| Poster | | Topic: Ik erger mij aan... |  |
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 10144 Reg.: 24 maart 2003 | Ik erger me daar ook aan...
|
|
|
paulmillwall International
Uit: Rotterdam Vak: Marathontribune - J Posts: 604 Reg.: 19 augustus 2004 | Ik erger me kapot aan die irritante snavels bij sJs6. Wat een triest volk is dat zeg!
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 4473 Reg.: 2 oktober 2000 | Ik erger me aan het kleuterachtige toontje dat de medewerkers van Hotmail aanslaan als je ze een mail stuurt met een vraag, probleem of klacht:
quote: Beste xxx,
Bedankt dat je contact opneemt met Windows Live ID Support.
Mijn naam is xxx en ik begrijp dat je problemen ondervindt met je Windows Live Hotmail account. Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken.
Vooral de 'ik begrijp hoe vervelend dit voor je is' is om te huilen.
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7720 Reg.: 26 februari 2005 | Komen ze niet met een oplossing??
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 4473 Reg.: 2 oktober 2000 | Niet naar tevredenheid, maar ze doen wel erg hun best. Maar hun benadering mag wel iets zakelijker
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4644 Reg.: 3 mei 2004 |
quote: ulligan schreef:
Niet naar tevredenheid, maar ze doen wel erg hun best. Maar hun benadering mag wel iets zakelijker
Kan je niet Msnen? 
|
|
|
Simson Vedette
Uit: Krimpen a/d Lek Vak: Maastribune - V Posts: 1597 Reg.: 19 september 2005 | De commentatort van dienst bij Arsenal - Twente. Ik word GEK van die koekebakker!! 
|
|
|
Fila Fresh Vaste waarde in elftal
Uit: Bilthoven Vak: Marathontribune - JJ Posts: 369 Reg.: 14 juli 2005 |
quote: Simson schreef:
De commentatort van dienst bij Arsenal - Twente. Ik word GEK van die koekebakker!! 
De wedstrijd is ook live te zien op BBC 3
|
|
|
Simson Vedette
Uit: Krimpen a/d Lek Vak: Maastribune - V Posts: 1597 Reg.: 19 september 2005 | Ik erger me aan een bepaalde hoek van mijn familie. Gisteravond weer zoiets.
Een neef van me vondt het nodig om mn oom af te rossen met een ijzeren staaf. Zijn vader sprong tussenbeide en kreeg vervolgens ook een klap voor zn bakkes.
Rare jongens die ooms en neven 
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 4473 Reg.: 2 oktober 2000 |
Ik erger me aan een bepaalde hoek van mijn familie. Gisteravond weer zoiets.
Een neef van me vondt het nodig om mn oom af te rossen met een ijzeren staaf. Zijn vader sprong tussenbeide en kreeg vervolgens ook een klap voor zn bakkes.
toen heb jij de strijdende partijen even uitelkaar gehaald?
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7720 Reg.: 26 februari 2005 |
Gezellig gaat het er daar aan toe 
|
|
|
OrCristian Vedette Hompie ©
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10661 Reg.: 6 juni 2000 | Ik erger me aan Perez-fans.
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4644 Reg.: 3 mei 2004 |
quote: OrCristian schreef:
Ik erger me aan Perez-fans.
+1
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4701 Reg.: 26 oktober 2006 |
En ondertussen heb jij met de schoonmoeder van je Oom liggen vozen ? Of lag je tante er ook bij ? 
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12154 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: OrCristian schreef:
Ik erger me aan Perez-fans.
Bestaan die dan? Kan ik me nauwelijks voorstellen.
|
|
|
Simson Vedette
Uit: Krimpen a/d Lek Vak: Maastribune - V Posts: 1597 Reg.: 19 september 2005 |
quote: st0ere2006 schreef:
(...)
En ondertussen heb jij met de schoonmoeder van je Oom liggen vozen ? Of lag je tante er ook bij ? 
Het was één grote puinhoop.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 10144 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: ulligan schreef:
(...)
toen heb jij de strijdende partijen even uitelkaar gehaald?
Gaat nogal moeilijk. Waarschijnlijk is Simson zelf de neef, de oom en de vader.

|
|
|
OrCristian Vedette Hompie ©
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10661 Reg.: 6 juni 2000 | Ik erger me aan de hufters die mijn autoruit hebben ingeslagen en mijn TomTom gejat hebben. Alles is gedekt door de verzekering maar ze moeten met hun vuile drugspoten van mijn spullen afblijven. Bah.
|
|
|
moaner Vaste waarde in elftal
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 379 Reg.: 22 juli 2000 | Ik erger mij aan die honden die een tomtom in hun auto laten liggen die niet helemaal goed werkt.
|
|
|
ram6 Vedette
Vak: - Posts: 1084 Reg.: 20 januari 2001 |
quote: moaner schreef:
Ik erger mij aan die honden die een tomtom in hun auto laten liggen die niet helemaal goed werkt.

|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7720 Reg.: 26 februari 2005 | Ik erger me aan dat ik de tom tom's die ik op marktplaats zet aan de straat stenen niet kwijt raak 
|
|
|
echte critiche Internationale topspeler
Posts: 3961 Reg.: 10 november 2005 | orc schijnt er nog 1 te zoeken 
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7720 Reg.: 26 februari 2005 | Ik zoek alleen nog wat kaartje van europa 
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777146 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5624 Reg.: 17 februari 2005 |
quote: jozsef Kiprich. schreef:
Ik erger me aan dat ik de tom tom's die ik op marktplaats zet aan de straat stenen niet kwijt raak 
En ik erger mij aan straatstenen die in Orc zn auto liggen.
|
|
|