Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoorders-aan-tafel
Ik erger mij aan...
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 62 pagina's: « 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... 62 »

Poster
Topic: Ik erger mij aan... 
Simson
Internationale topspeler

Uit: Krimpen a/d Lek
Vak: Maastribune - V
Reg.: 19 september 2005
Gepost op 29 mei 2008 om 17:03:43.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

(...)

Neuh, daar ben ik ook al vanaf. Maar bedankt om je bezorgdheid.

Wat istie naief
 Help mods!
Pool: 353e, Heracles - Feyenoord 2-1 (1-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.446,9VoVo: -Opstelling: -
Administrator
Administrator

Vak: -
Reg.: 23 juni 2002
Gepost op 29 mei 2008 om 17:03:43.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Simson
Internationale topspeler

Gepost op 29 mei 2008 om 17:05:01.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

(...)

Neuh, daar ben ik ook al vanaf. Maar bedankt om je bezorgdheid.

Wat istie naief
 Help mods!
Pool: 353e, Heracles - Feyenoord 2-1 (1-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.446,9VoVo: -Opstelling: -
Administrator
Administrator

Reg.: 23 juni 2002
Gepost op 29 mei 2008 om 17:05:01.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Simson
Internationale topspeler

Gepost op 29 mei 2008 om 17:48:17.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Pleurt op met je slowchat
 Help mods!
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 29 mei 2008 om 17:57:43.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zullen we afspreken dat één van jullie het woord neemt?
 Help mods!
Pool: 640e, Heracles - Feyenoord 1-1 (0-0)MotM Feyenoord-PSV: NiemandBattle-rating: 1.500,0VoVo: 268e / - / 244eOpstelling: 4-4-2
El Jefecito
Vedette

Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 29 mei 2008 om 19:03:17.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Simson schreef:

Pleurt op met je slowchat

Doe is niet zo onaardig.. nu praat er tenminste nog iemand tegen je
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord 1-3 (0-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.405,3VoVo: 257e / - / 226eOpstelling: 4-4-2
Simson
Internationale topspeler

Gepost op 29 mei 2008 om 19:11:51.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
aliendwurf schreef:

Zullen we afspreken dat één van jullie het woord neemt?

Nee, nee. Voortaan geen gedoe meer met meerdere Simsons
Ze zijn kort geleden de deur uit getrapt.

@ Jefeclito: dat moet jij zeggen, jij krijgt alleen maar stront over je heen hier
 Help mods!
El Jefecito
Vedette

Gepost op 29 mei 2008 om 19:49:07.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Simson schreef:

(...)

Nee, nee. Voortaan geen gedoe meer met meerdere Simsons
Ze zijn kort geleden de deur uit getrapt.

@ Jefeclito: dat moet jij zeggen, jij krijgt alleen maar stront over je heen hier

Ow? Niks van gemerkt. Iedereen gaat respectvol met elkaar om en anders komt Deckert wel langs om je een kaart te geven.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord 1-3 (0-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.405,3VoVo: 257e / - / 226eOpstelling: 4-4-2
Simson
Internationale topspeler

Gepost op 29 mei 2008 om 20:07:00.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Help mods!
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 1 juni 2008 om 10:59:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kaartje voor het openingstoernooi gekocht voor mijn pa zijn verjaardag. Wikken en wegen, de 2e dag gekocht. Krijg ik dag later op het werk te zien dat ik 50% korting krijg voor de 1e dag, niet voor de 2e dag.
Paar dagen later zie ik een briefje van Feyenoord dat ik korting krijg als ik een of andere code invul, terwijl ik die kaarten al heb besteld en al zijn afgeschreven.
Story of my life.

[Dit bericht is veranderd door DR (op 1 juni 2008 11:02:17).]
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.353,9VoVo: -Opstelling: -
Feyenoord HG
Vedette
Winnaar WK pool 2006, Winnaar EK pool 2008

Uit: Nijmegen
Vak: Maastribune - W1
Reg.: 12 april 2001
Gepost op 1 juni 2008 om 12:51:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik erger me momenteel aan de braderie die momenteel plaats vindt bij mij aan de overkant. Weg zondagse rust doordat ze muziek als Jantje smit, Frans bauer en andere Nederlandse troep draaien bah. Om maar te zwijgen van die lul die achter die microfoon staat bah

[Dit bericht is veranderd door Feyenoord HG (op 1 juni 2008 12:53:02).]
 Help mods!
Pool: 597e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
LoveFR&SouthPark
Aanstormend talent

Reg.: 18 april 2008
Gepost op 1 juni 2008 om 12:55:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

waar ik me aan erger?
SLOWCHAT WAARSCHUWINGEN
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Feyenoord HG
Vedette
Winnaar WK pool 2006, Winnaar EK pool 2008

Uit: Nijmegen
Vak: Maastribune - W1
Reg.: 12 april 2001
Gepost op 1 juni 2008 om 12:56:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Geef mij die slowchatwaarschuwingen maar hoor, alles beter dan die leipkezen op die braderie die denken dat de buurt zit te wachten op die ballenmuziek!
 Help mods!
Pool: 597e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
jozsef Kiprich.
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 1 juni 2008 om 13:23:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Streekbussen rijden niet
Uitgegeven: 1 juni 2008 10:04
Laatst gewijzigd: 1 juni 2008 13:02

RIJSWIJK - In bijna het gehele land rijden zondag geen streekbussen. Vakbond FNV Bondgenoten meldde zondagochtend dat het streekvervoer voor 100 procent stilligt.

hier erger ik me aan mensen duperen die voor werk cq school etc afankelijk zijn van vervoer.

Ik vind het schofterig echt stelletje lamzakken zijn het die stakers....

Ik zou ze korten op loon etc, en desnoods zou ik ze er allemaal uittrappen
 Help mods!
Pool: 137e, Heracles - Feyenoord 2-2 (1-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Jeroenkuip
Nationale topspeler

Reg.: 16 mei 2006
Gepost op 1 juni 2008 om 14:42:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ghéhé lekker wat een mooi probleem oplossend idee zeg!
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.368,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
El Jefecito
Vedette

Gepost op 1 juni 2008 om 15:36:30.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jozsef Kiprich. schreef:

Streekbussen rijden niet

RIJSWIJK - In bijna het gehele land rijden zondag geen streekbussen. Vakbond FNV Bondgenoten meldde zondagochtend dat het streekvervoer voor 100 procent stilligt.

hier erger ik me aan mensen duperen die voor werk cq school etc afankelijk zijn van vervoer.

Ik vind het schofterig echt stelletje lamzakken zijn het die stakers....

Ik zou ze korten op loon etc, en desnoods zou ik ze er allemaal uittrappen

Ik juich het doe, de malafide overheid dwingt men tot deze looneisen.. Eigen schuld dikke bult. Minder belastingen betekent kleinere looneisen.. zo simpel is het.

[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 1 juni 2008 15:37:32).]
 Help mods!
AS SC Etienne
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 18 december 2002
Gepost op 1 juni 2008 om 18:14:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoord HG schreef:

Ik erger me momenteel aan de braderie die momenteel plaats vindt bij mij aan de overkant. Weg zondagse rust doordat ze muziek als Jantje smit, Frans bauer en andere Nederlandse troep draaien bah. Om maar te zwijgen van die lul die achter die microfoon staat bah

Heb ik ook last van Sterkte HG...

[Dit bericht is veranderd door AS SC Etienne (op 1 juni 2008 18:14:30).]
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM Feyenoord-PSV: MolsBattle-rating: 1.272,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Vak Q
Basisspeler

Reg.: 17 januari 2006
Gepost op 1 juni 2008 om 18:48:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jozsef Kiprich. schreef:

Streekbussen rijden niet

Zouden ze het daarom niet misschien op een zondag doen?

Maar ik erger me inderdaad ook als gek aan al dat gestaak tegenwoordig, waarbij het de gewone burgers zijn die ze constant weer pakken. Maarja, liever een dagje vrij, dan mensen gratis vervoeren natuurlijk. Net zoals die 'verwende pikkies' van de plietie...
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
jozsef Kiprich.
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 1 juni 2008 om 20:06:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

(...)

Ik juich het doe, de malafide overheid dwingt men tot deze looneisen.. Eigen schuld dikke bult. Minder belastingen betekent kleinere looneisen.. zo simpel is het.

Klopt ook weer idd ja maar laat de burger die normaal naar het werk moet lekker met rust.
 Help mods!
Pool: 137e, Heracles - Feyenoord 2-2 (1-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 1 juni 2008 om 21:29:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

(...)

Als je je een klein beetje in de eisen van de chauffeurs verdiept zou hebben zijn looneisen niet het voornaamste.Het inleveren van vrije dagen,waarvoor een paar jaar geleden geld is ingeleverd en die nu weer teruggggeven moeten worden zonder dat daar geld voor terug komt.De zg sigaar uit eigen doos.Ik sta voor 100% achter hun eisen.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.485,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Yoessoef
Vaste waarde in elftal

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 24 november 2005
Gepost op 2 juni 2008 om 02:34:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vak Q schreef:

(...)
Zouden ze het daarom niet misschien op een zondag doen?

Maar ik erger me inderdaad ook als gek aan al dat gestaak tegenwoordig, waarbij het de gewone burgers zijn die ze constant weer pakken.

Jij woont nog thuis zeker,lekker pot verteren zonder maar een cent te hoeven betalen.
Van mij mogen ze de hele week staken en dan mag iedereen weer eens lekker gaan fietsen, een stuk schonere lucht en je spiertjes komen weer eens los.
Iedereen heeft recht om te staken dus ook het openbaar vervoer,en je moet eens weten wat we allemaal al hebben moeten inleveren en dat voor een sigaar uit eigen doos.
 Help mods!
Pool: 688e, Heracles - Feyenoord 0-3 (0-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Vak Q
Basisspeler

Gepost op 2 juni 2008 om 12:17:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Yoessoef schreef:

(...)

Jij woont nog thuis zeker,lekker pot verteren zonder maar een cent te hoeven betalen.
Van mij mogen ze de hele week staken en dan mag iedereen weer eens lekker gaan fietsen, een stuk schonere lucht en je spiertjes komen weer eens los.
Iedereen heeft recht om te staken dus ook het openbaar vervoer,en je moet eens weten wat we allemaal al hebben moeten inleveren en dat voor een sigaar uit eigen doos.

Nee, ik woon op mezelf, doe een studie en werk zo'n 20 uur in de week om rond te komen. En ik ben hartstikke dankbaar dat ik een oud autootje heb, want dat is allemaal niet aan te fietsen.

Als je een baan hebt waar je niet tevreden over bent kan je veel meer dingen doen, dan mensen die er geen fuck mee te maken hebben andermans problemen op te zadelen.

Je kan een andere baan zoeken, je kan mensen gratis laten reizen, je kan in je blote lul achter het stuur zitten, je kan minder gaan rijden en ik neem aan dat wanneer je goed je werk doet, je ook wel met individuele eisen bij je baas aan kan komen (werkt bij mij in ieder geval wél).

Maarja, de makkelijkste en leukste manier is toch wel een lekker dagje vrij nemen en andere mensen jou problemen aansmeren. Want demonstreren in bijv. Den Haag of bij het hoofdkantoor, zijn we weer te lui voor.

PS. Jij hebt nu zeker geen MBO-examens? Niet dat ik ze heb
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 2 juni 2008 om 12:40:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vak Q schreef:

(...)Nee, ik woon op mezelf, doe een studie en werk zo'n 20 uur in de week om rond te komen. En ik ben hartstikke dankbaar dat ik een oud autootje heb, want dat is allemaal niet aan te fietsen.

Als je een baan hebt waar je niet tevreden over bent kan je veel meer dingen doen, dan mensen die er geen fuck mee te maken hebben andermans problemen op te zadelen.

Je kan een andere baan zoeken, je kan mensen gratis laten reizen, je kan in je blote lul achter het stuur zitten, je kan minder gaan rijden en ik neem aan dat wanneer je goed je werk doet, je ook wel met individuele eisen bij je baas aan kan komen (werkt bij mij in ieder geval wél).

Maarja, de makkelijkste en leukste manier is toch wel een lekker dagje vrij nemen en andere mensen jou problemen aansmeren. Want demonstreren in bijv. Den Haag of bij het hoofdkantoor, zijn we weer te lui voor.

PS. Jij hebt nu zeker geen MBO-examens? Niet dat ik ze heb

Typische reaktie van iemand die er de ballen van snapt.Buschauffeurs zitten in een cao en verdienen allemaal precies hetzelfde.Gratis vervoer is al gebeurt,de bonden zijn er mee gestopt omdat er veel gratis reizigers,die normaal niet gaan opaf komen.Als je al lang bij je werkgever werkt en hij wil je zaken afpakken kom je in verzet.Wel een direkteur met 8 ton vertrek premie laten gaan,maar voor de werkvloer geen geld hebben.Stakers hebben geen vrij,moeten verplicht zich melden bij de bonden voor een stakings uitkering,die minder is dan het salaris.Worden vergaderingen gehouden enz.Geloof mij nu maar staken doe je niet voor je lol,of je moet scholier zijn.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.485,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Vak Q
Basisspeler

Gepost op 2 juni 2008 om 22:58:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nogmaals; laat mij, en de andere mensen die er afhankelijk van zijn, er lekker buiten.
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 62 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk