Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoorders-aan-tafel
Ik erger mij aan...
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 52 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 52 »

Poster
Topic: Ik erger mij aan... 
Klaas
Vedette

Uit: Breda
Vak: -
Reg.: 23 juli 2005
Gepost op 3 januari 2006 om 14:50:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hey ik zal eerlijk bekennen dat ik soms ook een opgewonden standje ben, zeker in het verkeer bij tijd en wijlen. Maar het punt is eigenlijk wat je er mee opschiet. Uiteindelijk heb je enkel jezelf ermee. Die klojo in die andere auto rijdt toch gewoon door hoor en heeft misschien niet eens door dat jij je zit te ergeren. So what's the point?? Maar toegegeven het is veel moeilijker om je er niet aan te storen dan wel. Maar goed, het is nog een beetje de tijd van goede voornemens dus........
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.469,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Xintanovic
Vedette

Uit: Den Bosch
Reg.: 8 oktober 2000
Gepost op 4 januari 2006 om 19:51:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Klaas schreef:

Hey ik zal eerlijk bekennen dat ik soms ook een opgewonden standje ben, zeker in het verkeer bij tijd en wijlen. Maar het punt is eigenlijk wat je er mee opschiet. Uiteindelijk heb je enkel jezelf ermee. Die klojo in die andere auto rijdt toch gewoon door hoor en heeft misschien niet eens door dat jij je zit te ergeren. So what's the point?? Maar toegegeven het is veel moeilijker om je er niet aan te storen dan wel. Maar goed, het is nog een beetje de tijd van goede voornemens dus........

Haha, helemaal gelijk in. Maar zoals je aan het eind ook aangeeft, doe het maar eens. Moest laatst een essay inleveren voor 16:30. Ik naar school rijden, was pas rond 15:45 klaar. En moest naar Tilburg. Goed doortrappen natuurlijk, ondanks dat ik wist dat je er ongeveer 40 min op doet, wanneer je het verkeer niet tegen hebt. Maar met al die opgebroken wegen in Tilburg rond die tijd, wist je het maar nooit. Op de snelweg wilde ik gewoon doorrijden, en ik had schijt aan de flitsers. Rijdt er zo'n klojo met 90 over de inhaalstrook. "Die moet ik voorbij, want hij houdt me op" denk ik. Ik ervoorbij, en wederom het gas erop. Sta ik in Tilburg wat later (circa 20 min) te wachten bij een stoplicht staat die gewoon naast een paar meter achter me. Nu wist ik wel dat ik er waarschijnlijk niets mee opschoot, maar ik dacht "je zult maar net die ene rotstoplicht ermee kunnen halen". Nou niet dus. Heb het overigens nog wel gehaald. Ik stond om precies 16:30 bij de postvak.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.343,6VoVo: -Opstelling: 4-5-1
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 juni 2000
Gepost op 10 januari 2006 om 22:44:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb er weer twee:

Ik erger mij aan de speciale vuilniszakken die ik à 12,50 per 10 moet kopen omdat ik in het centrum woon, die te klein zijn en die bij het minste of geringste kapotscheuren.

Ook erger ik mij eraan dat als ik 's avonds over straat loop oude vrouwtjes hun handtas dichter bij zich houden en strak naar de grond kijken terwijl ik vriendelijk gedag wil zeggen zoals dat de gewoonte is hier in Limburg. Niet dat ik me aan hen erger, maar aan de reden dat ze dat doen. Omdat ze gelijk hebben en er van alles kan gebeuren als het donker is.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.474,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Purple
Vedette

Uit: Aalsmeer
Reg.: 15 mei 2004
Gepost op 11 januari 2006 om 19:31:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

al die hoofddoeken op straat.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord 0-2 (0-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
dgc
Talent

Uit: Houten
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 3 november 2005
Gepost op 14 januari 2006 om 01:42:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik erger me aan zoveel dingen:

kim holland, georgina verbaan, winston gerstan(weetikveelwat), de veerkampjes, jack 020 spijkerman, johan derksen, hans westerhof, guus hiddink, ji-loempia park, pingpong-yo lee, jefferson valval, jan elleboog of doodschop, andre-ikhebeenviesaccent-ooijer, dries roelvink, alle caberetiers van het oude kopspijkers (die vieze nsbklanten die eerst roepen het publiek bestel heilig te vinden maar dan toch naar die !@#!!hommel gaan), dus ook J.de mol (allebei), jp bakellende, wouter-ookmetmijbenjede-klos, die t#f#sgrote moskee bij het stadion dichtbij, snelkookpannen dichtbij diemen, snelkookpanvermaak, duitsers in een badplaats, italianen op vakantie, zenuwachtig klokkenspel van de kerk hier op de hoek, dronken corpsballen, junkies op het station, junkies in houten, en in diezelfde lijn: gerard, gordon en renee... kortom, genoeg om op te noemen. moeite waard? geen id, maar dit lucht wel op!
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
VAKKIEW
Nationale topspeler

Uit: Oss
Vak: Maastribune - W3
Reg.: 12 mei 2002
Gepost op 14 januari 2006 om 01:54:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Purple schreef:

al die hoofddoeken op straat.

Toch gemakkelijk om je voeten te vegen.....

Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.431,1VoVo: -Opstelling: incompleet
jozsef Kiprich.
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 14 januari 2006 om 09:14:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
VAKKIEW schreef:

(...)

Toch gemakkelijk om je voeten te vegen.....

ja inderdaad ja
 Help mods!
Pool: 137e, Heracles - Feyenoord 2-2 (1-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Gepost op 20 januari 2006 om 13:25:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik irriteer me ook aan arrogante collega's die op lopen te scheppen over salaris, auto van de zaak en werkervaring bij grote accountant-bureaus. Vooral als ze nog te lelijk zijn om het woord arrogant zelfs maar in de mond te mogen nemen.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.474,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Diego Armando Maradona Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Reg.: 24 april 2004
Gepost op 20 januari 2006 om 14:16:28.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Daar scheppen ze dan waarschijnlijk niet over op
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
vincent
Vedette

Uit: see above
Reg.: 12 oktober 1999
Gepost op 20 januari 2006 om 15:19:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Jensen erger ik me aan.
Hier een stukje van iemand anders die verdomd dicht bij de waarheid zit.

JENSEN

Robert Jensen is niet leuk. En dat is objectief. En laf. Dat is ook
objectief. Jensen staat model voor een nieuwe generatie
imbecielen. Denkt nog steeds een exponent te zijn van
shockradio maar zit qua niveau, vergeleken met enkele
websites bijvoorbeeld, op het niveau van een ingehuurde
partyclown.
Jensen zijn publiek, en dat is onderzocht, bestaat voor 80 % uit
achterlijke boeren. Je ziet het ook wel voor je. Vroeg op, met je
rooie Hollandkop op een tractor tegen de wind in rijden, wat
mompelen over de stand der sterren en dat je al een jaar niet
meer op de dot bent geweest en dan als afsluiting van de dag
even naar Jensen luisteren waarvan je wéét dat hij er uitziet
alsof hij een jaar niet op de dot is geweest. Onbekommerd
schateren om een dikke proleet die radio maken als vak serieus
neemt. Daar ontleent Jensen zijn bekendheid aan.
Dat is meteen ook zo erg aan Jensen, dat hij DJ zijn iets
prachtigs vindt. Een verdienste, een talent. Gelul over timing
enz. In deze tijd DJ zijn, dat is iemand opbellen en met zijn
zessen heel erg hard lachen om niks. Beetje voor je uit lullen
over flitspalen en op het goede moment een jingle starten, dan
ben je een held in Nederland. Als je dat, zoals Jensen,
combineert met een bijna aan zeventien opeenvolgende
generaties inteelt grenzende achterlijkheid, dan kom je een eind.
Eikeltjes als Jensen, daarvan pisten we vroeger de
integraalhelm vol.
Jensen zijn contactgestoorde neef, sidekick Paparazzi, echte
naam Karel Veenhuizen, de naam zegt het al, zit altijd naast
hem. Een stuk aangegroeid wild vlees. Een amoebe. Voelt wat
Jensen voelt. Als Jensen een grap maakt wordt zijn ruggenmerg
geprikkeld en moet hij vanzelf lachen. Als gimmick ziet hij er uit
als een sprekende pop met een vlinderdas om. Zou ook het
onechte kind van Hennie Huisman kunnen zijn.
Dat is meteen het laffe element bij Jensen. Nooit, zolang ik hem
hoor, eens iets zelf, in je eentje, durven beweren. Altijd de
backing van die lachende, bijna lichaamseigen mislukte
ballonnenvouwer naast hem.
Altijd met zes man op iemand neerstrijken en het volume
wegdraaien als men weerwoord heeft. Zelfs op de televisie niet
alleen kunnen presenteren maar weer dat dode stuk hout met
strik naast hem. Lachen er heel hard later in monteren.. Dat
werk.
Jensen, 1 op 1 met iemand in een kamer, camera er op en lullen
maar, zonder op commando lachend publiek er bij en zonder
lachnicht Paparazzi bij hem op schoot, hij durft het niet.
Ik wel.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.384,9VoVo: -Opstelling: -
wateringer
Vedette

Vak: Maastribune - V
Reg.: 10 juni 2001
Gepost op 20 januari 2006 om 16:08:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hahaha geweldig, het allerleukste is eigenlijk nog dat ik iemand ken die beweert dat ie die Paparazzi nog leuker vindt dan Jensen zelf.

Wat mij betreft ben je dan qua humor op een zeer bedenkelijk niveau afgedaald dat het nooit meer goed met je komt.

Nogmaals geweldig stukje, wie heeft het geschreven?
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.494,4VoVo: -Opstelling: -
jozsef Kiprich.
Vedette

Gepost op 20 januari 2006 om 19:57:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

FR-Insite.
 Help mods!
Pool: 137e, Heracles - Feyenoord 2-2 (1-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Rico009
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - S
Reg.: 17 mei 2004
Gepost op 20 januari 2006 om 21:32:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Aan supporters die boycot of protestactie's niet meedoen. zie Heracles uit, zie Vitesse uit. Bij Vitesse bleven er mensen in het vak zitten de eerste 10 minuten en Heracles is bijna uitverkocht

Het hoort: 'Één voor allen, Allen voor Één' te zijn!!!!

Daar stond Het Legioen om bekend, maar dat wordt steeds minder

Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.448,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
L.Pincoffs
Vedette

Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 21 januari 2006 om 11:54:50.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Aan supporters die hun eigen spelers, die weg mogen, afbranden als die - om wat voor reden dan ook - niet hebben gebracht wat er van ze werden verwacht. Dat kan omdat ze een hele tijd nodig hebben om te wennen, of omdat ze niet aan het niveau kunnen komen, of omdat ze vreemd uit hun ogen kijken. Wat de reden ook is, de kwalificaties die hier op het forum worden gebruikt zegt mij meer over de schrijvers, dan over de spelers. Die zien alleen een volgende stap in hun carriere en een salaris. Die zijn echt wel van plan om bij Feyenoord te slagen. Soms lukt dat gewoon niet. Dan is het normaal dat je uit elkaar gaat zonder een ander zakkenvuller of circusartiest te noemen. Een beetje respect mag er best zijn voor de spelers op de lijst van 30.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.465,2VoVo: 612e / - / 93eOpstelling: 4-3-3
arrow
Vedette

Reg.: 21 november 2003
Gepost op 21 januari 2006 om 12:27:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hè hè, een paar ergenissen kwijt doen :
1) Vrouwelijke collega's die stiekum mompelen waar je bij staat over " hoe sommige collega's groooote fouten maken ".
Dan denk ik " dat is de manier hoe vrouwen carrière maken, over lijken ".
2) Het Nieuwe Zorgstelsel : geen kat die zinnige info heeft, altijd wéér " Ik weet daar te weinig over, maar belt u morgen maar terug want dan zit mijn collega hier ", de volgende dag " Ah ja, maar daar is nog niets over bekend, maar ik stuur u alvast wat papieren ", week later " Oh sorry, de formulieren die ik zond zijn reeds achterhaald, maar van zodra er nieuwe zijn laten wij u die toezenden ", enzovoort enzovoorts
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.455,8VoVo: -Opstelling: incompleet
L.Pincoffs
Vedette

Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 9 februari 2006 om 13:56:12.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

... de plotselinge aandacht voor wedstrijden van HSV, nadat ze jarenlang niet meer te zien waren.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.465,2VoVo: 612e / - / 93eOpstelling: 4-3-3
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Gepost op 9 februari 2006 om 15:56:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
L.Pincoffs schreef:

... de plotselinge aandacht voor wedstrijden van HSV, nadat ze jarenlang niet meer te zien waren.

Ja, de enige reden die ik kan bedenken voor deze plotselinge omslag is dat Bouhlarouz daar nu speelt...
 Help mods!
El Jefecito
Vedette

Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 9 februari 2006 om 17:14:40.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het feit dat Pisvee supporters lopen te piepen dat een keer onterrecht wint terwijl ze dat zelf ook al zeker 8 a 9 wedstrijden dit seizoen doen....

Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord 1-3 (0-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.405,3VoVo: 257e / - / 226eOpstelling: 4-4-2
Rolex
Vedette

Uit: Zuid Holland
Reg.: 19 mei 2003
Gepost op 9 februari 2006 om 18:01:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wateringer schreef:

Hahaha geweldig, het allerleukste is eigenlijk nog dat ik iemand ken die beweert dat ie die Paparazzi nog leuker vindt dan Jensen zelf.

Wat mij betreft ben je dan qua humor op een zeer bedenkelijk niveau afgedaald dat het nooit meer goed met je komt.

Nogmaals geweldig stukje, wie heeft het geschreven?

Wat is er mis met Paparazzi?? .

Ik heb een hekel aan mensen die een busje huren (of een boedelbak) en er helemaal niet mee kunnen rijden. Op zich niet vreemd want het feit dat ze er een huren geeft al aan dat ze er zelf geen hebben en er waarschijnlijk ook niet vaak in gereden hebben. Maar dan nog kun je in ieder geval moeite doen om zo rechts mogelijk te blijven rijden in plaats van drie banen te blokkeren!!!
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.402,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Don Oss
Talent
Winnaar EK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008

Uit: macharen
Reg.: 9 september 2005
Gepost op 9 februari 2006 om 19:50:36.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik erger me aan mensen, collega-supporters van in de chatbox!
Je moest eens lezen wat ze allemaal schreven over Kalou tijdens NEC -

Op zich, oké hij was niet goed, maar om hem dan met allerlei ziektes (voornamelijk kanker) te bekogelen dat gaat echt wel te ver.
Zul je zien, zondag speelt bij misschien wel een goede wedstrijd en scoort hij eventueel, dan zijn het dezelfde die hem weer in de hemel prijzen.

Als hij geen Nederlander wordt zeiken ze alles bij elkaar over wat voor klote regering en beleid we hebben. Ik vind hem nog steeds één van de betere van Feyenoord, hij komt erwel.

O ja, en aan de gasten die in de chat voor de zoveelste keer vragen of iemand een site weet waar ze de wedstrijd live kunnen zien .

Zo genoeg gezanikt.

[Dit bericht is veranderd door Don Oss (op 9 februari 2006 19:52:33).]
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
echte critiche
Internationale topspeler

Reg.: 10 november 2005
Gepost op 9 februari 2006 om 20:59:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Don Oss schreef:

Ik erger me aan mensen, collega-supporters van in de chatbox!
Je moest eens lezen wat ze allemaal schreven over Kalou tijdens NEC -

Op zich, oké hij was niet goed, maar om hem dan met allerlei ziektes (voornamelijk kanker) te bekogelen dat gaat echt wel te ver.
Zul je zien, zondag speelt bij misschien wel een goede wedstrijd en scoort hij eventueel, dan zijn het dezelfde die hem weer in de hemel prijzen.

Als hij geen Nederlander wordt zeiken ze alles bij elkaar over wat voor klote regering en beleid we hebben. Ik vind hem nog steeds één van de betere van Feyenoord, hij komt erwel.

O ja, en aan de gasten die in de chat voor de zoveelste keer vragen of iemand een site weet waar ze de wedstrijd live kunnen zien .

Zo genoeg gezanikt.

schandalig als ze dat allemaal hebben gezegt ik snap dan ook niet dat deze mensen die zo lopen te vloeken hier (dat stelletje asociaalen)niet worden verbannen van deze forum.....
 Help mods!
Pool: 522e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Maniac!
Geselecteerd voor Oranje

Uit: almere
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 17 april 2005
Gepost op 10 februari 2006 om 12:38:45.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik erger me aan die grafbekken die vannacht me huis zijn binnengeslopen en gewoon rustug hun gang hebben kunnen gaan stelletje respectlozen randdebielen
 Help mods!
Pool: 660e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 666e / - / 319eOpstelling: 4-4-2
jozsef Kiprich.
Vedette

Gepost op 10 februari 2006 om 20:41:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat ik en met mij velen tot je 65ste (wellicht langer) moeten werken.
 Help mods!
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Gepost op 3 maart 2006 om 12:03:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jozsef Kiprich. schreef:

Dat ik en met mij velen tot je 65ste (wellicht langer) moeten werken.

Ik ga er van uit dat ik tot mijn 75e moet werken. Ben nu 22, dus nog 53 jaar centjes verdienen

Over ergeren gesproken, deze hoorde ik laatst in de kroeg:

"Die koffie verkeerd, daar is verdomme niks mis mee! "
 Help mods!
terrorick
Jeugdspeler

Uit: Toldijk
Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 17 februari 2006
Gepost op 3 maart 2006 om 22:48:04.         MSN: zie e-mail      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik erger mij aan 'supporters' die la weggan voordat de wedstrijd afgelopen is Je ken tog wel ff blijven zitten nog die resterende 5 minurten als je een echte supporter bent... 4life
 Help mods!
Pool: 525e, Heracles - Feyenoord 1-1 (1-2)MotM Feyenoord-PSV: MolsBattle-rating: 1.550,5 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 52 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk