Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoorders-aan-tafel
Ik erger mij aan...
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 54 pagina's: « 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 ... 54 »

Poster
Topic: Ik erger mij aan... 
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Uit: Den Haag
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 22 juni 2007
Gepost op 7 augustus 2008 om 10:51:38.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jezus christus schreef:

(...)

dit plan is van mods origine en al zo'n jaar of 60 oud dacht ik (no offense hoor).

Goeie ouwe tijd...
 Help mods!
Pool: 888e, Feyenoord - FC Volendam MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
st0ere2006
Meervoudig international

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 7 augustus 2008 om 11:03:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Middenveldert schreef:

(...)

Je zou bijna wat gaan zien in een minimale intelligentie en inkomensgrens voor mensen die zich zonodig moeten voortplanten of verplichte sterilisatie voor degenen die niet aan de gestelde voorwaarden kunnen voldoen.

quote:
Tsunami van Antillianen dankzij AD

potti.jpgEn bedankt maar weer Algemeen Dagblad. Lekkere berichtgeving weer. Goede reclame voor Nederland. Heel Hellevoetsluis stroomt binnenkort vol met geile Antilliaanse gangsters op zoek naar onze roomblanke dochters. Alle criminelen van onze overzeese Waddeneilanden zitten weldra met een enorme tent in hun broek in het vliegtuig naar Nederland. Allemaal op zoek naar een gewillig vers blank naïef 15-jarig maagdelijk wichtje met maar één droom: zich laten spermineren door een BENDELEIDER. Want een baby van een Antilliaanse bendeleider, dat is toch echt je van het onder de Fancy-lezeresjes in Hellevoetsluis. Nee, dan tel je mee in de peer group van Hellevoetsluis. Studeren is immers zoo 2004, en Heleen Mees is een stomme trut. Een slimme meid die zich op haar toekomst heeft voorbereid doet gewoon de benen wijd voor de glimmende banaan van een Antilliaan zonder baan. Zeg nou zelf. Wie wil er nou geen mooi getint kindje? Het geeft je aanzien; je bent immers de moeder van zijn kind. In de klas heb je het ook helemaal gemaakt. Heel goed meid! We gaan op zoek naar een plaatje van Kempi voor in je poesie-album.
AD

GeenStijl

[Dit bericht is veranderd door st0ere2006 (op 7 augustus 2008 11:11:15).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord - FC Volendam MotM: -Battle-rating: 1.526,5 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
El Jefecito
Vedette

Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen
Vak: -
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 7 augustus 2008 om 11:04:31.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)
Wat een arrogante klootzakken mentaliteit

En toch heeft hij gelijk. Hoe meer middelmaat in de maatschappij des te meer jejezelf kan onderscheidden van de rest.
 Help mods!
Pool: 769e, Feyenoord - FC Volendam MotM: -Battle-rating: 1.405,3VoVo: 663e / - / 822eOpstelling: 4-4-2
jezus christus
Vedette

Reg.: 18 september 2004
Gepost op 7 augustus 2008 om 11:07:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

(...)

En toch heeft hij gelijk. Hoe meer middelmaat in de maatschappij des te meer jejezelf kan onderscheidden van de rest.

is dit niet de quasi intellectuele variatie op de bekend spreuk: in het land der blinden is 1-oog koning?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord - FC Volendam MotM: -Battle-rating: 1.410,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Administrator
Administrator

Reg.: 23 juni 2002
Gepost op 7 augustus 2008 om 11:07:55.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord - FC Volendam MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
DR
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 7 augustus 2008 om 11:40:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jezus christus schreef:

(...)

is dit niet de quasi intellectuele variatie op de bekend spreuk: in het land der blinden is 1-oog koning?

Je moet er toch niet aan denken dat iedereen straks opleidingen volgt en ambitieus is. Moet ik straks 2 opleidingen tegelijk gaan volgen naast mijn werk?

Help mods!
Pool: -, Feyenoord - FC Volendam MotM: -Battle-rating: 1.353,9VoVo: -Opstelling: -
j1908
Bankzitter

Uit: stiens frieland
Vak: Olympiatribune - C
Reg.: 3 februari 2008
Gepost op 7 augustus 2008 om 15:48:11.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

Hoeren, stratenvegers, wc boeners etc heb je ook nodig. Hoe armer de rest is, de makkelijker het leven voor iemand met een normaal inkomen. Ze zoeken het maar uit.

Help mods!
Pool: 540e, Feyenoord - FC Volendam MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
El Jefecito
Vedette

Gepost op 7 augustus 2008 om 17:09:14.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
VVR en SP hebben sterke aanwijzingen dat er sprake is van krankzinnige tariefsverschillen op de verbinding. Beide organisaties krijgen al geruime tijd klachten dat de ticketprijs varieert van 600 tot meer dan 1000 euro voor één en dezelfde vlucht.
Dit gaat over klachten van de vliegreizen naar Suriname. Ik irriteer me hier aan omdat dit gewoon een kwestie van marktwerking is.

Als ik in het hoogseizoen op vakantie ga betaal ik ook 2 keer meer dan begin Mei. Gaat de SP ook hier bezwaar tegen maken...?
 Help mods!
Pool: 769e, Feyenoord - FC Volendam MotM: -Battle-rating: 1.405,3VoVo: 663e / - / 822eOpstelling: 4-4-2
st0ere2006
Meervoudig international

Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 7 augustus 2008 om 18:51:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

(...)

Dit gaat over klachten van de vliegreizen naar Suriname. Ik irriteer me hier aan omdat dit gewoon een kwestie van marktwerking is.

Als ik in het hoogseizoen op vakantie ga betaal ik ook 2 keer meer dan begin Mei. Gaat de SP ook hier bezwaar tegen maken...?

Feitelijk zou een en enkeltje naar Suriname 3 maal zo goedkoop moeten zijn, als de reis vanaf Suriname. Denk dat er bolletjesslikker meer deze kant op komt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord - FC Volendam MotM: -Battle-rating: 1.526,5 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
kaalkop_bb
Vedette

Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis
Vak: Olympiatribune - BB
Uploads: 1
Reg.: 8 augustus 2005
Gepost op 10 augustus 2008 om 22:20:37.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

... dat als je op vakantie gaat naar Blanes het hier ineens spontaan 30 graden wordt, en als je uit Spanje terugkomt hoort dat het de komende week zelfs een beetje herfstachtig wordt. Met recht een kloteland hier dus. Maar wat was het bier daar weer lekker zeg... En in de redelijk donkere Rudi's bar door een Feyenoord-Supporter direct herkend worden aan die kleine logo's op de Feyenoord slippers... (Is juist zeer grappig - We zien ook alles ) En de tocht door de hel natuurlijk (zitten in de touringcar).

HEEERLIJK

[Dit bericht is veranderd door kaalkop_bb (op 10 augustus 2008 22:21:48).]
 Help mods!
Pool: 169e, Feyenoord - FC Volendam MotM: -Battle-rating: 1.495,4VoVo: -Opstelling: -
Thomassio
Vedette
Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Zwolle
Reg.: 2 juli 2004
Gepost op 18 augustus 2008 om 22:55:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Aan al die mensen die moeite hebben met het correct schrijven van de naam Jon Dahl Tomasson, een voetballer die hier toch heel wat jaren heeft gespeeld..

Jhon/John
Dahl/Dal
Tommasson/Tomason/ Thomason/ Thomassen/Thomasson etcetera.
 Help mods!
Pool: 17e, Feyenoord - FC Volendam 2-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.498,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FeyenoordSterk
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Uploads: 1
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 18 augustus 2008 om 23:32:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Inderdaad Tohmasio
 Help mods!
Pool: 735e, Feyenoord - FC Volendam MotM: -Battle-rating: 1.409,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 22 augustus 2008 om 10:13:50.       ICQ: 12112915      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik erger me aan:

• het feit dat de zomer nog steeds niet begonnen is
  • het continue en non-stop gejammer, geblèr en gezeik van bepaalde azijnzeikers hier op de fora
  • nu de schoolvakanties in het Noorden zijn afgelopen, de wegen weer volstromen met mensen die totaal niet kunnen autorijden, laat staan verkeersinzicht hebben
  • onkundig IT-personeel in India die zo 3 dagen niet reageren op een email, maar als je hun manager inkopieert plotseling wel binnen 2 minuten antwoorden
  • het feit dat allerlei mensen die hier vast werken moeiteloos 6 weken vrij kunnen nemen, terwijl ik als gedetacheerde met pijn en moeite 24 vrije dagen bij elkaar kan krijgen
  • het feit dat sinds ik in april vorig jaar een 'beleggings-rekening' opende, de koersen alleen maar zijn gedaald en ik mijn tot nog toe geinvesteerde geld sindsdien in rook zie opgaan (gelukkig heb ik een lange adem)
  • mensen die mekkeren over het belastinggeld dat wordt besteed aan veiligheid rondom het voetbal, terwijl ik als belastingbetaler ook meebetaal aan allerlei kunstwerken, cultuursubsidies, publieke omroep, koningshuis etc etc. Daar klaag ik toch ook niet over?
  • browsers die crashen als je bezig bent een lange forumpost te typen
  • het feit dat na je 30e de kilo's er bijna niet meer af te krijgen zijn, ondanks een Spartaanse hardloopdiscipline en een gezond voedingspatroon
     Help mods!
  • Pool: 354e, Feyenoord - FC Volendam MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 360e / - / 38eOpstelling: 4-4-2
    ribruijn
    Vedette
    Winnaar Feyenoord Netwerk Battle 2006; meer prijzen

Uit: Hoorn
    Vak: Stadiontribune - T
    Reg.: 2 augustus 2005
    Gepost op 22 augustus 2008 om 11:16:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
    ulligan schreef:

Ik erger me aan:

• onkundig IT-personeel in India die zo 3 dagen niet reageren op een email, maar als je hun manager inkopieert plotseling wel binnen 2 minuten antwoorden

• Ik erger me aan het feit dat ik wegens kostenbesparing sinds vorige maand niet meer Business Class naar India mag vliegen maar uitsluitend nog Economy Class. Dit om hetzelfde door jou genoemde onkundige IT-personeel mondeling te instrueren omdat mijn bedrijf er al een tijdje over uit is dat mailen toch niet werkt....
     Help mods!
    Pool: -, Feyenoord - FC Volendam MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
    ulligan
    Vedette

Gepost op 22 augustus 2008 om 11:25:00.       ICQ: 12112915      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
    ribruijn schreef:

(...)

Ik erger me aan het feit dat ik wegens kostenbesparing sinds vorige maand niet meer Business Class naar India mag vliegen maar uitsluitend nog Economy Class. Dit om hetzelfde door jou genoemde onkundige IT-personeel mondeling te instrueren omdat mijn bedrijf er al een tijdje over uit is dat mailen toch niet werkt....

Doe je Ramamoorthy Purushothama Radhakrishnan de groeten van mij?
     Help mods!
    Pool: 354e, Feyenoord - FC Volendam MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 360e / - / 38eOpstelling: 4-4-2
    ribruijn
    Vedette

Gepost op 22 augustus 2008 om 12:20:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Haha, meestal heb ik contact met Sachin Pradhan...
     Help mods!
    Pool: -, Feyenoord - FC Volendam MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
    ulligan
    Vedette

Gepost op 22 augustus 2008 om 12:47:03.       ICQ: 12112915      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Alle gekheid op een stokje, er zitten ook wel wat 'goeien' tussen. De ellende is echter dat het verloop erg groot is bij dit soort bedrijven en dat vaak mensen die het net snappen alweer worden vervangen door onervaren mensen.

Vooral de cultuurverschillen zorgen soms voor nogal wat ellende. Bij de meeste Indiërs is pro-activiteit ver te zoeken, en bovendien spenderen ze liever een paar dagen zelf aan een probleem dan dat ze even hulp van hun buurman vragen waardoor het binnen 5 minuten opgelost kan zijn.

Wij hebben een deel van het werk uitbesteed aan software-gigant WIPRO en over het algemeen worden in het geval van kennisoverdracht de mensen tijdelijk hierheen gehaald, in plaats van dat wij daar mensen heensturen. Dit ook omdat het anders weer downhill gaat zodra je wegbent.

Mailen is inderdaad lang niet altijd de beste oplossing. Dit is één van de redenen dat hier veelvuldig gebruik wordt gemaakt van Office Communicator (een soort MSN messenger, maar dan voor op kantoor). Hierdoor kan je toch mensen 'direct' benaderen, zonder dat je dure telefoongesprekken moet voeren met onverstaanbare Indiërs met onuitspreekbare namen

[Dit bericht is veranderd door ulligan (op 22 augustus 2008 12:47:48).]
     Help mods!
    Pool: 354e, Feyenoord - FC Volendam MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 360e / - / 38eOpstelling: 4-4-2
    ribruijn
    Vedette

Gepost op 22 augustus 2008 om 13:50:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Haha, wij hebben zelf een hele stapel Indiers voor ons werken, mijn bedrijf heeft daar meerdere dependances/kantoren. Logisch dat we daar veel werk uitbesteden. En de KLM verdient er ook goed aan....

Ik kan je posting helemaal onderschrijven, vooral m.b.t. de problemen met het verloop. Heb je eindelijk je kennis overgedragen en zit je op 1 lijn, krijg je weer een nieuw mannetje omdat de eerste weggaat. Zucht....

Van de cultuurverschillen heeft vooral mijn vriendin last. Zij werkt bij een bureau (In Nederland) wat expats begeleidt (toevallig ook van mijn eigen bedrijf). Denk dan aan huisvesting, salaris, dokters, tandartsen, integratie etc. etc. Die verhalen die ik soms hoor....
     Help mods!
    El Jefecito
    Vedette

Gepost op 22 augustus 2008 om 15:21:11.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
    ribruijn schreef:

(...)

Ik erger me aan het feit dat ik wegens kostenbesparing sinds vorige maand niet meer Business Class naar India mag vliegen maar uitsluitend nog Economy Class. Dit om hetzelfde door jou genoemde onkundige IT-personeel mondeling te instrueren omdat mijn bedrijf er al een tijdje over uit is dat mailen toch niet werkt....

En jij accepteert deze maatregel?

quote:
    ribruijn schreef:

Van de cultuurverschillen heeft vooral mijn vriendin last. Zij werkt bij een bureau (In Nederland) wat expats begeleidt (toevallig ook van mijn eigen bedrijf). Denk dan aan huisvesting, salaris, dokters, tandartsen, integratie etc. etc. Die verhalen die ik soms hoor....

Huis, tuin en keuken Polen dus.

[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 22 augustus 2008 15:22:57).]
     Help mods!
    ribruijn
    Vedette

Gepost op 22 augustus 2008 om 16:06:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
    El Jefecito schreef:

En jij accepteert deze maatregel?

Tsja, moet maar he? In de Business Class kon je nog pitten naar Mumbai, nu ben je weer een sardientje...
    Maar als je kijkt hoeveel er van ons wekelijks op-en-neer gaan dan kan je hier wel grof op besparen, ja....

quote:
    El Jefecito schreef:

Huis, tuin en keuken Polen dus.

Indische Polen als het ware....
     Help mods!
    El Jefecito
    Vedette

Gepost op 22 augustus 2008 om 16:39:41.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
    ribruijn schreef:

(...)

Maar als je kijkt hoeveel er van ons wekelijks op-en-neer gaan dan kan je hier wel grof op besparen, ja....

Grof geld besparen maar brak aankomen en vervolgens een paar dagen niet productief kunnen werken....

Je baas heeft visie...

[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 22 augustus 2008 16:40:13).]
     Help mods!
    ribruijn
    Vedette

Gepost op 22 augustus 2008 om 16:42:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een paar dagen? Meestal heen, 1 dagje werken en dan weer terug!
     Help mods!
    Ché Cliché
    Vedette

Uit: Sassenheim
    Reg.: 24 maart 2003
    Gepost op 22 augustus 2008 om 17:56:40.     MSN: Ja dus?      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik erger me aan jullie saaie posts.
     Help mods!
    Pool: 138e, Feyenoord - FC Volendam 2-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 412e / - / 188eOpstelling: 4-4-2
    ribruijn
    Vedette

Gepost op 22 augustus 2008 om 20:43:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik erger me aan het feit dat je gisteren weer niet in de kroeg in Hillegom was......
     Help mods!
    aliendwurf
    Vedette

Uit: Hillegom
    Vak: Maastribune - V
    Reg.: 1 augustus 2004
    Gepost op 22 augustus 2008 om 20:44:43.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Weet je wat nog het ergste is....hij was gewoon vrij en zat thuis uit zijn neus te vreten.
     Help mods!
    Pool: 412e, Feyenoord - FC Volendam 3-0 (2-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 445e / - / 219eOpstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
    Deze topic bestaat uit 54 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 »
    Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk