| Poster | | Topic: Ik erger mij aan... |  |
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4510 Reg.: 3 mei 2004 |
quote: aliendwurf schreef:
(...)
Jammer hè?
Dat wordt wederom (plaatje)
Hij gaat van de zomer toch naar Roemenie? Keuze genoeg aldaar.. 
|
|
|
Fila Fresh Vaste waarde in elftal
Uit: Bilthoven Vak: Marathontribune - JJ Posts: 364 Reg.: 14 juli 2005 |
(...)
Jezus, als ik dit lees is het net alsof ik thuiskom. 
Aan je hoeveelheid postings te zien woon je hier ook 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 10045 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: El Jefecito schreef:
(...)
Hij gaat van de zomer toch naar Roemenie? Keuze genoeg aldaar.. 
Hoe gaat het met de alimentatie? 
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 4352 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: Fila Fresh schreef:
(...)

|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 14221 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: Fila Fresh schreef:
(...)
Ik heb dan ook geen leven.... 
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5614 Reg.: 17 februari 2005 |
(...)
Ik heb dan ook geen leven.... 
Gezien de hoeveelheid posts van ene wvH zou dat betekenen dat deze klinisch dood is.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
quote: pipapaauwe schreef:
(...)
Gezien de hoeveelheid posts van ene wvH zou dat betekenen dat deze klinisch dood is.
Gezien de inhoud van de posts ook.
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4510 Reg.: 3 mei 2004 | Alles boven de 9700 post of voor 1 november 2000 aangemeld heeft geen leven...
[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 15 juli 2008 12:47:12).]
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11926 Reg.: 13 maart 2002 |
Alles boven de 9700 post of voor 1 november 2000 aangemeld heeft geen leven...
????? 
|
|
|
OrCristian Vedette Hompie ©
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10605 Reg.: 6 juni 2000 | ?????? 
EDIT: Oh wacht, ik zie het nu pas: het is óf!
[Dit bericht is veranderd door OrCristian (op 15 juli 2008 14:04:50).]
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11926 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: OrCristian schreef:
?????? 
EDIT: Oh wacht, ik zie het nu pas: het is óf!
Precies. En als onze kleine chef/baas denkt dat ik geen leven heb op basis van meer dan 9700 posts op dit netwerk heeft hij mij wat uit te leggen 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Alles boven de 9700 post of voor 1 november 2000 aangemeld heeft geen leven...
Hoe zit het nou met die alimentatie? Ben je al kaal geplukt? 
|
|
|
El Jefecito Vedette
quote: Ché Cliché schreef:
(...)
Hoe zit het nou met die alimentatie? Ben je al kaal geplukt? 
Ik had toch al gezegd dat ik niet op vakanie kon.... 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
(...)
Ik had toch al gezegd dat ik niet op vakanie kon.... 
Ik wilde het graag nog eens horen. Tja, je kent het spreekwoord he? Wie ze leuter brandt, kan niet op vakantie.
|
|
|
El Jefecito Vedette
quote: Ché Cliché schreef:
(...)
Ik wilde het graag nog eens horen. Tja, je kent het spreekwoord he? Wie ze leuter brandt, kan niet op vakantie.

|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 14221 Reg.: 1 augustus 2004 | ....schoolvakanties. 
|
|
|
Jordy_FR Vedette
Uit: Rilland Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 4935 Reg.: 15 oktober 2003 | Nog een paar jaartjes, dan krijg jij er ook mee te maken.. 
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 14221 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: Jordy_FR schreef:
Nog een paar jaartjes, dan krijg jij er ook mee te maken.. 

|
|
|
Bestlander Geselecteerd voor Oranje
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 2149 Reg.: 27 mei 2007 | Aan mensen die zich ergeren als je buiten Feyenoord nog meer heb in je leven. 
|
|
|
mako86 Ballenjongen
Uit: De Lier Vak: Marathontribune - E Posts: 23 Reg.: 5 februari 2008 | Ik erger mij aan Greene....
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4562 Reg.: 26 oktober 2006 |
quote: Meisjes willen baby van bendeleider
HELLEVOETSLUIS - Steeds meer Nederlandse meiden in Hellevoetsluis worden zwanger van leiders van straatgroepen
Deskundigen spreken zelfs over een ‘verontrustende modetrend’. Voor de jongens is een meisje bezwangeren statusverhogend, maar ook de meiden krijgen meer aanzien, stellen de tienermoeders zelf. Je bent immers de moeder van zÃjn kind.
Cijfers zijn er niet, maar genoeg tienermoeders kloppen voor hulp aan bij woonmaatschappelijk werker Nicko van Straaten van de Hellevoetse woningcorporatie Maasdelta. ,,Nederlandse meisjes van een jaar of 15, 16 die hangen rond groepen Antilliaanse jongeren. Ze zijn compleet onder de indruk van die stoere gozers. Ze bieden zichzelf aan,’’ weet Van Straaten. Van Straaten vergelijkt de trend onder de Nederlandse meiden met vroeger. ,,Toen rees jouw ster ook als je de populairste jongen of meisje van de klas aan de haak had geslagen.’’
Ook de jongens happen graag toe. Geven een meisje een aai over haar bol, geven haar alle aandacht. Die krijgen ze thuis lang niet altijd. Blind van verliefdheid hopen de meisjes hem te binden door zwanger te worden. Van Straaten: ,,Als vriendinnen er dan op wijzen dat hij vreemdgaat, terwijl zij met haar dikke buik zit, dan nóg geloven ze dat het anders zal zijn als de baby eenmaal is geboren.’’
Hoe ziek kun je zijn en uiteindelijjk draait de maatschappij voor die alleenstaande " hoertjes|" met kinderen op, 
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10504 Reg.: 6 februari 2006 | Hoeren, stratenvegers, wc boeners etc heb je ook nodig. Hoe armer de rest is, de makkelijker het leven voor iemand met een normaal inkomen. Ze zoeken het maar uit.
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 5168 Reg.: 16 november 2004 |
quote: DR schreef:
Hoeren, stratenvegers, wc boeners etc heb je ook nodig. Hoe armer de rest is, de makkelijker het leven voor iemand met een normaal inkomen. Ze zoeken het maar uit.
Wat een arrogante klootzakken mentaliteit
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1550 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: st0ere2006 schreef:
(...)
Hoe ziek kun je zijn en uiteindelijjk draait de maatschappij voor die alleenstaande " hoertjes|" met kinderen op, 
Je zou bijna wat gaan zien in een minimale intelligentie en inkomensgrens voor mensen die zich zonodig moeten voortplanten of verplichte sterilisatie voor degenen die niet aan de gestelde voorwaarden kunnen voldoen.
|
|
|
jezus christus Vedette
Vak: - Posts: 2449 Reg.: 18 september 2004 |
quote: Middenveldert schreef:
(...)
Je zou bijna wat gaan zien in een minimale intelligentie en inkomensgrens voor mensen die zich zonodig moeten voortplanten of verplichte sterilisatie voor degenen die niet aan de gestelde voorwaarden kunnen voldoen.
dit plan is van mods origine en al zo'n jaar of 60 oud dacht ik (no offense hoor).
|
|
|