| Poster | | Topic: Ik erger mij aan... |  |
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7654 Reg.: 26 februari 2005 |
quote: RubenS schreef:
Waar ik een hekel aan heb:
Mensen die nooit naar het stadion gaan tijdens wedstrijden van hun club...maar dan toch ff komen zeiken en zieken wanneer ze eens een xtje hebben gewonnen en Feyenoord niet...gewoon van die jode-tyf*s-t*ring*teletekst supporters!
en dan zeggen ze dat ze niet van hun moeder mogen, wel elk weekend blowen zuipen neuken alles, maar niet naar een voetbalwedstrijd....KNEUZEN!!!
zo dit is wat mij dwars zat, fijne kerst allemaal
Zo dat ben je kwijt zo op eerste kerstdag.
maar moet je wel gelijk geven.
|
|
|
Footbal Master  Jeugdspeler
Uit: Capelle Vak: - Posts: 57 Reg.: 24 december 2005 |
quote: RubenS schreef:
Waar ik een hekel aan heb:
Mensen die nooit naar het stadion gaan tijdens wedstrijden van hun club...maar dan toch ff komen zeiken en zieken wanneer ze eens een xtje hebben gewonnen en Feyenoord niet...gewoon van die jode-tyf*s-t*ring*teletekst supporters!
en dan zeggen ze dat ze niet van hun moeder mogen, wel elk weekend blowen zuipen neuken alles, maar niet naar een voetbalwedstrijd....KNEUZEN!!!
zo dit is wat mij dwars zat, fijne kerst allemaal
Zo je bent er erg aan toe, tot op het overspannene af, ik zou zeggen take it easy en je weet helemaal niet wie er wel of niet naar een wedstrijd gaat, en trouwens lekker belangrijk. Ik wou dat ik me daar druk over kon maken maar ik heb normale zorgen aan mijn kop.
|
|
|
uijltje Jeugdspeler
Vak: - Posts: 30 Reg.: 27 januari 2005 | Een 020 accent, gewoon spraakgebrek
Oma's met rollators die in een supermarkt de weg blokkeren,
Dikke mensen in een elektrische wagen, ga lopen dan val je af
Jeuk aan mijn ballen
Treinen, en dan vooral vertragingen
die ter*ng poortjes bij de metro die niet gelijk open gaan, of dicht gaan voor je neus waardoor je er tegen aan loopt.
Fietsendieven
Van die kansloze actievoerders
Aidsremmers naar Afrika sturen, dan hebben die mensen alleen langer aids waardoor ze er meer me besmetten, naai gewoon een condoom om bij geboorte.
Goede doelen, zijn er teveel
Mensen die op bij voetbalzone, als feyenoord gewonnen heeft zeggen dat het onterecht is. Of als ajax verliest ook zerggen dat het onterecht was.
Duiters, fransen, Belgen
Pieter Vink, Ruud Bossen, Roelof Luinge
|
|
|
FR_evermore Vedette
Vak: - Posts: 1228 Reg.: 8 februari 2003 | |
|
emmylover Vedette
Uit: eindhoven Vak: - Posts: 3602 Reg.: 12 april 2004 | louis(heeft weer geen schaal) van gaal
|
|
|
Footbal Master  Jeugdspeler
Uit: Capelle Vak: - Posts: 57 Reg.: 24 december 2005 |
quote: uijltje schreef:
Een 020 accent, gewoon spraakgebrek
Oma's met rollators die in een supermarkt de weg blokkeren,
Dikke mensen in een elektrische wagen, ga lopen dan val je af
Jeuk aan mijn ballen
Treinen, en dan vooral vertragingen
die ter*ng poortjes bij de metro die niet gelijk open gaan, of dicht gaan voor je neus waardoor je er tegen aan loopt.
Fietsendieven
Van die kansloze actievoerders
Aidsremmers naar Afrika sturen, dan hebben die mensen alleen langer aids waardoor ze er meer me besmetten, naai gewoon een condoom om bij geboorte.
Goede doelen, zijn er teveel
Mensen die op bij voetbalzone, als feyenoord gewonnen heeft zeggen dat het onterecht is. Of als ajax verliest ook zerggen dat het onterecht was.
Duiters, fransen, Belgen
Pieter Vink, Ruud Bossen, Roelof Luinge
Conclusie: Je ergert je aan de kansarmen in de wereld. 
|
|
|
L.Pincoffs Vedette
Uit: Weelde Posts: 11038 Reg.: 3 mei 2002 | |
|
SOPA Vedette
Vak: Maastribune - V Posts: 6082 Reg.: 6 augustus 2002 | Had je niet eerst ff kennen waarschuwen, Pincoffs!? Me maaltijd komt er bijna gelijk weer uit!
|
|
|
emmylover Vedette
Uit: eindhoven Vak: - Posts: 3602 Reg.: 12 april 2004 | |
|
Yoessoef Vaste waarde in elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 405 Reg.: 24 november 2005 | Ik erger me aan mensen die zich ergeren.
En van die gezellige *j*ks collega's (walgelijke lui)
Ze mogen van mij wel bumper kleven daar erger ik me niet aan,klappen ze er op als ik rem voel ik weinig van in mijn 40 tonner,zelf houd ik wel afstand hoor
Misschien je minder ergeren in 2006 maakt je leven een stuk makkelijker.
Proost op volgend jaar 
|
|
|
L.Pincoffs Vedette
Uit: Weelde Posts: 11038 Reg.: 3 mei 2002 | Aan reclamemakers, die zonder enige voorkennis of respect onze heilige attributen misbruiken om geld te verdienen.
Om niet weer de fout te maken, zeer gewaardeerde forumleden of jeugdige meelezers schrik aan te jagen, hier een foto uit de campagne "Zo kan het ook in 2006"
http://img371.imageshack.us/img371/5393/sns3ga.jpg
|
|
|
Jan van Galen Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 752 Reg.: 9 november 2000 |
quote: L.Pincoffs schreef:
(plaatje)
Haha, die is erg!
Al is er nog wel een ergere zoen, nl toen Ruud Gullig vlak voor het WK in '94 opstapte, en die enge Barend aan een bijna huilende Gullit op het vliegveld vroeg: 'Ruud, mag ik je een zoen geven?' :kots
|
|
|
basje Internationale topspeler
Uit: Druten Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1029 Reg.: 16 augustus 2004 |
Aan reclamemakers, die zonder enige voorkennis of respect onze heilige attributen misbruiken om geld te verdienen.
Om niet weer de fout te maken, zeer gewaardeerde forumleden of jeugdige meelezers schrik aan te jagen, hier een foto uit de campagne "Zo kan het ook in 2006"
die is bijna net zo erg als die dwazen van het leger es heils die voor een paar jaar geleden een half Feyenoord shirt aan een half ajaxshirt hadden genaaid om er zo een shirt van te maken. sinds dien krijgen die NIKS meer van mij... dat is het zeflde als een halve koran aan een halve bijbel te plakken. DAT DOE JE NIET
|
|
|
SOPA Vedette
Vak: Maastribune - V Posts: 6082 Reg.: 6 augustus 2002 |
quote: basje schreef:
dat is hetzelfde als een halve koran aan een halve bijbel plakken. DAT DOE JE NIET
Prima verwoording!
Enne, bedankt iig voor de waarschuwing dit keer, Pincoffs! 
|
|
|
kaalkop_bb Vedette
Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis Vak: Olympiatribune - BB Posts: 2217 Uploads: 1 Reg.: 8 augustus 2005 |
Ik zag 'm vanochtend op het metrostation in Rhoon... Hij is dus echt WALGELIJK
+ FOR EVER and EVER.
|
|
|
trith Basisspeler
Uit: Haarlem Vak: Maastribune - W1 Posts: 327 Reg.: 11 april 2005 | SCHIJT TALPA! feyenoord nog steeds niet bezig, en die kut genee met z'n "ONDERBREKING" en nu flikkeren ze weer een reportage er tegenaan. TALPA STERF!
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7654 Reg.: 26 februari 2005 | Ja altijd als laatste wel blij dat ze het herhalen kan ik nog effe kijken was om 23.30 thuis uit de 
|
|
|
F-Fan Vedette
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 4799 Reg.: 26 december 2002 | * Openbaar vervoer!
* Amsterdammers!
* Talpa!
* Shownieuws & Hart van Nederland!
* Dancing with the debielen!
* Het Nederlands elftal!
* Reclames!
* Willem van Hanegem op dit fora!
* Vuurwerk!
* HG op van W! 
|
|
|
Debalisrond Inc.  Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 284 Reg.: 19 januari 2004 |
quote: F-Fan schreef:
* Openbaar vervoer!
* Amsterdammers!
* Talpa!
* Shownieuws & Hart van Nederland!
* Dancing with the debielen!
* Het Nederlands elftal!
* Reclames!
* Willem van Hanegem op dit fora!
* Vuurwerk!
* HG op van W! 
Sinds ik in Amsterdam heb gestudeerd is mijn ergernis t.a.v. ajax minder geworden. Het is ook een club met traditie, waar een ware Feyenoordfan gevoelig voor is. Ik kan mij daarentegen meer ergeren aan de manier hoe Psv Kalou wilde binnenhalen en hoe die club op onverklaarbare wijze de beste spelers weet te contracteren en betalen en daarbij geen middel schuwt. Dat is voor Feyenoord een wijze les.
[Dit bericht is veranderd door Debalisrond Inc. (op 2 januari 2006 17:58:36).]
|
|
|
okkie Vedette
Uit: Papecity Vak: Stadiontribune - RR Posts: 2392 Reg.: 5 juli 2001 |
Aan reclamemakers, die zonder enige voorkennis of respect onze heilige attributen misbruiken om geld te verdienen.
http://www.snsbank.nl/index.asp?NavigationID=4975
Kan je ze een mailtje sturen wat je er van vind, ik heb nog geen reactie terug gehad ben benieuwd.
Gr.okkie {the one and only}
[Dit bericht is veranderd door okkie (op 2 januari 2006 21:04:52).]
|
|
|
VAKKIEW Nationale topspeler
Uit: Oss Vak: Maastribune - W3 Posts: 879 Reg.: 12 mei 2002 | Ik heb een gruwelijke hekel aan mensen die schijnbaar alleen hun mening kunnen uiten door te flink te schelden en te vloeken op het forum. Gebeurt trouwens niet alleen hier, je ziet het ook op veel andere fora. Probeer je mening eens op een normalere manier te uiten!!
[Dit bericht is veranderd door VAKKIEW (op 3 januari 2006 00:14:44).]
|
|
|
Stef Vedette Winnaar Bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5185 Reg.: 15 juni 2002 | DAT MAAK IK GODVERDOMME ZELF WEL UIT!

|
|
|
L.Pincoffs Vedette
Uit: Weelde Posts: 11038 Reg.: 3 mei 2002 | Bedankt voor de tip Okkie. Ik heb ze een suggestie gedaan, maar het lijkt me sterk, dat ze die gaan opvolgen.
|
|
|
Klaas Vedette
Uit: Breda Vak: - Posts: 1579 Reg.: 23 juli 2005 | Ik ben het roerend eens met Youssoef. Het nieuwe jaar zouden we ons eens wat minder moeten ergeren. Stuk gezonder hoor. En wie weet krijg je dan van Hoogervorst ook wel weer een korting ofzo 
|
|
|
Xintanovic Vedette
Uit: Den Bosch Vak: - Posts: 1852 Reg.: 8 oktober 2000 |
quote: Klaas schreef:
Ik ben het roerend eens met Youssoef. Het nieuwe jaar zouden we ons eens wat minder moeten ergeren. Stuk gezonder hoor. En wie weet krijg je dan van Hoogervorst ook wel weer een korting ofzo 
Ik denk dat men er dan helaas juist gebruik van zal maken. Op de snelweg ook. Wanneer je relaxt en rustig rijdt, is er altijd een klojo die gebruik makt van het feit dat je niet meteen een gat dichtrijdt. De fase waarin ik me niet erger aan dergelijk gedrag, ben ik nog niet in beland.
|
|
|