| Poster | | Topic: Ik erger mij aan... |  |
|
Simson Internationale topspeler
Uit: Krimpen a/d Lek Vak: Maastribune - V Posts: 1498 Reg.: 19 september 2005 |
quote: El Jefecito schreef:
(...)
Neuh, daar ben ik ook al vanaf. Maar bedankt om je bezorgdheid. 
Wat istie naief 
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777153 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
(...)
Neuh, daar ben ik ook al vanaf. Maar bedankt om je bezorgdheid. 
Wat istie naief 
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777153 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Uit: Krimpen a/d Lek Vak: Maastribune - V Posts: 1498 Reg.: 19 september 2005 | Pleurt op met je slowchat 
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 14221 Reg.: 1 augustus 2004 | Zullen we afspreken dat één van jullie het woord neemt?
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4510 Reg.: 3 mei 2004 |
quote: Simson schreef:
Pleurt op met je slowchat 
Doe is niet zo onaardig.. nu praat er tenminste nog iemand tegen je 
|
|
|
quote: aliendwurf schreef:
Zullen we afspreken dat één van jullie het woord neemt?
Nee, nee. Voortaan geen gedoe meer met meerdere Simsons
Ze zijn kort geleden de deur uit getrapt.
@ Jefeclito: dat moet jij zeggen, jij krijgt alleen maar stront over je heen hier 
|
|
|
El Jefecito Vedette
quote: Simson schreef:
(...)
Nee, nee. Voortaan geen gedoe meer met meerdere Simsons
Ze zijn kort geleden de deur uit getrapt.
@ Jefeclito: dat moet jij zeggen, jij krijgt alleen maar stront over je heen hier 
Ow? Niks van gemerkt. Iedereen gaat respectvol met elkaar om en anders komt Deckert wel langs om je een kaart te geven. 
|
|
|
Uit: Krimpen a/d Lek Vak: Maastribune - V Posts: 1498 Reg.: 19 september 2005 | |
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10504 Reg.: 6 februari 2006 | Kaartje voor het openingstoernooi gekocht voor mijn pa zijn verjaardag. Wikken en wegen, de 2e dag gekocht. Krijg ik dag later op het werk te zien dat ik 50% korting krijg voor de 1e dag, niet voor de 2e dag.
Paar dagen later zie ik een briefje van Feyenoord dat ik korting krijg als ik een of andere code invul, terwijl ik die kaarten al heb besteld en al zijn afgeschreven.
Story of my life.
[Dit bericht is veranderd door DR (op 1 juni 2008 11:02:17).]
|
|
|
Feyenoord HG Vedette Winnaar WK pool 2006, Winnaar EK pool 2008
Uit: Nijmegen Vak: Maastribune - W1 Posts: 6840 Reg.: 12 april 2001 | Ik erger me momenteel aan de braderie die momenteel plaats vindt bij mij aan de overkant. Weg zondagse rust doordat ze muziek als Jantje smit, Frans bauer en andere Nederlandse troep draaien bah. Om maar te zwijgen van die lul die achter die microfoon staat bah 
[Dit bericht is veranderd door Feyenoord HG (op 1 juni 2008 12:53:02).]
|
|
|
LoveFR&SouthPark Aanstormend talent
Vak: - Posts: 126 Reg.: 18 april 2008 | waar ik me aan erger?
SLOWCHAT WAARSCHUWINGEN
|
|
|
Feyenoord HG Vedette Winnaar WK pool 2006, Winnaar EK pool 2008
Uit: Nijmegen Vak: Maastribune - W1 Posts: 6840 Reg.: 12 april 2001 | Geef mij die slowchatwaarschuwingen maar hoor, alles beter dan die leipkezen op die braderie die denken dat de buurt zit te wachten op die ballenmuziek!
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7654 Reg.: 26 februari 2005 | Streekbussen rijden niet
Uitgegeven: 1 juni 2008 10:04
Laatst gewijzigd: 1 juni 2008 13:02
RIJSWIJK - In bijna het gehele land rijden zondag geen streekbussen. Vakbond FNV Bondgenoten meldde zondagochtend dat het streekvervoer voor 100 procent stilligt.
hier erger ik me aan mensen duperen die voor werk cq school etc afankelijk zijn van vervoer.
Ik vind het schofterig echt stelletje lamzakken zijn het die stakers....
Ik zou ze korten op loon etc, en desnoods zou ik ze er allemaal uittrappen 
|
|
|
Jeroenkuip Nationale topspeler
Vak: - Posts: 921 Reg.: 16 mei 2006 | Ghéhé lekker wat een mooi probleem oplossend idee zeg! 
|
|
|
El Jefecito Vedette
quote: jozsef Kiprich. schreef:
Streekbussen rijden niet
RIJSWIJK - In bijna het gehele land rijden zondag geen streekbussen. Vakbond FNV Bondgenoten meldde zondagochtend dat het streekvervoer voor 100 procent stilligt.
hier erger ik me aan mensen duperen die voor werk cq school etc afankelijk zijn van vervoer.
Ik vind het schofterig echt stelletje lamzakken zijn het die stakers....
Ik zou ze korten op loon etc, en desnoods zou ik ze er allemaal uittrappen 
Ik juich het doe, de malafide overheid dwingt men tot deze looneisen.. Eigen schuld dikke bult. Minder belastingen betekent kleinere looneisen.. zo simpel is het.
[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 1 juni 2008 15:37:32).]
|
|
|
AS SC Etienne Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3355 Reg.: 18 december 2002 |
quote: Feyenoord HG schreef:
Ik erger me momenteel aan de braderie die momenteel plaats vindt bij mij aan de overkant. Weg zondagse rust doordat ze muziek als Jantje smit, Frans bauer en andere Nederlandse troep draaien bah. Om maar te zwijgen van die lul die achter die microfoon staat bah 
Heb ik ook last van Sterkte HG...
[Dit bericht is veranderd door AS SC Etienne (op 1 juni 2008 18:14:30).]
|
|
|
Vak Q Basisspeler
Vak: - Posts: 337 Reg.: 17 januari 2006 |
quote: jozsef Kiprich. schreef:
Streekbussen rijden niet
Zouden ze het daarom niet misschien op een zondag doen?
Maar ik erger me inderdaad ook als gek aan al dat gestaak tegenwoordig, waarbij het de gewone burgers zijn die ze constant weer pakken. Maarja, liever een dagje vrij, dan mensen gratis vervoeren natuurlijk. Net zoals die 'verwende pikkies' van de plietie...
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7654 Reg.: 26 februari 2005 |
(...)
Ik juich het doe, de malafide overheid dwingt men tot deze looneisen.. Eigen schuld dikke bult. Minder belastingen betekent kleinere looneisen.. zo simpel is het.
Klopt ook weer idd ja maar laat de burger die normaal naar het werk moet lekker met rust.
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 5168 Reg.: 16 november 2004 |
(...)
Als je je een klein beetje in de eisen van de chauffeurs verdiept zou hebben zijn looneisen niet het voornaamste.Het inleveren van vrije dagen,waarvoor een paar jaar geleden geld is ingeleverd en die nu weer teruggggeven moeten worden zonder dat daar geld voor terug komt.De zg sigaar uit eigen doos.Ik sta voor 100% achter hun eisen.
|
|
|
Yoessoef Vaste waarde in elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 405 Reg.: 24 november 2005 |
quote: Vak Q schreef:
(...)
Zouden ze het daarom niet misschien op een zondag doen?
Maar ik erger me inderdaad ook als gek aan al dat gestaak tegenwoordig, waarbij het de gewone burgers zijn die ze constant weer pakken.
Jij woont nog thuis zeker,lekker pot verteren zonder maar een cent te hoeven betalen.
Van mij mogen ze de hele week staken en dan mag iedereen weer eens lekker gaan fietsen, een stuk schonere lucht en je spiertjes komen weer eens los.
Iedereen heeft recht om te staken dus ook het openbaar vervoer,en je moet eens weten wat we allemaal al hebben moeten inleveren en dat voor een sigaar uit eigen doos.
|
|
|
Vak Q Basisspeler
Vak: - Posts: 337 Reg.: 17 januari 2006 |
quote: Yoessoef schreef:
(...)
Jij woont nog thuis zeker,lekker pot verteren zonder maar een cent te hoeven betalen.
Van mij mogen ze de hele week staken en dan mag iedereen weer eens lekker gaan fietsen, een stuk schonere lucht en je spiertjes komen weer eens los.
Iedereen heeft recht om te staken dus ook het openbaar vervoer,en je moet eens weten wat we allemaal al hebben moeten inleveren en dat voor een sigaar uit eigen doos.
Nee, ik woon op mezelf, doe een studie en werk zo'n 20 uur in de week om rond te komen. En ik ben hartstikke dankbaar dat ik een oud autootje heb, want dat is allemaal niet aan te fietsen.
Als je een baan hebt waar je niet tevreden over bent kan je veel meer dingen doen, dan mensen die er geen fuck mee te maken hebben andermans problemen op te zadelen.
Je kan een andere baan zoeken, je kan mensen gratis laten reizen, je kan in je blote lul achter het stuur zitten, je kan minder gaan rijden en ik neem aan dat wanneer je goed je werk doet, je ook wel met individuele eisen bij je baas aan kan komen (werkt bij mij in ieder geval wél).
Maarja, de makkelijkste en leukste manier is toch wel een lekker dagje vrij nemen en andere mensen jou problemen aansmeren. Want demonstreren in bijv. Den Haag of bij het hoofdkantoor, zijn we weer te lui voor.
PS. Jij hebt nu zeker geen MBO-examens? Niet dat ik ze heb
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 5168 Reg.: 16 november 2004 |
quote: Vak Q schreef:
(...)Nee, ik woon op mezelf, doe een studie en werk zo'n 20 uur in de week om rond te komen. En ik ben hartstikke dankbaar dat ik een oud autootje heb, want dat is allemaal niet aan te fietsen.
Als je een baan hebt waar je niet tevreden over bent kan je veel meer dingen doen, dan mensen die er geen fuck mee te maken hebben andermans problemen op te zadelen.
Je kan een andere baan zoeken, je kan mensen gratis laten reizen, je kan in je blote lul achter het stuur zitten, je kan minder gaan rijden en ik neem aan dat wanneer je goed je werk doet, je ook wel met individuele eisen bij je baas aan kan komen (werkt bij mij in ieder geval wél).
Maarja, de makkelijkste en leukste manier is toch wel een lekker dagje vrij nemen en andere mensen jou problemen aansmeren. Want demonstreren in bijv. Den Haag of bij het hoofdkantoor, zijn we weer te lui voor.
PS. Jij hebt nu zeker geen MBO-examens? Niet dat ik ze heb
Typische reaktie van iemand die er de ballen van snapt.Buschauffeurs zitten in een cao en verdienen allemaal precies hetzelfde.Gratis vervoer is al gebeurt,de bonden zijn er mee gestopt omdat er veel gratis reizigers,die normaal niet gaan opaf komen.Als je al lang bij je werkgever werkt en hij wil je zaken afpakken kom je in verzet.Wel een direkteur met 8 ton vertrek premie laten gaan,maar voor de werkvloer geen geld hebben.Stakers hebben geen vrij,moeten verplicht zich melden bij de bonden voor een stakings uitkering,die minder is dan het salaris.Worden vergaderingen gehouden enz.Geloof mij nu maar staken doe je niet voor je lol,of je moet scholier zijn.
|
|
|
Vak Q Basisspeler
Vak: - Posts: 337 Reg.: 17 januari 2006 | Nogmaals; laat mij, en de andere mensen die er afhankelijk van zijn, er lekker buiten.
|
|
|