Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoorders-aan-tafel
Ik erger mij aan...
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 47 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 47 »

Poster
Topic: Ik erger mij aan... 
jozsef Kiprich.
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 25 december 2005 om 10:09:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RubenS schreef:

Waar ik een hekel aan heb:

Mensen die nooit naar het stadion gaan tijdens wedstrijden van hun club...maar dan toch ff komen zeiken en zieken wanneer ze eens een xtje hebben gewonnen en Feyenoord niet...gewoon van die jode-tyf*s-t*ring*teletekst supporters!
en dan zeggen ze dat ze niet van hun moeder mogen, wel elk weekend blowen zuipen neuken alles, maar niet naar een voetbalwedstrijd....KNEUZEN!!!

zo dit is wat mij dwars zat, fijne kerst allemaal

Zo dat ben je kwijt zo op eerste kerstdag.
maar moet je wel gelijk geven.
 Help mods!
Pool: 137e, Heracles - Feyenoord 2-2 (1-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Footbal Master Rode kaart: waarschuwing
Jeugdspeler

Uit: Capelle
Vak: -
Reg.: 24 december 2005
Gepost op 25 december 2005 om 22:01:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RubenS schreef:

Waar ik een hekel aan heb:

Mensen die nooit naar het stadion gaan tijdens wedstrijden van hun club...maar dan toch ff komen zeiken en zieken wanneer ze eens een xtje hebben gewonnen en Feyenoord niet...gewoon van die jode-tyf*s-t*ring*teletekst supporters!
en dan zeggen ze dat ze niet van hun moeder mogen, wel elk weekend blowen zuipen neuken alles, maar niet naar een voetbalwedstrijd....KNEUZEN!!!

zo dit is wat mij dwars zat, fijne kerst allemaal

Zo je bent er erg aan toe, tot op het overspannene af, ik zou zeggen take it easy en je weet helemaal niet wie er wel of niet naar een wedstrijd gaat, en trouwens lekker belangrijk. Ik wou dat ik me daar druk over kon maken maar ik heb normale zorgen aan mijn kop.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
uijltje
Jeugdspeler

Reg.: 27 januari 2005
Gepost op 26 december 2005 om 18:44:09.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een 020 accent, gewoon spraakgebrek

Oma's met rollators die in een supermarkt de weg blokkeren,

Dikke mensen in een elektrische wagen, ga lopen dan val je af

Jeuk aan mijn ballen

Treinen, en dan vooral vertragingen

die ter*ng poortjes bij de metro die niet gelijk open gaan, of dicht gaan voor je neus waardoor je er tegen aan loopt.

Fietsendieven

Van die kansloze actievoerders

Aidsremmers naar Afrika sturen, dan hebben die mensen alleen langer aids waardoor ze er meer me besmetten, naai gewoon een condoom om bij geboorte.

Goede doelen, zijn er teveel

Mensen die op bij voetbalzone, als feyenoord gewonnen heeft zeggen dat het onterecht is. Of als ajax verliest ook zerggen dat het onterecht was.

Duiters, fransen, Belgen

Pieter Vink, Ruud Bossen, Roelof Luinge
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
FR_evermore
Vedette

Reg.: 8 februari 2003
Gepost op 26 december 2005 om 19:18:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Help mods!
Pool: 271e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
emmylover
Vedette

Uit: eindhoven
Reg.: 12 april 2004
Gepost op 26 december 2005 om 20:31:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

louis(heeft weer geen schaal) van gaal
 Help mods!
Pool: 637e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.407,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Footbal Master Rode kaart: waarschuwing
Jeugdspeler

Uit: Capelle
Reg.: 24 december 2005
Gepost op 26 december 2005 om 20:55:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
uijltje schreef:

Een 020 accent, gewoon spraakgebrek

Oma's met rollators die in een supermarkt de weg blokkeren,

Dikke mensen in een elektrische wagen, ga lopen dan val je af

Jeuk aan mijn ballen

Treinen, en dan vooral vertragingen

die ter*ng poortjes bij de metro die niet gelijk open gaan, of dicht gaan voor je neus waardoor je er tegen aan loopt.

Fietsendieven

Van die kansloze actievoerders

Aidsremmers naar Afrika sturen, dan hebben die mensen alleen langer aids waardoor ze er meer me besmetten, naai gewoon een condoom om bij geboorte.

Goede doelen, zijn er teveel

Mensen die op bij voetbalzone, als feyenoord gewonnen heeft zeggen dat het onterecht is. Of als ajax verliest ook zerggen dat het onterecht was.

Duiters, fransen, Belgen

Pieter Vink, Ruud Bossen, Roelof Luinge

Conclusie: Je ergert je aan de kansarmen in de wereld.
 Help mods!
L.Pincoffs
Vedette

Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 26 december 2005 om 21:14:25.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.465,2VoVo: 612e / - / 93eOpstelling: 4-3-3
SOPA
Vedette

Vak: Maastribune - V
Reg.: 6 augustus 2002
Gepost op 26 december 2005 om 21:29:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Had je niet eerst ff kennen waarschuwen, Pincoffs!? Me maaltijd komt er bijna gelijk weer uit!
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
emmylover
Vedette

Uit: eindhoven
Reg.: 12 april 2004
Gepost op 26 december 2005 om 23:46:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

shit man das pas goor
 Help mods!
Pool: 637e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.407,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Yoessoef
Vaste waarde in elftal

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 24 november 2005
Gepost op 27 december 2005 om 03:00:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik erger me aan mensen die zich ergeren.
En van die gezellige *j*ks collega's (walgelijke lui)
Ze mogen van mij wel bumper kleven daar erger ik me niet aan,klappen ze er op als ik rem voel ik weinig van in mijn 40 tonner,zelf houd ik wel afstand hoor
Misschien je minder ergeren in 2006 maakt je leven een stuk makkelijker.

Proost op volgend jaar
 Help mods!
Pool: 688e, Heracles - Feyenoord 0-3 (0-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
L.Pincoffs
Vedette

Gepost op 27 december 2005 om 12:37:25.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Aan reclamemakers, die zonder enige voorkennis of respect onze heilige attributen misbruiken om geld te verdienen.

Om niet weer de fout te maken, zeer gewaardeerde forumleden of jeugdige meelezers schrik aan te jagen, hier een foto uit de campagne "Zo kan het ook in 2006"

http://img371.imageshack.us/img371/5393/sns3ga.jpg
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.465,2VoVo: 612e / - / 93eOpstelling: 4-3-3
Jan van Galen
Nationale topspeler

Uit: Amsterdam
Reg.: 9 november 2000
Gepost op 27 december 2005 om 14:35:39.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
L.Pincoffs schreef:

(plaatje)

Haha, die is erg!

Al is er nog wel een ergere zoen, nl toen Ruud Gullig vlak voor het WK in '94 opstapte, en die enge Barend aan een bijna huilende Gullit op het vliegveld vroeg: 'Ruud, mag ik je een zoen geven?' :kots
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.496,9VoVo: -Opstelling: -
basje
Internationale topspeler

Uit: Druten
Reg.: 16 augustus 2004
Gepost op 27 december 2005 om 15:14:19.       MSN: baskuypers@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
L.Pincoffs schreef:

Aan reclamemakers, die zonder enige voorkennis of respect onze heilige attributen misbruiken om geld te verdienen.

Om niet weer de fout te maken, zeer gewaardeerde forumleden of jeugdige meelezers schrik aan te jagen, hier een foto uit de campagne "Zo kan het ook in 2006"

die is bijna net zo erg als die dwazen van het leger es heils die voor een paar jaar geleden een half Feyenoord shirt aan een half ajaxshirt hadden genaaid om er zo een shirt van te maken. sinds dien krijgen die NIKS meer van mij... dat is het zeflde als een halve koran aan een halve bijbel te plakken. DAT DOE JE NIET
 Help mods!
Pool: 643e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
SOPA
Vedette

Vak: Maastribune - V
Reg.: 6 augustus 2002
Gepost op 27 december 2005 om 15:25:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
basje schreef:
dat is hetzelfde als een halve koran aan een halve bijbel plakken. DAT DOE JE NIET

Prima verwoording!

Enne, bedankt iig voor de waarschuwing dit keer, Pincoffs!
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
kaalkop_bb
Vedette

Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis
Vak: Olympiatribune - BB
Uploads: 1
Reg.: 8 augustus 2005
Gepost op 28 december 2005 om 15:00:19.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zag 'm vanochtend op het metrostation in Rhoon... Hij is dus echt WALGELIJK
+ FOR EVER and EVER.
 Help mods!
Pool: 347e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.495,4VoVo: -Opstelling: -
trith
Basisspeler

Uit: Haarlem
Vak: Maastribune - W1
Reg.: 11 april 2005
Gepost op 29 december 2005 om 23:02:55.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

SCHIJT TALPA! feyenoord nog steeds niet bezig, en die kut genee met z'n "ONDERBREKING" en nu flikkeren ze weer een reportage er tegenaan. TALPA STERF!
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.495,2VoVo: -Opstelling: -
jozsef Kiprich.
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 30 december 2005 om 01:03:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja altijd als laatste wel blij dat ze het herhalen kan ik nog effe kijken was om 23.30 thuis uit de
 Help mods!
Pool: 137e, Heracles - Feyenoord 2-2 (1-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
F-Fan
Vedette

Uit: Wateringen
Reg.: 26 december 2002
Gepost op 2 januari 2006 om 14:21:30.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

* Openbaar vervoer!

* Amsterdammers!

* Talpa!

* Shownieuws & Hart van Nederland!

* Dancing with the debielen!

* Het Nederlands elftal!

* Reclames!

* Willem van Hanegem op dit fora!

* Vuurwerk!

* HG op van W!
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.340,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Debalisrond Inc. Gele kaart: waarschuwing
Regelmatige invaller

Reg.: 19 januari 2004
Gepost op 2 januari 2006 om 17:56:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
F-Fan schreef:

* Openbaar vervoer!

* Amsterdammers!

* Talpa!

* Shownieuws & Hart van Nederland!

* Dancing with the debielen!

* Het Nederlands elftal!

* Reclames!

* Willem van Hanegem op dit fora!

* Vuurwerk!

* HG op van W!

Sinds ik in Amsterdam heb gestudeerd is mijn ergernis t.a.v. ajax minder geworden. Het is ook een club met traditie, waar een ware Feyenoordfan gevoelig voor is. Ik kan mij daarentegen meer ergeren aan de manier hoe Psv Kalou wilde binnenhalen en hoe die club op onverklaarbare wijze de beste spelers weet te contracteren en betalen en daarbij geen middel schuwt. Dat is voor Feyenoord een wijze les.

[Dit bericht is veranderd door Debalisrond Inc. (op 2 januari 2006 17:58:36).]
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
okkie
Vedette

Uit: Papecity
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 5 juli 2001
Gepost op 2 januari 2006 om 21:03:41.       MSN: rotterdamthebest@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
L.Pincoffs schreef:

http://www.snsbank.nl/index.asp?NavigationID=4975

Kan je ze een mailtje sturen wat je er van vind, ik heb nog geen reactie terug gehad ben benieuwd.

Gr.okkie {the one and only}

[Dit bericht is veranderd door okkie (op 2 januari 2006 21:04:52).]
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord 1-2 (0-0)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
VAKKIEW
Nationale topspeler

Uit: Oss
Vak: Maastribune - W3
Reg.: 12 mei 2002
Gepost op 3 januari 2006 om 00:12:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb een gruwelijke hekel aan mensen die schijnbaar alleen hun mening kunnen uiten door te flink te schelden en te vloeken op het forum. Gebeurt trouwens niet alleen hier, je ziet het ook op veel andere fora. Probeer je mening eens op een normalere manier te uiten!!

[Dit bericht is veranderd door VAKKIEW (op 3 januari 2006 00:14:44).]
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.431,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Stef
Vedette
Winnaar Bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006; meer prijzen

Uit: Eindhoven
Reg.: 15 juni 2002
Gepost op 3 januari 2006 om 01:13:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

DAT MAAK IK GODVERDOMME ZELF WEL UIT!

Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.420,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
L.Pincoffs
Vedette

Gepost op 3 januari 2006 om 09:42:32.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bedankt voor de tip Okkie. Ik heb ze een suggestie gedaan, maar het lijkt me sterk, dat ze die gaan opvolgen.
 Help mods!
Klaas
Vedette

Uit: Breda
Reg.: 23 juli 2005
Gepost op 3 januari 2006 om 13:54:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben het roerend eens met Youssoef. Het nieuwe jaar zouden we ons eens wat minder moeten ergeren. Stuk gezonder hoor. En wie weet krijg je dan van Hoogervorst ook wel weer een korting ofzo
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.469,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Xintanovic
Vedette

Uit: Den Bosch
Reg.: 8 oktober 2000
Gepost op 3 januari 2006 om 14:13:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Klaas schreef:

Ik ben het roerend eens met Youssoef. Het nieuwe jaar zouden we ons eens wat minder moeten ergeren. Stuk gezonder hoor. En wie weet krijg je dan van Hoogervorst ook wel weer een korting ofzo

Ik denk dat men er dan helaas juist gebruik van zal maken. Op de snelweg ook. Wanneer je relaxt en rustig rijdt, is er altijd een klojo die gebruik makt van het feit dat je niet meteen een gat dichtrijdt. De fase waarin ik me niet erger aan dergelijk gedrag, ben ik nog niet in beland.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.343,6VoVo: -Opstelling: 4-5-1

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 47 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk