Ik begrijp precies wat je bedoelt, maar ben het er niet mee eens. Al zou dat zo zijn geweest, volgens mij is die tijd allang voorbij en krijgt links er aan alle kanten (gedeeltelijk terecht) van langs.
|
|
|
quote: ribruijn schreef:
Demonstraties en acties van "links" worden altijd gedoogd of krijgen een welwillend knikje. Krakersacties, acties tegen dierenleed/milieu (Greenpeace, Wakker Dier, Milieudefensie, anti-kernenergie, Pacifisten etc.)
Politici met een "actie" links verleden worden nu ook met rust gelaten en hoeven zich niet te verantwoorden etc. etc. etc.
Dit onder het mom dat links denken en handelen allemaal wel enigszins maatschappelijk verantwoord is. Denk je enigszins rechts dan ben je onmiddelijk een racist op het moment dat je het vreemdelingen vraagstuk aankaart, wanneer je pro-defensie bent of weet-ik-veel-wat. Je krijgt in ieder geval onmiddelijk een stempel.
Ik vraag me wel eens af hoe het toch komt dat van links alles gedoogd wordt en van rechts niet, dan ben je extreem. Ik vraag me ook wel eens af wat er erger is, extreem-links of extreem-rechts.
Ik weet dat ik nu van alles over 1 kam scheer en dat ik wel heel kort door de bocht ga maar snappen jullie wat ik ongeveer bedoel?
je scheert niks over 1 kam. je vertelt gewoon hoe het bij velen zo leeft. het zijn ook pure feiten die je opnoemt.
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4657 Reg.: 3 mei 2004 | Tja wat EC probeert te vertellen is dat als je extreem links bent je een 'elitaire' bent en rechts extreem een racist.
Terwijl krakers net zo verwerpelijk zijn als een extreem rechtse organisatie.
|
|
|
giovanni_van_bronckhorst
 Ballenjongen
Uit: enschede Vak: - Posts: 56 Reg.: 9 september 2008 | Ik erger me aan mensen die doen of ze verstand van voetbal hebben(zoals Wilfried Genee) maar het heelemaal niet hebben.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 14592 Reg.: 1 augustus 2004 |
Jij bent zo rechts als het maar kan joh. En dat gezeur over linkse propaganda. Naar mijn mening krijgen juist figuren als Wilders en Verdonk veel en veel te veel aandacht in de media.
Verdonk heeft toch helemaal niks....ik wil haar verkiezingsprogramma wel eens zien...als ze die al heeft. Dat wijf is gewoon een grote grap.
|
|
|
seven Vedette
Uit: Nijmegen Posts: 2125 Reg.: 17 november 2002 | Verdonk zouden ze het land uit moeten kegelen,rechts geen propoganda machine EC,kan me ergens ene A Hitler herinneren die toch een aardige propoganda machine had
|
|
|
Lowlife Internationale topspeler
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 1012 Reg.: 23 januari 2005 | Ed "Aliendwurf" Sinke.
Ik erger mij aan lui die je thuis bellen en je voor allerlei zaken willen interesseren. Zo rond 17.00 uur.
De veelal jonge studenten die bellen neem ik niets kwalijk maar de organisaties die dit doen kan ik wel wat aandoen. 
|
|
|