| Poster | | Topic: Ik erger mij aan... |  |
|
AS SC Etienne Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3355 Reg.: 18 december 2002 |
quote: kaalkop_bb schreef:
Tjeetje AS SC... Zo'n afbeelding doet me sterk denken aan een plaatje van een Engels voetbalveld. Daar zat ook een hoofd-schijnsel in... Flauwe schijnsel van zijn nachtlampje achter het slaapkamergordijn slaakte zij een putdiepe zucht... Maar hij zag haar niet... Lucht was ze voor hem En met d'r hoofd een beetje schuin omhoog zong zij haar liedje... Vur um... VUR UM... En op het slaapkamergordijn verscheen de gedaante van Maria... ohhh En ze 'scheten' nog lang en gelukkig
FOREVER.
Waar de neuk is dat nou weer van? 
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7654 Reg.: 26 februari 2005 | koud en duur eten van Koebrugge.......
3.00 eurie voor een uilenzeik....
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11926 Reg.: 13 maart 2002 | Daarom ga ik voor de wedstrijd naar DHZ. Voor relatief weinig geld echt bier en de loempia's daar zijn veel beter dan wat je bij kotsbrugge voor veel meer geld in je handen gedrukt krijgt.
|
|
|
L.Pincoffs Vedette
Uit: Weelde Posts: 11038 Reg.: 3 mei 2002 | De entourage bij de Kuip. Wat een gezellig middagje vertier moet zijn is verworden tot een ongeinteresseerde geldklopperij. De dure horeca. Lauw bier in een plastic beker voor een godsvermogen. Een niet te vreten worst in een papieren zakje. Koffie uit een automaat, als die tenminste is bijgevuld, met de McDonald-formule. Zo heet maken, dat je er niets meer van proeft. Vanwege de angst voor sloperij zijn er nauwelijk vuilnisbakken, maar toch iedereen folders laten uitdelen, zodat je bijna op je plaat gaat door de natte troep op de grond. De geluidsinstallatie kan wedijveren met de spoorwegen. Vanwege een idioot met een rotje moet iedereen wedstrijd in, wedstrijd uit gefouillerd worden. Ook onder je cap. Alsof je daar een machinegeweer hebt waarmee je je club gaat aanmoedigen. Als het koud wordt gaan de toegangsdeuren dicht, zodat je met 5.000 man door een opening van 90 cm moet worstelen. Moet je je toegangsbewijs tonen, maar dit had ook een HEMA-pas kunnen zijn. De gracht lijkt de AVR wel. De rondgang wordt aangeveegt met een hooivork. De stoelen moet je met je broek schoonmaken. Als het even tegenzit moet je naar de ingang van de Kuip door een straatje dat helemaal door paarden is volgescheten. Maar o wee als je een blikje bij je hebt.
Kortom het is tijd dat een klant - waartoe ik ook een supporter nog steeds reken - als klant behandeld wordt, in plaats van een crimineel met teveel geld.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11926 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: L.Pincoffs schreef:
De entourage bij de Kuip. Wat een gezellig middagje vertier moet zijn is verworden tot een ongeinteresseerde geldklopperij. De dure horeca. Lauw bier in een plastic beker voor een godsvermogen. Een niet te vreten worst in een papieren zakje. Koffie uit een automaat, als die tenminste is bijgevuld, met de McDonald-formule. Zo heet maken, dat je er niets meer van proeft. Vanwege de angst voor sloperij zijn er nauwelijk vuilnisbakken, maar toch iedereen folders laten uitdelen, zodat je bijna op je plaat gaat door de natte troep op de grond. De geluidsinstallatie kan wedijveren met de spoorwegen. Vanwege een idioot met een rotje moet iedereen wedstrijd in, wedstrijd uit gefouillerd worden. Ook onder je cap. Alsof je daar een machinegeweer hebt waarmee je je club gaat aanmoedigen. Als het koud wordt gaan de toegangsdeuren dicht, zodat je met 5.000 man door een opening van 90 cm moet worstelen. Moet je je toegangsbewijs tonen, maar dit had ook een HEMA-pas kunnen zijn. De gracht lijkt de AVR wel. De rondgang wordt aangeveegt met een hooivork. De stoelen moet je met je broek schoonmaken. Als het even tegenzit moet je naar de ingang van de Kuip door een straatje dat helemaal door paarden is volgescheten. Maar o wee als je een blikje bij je hebt.
Kortom het is tijd dat een klant - waartoe ik ook een supporter nog steeds reken - als klant behandeld wordt, in plaats van een crimineel met teveel geld.
Dit vat zeer goed samen hoe ik er over denk. Soms heb ik echt wel eens heimwee naar, zeg april 1987, toen je iedereen op vak R nog een hand kon geven binnen 10 minuten.
|
|
|
kaalkop_bb Vedette
Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis Vak: Olympiatribune - BB Posts: 2217 Uploads: 1 Reg.: 8 augustus 2005 |
Tja, AS SC. Laat ik nu ook achterin de ijskast zo'n Mariatosti gevonden hebben. Ik heb 'm nog een keer in 't tosti-ijzer gedaan en moedig naar binnen gewerkt. Je begrijpt hoelang ik ongeveer op de plee gezeten heb Ik heb het toch nog aangedurft om naar De Kuip te gaan en waarachtig... Nergens last van gehad
CROQUE MADAME MARIA (Van de HEMA natuurlijk).
[Dit bericht is veranderd door kaalkop_bb (op 6 november 2006 00:30:00).]
|
|
|
AS SC Etienne Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3355 Reg.: 18 december 2002 |
quote: kaalkop_bb schreef:
Tja, AS SC. Laat ik nu ook achterin de ijskast zo'n Mariatosti gevonden hebben. Ik heb 'm nog een keer in 't tosti-ijzer gedaan en moedig naar binnen gewerkt. Je begrijpt hoelang ik ongeveer op de plee gezeten heb Ik heb het toch nog aangedurft om naar De Kuip te gaan en waarachtig... Nergens last van gehad
CROQUE MADAME MARIA (Van de HEMA natuurlijk).
GEK, daar kon je 21.000 lappen voor krijgen 
|
|
|
kaalkop_bb Vedette
Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis Vak: Olympiatribune - BB Posts: 2217 Uploads: 1 Reg.: 8 augustus 2005 |
Whahahahahahahaaaa AS SC, ik denk dat ik de laatste restjes vanochtend door het riool heb weggespoeld... SHIT... 21.000 lappen... (Ik zoek vanavond nog even achterin de koelkast )... Vreemd was het wel... Er hing zo'n rare zure lucht...
Boven die rotkop van Lazofiets zag ik nog een rare oplichtende verschijning opdoemen... Ik was te laat om een foto te maken...
VOOR ALTIJD.
|
|
|
AS SC Etienne Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3355 Reg.: 18 december 2002 | Laat me raden, het waren vier mannen te paard en allen kwamen ze eng over? 
|
|
|
kaalkop_bb Vedette
... Jaaa... Te paard, te paard. We zijn verraden... Lazofiets ging door en scoorde... De TRUT
FOREVER.
|
|
|
arrow1 Vedette
Vak: - Posts: 1146 Reg.: 26 juli 2005 | Ik erger mij...aan Bos, niet eens zozeer aan standpunten van PVDA, maar de stemmingmakerij van Bos kent geen grenzen, de man voelt dat hij met de dag minder populair wordt en zoekt het in groteske zaken, nu over integratiebeleid, zegt dat hij Franse toestanden verwacht en doelt daarbij duidelijk op rellen en in brand steken van auto's, dat noem ik nu pervers, je neemt gewoon een akelig toekomstbeeld en projecteert dat op het politieke netvlies van argeloze kiezers, bah bah bah...
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 14221 Reg.: 1 augustus 2004 | Ik erger mij aan de in verre gaande staat van ontbinding verkerende selectie,technische staf en bestuur van onze club......
......ik erger me dood 
|
|
|
Jørgen Kristensen Internationale topspeler
Vak: Olympiatribune - N Posts: 922 Reg.: 4 juni 2003 |
quote: arrow1 schreef:
Ik erger mij...aan Bos, niet eens zozeer aan standpunten van PVDA, maar de stemmingmakerij van Bos kent geen grenzen, de man voelt dat hij met de dag minder populair wordt en zoekt het in groteske zaken, nu over integratiebeleid, zegt dat hij Franse toestanden verwacht en doelt daarbij duidelijk op rellen en in brand steken van auto's, dat noem ik nu pervers, je neemt gewoon een akelig toekomstbeeld en projecteert dat op het politieke netvlies van argeloze kiezers, bah bah bah...
Klopt, maar dat doen ze allemaal. Bos is geen uitzonderig.
Wees eerlijk wil jij in Amsterdam West wonen? 
|
|
|
FEYENOORD-4-EVER Regelmatige invaller
Vak: Stadiontribune - T Posts: 262 Reg.: 29 september 2004 |
quote: Jørgen Kristensen schreef:
(...)
Klopt, maar dat doen ze allemaal. Bos is geen uitzonderig.
Wees eerlijk wil jij in Amsterdam West wonen? 
ook niet in noord,zuid en oost shitcity hoor... 
[Dit bericht is veranderd door FEYENOORD-4-EVER (op 11 november 2006 12:50:57).]
|
|
|
arrow1 Vedette
Vak: - Posts: 1146 Reg.: 26 juli 2005 | Aan bangmakerij doen ze inderdaad allemaal, ook SP die integratiebeleid vergelijkt met gestapo, wat een onzin, erger mij dus tot aan verkiezingen... 
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4510 Reg.: 3 mei 2004 | Ik erger mij aan de hele linkse oppositie die onzin uitkraamt... Maar niet met feiten komt. Das jammer anders zouden ze mee stemmen kunnen krijgen met wat meer inhoud...
|
|
|
AS SC Etienne Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3355 Reg.: 18 december 2002 | Ik vind doorberekeningen van het CBS toch wel betrouwbare feiten.
Oké, het zijn berekeningen. Die kunnen uiteindelijk niet kloppen. Maar elk partijprogramma bestaat uit doorberekeningen van het CBS. Dus je moet daar wel van uitgaan.
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4510 Reg.: 3 mei 2004 |
quote: AS SC Etienne schreef:
Ik vind doorberekeningen van het CBS toch wel betrouwbare feiten.
Oké, het zijn berekeningen. Die kunnen uiteindelijk niet kloppen. Maar elk partijprogramma bestaat uit doorberekeningen van het CBS. Dus je moet daar wel van uitgaan.
Ja doorberekeningen voor komende 3 jaar. Maar je moest is weten voor die periode daarna... Links heeft nogal moeite met op langere termijn denken 
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 14221 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: El Jefecito schreef:
(...)
Ja doorberekeningen voor komende 3 jaar. Maar je moest is weten voor die periode daarna... Links heeft nogal moeite met op langere termijn denken 
Pure stemmingmakerij,niks meer en niks minder.
Nee,we willen ons geld liever uitgeven aan de JSF en meedoen aan die wanvertoning in Irak en Afganistan,daar worden we gelukkig veel wijzer van
Maar ja we willen natuurlijk wel het braafste jongetje van de klas(lees=Europa)zijn en blijven.
Het begrotingstekort...nog zoiets,laten wij vooral volop gaan bezuinigen terwijl Duitsland en Frankrijk ondanks alle afspraken eerst aan hun eiegn bevolking denken en dan pas aan Europa,rechts(om maar eens even ongenuanceerd uit de bocht te komen)daarentgen wil precies het tegenovergestelde,te belachelijk voor woorden,op die manier draaien wij op voor de grote landen die schijt hebben aan alle afspraken,nee dat schiet lekker op 
[Dit bericht is veranderd door aliendwurf (op 11 november 2006 17:47:01).]
|
|
|
OrCristian Vedette Hompie ©
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10605 Reg.: 6 juni 2000 |
quote: arrow1 schreef:
Aan bangmakerij doen ze inderdaad allemaal, ook SP die integratiebeleid vergelijkt met gestapo, wat een onzin, erger mij dus tot aan verkiezingen... 
Om maar niet te spreken over tsunami's van islamisering, een oorlog die uit zou breken als de Europese grondwet niet aangenomen zou worden, de teloorgang van ons land als het zorgstelsel niet ten faveure van de rijke mens omgegooid zou worden, de constante terreurdreiging die de kop weer opsteekt als er lastige zaken spelen...
Doeiii...
|
|
|
El Jefecito Vedette
quote: aliendwurf schreef:
(...)
Pure stemmingmakerij,niks meer en niks minder.
Nee,we willen ons geld liever uitgeven aan de JSF en meedoen aan die wanvertoning in Irak en Afganistan,daar worden we gelukkig veel wijzer van
Maar ja we willen natuurlijk wel het braafste jongetje van de klas(lees=Europa)zijn en blijven.
Het begrotingstekort...nog zoiets,laten wij vooral volop gaan bezuinigen terwijl Duitsland en Frankrijk ondanks alle afspraken eerst aan hun eiegn bevolking denken en dan pas aan Europa,rechts(om maar eens even ongenuanceerd uit de bocht te komen)daarentgen wil precies het tegenovergestelde,te belachelijk voor woorden,op die manier draaien wij op voor de grote landen die schijt hebben aan alle afspraken,nee dat schiet lekker op 
Van dit verhaal word ik niet veel wijzer van... ik voel hier alleen een grote afkeer tegen Europa

[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 11 november 2006 18:56:44).]
|
|
|
aliendwurf Vedette
(...)
Van dit verhaal word ik niet veel wijzer van... ik voel hier alleen een grote afkeer tegen Europa

Je voelt waarschijnlijk een grote afkeer tegen zo'n beetje alles wat door jou partij(en) aangehangen wordt.
|
|
|
El Jefecito Vedette
quote: aliendwurf schreef:
(...)
Je voelt waarschijnlijk een grote afkeer tegen zo'n beetje alles wat door jou partij(en) aangehangen wordt.
Nee hoor , ik zweef nog steeds 
[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 11 november 2006 21:33:49).]
|
|
|
aliendwurf Vedette
(...)
Nee hoor , ik zweef nog steeds 
Daarom zei ik ook partij(en) 
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7654 Reg.: 26 februari 2005 | De vreselijk smerige shirtjes van de Ijsselmeervogels...
Was een ervaring om dat eens mee te maken.
de blauwe tegen de rooie....... 
|
|
|