Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoorders-aan-tafel
Ik erger mij aan...
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 62 pagina's: « 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 62 »

Poster
Topic: Ik erger mij aan... 
Neochamp
Vedette
Winnaar Bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Tilburg
Vak: -
Reg.: 17 maart 2001
Gepost op 19 november 2006 om 11:25:42.       MSN: therealneochamp@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
kaalkop_bb schreef:

Jaaaa. Een heerlijk verhaal "WE" gingen vroeger echt buitenspelen... Hutten bouwen, de takkenbossen in de Griend waren een ware uitdaging. Na 't ontbijt gingen de legergroene parka en de rubberlaarzen aan. We trokken (zonder zo'n GSM natuurlijk) richting de baggerzooi. Schoon gingen we heen. Met bagger tot onder je teennagels en stinkend naar slootwater kwamen we te laat voor het avondeten terug... Nu zag ik vanochtend een schoolklas in de metro, 90% speelde met het GSM-metje... Klikjes van foto'tjes en overige bliebjes maakten van de metro een rijdend feestlokaaltje. Een paar anderen teruggetrokken met de portable Tentnindo of de mobiele Pleestation. De meester was erbij. Dus geen blikkerige r&b of ali-achtige sound uit de GSM's waar de overige passagiers echt op zitten te wachten... Gevechten tussen de beide pleintjes werden uitgevochten met de kleibuksen. Pijltjes maken duurde te lang en klei komt goed hard aan. Als het eenmaal flink vroor konden we de route naar school afsnijden en ons over het ijs wagen... Inderdaad, lopen of met de fiets. Als je gym had, en je fiets was stuk kon je lopen... Het leukste was altijd de bouwplaats. Zo'n opzichter achter je reet aan en natuurlijk 'handboeien' meenemen om gevangenisje te spelen. Klimmen in de steigers was leuk natuurlijk. Bij de houtzagerij hout halen en timmeren totdat je op je duim sloeg... Oke, ik had net geen schoolbank met zo'n klep, maar meer dan Nederland 1 en 2 hadden we niet. De tijd dat we 's avonds in zwart-wit naar 1 van de 8 keken. Stuif es In met Ria Bremer... Whahahaha. Licht uit - Spot aan...

FOREVER.

Dit klinkt allemaal heel herkenbaar zeg..

Pfff, zou bijna zeggen..... Die goeie ouwe tijd !
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
arrow
Vedette

Reg.: 21 november 2003
Gepost op 20 november 2006 om 19:16:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik erger mij aan : anderhalf uur wachten op vliegveld en dan als levend vee in vliegtuig gedreven worden en dan weer anderhalf uur wachten en dan komt er het bericht " we hebben nog geen captain on board ". Tja. Soms verwacht je midden tijdens de vlucht dat ze zeggen " Vandaag vliegen we zonder brandstof wij danken u voor uw begrip ".
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.455,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Nikkie Hofs
Vedette

Uit: Vlaardingen
Reg.: 13 september 2004
Gepost op 5 december 2006 om 14:18:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sinterklaas avond, en dan met name de druk avond spits straks.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.519,4 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Lowlife
Internationale topspeler

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 23 januari 2005
Gepost op 5 december 2006 om 20:58:54.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik erger mij aan het feit dat er files zijn. Vandaag weer 2,5 uur over gedaan van Scheveningen naar Goeree Overflakkee. Onlangs met die drie ongelukken op de A15, A16 en A27 deed ik er meer dan drie uur over. Het duurde alleen al meer dan één uur om de Beneluxtunnel door te rijden.
 Help mods!
Pool: 325e, Heracles - Feyenoord 0-2 (0-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.558,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 5 december 2006 om 21:42:54.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Goeree Overflakkee.....daar wil je nog niet dood gevonden worden.
 Help mods!
Pool: 640e, Heracles - Feyenoord 1-1 (0-0)MotM Feyenoord-PSV: NiemandBattle-rating: 1.500,0VoVo: 268e / - / 244eOpstelling: 4-4-2
jozsef Kiprich.
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 5 december 2006 om 22:06:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Nikkie Hofs schreef:

Sinterklaas avond, en dan met name de druk avond spits straks.

Tja is nou eenmaal een feit met z'n allen in de file
 Help mods!
Pool: 137e, Heracles - Feyenoord 2-2 (1-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
kaalkop_bb
Vedette

Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis
Vak: Olympiatribune - BB
Uploads: 1
Reg.: 8 augustus 2005
Gepost op 5 december 2006 om 23:23:33.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Goeree Vlak-over-Kee... Tjaaaaa. dat ken ik

FOREVER.
 Help mods!
Pool: 347e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.495,4VoVo: -Opstelling: -
srb
Nationale topspeler

Uit: Enschede
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 januari 2006
Gepost op 5 december 2006 om 23:35:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoord HG schreef:

Ik erger me wederom aan die kut-NS. Continue die kutsmoesjes om de vertragingen te verklaren (machinist zit op het schijthuis, lekke band, goederentrein die 20 km per uur voor de trein rijdt, koeien op de rails) en altijd maar weer die vervelende irritante kutexcuses erna waar we geen ene reet mee opschieten. Conclusie: NS is kut maar daar vertel ik jullie niets nieuws natuurlijk..

Maar ik ben het helemaal met je eens De laatste keer dat ik die mensen wel kon schieten was met Feyenoord-Blackburn... We moesten eerder weg (5 minuten) om de trein te halen, anders kwamen we niet meer thuis. Ivm met dat ongeluk bij rotterdam eerder die week. Ik ben nog nooit eerder vóór het eindsignaal naar huis gegaan, ik hoop het ook nooit meer te hoeven doen. Klojo's... Ik heb ze ook gezegd dat ik het een slechte zaak vond.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.437,3VoVo: -Opstelling: incompleet
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 juni 2000
Gepost op 6 december 2006 om 09:20:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

OOOH DE NS!

Ik ben blij dat ik nu een auto heb en dus lekker elke ochtend achteraan kan sluiten op de A "langzaam rijden tot stilstaan" 2, maar elke keer als m'n vriendin uit Utrecht komt met de NS, sta ik 10 minuten te lang te wachten op het station. Echt elke keer, ongelooflijk.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.474,8VoVo: -Opstelling: incompleet
ram6
Vedette

Reg.: 20 januari 2001
Gepost op 6 december 2006 om 11:56:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
OrCristian schreef:

OOOH DE NS!

Ik ben blij dat ik nu een auto heb en dus lekker elke ochtend achteraan kan sluiten op de A "langzaam rijden tot stilstaan" 2, maar elke keer als m'n vriendin uit Utrecht komt met de NS, sta ik 10 minuten te lang te wachten op het station. Echt elke keer, ongelooflijk.

Daar zou je wat van kunnen leren natuurlijk OrCristian. Volgende keer gewoon 10 minuten later weg?
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.486,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 6 december 2006 om 12:08:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ram6 schreef:

(...)

Daar zou je wat van kunnen leren natuurlijk OrCristian. Volgende keer gewoon 10 minuten later weg?

Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.353,9VoVo: -Opstelling: -
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 6 december 2006 om 12:48:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ram6 schreef:

(...)

Of een half uurtje voor de zekerheid.
 Help mods!
Pool: 136e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 300e / - / 302eOpstelling: 4-4-2
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Gepost op 6 december 2006 om 12:53:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ram6 schreef:

(...)

Ja, ja. En dan ruzie met mijn vriendin, want dán rijden ze ineens wel op tijd. Want zo zijn ze ook he, die geel-blauwe homo's.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.474,8VoVo: -Opstelling: incompleet
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 6 december 2006 om 12:55:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
OrCristian schreef:

(...)

Ja, ja. En dan ruzie met mijn vriendin, want dán rijden ze ineens wel op tijd. Want zo zijn ze ook he, die geel-blauwe homo's.

Ze hebben ons wel uit de beker geknikkerd.
Of bedoel je die niet?
 Help mods!
Pool: 136e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 300e / - / 302eOpstelling: 4-4-2
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Gepost op 6 december 2006 om 12:58:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pipapaauwe schreef:

(...)

Ze hebben ons wel uit de beker geknikkerd.
Of bedoel je die niet?

Ja, die ook
 Help mods!
Administrator
Administrator

Reg.: 23 juni 2002
Gepost op 6 december 2006 om 12:58:42.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
arrow1
Vedette

Reg.: 26 juli 2005
Gepost op 9 december 2006 om 14:32:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik erger mij aan Rutten : die kop, daar krijg ik wat van. Verdonk wil via achterdeur toch een staatsgreep plegen, ha ha, omdat ze meer voorkeursstemmen heeft, nu ja, moet ze zelf weten. Rutten gelijk in vechthouding en zeggen dat-ie toch eersie wil zijn. Bwah. Wat een druiloor. Kinderachtig.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.474,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Jørgen Kristensen
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 4 juni 2003
Gepost op 9 december 2006 om 16:00:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
arrow1 schreef:

Ik erger mij aan Rutten : die kop, daar krijg ik wat van. Verdonk wil via achterdeur toch een staatsgreep plegen, ha ha, omdat ze meer voorkeursstemmen heeft, nu ja, moet ze zelf weten. Rutten gelijk in vechthouding en zeggen dat-ie toch eersie wil zijn. Bwah. Wat een druiloor. Kinderachtig.

Hij maakt op mij een sympathieke indruk. En dat voor een liberaal.

Ik erger me aan slakken in de supermarkt die in de weg lopen of mensen op het centraal station die expres voor je neus gaan lopen in de stationshal als je haast hebt op maandagmorgen om te treiteren. Ik erger me aan een trein die uitvalt en de angst voor een botsing met een andere trein.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
DR
Internationale topspeler

Gepost op 9 december 2006 om 19:56:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jørgen Kristensen schreef:

(...)

Ik erger me aan slakken in de supermarkt die in de weg lopen
Ja ik ook. Van die dozen die eerst met hun handen in hun zakken staan te kijken hoe alles wordt gescand, als de bediende klaar is op hun gemak in hun tas met megaveel troep hun portemonnee lopen te zoeken en een uur gaan doen met inpakken.
Pas geleden stond ik ook weer achter zo'n doos. Die bediende wilde doorgaan met mijn spullen.
Ik zei : Wacht maar even hoor, mw moet alles nog inpakken en dan komen mijn spullen tussen die van haar. Zei ze : Ja maar dan staan we hier morgen nog.
Ja dus, dan moet je opletten, ik ben niet hier verantwoordelijk voor. Hebben we samen 3 minuten staan wachten tot die tak alles had ingepakt. Die rij achter me pissed, nog een paar keer geroepen dat ze bijna klaar was. Dat wijf liep met een grote rode kop weg.
Opzouten daarmee.

Ook irritant die grote rijen bij de kassa's als er 20 zijn en er maar 4 open zijn. Pas geleden stond iemand achter me met 4 dingen en helaas had ik een slechte dag. Hij vroeg me of hij er langs kon. Ik vroeg hem of hij het ook zo irritant vond dat iedereen maar voor 2 dingen naar de supermarkt gaat en zo die rijen ontstaan. Vond ie niet leuk.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.353,9VoVo: -Opstelling: -
Vak Q
Basisspeler

Reg.: 17 januari 2006
Gepost op 9 december 2006 om 21:46:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jørgen Kristensen schreef:

mensen op het centraal station die expres voor je neus gaan lopen in de stationshal als je haast hebt op maandagmorgen om te treiteren. Ik erger me aan een trein die uitvalt en de angst voor een botsing met een andere trein.

Oplossing: Neem een trein eerder, ben je tenminste van dat gestress af. Geloof me: het is fijner reizen en je gaat er niet dood aan.

Dat gehaast van tegenwoordig is helemaal nergens goed voor, behalve voor je bloeddruk.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
kaalkop_bb
Vedette

Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis
Vak: Olympiatribune - BB
Uploads: 1
Reg.: 8 augustus 2005
Gepost op 11 december 2006 om 12:28:07.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De 24-uurs maatschappij duurt al veeeel langer dan 24 uur...

Ik erger mij aan dat k*tweer en heel die herfst in het bijzonder... Telkens tijdens het reizen zijkt 't op je Kaale KOP... Wat een gezeik zeg

Tja... El Jefecito. Dat ding staat hier ingeklapt op de zaak. Er liggen op straat overal van die stukgewaaide pluutjes... Regen en een keiharde wind tegelijk. Dat hebben we ook nog tegen. Maar gisteren heeerlijk weer. Waarom niet elke dag?

HEEERLIJK.

[Dit bericht is veranderd door kaalkop_bb (op 11 december 2006 15:36:17).]
 Help mods!
Pool: 347e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.495,4VoVo: -Opstelling: -
El Jefecito
Vedette

Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 11 december 2006 om 12:31:59.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Je zou ook een paraplu kunnen kopen....
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord 1-3 (0-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.405,3VoVo: 257e / - / 226eOpstelling: 4-4-2
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Gepost op 11 december 2006 om 14:21:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

Nee, dan die bejaarden. De héle dag hebben ze de tijd om boodschappen te gaan doen. Alle tijd van de wereld om lekker op je gemak de inkopen voor de hele week te doen.

MAAR NEEEE! MEVROUWTJE GAAT LIEVER BOODSCHAPPEN DOEN ALS IK, NET UIT MIJN WERK, DE BOODSCHAPPEN WIL DOEN!!! Ja, dan kom je nog eens onder de mensen, zeggen ze dan. Als ze allemaal gewoon overdag boodschappen zouden doen, zouden ze ook onder de mensen komen, en hoef ik niet te wachten tot mevrouwtje het verschil tussen 10 en 20 eurocent door heeft. En dan die geniepige glimlach, waarbij ze dan doet alsof dat een verontschuldigende glimlach is.
 Help mods!
DR
Internationale topspeler

Gepost op 11 december 2006 om 14:32:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Of:

- Mensen die een paraplu bij zich hebben en onder een afdak gaan lopen terwijl jij zonder paraplu dan maar in de regen moet lopen.
- Mensen die een paraplu zo laag hebben dat ik bijna mijn ogen verlies.
- Mensen die expres hun paraplu zo laag houden dat ze zogenaamd jou niet zien en je dan maar aan de kant moet.
- Mensen met kinderwagens die in het weekend lopen te shoppen, neem een keer een vrije dag.
- Mensen met kinderwagens die het gehele gangpad in een winkel blokkeren door die wagens daar maar te laten staan terwijl ze rondkijken.
- Mensen die kinderen hebben die lopen te bleren als een imbeciel en dan de ouders die tegen een kind van 1 gaan zeggen: "Nee Joris, dat mag niet. Je weet toch dat je niet moet huilen als we ergens wat eten. Blijf nou gewoon rustig zitten, dan gaan we zo lekker naar huis"
Dat kind is verdomme 1 en weet niet eens wat een brood is, laat staan wat er dan wordt gezegd. Praat tegen dat kind in zijn taal en doe niet zo schijnheilig door te laten zien dat je ermee bezig bent door indirect tegen ons te praten.
 Help mods!
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 11 december 2006 om 14:40:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mijn grootste ergernis is mensen die zich aan alles ergeren
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.485,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 62 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk