| Poster | | Topic: Ik erger mij aan... |  |
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11785 Reg.: 9 december 2001 |
quote: srb schreef:
Ik erger mij aan Feijenoord-Coalitie... Ik word een beetje moe van dat sujet. Dramt mij een beetje te veel door over Willem van Hanegem. Ik vind dat ook een prima kerel en een echte Feyenoorder, maar ik hoef niet 80 keer te lezen dat hij terug moet bij de club... 
Mee eens. Over doordrammen gesproken... 
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11926 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: ulligan schreef:
Ik heb daar ooit in 2003 een klacht over gestuurd naar de KNVB. De orginele klacht heb ik niet meer, het antwoord wel. Lees en huiver:
(...)

Whahahahahaha. Wat jammer dat je de originele brief niet meer hebt. Maar je moet toegeven: ze bekennen kleur bij de knjb. kloranje is bedoeld voor imbecielen. 
|
|
|
kaalkop_bb Vedette
Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis Vak: Olympiatribune - BB Posts: 2217 Uploads: 1 Reg.: 8 augustus 2005 |
Ach ja Heineken, doordrammers zitten er altijd tussen. Willen graag aandacht hebben natuurlijk... Soms zeggen we op de zaak wel eens: Accepteren, over je heen laten komen, niet naar anderen kijken... Dat is natuurlijk cynisch bedoeld maar een Heineken biertje smaakt goed dus we nemen er nog maar eentje 
Whahahaha die nep-toeschouwers met zo'n pijpekrullenpruik op d'r kop om aan een soort volksgekte mee te doen. Bij de gammel een oranje overall en een toetertje omdat ze anders geen herrie kunnen maken... En dan nog spreken van legioen... getverdego#$@#@@!$#goolioo~~#$%#$domme nog an toe...
FOREVER.
[Dit bericht is veranderd door kaalkop_bb (op 18 oktober 2006 00:23:13).]
|
|
|
Jordy_FR Vedette
Uit: Rilland Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 4935 Reg.: 15 oktober 2003 | |
|
kaalkop_bb Vedette
Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis Vak: Olympiatribune - BB Posts: 2217 Uploads: 1 Reg.: 8 augustus 2005 |
... die Tukkerse dorpsgek van de trommelbrigade ... Drrrrrr Uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!! Met Vitesse komt er zeker ook weer zo'n debiel mee...
200% ANTI TROMMEL.
|
|
|
Paauwe4ever Vedette
Vak: Stadiontribune - T Posts: 1393 Reg.: 9 januari 2005 |
quote: kaalkop_bb schreef:
... die Tukkerse dorpsgek van de trommelbrigade ... Drrrrrr Uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!! Met Vitesse komt er zeker ook weer zo'n debiel mee...
200% ANTI TROMMEL.
idd ja. Ze zullen tijdens de wedstrijd ook niet heel ff er mee stoppen. Wat word je daar dood en dood moe van.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11926 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: kaalkop_bb schreef:
:feyenoord ... die Tukkerse dorpsgek van de trommelbrigade ... Drrrrrr Uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!! Met Vitesse komt er zeker ook weer zo'n debiel mee...
:feyenoord 200% ANTI TROMMEL.
Optiefen met die trommels! Ga maar naar Brazilië of Thialf als men zo graag wil gaan trommelen.
quote: Jordy_FR schreef:
Vak S.
Vertel eens? Ik doe het eigenlijk ook. Ik sta nu steeds op X omdat het op S een dooie boel is. Lang geleden had ik een plek op R (oa in de HCS-tijd). Toen was S nog het vak van de mensen met het grootste Feyenoordhart. Later ben ik het halve stadion door geweest. Van J naar E, zelfs naar C en Z. Ik ben te lui mijn seizoenkaart om te zetten maar heb nooit problemen gehad op X te komen.
[Dit bericht is veranderd door De Sigaar (op 30 oktober 2006 18:03:12).]
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7654 Reg.: 26 februari 2005 | De horeca prijzen in de kuip,een echt biertje 2.50 Pffffff
een bak slootwater 3.00.
En over eten houden we al maar helemaal op.
Kaalkop zet je het effe op de agenda.
|
|
|
Diego Biseswar Vedette Runner-up Algemeen Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006; meer prijzen
Vak: Maastribune - VV Posts: 1197 Reg.: 5 augustus 2004 | -mensen die alleen maar kunnen zeiken over Feyenoord en voorspellingen geven voor aankomende wedstrijden die ik niet eens uit durf te spreken.
-mensen die niet in hun inbox kijken en met mij de battle willen aangaan 
|
|
|
De Sigaar Vedette
quote: Diego Biseswar schreef:
-mensen die alleen maar kunnen zeiken over Feyenoord en voorspellingen geven voor aankomende wedstrijden die ik niet eens uit durf te spreken.
-mensen die niet in hun inbox kijken en met mij de battle willen aangaan 
Zijn die er dan? Ikzelf ga niet meteen de uitdagingen aan. Ik wacht tot ik een stuk of 5 uitdagingen heb en dan beantwoord ik een voor een de vragen. En wat bedoel je over aankomende voorspellingen voor wedstrijden? Tegen de neuzen had ik bijvoorbeeld 1-5 voorspeld en tegen Roda een 1-1 gelijkspel. Zo vreemd is dat toch niet?
|
|
|
kaalkop_bb Vedette
Natuurlijk jozsef, ik geef het door aan de voorzitters van de werkgroepen. Het Platform dat voor morgen op het programma stond is geannuleerd. Vorige keer is (begrijpelijk) het punt Horeca vervallen, maar het wordt wel zo stilaan tijd dat het op de agenda komt. (Anders maar met frikandellen in de aanval ).
3.00 oeries = 6 gulden 60...
|
|
|
Diego Biseswar Vedette Runner-up Algemeen Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006; meer prijzen
Vak: Maastribune - VV Posts: 1197 Reg.: 5 augustus 2004 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)Zijn die er dan? Ikzelf ga niet meteen de uitdagingen aan. Ik wacht tot ik een stuk of 5 uitdagingen heb en dan beantwoord ik een voor een de vragen. En wat bedoel je over aankomende voorspellingen voor wedstrijden? Tegen de neuzen had ik bijvoorbeeld 1-5 voorspeld en tegen Roda een 1-1 gelijkspel. Zo vreemd is dat toch niet?
29 0kt 2006
quote: De Sigaar schreef:
Veegpartijtje: iets als 1-5. AZ ligt mijlenver voor op ons 
Heeft verder geen uitleg nodig.
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7654 Reg.: 26 februari 2005 | Ziek op bed liggen en bij elke scheet die je moet laten dat je heel hard naar de wc moet rennen 
|
|
|
kaalkop_bb Vedette
Whahahahaa jozsef aan de prutpoep... Let op dat je geen natte scheten laat want die tellen voor 10 punten... Beterschap man! Enne, zondag weer in topvorm he
X 6 VOOR DE BETERE SCHETEN!!!
|
|
|
L.Pincoffs Vedette
Uit: Weelde Posts: 11038 Reg.: 3 mei 2002 | ..mensen die mij zouden moeten vertegenwoordigen, maar onder mijn naam het tegenovergestelde doen van wat ik zou willen.
|
|
|
willem07 Nationale topspeler
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 1607 Reg.: 3 mei 2006 | |
|
OrCristian Vedette Hompie ©
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10605 Reg.: 6 juni 2000 |
quote: willem07 schreef:
D'66 stemmer?
Haal dat D'66 maar weg. Als 'stemmer' op zich word je hoe dan ook genegeerd door de 'gestemden'.
Edidt: KUDT!
[Dit bericht is veranderd door OrCristian (op 1 november 2006 12:49:23).]
|
|
|
don Vito CF Vedette Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Ridderkerk Vak: - Posts: 2673 Reg.: 7 augustus 2005 |
quote: willem07 schreef:
D'66 stemmer?
Zou ook kunnen, zoals Cris al aangeeft, maar ik denk dat heer Pincoffs het supportersplatform bedoelt....
[Dit bericht is veranderd door don Vito CF (op 1 november 2006 12:47:52).]
|
|
|
L.Pincoffs Vedette
Uit: Weelde Posts: 11038 Reg.: 3 mei 2002 | Het FSP, FSV, D'66, de ombudsman, de vakbond, de Voedingsinspectie, Frits Bom, het maakt niet uit. Zodra iemand een mandaat heeft worden er ineens hele andere doelen gesteld. Worden ineens persoonlijk vetes uitgevochten. Worden de grenzen van de reden van oprichting opgerekt. Maar wordt er ook bij gezegd, dat dat mijn mening is. En als je daar wat van zegt, zwijgen ze in alle talen of worden ze boos. Vraag eerst wat ik ervan vind. Mocht blijken dat de meerderheid er zo over denkt en ik weet het, dan kan ik kiezen alsnog accoord te gaan en mee te doen of eruit te stappen. Nu heb ik geen schijn van kans.
|
|
|
srb Nationale topspeler
Uit: Enschede Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 873 Reg.: 24 januari 2006 | Pff, mijn huisgenote... 
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10605 Reg.: 6 juni 2000 |
quote: srb schreef:
Pff, mijn huisgenote... 
Die zich nog steeds vol laat lopen en zich dan midden in de nacht laat uitwonenlikken?
|
|
|
srb Nationale topspeler
Uit: Enschede Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 873 Reg.: 24 januari 2006 | Nee, dat niet eens 
Maar mevrouw denkt dat ze de koningin is ofzo. Nogal arrogant. Hangt ze een papiertje op de plee dat ik het toiletdeksel naar beneden moet doen. Ze is sinds zondag terug van vakantie, ik heb haar nog niet 1 keer gezien, terwijl ik vrij veel thuis ben geweest. Je kan t gvd toch wel fatsoenlijk vragen? Ik heb haar er nog nooit over gehoord. Maar nee, als zij een papiertje opplakt, dan doe ik dat meteen natuurlijk Ik heb eropgezet dat ik wel kan praten en op haar deur geplakt.
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10605 Reg.: 6 juni 2000 | OOK ZOIETS! DE BRIL NAAR BENEDEN DOEN!!!
Verdomme, ze willen toch emanciperen? Wat is er nou vervelender dan, als je goed moet pissen, de wc binnenlopen en er achter komen dat die ^%*(%*$#^&^&(*#$ bril omlaag is? Waarom zouden wij mannen hem omlaag moeten doen, en de vrouwen niet omhoog?
BAH!
|
|
|
srb Nationale topspeler
Uit: Enschede Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 873 Reg.: 24 januari 2006 | Ghehe, maar ik moet zelfs het deksel naar beneden doen. Wat daar het nut van is?? Maar je hebt helemaal gelijk over de bril.
Ze woont hier nu 2 maanden in huis, maar ze is toch wel anders dan ze zich met de zoekavond voordeed... Vrouwen beginnen steeds meer te zeuren. Volgende keer maar kerels in huis. Veel makkelijker.
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5614 Reg.: 17 februari 2005 |
quote: OrCristian schreef:
OOK ZOIETS! DE BRIL NAAR BENEDEN DOEN!!!
Verdomme, ze willen toch emanciperen? Wat is er nou vervelender dan, als je goed moet pissen, de wc binnenlopen en er achter komen dat die ^%*(%*$#^&^&(*#$ bril omlaag is? Waarom zouden wij mannen hem omlaag moeten doen, en de vrouwen niet omhoog?
BAH!
Juist, af slopen dat ding, kan je dr ook geen ruzie over krijgen.
Zet maar in de kelder, misschien is dat dan ver genoeg naar beneden.
|
|
|