Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoorders-aan-tafel
Ik erger mij aan...
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 54 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 54 »

Poster
Topic: Ik erger mij aan... 
jozsef Kiprich.
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 17 december 2005 om 22:12:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dan zal het vast een gezellige natte boel zijn in je straat
 Help mods!
Pool: 137e, Heracles - Feyenoord 2-2 (1-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
don Vito Cascio Ferro
Vedette
Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen

Uit: Ridderkerk
Vak: -
Reg.: 7 augustus 2005
Gepost op 17 december 2005 om 23:41:58.       MSN: ja, versie 7.0      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
okkie schreef:
Als ik eens besluit om me auto te wassen, gelijk 387 mensen dat zelfde idee hebben.
Gr.okkie {the one and only}

Ik zou blij zijn... 387 mensen die jouw auto willen wassen.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 339e / - / 371eOpstelling: incompleet
vigo
Vedette

Reg.: 1 augustus 2001
Gepost op 18 december 2005 om 03:58:21.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik erger/hekel mij aan:
Ajax supporters
ajax spelers
NOS
Barbera Barend
Ajax trainer
jeugd van ajax
de Arena
Amsterdam
jack van Gelder
Balkenende
mijn buurman
mijn ex en de ex daarvoor ze stalken mij nog steeds
PSV
mensen die je tig keer iets moet uitleggen
mensen die zich niet willen aanpassen in onze samenleving
bedelaars in nederland
bumperklevers
meelopers
mensen die liegen
 Help mods!
Pool: 239e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.493,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Jordy_FR
Vedette

Uit: Rilland
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 15 oktober 2003
Gepost op 18 december 2005 om 15:11:56.     MSN: Ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

...Feyenoord dat alleen de motivatie op kan brengen tegen de topploegen en tegen de kleinere ploegen gigantisch op zn bek gaat.. (RBC, ADO Den Haag)
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.437,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Don Roy
Vedette
Tweede plaats Feyenoord Netwerk Pool 2006/2007; meer prijzen

Uit: Nijmegen
Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 13 juli 2002
Gepost op 18 december 2005 om 15:26:01.     MSN: Ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Pascal Bosschaart.... En de rest van dit team dat weer eens niet de motivatie en inzet kan tonen die ze vorige week wel toonden.

4 Life
 Help mods!
Pool: 20e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Olympus
Vaste waarde in elftal

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 1 juli 2004
Gepost op 18 december 2005 om 15:47:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zwervers en Oostblokkers die ondanks mijn groffe uiterlijk toch nog asociaal om geld durven te vragen, en daarna nog raar durven kijken als ik beleefd weiger... (allemaal enkeltje Russische cel)

Balkenende die zegt dat iedereen erop vooruit gaat, terwijl ik alle hardwerkende mensen alleen maar zie inleveren en alle optie en aandelen lui weer een nieuw huisje zie kopen in Zwitserland...

Christenen die mijn vrije tijds jointje willen verbieden..

Enorme volksclubs uit gigantische havensteden die op een 1 of andere manier altijd minder geld heeft te besteden dan een provincieclubje uit Brabant...

Mensen die FIFA nog steeds beter vinden dan Pro Evo...

Zeikerds op m'n universiteit die nog steeds niet doorhebben dat ik toch echt het salaris van die nerds betaal met 1500 per jaar...

Mensen die zich druk maken over een mus terwijl de helft van het land berooft wordt door het kabinet...

Jack Spijkerman...

[Dit bericht is veranderd door Ramon (op 18 december 2005 19:02:21).]
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Cassiopeia
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam-Zuid
Vak: Marathontribune - JJ
Reg.: 10 december 2000
Gepost op 18 december 2005 om 18:50:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Olympus schreef:

Enorme volksclubs uit gigantische havensteden die op een 1 of andere manier altijd minder geld heeft te besteden dan een provincieclubje uit Brabant...

Deze wil ik er even uitlichten, dit is idd een al tientallen jaren durende ergenis waar maar geen einde aan wil komen. Ik wil helemaal meegaan met alle Feyenoorders die die lof uitspreken voor degenen die Feyenoord gered hebben en altijd en overal voor de belangen van Feyenoord opkomen etc. etc., allemaal waar en helemaal mee eens want er moet iemand de kar trekken, maar........hoe komt het toch dat Feyenoord er al die tijd toch steeds maar weer niet in slaagt om ècht weer deel te gaan uitmaken van de vaderlandse top 3? Wat blokkeert dat? Waarom komt er niet eens een positief einde aan deze langdurige periode van wanprestaties? Zijn 'we' zo klein in Nederland? Dit ergert mij, Feyenoord had die andere 2 (3) intussen al lang eens een poepie moeten laten ruiken, maar Feyenoord is verworden tot een gemiddelde eredivisieclub die alleen blij is met af en toe een goed resultaat tegen een grote ploeg. Dat ergert mij.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
ram6
Vedette

Reg.: 20 januari 2001
Gepost op 18 december 2005 om 20:33:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mensen die op zaterdagmiddag een cadeautje gaan kopen en dan gaan lopen zeiken en zuchten dat ze zo lang in de rij moeten staan. Relax man, je hebt weekend!!!!!!
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.486,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
kaalkop_bb
Vedette

Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis
Vak: Olympiatribune - BB
Uploads: 1
Reg.: 8 augustus 2005
Gepost op 18 december 2005 om 23:07:51.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik erger me aan...
Tja, duidelijk! De wanprestatie van Feyenoord in Den Haag. Hebben we er nu weer een 2 minuten uit-trauma bij??? Tegen pisvee is iedereen wel 200% gemotiveerd om te winnen en nu weer zo'n verliespot spelen... Lekker gelijk een tegendoelpunt krijgen en de boel zakt lekker terug... Vind dan maar eens een gaatje. Maar goed, 2e kerstdag blijven we Onze Mannen gewoon steunen, dan moet het lukken.

Verder aan rap, hip hop en r&b. Da's dus absoluut NIX!!! Weg met die zooi.
+ FOR EVER and EVER.
 Help mods!
Pool: 347e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.495,4VoVo: -Opstelling: -
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 juni 2000
Gepost op 20 december 2005 om 14:37:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik erger me mateloos aan nieuwe versies van rapportage en consolidatie programma's die langzamer zijn dan de oude versie.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.474,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Nobody Messes With FR !!!
Bankzitter

Uit: Groningen
Reg.: 5 september 2005
Gepost op 20 december 2005 om 17:08:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

- Dat geklaag in consumentenprogramma's als Kassa en Radar...

- Pubers die met zijn drieën naast elkaar gaan fietsen zodat ik er in de auto niet voorbij kan...

- dat ik na een tank van 60 euro te hebben betaald, alsnog 1 euro moet neertellen voor een klantvriendelijk bakje koffie.

- Die hars uit de bomen die je geparkeerde auto van zo'n plastic laagje voorziet

- Alles op het gebied van doe-het-zelven

- Bij vrouwen thuis moeten afwassen. Koop een vaatwasser!

- Het verdwijnen van de flipperkasten uit de kroegen.

[Dit bericht is veranderd door Nobody Messes With FR !!! (op 20 december 2005 17:09:29).]
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.468,8VoVo: -Opstelling: -
jozsef Kiprich.
Vedette

Gepost op 20 december 2005 om 21:09:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Al die irritante fietsers die met z'n drieen naast elkaar blijven fietsen als jij er aan komt scheuren.
 Help mods!
Pool: 137e, Heracles - Feyenoord 2-2 (1-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Gianni Zuiverloon
Frank Mir
Vedette

Uit: Almelo
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 6 mei 2004
Gepost op 20 december 2005 om 21:21:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
vigo schreef:

Ik erger/hekel mij aan:
Ajax supporters
ajax spelers
NOS
Barbera Barend
Ajax trainer
jeugd van ajax
de Arena
Amsterdam
jack van Gelder
Balkenende
mijn buurman
mijn ex en de ex daarvoor ze stalken mij nog steeds
PSV
mensen die je tig keer iets moet uitleggen
mensen die zich niet willen aanpassen in onze samenleving
bedelaars in nederland
bumperklevers
meelopers
mensen die liegen

En je vergeet peter r de vries nog en mensen die alleen maar klagen!!!
 Help mods!
Pool: 120e, Heracles - Feyenoord 1-3 (1-1)MotM Feyenoord-PSV: WijnaldumBattle-rating: 1.451,7VoVo: 643e / - / 228eOpstelling: 4-4-2
HvH
Vedette

Uit: East Kilbride Schotland
Reg.: 21 september 1999
Gepost op 21 december 2005 om 10:10:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik erger me kapot over Nederlanders die de Nederlandse taal verkrachten door termen al "commercial break" ed in te voeren. Hoewel ik niet vind dat we de Franse kant op moeten door voor elk woord een Nederlands equivalent te vinden, maar wat minder kan wel.

Ik erger me kapot aan het Nederlandse gedrag van de auto gebruiker. Aggressief, op de bumper en zonder enig gevoel voor de andere weggebruikers.

Ik erger me kapot aan mensen die bezig zijn de Nederlandse taal wederom te verkrachten door continue bestaande woorden maar weer eens een andere schrijfwijze toe te kennen.

Ik erger me kapot aan mensen die zo belachelijk nationalistisch zijn dat ze blind zijn voor de andere dingen.

Ik erger me kapot aan regeringen die de armoede in Afrika met een pennestreep kunnen oplossen maar dit per definitie niet willen doen.

Ik erger me kapot aan artiesten die continue het voorwoord voeren over hoe we onze rijkdom moeten verdelen terwijl ze zelf op de top 100 rijkste mensen ter wereld staan en een groot deel ook kunnen oplossen.

Ik erger me kapot aan het feit dat Feijenoord niet regelmatiger landskampioen kan worden.

Ik erger me kapot aan het feit dat Feijenoord nu in Engeland als een voerclub wordt beschouwd (verkoopclub), gezien hun nogal arrogante wijze waarop zij vinden dat wij onze talenten moeten verkopen voor weinig geld.

Ik erger me kapot aan instanties als FIOD, die zo gedreven proberen mensen te pakken die reeds een beslissing in eigen voordeel hebben. Het geld wat hiermee verloren gaat kan worden besteed aan het volledig integreren van buitenlanders in onze gemeenschap.

En verder erger ik me kapot aan mensen die zich kaport ergeren.

[Dit bericht is veranderd door HvH (op 21 december 2005 13:08:35).]
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
buck10
Lid 2e elftal

Uit: Gemert
Vak: Olympiatribune - D
Reg.: 7 augustus 2004
Gepost op 21 december 2005 om 23:06:00.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik erger me kapot aan die kut Kalou die met ,n big smile op zijn gezicht van het veld afloopt nadat we verloren hebben van Roda jc, onwaardig, schande!!!!
 Help mods!
Pool: 28e, Heracles - Feyenoord 0-1 (0-0)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.487,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Walshy
Jeugdspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 20 december 2005
Gepost op 21 december 2005 om 23:20:05.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
buck10 schreef:

Ik erger me kapot aan die kut Kalou die met ,n big smile op zijn gezicht van het veld afloopt nadat we verloren hebben van Roda jc, onwaardig, schande!!!!

Gelukkig, nog iemand die het zag....hij mot ze ogen uit zijn kop schame

[Dit bericht is veranderd door Walshy (op 21 december 2005 23:20:36).]
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
jozsef Kiprich.
Vedette

Gepost op 21 december 2005 om 23:24:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
buck10 schreef:

Ja ik zag het ook hij liep gewoon te lachen.
 Help mods!
Nobody Messes With FR !!!
Bankzitter

Uit: Groningen
Reg.: 5 september 2005
Gepost op 23 december 2005 om 14:19:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vershoudfolie...
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.468,8VoVo: -Opstelling: -
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 juni 2000
Gepost op 23 december 2005 om 15:38:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jozsef Kiprich. schreef:

(...)

Ja ik zag het ook hij liep gewoon te lachen.

Ik heb het ook gezien, klootzak. Net als na Vitesse-thuis toen hij het publiek niet kwam bedanken.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.474,8VoVo: -Opstelling: incompleet
kaalkop_bb
Vedette

Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis
Vak: Olympiatribune - BB
Uploads: 1
Reg.: 8 augustus 2005
Gepost op 23 december 2005 om 15:42:16.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tja, je zou haast gaan denken dat Kalou qua Muntjes toch al 'binnen' is... Of je nu verliest of niet, die bankrekening groeit toch wel gestaag... Maar andere clubs zien het natuurlijk ook en dan word je minder waard, toch?
Iedere nieuwe aankoop i.o.d. zou genetisch getest moeten worden op de voor ons o zo bekende Feyenoord-genen. Heeft hij ze niet, dan heeft hij geen Feyenoord-hart. Iets dat WIJ, Supporters wel hebben... Maar aangezien de wetenschap die genen niet kan bepalen, hebben wij daar als Supporter geen boodschap aan. Die genen hebben wij, en zo zit dat
+ FOR EVER and EVER.
 Help mods!
Pool: 347e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.495,4VoVo: -Opstelling: -
seven
Vedette

Uit: Nijmegen
Reg.: 17 november 2002
Gepost op 24 december 2005 om 22:00:55.       MSN: seven_u2@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik erger me aan:
-dit kabinet
-PSV
-PSV supporters
-Gerard Joling
-Jack Van Gelder
-Barbara Barend
-jack Spijkerman
-Humberto Tan
-Arie VD Eyden
 Help mods!
Pool: 265e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.479,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
RubenS
Talent

Uit: Ooltgenspaat
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 25 augustus 2004
Gepost op 25 december 2005 om 00:18:51.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Waar ik een hekel aan heb:

Mensen die nooit naar het stadion gaan tijdens wedstrijden van hun club...maar dan toch ff komen zeiken en zieken wanneer ze eens een xtje hebben gewonnen en Feyenoord niet...gewoon van die jode-tyf*s-t*ring*teletekst supporters!
en dan zeggen ze dat ze niet van hun moeder mogen, wel elk weekend blowen zuipen neuken alles, maar niet naar een voetbalwedstrijd....KNEUZEN!!!

zo dit is wat mij dwars zat, fijne kerst allemaal
 Help mods!
fcdb army
Aanstormend talent

Reg.: 23 maart 2005
Gepost op 25 december 2005 om 00:30:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

mark wotte
gemoderniseerde stadions
grote bek achter het hek
f-side
vak 410
het geld wat me zak uitvliegt
schoonmoeder
oranje supporters
moffen
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 25 december 2005 om 06:59:48.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

alsoheraclesfan.....
 Help mods!
Pool: 640e, Heracles - Feyenoord 1-1 (0-0)MotM Feyenoord-PSV: NiemandBattle-rating: 1.500,0VoVo: 268e / - / 244eOpstelling: 4-4-2
Debalisrond Inc. Gele kaart: waarschuwing
Regelmatige invaller

Reg.: 19 januari 2004
Gepost op 25 december 2005 om 07:33:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Linkse politiek en dan met name de PvdA f*******

[Dit bericht is veranderd door Debalisrond Inc. (op 25 december 2005 10:12:03).]
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 54 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk