Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoorders-aan-tafel
Ik erger mij aan...
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 62 pagina's: « 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 62 »

Poster
Topic: Ik erger mij aan... 
AS SC Etienne
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 18 december 2002
Gepost op 3 november 2006 om 17:24:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
kaalkop_bb schreef:

Tjeetje AS SC... Zo'n afbeelding doet me sterk denken aan een plaatje van een Engels voetbalveld. Daar zat ook een hoofd-schijnsel in... Flauwe schijnsel van zijn nachtlampje achter het slaapkamergordijn slaakte zij een putdiepe zucht... Maar hij zag haar niet... Lucht was ze voor hem En met d'r hoofd een beetje schuin omhoog zong zij haar liedje... Vur um... VUR UM... En op het slaapkamergordijn verscheen de gedaante van Maria... ohhh En ze 'scheten' nog lang en gelukkig

FOREVER.

Waar de neuk is dat nou weer van?
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM Feyenoord-PSV: MolsBattle-rating: 1.272,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
jozsef Kiprich.
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 4 november 2006 om 20:36:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

koud en duur eten van Koebrugge.......
3.00 eurie voor een uilenzeik....
 Help mods!
Pool: 137e, Heracles - Feyenoord 2-2 (1-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 4 november 2006 om 21:22:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Daarom ga ik voor de wedstrijd naar DHZ. Voor relatief weinig geld echt bier en de loempia's daar zijn veel beter dan wat je bij kotsbrugge voor veel meer geld in je handen gedrukt krijgt.
 Help mods!
Pool: 18e, Heracles - Feyenoord 2-2 (1-1)MotM Feyenoord-PSV: JanotaBattle-rating: 1.500,0VoVo: 25e / - / 82eOpstelling: 4-4-2
L.Pincoffs
Vedette

Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 5 november 2006 om 21:04:41.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De entourage bij de Kuip. Wat een gezellig middagje vertier moet zijn is verworden tot een ongeinteresseerde geldklopperij. De dure horeca. Lauw bier in een plastic beker voor een godsvermogen. Een niet te vreten worst in een papieren zakje. Koffie uit een automaat, als die tenminste is bijgevuld, met de McDonald-formule. Zo heet maken, dat je er niets meer van proeft. Vanwege de angst voor sloperij zijn er nauwelijk vuilnisbakken, maar toch iedereen folders laten uitdelen, zodat je bijna op je plaat gaat door de natte troep op de grond. De geluidsinstallatie kan wedijveren met de spoorwegen. Vanwege een idioot met een rotje moet iedereen wedstrijd in, wedstrijd uit gefouillerd worden. Ook onder je cap. Alsof je daar een machinegeweer hebt waarmee je je club gaat aanmoedigen. Als het koud wordt gaan de toegangsdeuren dicht, zodat je met 5.000 man door een opening van 90 cm moet worstelen. Moet je je toegangsbewijs tonen, maar dit had ook een HEMA-pas kunnen zijn. De gracht lijkt de AVR wel. De rondgang wordt aangeveegt met een hooivork. De stoelen moet je met je broek schoonmaken. Als het even tegenzit moet je naar de ingang van de Kuip door een straatje dat helemaal door paarden is volgescheten. Maar o wee als je een blikje bij je hebt.

Kortom het is tijd dat een klant - waartoe ik ook een supporter nog steeds reken - als klant behandeld wordt, in plaats van een crimineel met teveel geld.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.465,2VoVo: 612e / - / 93eOpstelling: 4-3-3
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 6 november 2006 om 00:02:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
L.Pincoffs schreef:

De entourage bij de Kuip. Wat een gezellig middagje vertier moet zijn is verworden tot een ongeinteresseerde geldklopperij. De dure horeca. Lauw bier in een plastic beker voor een godsvermogen. Een niet te vreten worst in een papieren zakje. Koffie uit een automaat, als die tenminste is bijgevuld, met de McDonald-formule. Zo heet maken, dat je er niets meer van proeft. Vanwege de angst voor sloperij zijn er nauwelijk vuilnisbakken, maar toch iedereen folders laten uitdelen, zodat je bijna op je plaat gaat door de natte troep op de grond. De geluidsinstallatie kan wedijveren met de spoorwegen. Vanwege een idioot met een rotje moet iedereen wedstrijd in, wedstrijd uit gefouillerd worden. Ook onder je cap. Alsof je daar een machinegeweer hebt waarmee je je club gaat aanmoedigen. Als het koud wordt gaan de toegangsdeuren dicht, zodat je met 5.000 man door een opening van 90 cm moet worstelen. Moet je je toegangsbewijs tonen, maar dit had ook een HEMA-pas kunnen zijn. De gracht lijkt de AVR wel. De rondgang wordt aangeveegt met een hooivork. De stoelen moet je met je broek schoonmaken. Als het even tegenzit moet je naar de ingang van de Kuip door een straatje dat helemaal door paarden is volgescheten. Maar o wee als je een blikje bij je hebt.

Kortom het is tijd dat een klant - waartoe ik ook een supporter nog steeds reken - als klant behandeld wordt, in plaats van een crimineel met teveel geld.

Dit vat zeer goed samen hoe ik er over denk. Soms heb ik echt wel eens heimwee naar, zeg april 1987, toen je iedereen op vak R nog een hand kon geven binnen 10 minuten.
 Help mods!
Pool: 18e, Heracles - Feyenoord 2-2 (1-1)MotM Feyenoord-PSV: JanotaBattle-rating: 1.500,0VoVo: 25e / - / 82eOpstelling: 4-4-2
kaalkop_bb
Vedette

Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis
Vak: Olympiatribune - BB
Uploads: 1
Reg.: 8 augustus 2005
Gepost op 6 november 2006 om 00:28:17.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tja, AS SC. Laat ik nu ook achterin de ijskast zo'n Mariatosti gevonden hebben. Ik heb 'm nog een keer in 't tosti-ijzer gedaan en moedig naar binnen gewerkt. Je begrijpt hoelang ik ongeveer op de plee gezeten heb Ik heb het toch nog aangedurft om naar De Kuip te gaan en waarachtig... Nergens last van gehad

CROQUE MADAME MARIA (Van de HEMA natuurlijk).

[Dit bericht is veranderd door kaalkop_bb (op 6 november 2006 00:30:00).]
 Help mods!
Pool: 347e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.495,4VoVo: -Opstelling: -
AS SC Etienne
Vedette

Gepost op 6 november 2006 om 12:50:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
kaalkop_bb schreef:

Tja, AS SC. Laat ik nu ook achterin de ijskast zo'n Mariatosti gevonden hebben. Ik heb 'm nog een keer in 't tosti-ijzer gedaan en moedig naar binnen gewerkt. Je begrijpt hoelang ik ongeveer op de plee gezeten heb Ik heb het toch nog aangedurft om naar De Kuip te gaan en waarachtig... Nergens last van gehad

CROQUE MADAME MARIA (Van de HEMA natuurlijk).

GEK, daar kon je 21.000 lappen voor krijgen
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM Feyenoord-PSV: MolsBattle-rating: 1.272,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
kaalkop_bb
Vedette

Gepost op 6 november 2006 om 13:36:48.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Whahahahahahahaaaa AS SC, ik denk dat ik de laatste restjes vanochtend door het riool heb weggespoeld... SHIT... 21.000 lappen... (Ik zoek vanavond nog even achterin de koelkast )... Vreemd was het wel... Er hing zo'n rare zure lucht...

Boven die rotkop van Lazofiets zag ik nog een rare oplichtende verschijning opdoemen... Ik was te laat om een foto te maken...

VOOR ALTIJD.
 Help mods!
Pool: 347e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.495,4VoVo: -Opstelling: -
AS SC Etienne
Vedette

Gepost op 7 november 2006 om 02:28:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Laat me raden, het waren vier mannen te paard en allen kwamen ze eng over?
 Help mods!
kaalkop_bb
Vedette

Gepost op 7 november 2006 om 15:07:33.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

... Jaaa... Te paard, te paard. We zijn verraden... Lazofiets ging door en scoorde... De TRUT

FOREVER.
 Help mods!
arrow1
Vedette

Vak: -
Reg.: 26 juli 2005
Gepost op 11 november 2006 om 11:47:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik erger mij...aan Bos, niet eens zozeer aan standpunten van PVDA, maar de stemmingmakerij van Bos kent geen grenzen, de man voelt dat hij met de dag minder populair wordt en zoekt het in groteske zaken, nu over integratiebeleid, zegt dat hij Franse toestanden verwacht en doelt daarbij duidelijk op rellen en in brand steken van auto's, dat noem ik nu pervers, je neemt gewoon een akelig toekomstbeeld en projecteert dat op het politieke netvlies van argeloze kiezers, bah bah bah...
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.474,0VoVo: -Opstelling: incompleet
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 11 november 2006 om 11:59:20.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik erger mij aan de in verre gaande staat van ontbinding verkerende selectie,technische staf en bestuur van onze club......

......ik erger me dood
 Help mods!
Pool: 640e, Heracles - Feyenoord 1-1 (0-0)MotM Feyenoord-PSV: NiemandBattle-rating: 1.500,0VoVo: 268e / - / 244eOpstelling: 4-4-2
Jørgen Kristensen
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 4 juni 2003
Gepost op 11 november 2006 om 12:15:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
arrow1 schreef:

Ik erger mij...aan Bos, niet eens zozeer aan standpunten van PVDA, maar de stemmingmakerij van Bos kent geen grenzen, de man voelt dat hij met de dag minder populair wordt en zoekt het in groteske zaken, nu over integratiebeleid, zegt dat hij Franse toestanden verwacht en doelt daarbij duidelijk op rellen en in brand steken van auto's, dat noem ik nu pervers, je neemt gewoon een akelig toekomstbeeld en projecteert dat op het politieke netvlies van argeloze kiezers, bah bah bah...

Klopt, maar dat doen ze allemaal. Bos is geen uitzonderig.
Wees eerlijk wil jij in Amsterdam West wonen?
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
FEYENOORD-4-EVER
Regelmatige invaller

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 29 september 2004
Gepost op 11 november 2006 om 12:49:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jørgen Kristensen schreef:

(...)

Klopt, maar dat doen ze allemaal. Bos is geen uitzonderig.
Wees eerlijk wil jij in Amsterdam West wonen?

ook niet in noord,zuid en oost shitcity hoor...

[Dit bericht is veranderd door FEYENOORD-4-EVER (op 11 november 2006 12:50:57).]
 Help mods!
Pool: 132e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
arrow1
Vedette

Reg.: 26 juli 2005
Gepost op 11 november 2006 om 15:32:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Aan bangmakerij doen ze inderdaad allemaal, ook SP die integratiebeleid vergelijkt met gestapo, wat een onzin, erger mij dus tot aan verkiezingen...
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.474,0VoVo: -Opstelling: incompleet
El Jefecito
Vedette

Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 11 november 2006 om 16:35:23.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik erger mij aan de hele linkse oppositie die onzin uitkraamt... Maar niet met feiten komt. Das jammer anders zouden ze mee stemmen kunnen krijgen met wat meer inhoud...
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord 1-3 (0-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.405,3VoVo: 257e / - / 226eOpstelling: 4-4-2
AS SC Etienne
Vedette

Gepost op 11 november 2006 om 16:53:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind doorberekeningen van het CBS toch wel betrouwbare feiten.

Oké, het zijn berekeningen. Die kunnen uiteindelijk niet kloppen. Maar elk partijprogramma bestaat uit doorberekeningen van het CBS. Dus je moet daar wel van uitgaan.
 Help mods!
El Jefecito
Vedette

Gepost op 11 november 2006 om 17:26:43.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AS SC Etienne schreef:

Ik vind doorberekeningen van het CBS toch wel betrouwbare feiten.

Oké, het zijn berekeningen. Die kunnen uiteindelijk niet kloppen. Maar elk partijprogramma bestaat uit doorberekeningen van het CBS. Dus je moet daar wel van uitgaan.

Ja doorberekeningen voor komende 3 jaar. Maar je moest is weten voor die periode daarna... Links heeft nogal moeite met op langere termijn denken
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord 1-3 (0-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.405,3VoVo: 257e / - / 226eOpstelling: 4-4-2
aliendwurf
Vedette

Gepost op 11 november 2006 om 17:46:03.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

(...)

Ja doorberekeningen voor komende 3 jaar. Maar je moest is weten voor die periode daarna... Links heeft nogal moeite met op langere termijn denken

Pure stemmingmakerij,niks meer en niks minder.
Nee,we willen ons geld liever uitgeven aan de JSF en meedoen aan die wanvertoning in Irak en Afganistan,daar worden we gelukkig veel wijzer van
Maar ja we willen natuurlijk wel het braafste jongetje van de klas(lees=Europa)zijn en blijven.
Het begrotingstekort...nog zoiets,laten wij vooral volop gaan bezuinigen terwijl Duitsland en Frankrijk ondanks alle afspraken eerst aan hun eiegn bevolking denken en dan pas aan Europa,rechts(om maar eens even ongenuanceerd uit de bocht te komen)daarentgen wil precies het tegenovergestelde,te belachelijk voor woorden,op die manier draaien wij op voor de grote landen die schijt hebben aan alle afspraken,nee dat schiet lekker op

[Dit bericht is veranderd door aliendwurf (op 11 november 2006 17:47:01).]
 Help mods!
Pool: 640e, Heracles - Feyenoord 1-1 (0-0)MotM Feyenoord-PSV: NiemandBattle-rating: 1.500,0VoVo: 268e / - / 244eOpstelling: 4-4-2
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Uit: Utrecht
Reg.: 6 juni 2000
Gepost op 11 november 2006 om 17:55:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
arrow1 schreef:

Aan bangmakerij doen ze inderdaad allemaal, ook SP die integratiebeleid vergelijkt met gestapo, wat een onzin, erger mij dus tot aan verkiezingen...

Om maar niet te spreken over tsunami's van islamisering, een oorlog die uit zou breken als de Europese grondwet niet aangenomen zou worden, de teloorgang van ons land als het zorgstelsel niet ten faveure van de rijke mens omgegooid zou worden, de constante terreurdreiging die de kop weer opsteekt als er lastige zaken spelen...

Doeiii...
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.474,8VoVo: -Opstelling: incompleet
El Jefecito
Vedette

Gepost op 11 november 2006 om 18:56:07.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
aliendwurf schreef:

(...)

Pure stemmingmakerij,niks meer en niks minder.
Nee,we willen ons geld liever uitgeven aan de JSF en meedoen aan die wanvertoning in Irak en Afganistan,daar worden we gelukkig veel wijzer van
Maar ja we willen natuurlijk wel het braafste jongetje van de klas(lees=Europa)zijn en blijven.
Het begrotingstekort...nog zoiets,laten wij vooral volop gaan bezuinigen terwijl Duitsland en Frankrijk ondanks alle afspraken eerst aan hun eiegn bevolking denken en dan pas aan Europa,rechts(om maar eens even ongenuanceerd uit de bocht te komen)daarentgen wil precies het tegenovergestelde,te belachelijk voor woorden,op die manier draaien wij op voor de grote landen die schijt hebben aan alle afspraken,nee dat schiet lekker op

Van dit verhaal word ik niet veel wijzer van... ik voel hier alleen een grote afkeer tegen Europa

[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 11 november 2006 18:56:44).]
 Help mods!
aliendwurf
Vedette

Gepost op 11 november 2006 om 19:03:38.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

(...)

Van dit verhaal word ik niet veel wijzer van... ik voel hier alleen een grote afkeer tegen Europa

Je voelt waarschijnlijk een grote afkeer tegen zo'n beetje alles wat door jou partij(en) aangehangen wordt.
 Help mods!
El Jefecito
Vedette

Gepost op 11 november 2006 om 21:27:26.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
aliendwurf schreef:

(...)

Je voelt waarschijnlijk een grote afkeer tegen zo'n beetje alles wat door jou partij(en) aangehangen wordt.

Nee hoor , ik zweef nog steeds

[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 11 november 2006 21:33:49).]
 Help mods!
aliendwurf
Vedette

Gepost op 11 november 2006 om 21:28:14.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

(...)

Nee hoor , ik zweef nog steeds

Daarom zei ik ook partij(en)
 Help mods!
jozsef Kiprich.
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 12 november 2006 om 09:18:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De vreselijk smerige shirtjes van de Ijsselmeervogels...
Was een ervaring om dat eens mee te maken.

de blauwe tegen de rooie.......
 Help mods!
Pool: 137e, Heracles - Feyenoord 2-2 (1-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 62 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk