| Poster | | Topic: Ik erger mij aan... |  |
|
|
kaalkop_bb Vedette
Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis Vak: Olympiatribune - BB Posts: 2217 Uploads: 1 Reg.: 8 augustus 2005 |
wie vinden jullie nu de beste
speller in feyenoord en ik vind ijgenlijk
green wel heel goed...
Zoek de fout:
Ik denk dat iemand van 12 wel een beter niveau (nivo) heeft. Nederlands is zelfs moeilijk voor sommige volwassenen, maar dit terzijde. De beste speller zou de winnaar van het Groot dictee der Nederlandse taal kunnen zijn. Ijgenlijk vind ik Greene ook een goede speler, maar of ie goed spellen kan weet ik ook niet. Eigenlijk zou iedere Feyenoordspeler vlekke(n?)loos Nederlands moeten spreken, dat communiceert makkelijker in het veld...
De wet van de communicerende vaten...
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6689 Reg.: 14 mei 2005 |
quote: kaalkop_bb schreef:
green wel heel goed...
Zoek de fout:
Ik denk dat iemand van 12 wel een beter niveau (nivo) heeft. Nederlands is zelfs moeilijk voor sommige volwassenen, maar dit terzijde. De beste speller zou de winnaar van het Groot dictee der Nederlandse taal kunnen zijn. Ijgenlijk vind ik Greene ook een goede speler, maar of ie goed spellen kan weet ik ook niet. Eigenlijk zou iedere Feyenoordspeler vlekke(n?)loos Nederlands moeten spreken, dat communiceert makkelijker in het veld...
Moet je in de topic "sfeer in de Kuip" kijken, die is nog veel erger van diezelfde persoon. 
|
|
|
Don Roy Vedette Tweede plaats Feyenoord Netwerk Pool 2006/2007; meer prijzen
Uit: Nijmegen Vak: Olympiatribune - N Posts: 2784 Reg.: 13 juli 2002 | Of deze topic:
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum14/129.php
Dit voegt niets toe... Als iemand het over cross wil hebben prima maar maak er dan een topic van met onder andere ook wat je ervan vind, of in ieder geval wat discussieerbare punten.
Daarom blijf ik er ook bij dat nieuwe leden wat mij betreft gewoon een maandje mogen wachten voor ze zelf topics aan kunnen maken.
4 Life
|
|
|
srb Nationale topspeler
Uit: Enschede Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 873 Reg.: 24 januari 2006 |
quote: kaalkop_bb schreef:
green wel heel goed...
Zoek de fout:
En iemand van 14 dan? -> 19-9-1992 staat in zijn profiel...
quote: Don Roy schreef:
Of deze topic:
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum14/129.php
Dit voegt niets toe... Als iemand het over cross wil hebben prima maar maak er dan een topic van met onder andere ook wat je ervan vind, of in ieder geval wat discussieerbare punten.
Daarom blijf ik er ook bij dat nieuwe leden wat mij betreft gewoon een maandje mogen wachten voor ze zelf topics aan kunnen maken.
4 Life
Eens, voorkom je deze flauwekul wel mee. Of laatst die turken met allemaal Galatasaray en Fenerbahce topics. Heel irritant.
[Dit bericht is veranderd door srb (op 13 oktober 2006 13:22:04).]
|
|
|
OrCristian Vedette Hompie ©
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10605 Reg.: 6 juni 2000 |
quote: Sonja schreef:
Ik erger me aan mannen die vrouwen niet serieus nemen als ze zeggen dat ze ook het voetbal volgen ( en NIET alleen om stoer te doen of om maar mee te kunnen praten of om mannen te kijken ) maar die er een serieuze mening over hebben en wedstrijden gaan kijken, omdat voetbal per se enkel en alleen maar voor mannen bestemd zou zijn. 
Ik erger me aan vrouwen die mannen niet serieus nemen als ze zeggen dat ze ook de waargebeurde verhalen op RTL4 op woensdagavond volgen ( en NIET alleen om stoer te doen of om maar mee te kunnen praten of om huilende vrouwen te kijken ) maar die er een serieuze mening over hebben en afleveringen gaan kijken, omdat waargebeurde verhalen per se enkel en alleen maar voor vrouwen bestemd zouden zijn. 
|
|
|
kaalkop_bb Vedette
Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis Vak: Olympiatribune - BB Posts: 2217 Uploads: 1 Reg.: 8 augustus 2005 |
Inderdaad srb, maar die zijn er toen wel heel snel afgehaald. Ik weet nog dat men hier wel flink tekeer over ging. Helaas met niet de beste uitdrukkingen, maar goed. Ik heb toen gewoon een nette pm met uitleg aan de moderator gestuurd en kreeg direct antwoord. Het was voor hen heel veel werk om ze te 'bannen'. Iemand gaf toen net als Feyenoord 4 Life ook nog een tip om 'nieuwelingen' geen topics aan te laten maken voor een bepaalde tijd. Ja dit was echt een 'drama'.
Ja Patrick73, soms is het met de grammatica niet goed gesteld. Niet iedereen zal foutloos tikken. Ik ook niet. Maar een beetje aandacht aan je grammatica kan geen enkel kwaad. Taal is een communicatiemiddel dat aan bepaalde spelregels voldoet zodat er een eenheid in zit. Om taaltrucs te gebruiken in verband met een beperkte hoeveelheid tekens is natuurlijk prachtig. Maar het is hier absoluut niet nodig. Misschien voor het Forum een leuk idee. Een apart blokje waarin slechts 160 tekens geplaatst kunnen worden. Daar kan idereen dan 'echte' sms-taal gebruiken.
FOR EVER of FOREVER.
|
|
|
Behemoth Talent
Vak: - Posts: 67 Reg.: 23 december 2005 | Ik erger me aan al die uber-irritante volwassen oranjesupporters die geheel in het Oranje gekleed met een enorme oranje pruik op en (godverdomme) vlaggetjes op hun wangen geverfd, met een enorme ploeg zwakbegaafden naar alle wedstrijden van Oranje komen 
|
|
|
quote: Behemoth schreef:
Ik erger me aan al die uber-irritante volwassen oranjesupporters die geheel in het Oranje gekleed met een enorme oranje pruik op en (godverdomme) vlaggetjes op hun wangen geverfd, met een enorme ploeg zwakbegaafden naar alle wedstrijden van Oranje komen 
Ja, dat volk hoort thuis in Thialf. Dat zijn toch geen voetbalsupporters? Een beetje carnavalsliedjes zingen in een stadion, en goh, wat zijn die gasten met die bal aan het doen? Kunnen we het feestje niet beter naar dat veld verplaatsen? 
|
|
|
wateringer Vedette
Vak: Maastribune - V Posts: 3637 Reg.: 10 juni 2001 |
quote: Behemoth schreef:
Ik erger me aan al die uber-irritante volwassen oranjesupporters die geheel in het Oranje gekleed met een enorme oranje pruik op en (godverdomme) vlaggetjes op hun wangen geverfd, met een enorme ploeg zwakbegaafden naar alle wedstrijden van Oranje komen 
Ik zag voor de wedstrijd 3 (of meer) gasten in één of ander kippenpak, met bijbehorende oranje toeters en bellen. En die gingen even op zeer serieuze toon uitleggen hoe het NL 11tal moest gaan spelen die avond.
Hoe kun je zo iemand nu serieus nemen?
En dan zijn er ook nog mensen die zeggen: "Kijk zo hoort het, gezellig met z'n alle in het stadion, en vrolijk zingen veel beter dan wat er bij die clubs gebeurd"
Opbokken truttekop, voetbal is oorlog, geen vrijbrief om de josti uit te hangen in een konijnenpak.
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 4352 Reg.: 2 oktober 2000 | Ik heb daar ooit in 2003 een klacht over gestuurd naar de KNVB. De orginele klacht heb ik niet meer, het antwoord wel. Lees en huiver:
quote:
Geachte heer,
Via onze afdeling publieksvoorlichting kwamen wij in het bezit van uw
"aanklacht" tegen dweilorkesten bij wedstrijden van het Nederlands
elftal.
Naar aanleiding hiervan delen wij u mede, dat de KNVB geen enkele reden
heeft om hier een einde aan te maken en niet van plan is de instrumenten
uit het stadion te weren.
Ons huisorkest de "Oranjetoeters" begeleidt als sinds vele jaren in
zowel binnen- als buitenland de wedstrijden van het Nederlands elftal en
dit tot groot genoegen van zeer veel supporters. De KNVB heeft nauw
contact met de "harde" kern Oranjefans, die over de hele wereld achter
het Nederlands elftal aanreist, en heeft tot nu toe geen klachten over
het orkest gehad. Sterker nog, er zijn zelfs regelmatig supporters, die
de KNVB bellen met de vraag in welk vak de Oranjetoeters worden
geplaatst, zodat zij in hetzelfde vak een kaart kunnen kopen. Het
verzieken van de sfeer is zeker bij de echter Oranjesupporters niet aan
de orde.
Naar de mening van de KNVB werkt zo'n dweilorkest juist sfeerverhogend,
zowel in het stadion als daarbuiten. Bij het WK'94 hebben de
Oranjetoeters met zo'n 20.000 Oranjefans b.v. heel Church Street in
Orlando (USA) op z'n kop gezet en tijdens het EK'96 in Engeland hebben
de Oranjetoeters als representant van het aanwezige Oranjelegioen van de
UEFA de prijs gekregen voor het sportiefste publiek.
De KNVB kan zich voorstellen, dat niet iedereen gecharmeerd is van de
klanken van een dweilorkest (smaken verschillen tenslotte), maar het
hoort - net als de zoals u het noemt infantiele Thialf-gezelligheid -
wel bij het Nederlands elftal. Wij vragen ons trouwen af, wat er mis is
met de Thialf-sfeer. Voetbal en met name het Nederlands elftal behoort
volgens ons nog steeds op het volk gericht te zijn. Een referendum onder
de gemiddelde voetballiefhebber geeft naar onze mening dan ook niet een
juist beeld over het al dan niet aanwezig moeten zijn van een
dweilorkest.
Helaas hebben wij uw ongenoegen niet weg kunnen nemen, maar wij hopen,
dat het ook de volgende keer weer aanwezige dweilorkest niet zal
verhinderen, dat u het voetbal en met het Nederlands elftal een warm
hart blijft toedragen.
Met vriendelijke groeten,
KNVB
Organisatie Evenementen

|
|
|
srb Nationale topspeler
Uit: Enschede Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 873 Reg.: 24 januari 2006 |
quote: ulligan schreef:
Ik heb daar ooit in 2003 een klacht over gestuurd naar de KNVB. De orginele klacht heb ik niet meer, het antwoord wel. Lees en huiver:
(...)

quote:
maar het
hoort - net als de zoals u het noemt infantiele Thialf-gezelligheid -
wel bij het Nederlands elftal.
hahaha, mooie uitspraak. Dank voor deze mooie opmerking 
|
|
|
wateringer Vedette
Vak: Maastribune - V Posts: 3637 Reg.: 10 juni 2001 | Ik hoop dat ze tegen Ajax ook op vak V zitten. Kan ik misschien proberen Wesley Sneijder een tuba naar z'n hoofd te smijten. Al is dat natuurlijk erg moeilijk van zo'n afstand zo'n klein object te raken.
|
|
|
don Vito CF Vedette Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Ridderkerk Vak: - Posts: 2673 Reg.: 7 augustus 2005 | Niet dat ik aan je oerkracht twijfel, maar als jij vanaf vak V een tuba ook maar enigszins in de buurt van Sneijder kan gooien, laten we het zo zeggen, ik zou het erg knap vinden...
Een klarinet oké, maar een tuba...
|
|
|
VAKKIEW Nationale topspeler
Uit: Oss Vak: Maastribune - W3 Posts: 879 Reg.: 12 mei 2002 |
quote: don Vito CF schreef:
Niet dat ik aan je oerkracht twijfel, maar als jij vanaf vak V een tuba ook maar enigszins in de buurt van Sneijder kan gooien, laten we het zo zeggen, ik zou het erg knap vinden...
Een klarinet oké, maar een tuba...
Mag het ook een drumstel zijn????

|
|
|
Don Roy Vedette Tweede plaats Feyenoord Netwerk Pool 2006/2007; meer prijzen
Uit: Nijmegen Vak: Olympiatribune - N Posts: 2784 Reg.: 13 juli 2002 | Ik erger me aan fucking idioten die denken dat ze andermans spullen mee moeten nemen. Is zo net een oude leren jas van me met uitgaaan gejat van een barkruk waar andere jas nog overheen hing ook. Stelletje lijers maar goed dat ik het niet gezien had. Had ze fucking morsdood geslagen. Van andermans spullen blijf je af.........
4 Life
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7654 Reg.: 26 februari 2005 | Ik erger me an die maloten die gelijk staan te juichen dat Feyenoord wordt overgenomen.
Ik wil wel dat Feyenoord van ons blijft never nooit een chelski 2.
Bn ematig positief er zullen hele goed afspraken gemaakt moeten worden 
|
|
|
RoelofLuinge Vedette
Vak: Marathontribune - E Posts: 1436 Reg.: 14 december 2004 |
quote: VAKKIEW schreef:
(...)
Mag het ook een drumstel zijn????

Ik zat zelf eerlijk gezegd eerder aan een concertvleugel te denken, die komt harder aan 
|
|
|
wateringer Vedette
Vak: Maastribune - V Posts: 3637 Reg.: 10 juni 2001 |
quote: RoelofLuinge schreef:
(...)
Ik zat zelf eerlijk gezegd eerder aan een concertvleugel te denken, die komt harder aan 
Ja, en met een paar man moet dat echt wel lukken hoor, alleen hoe krijg je dat ding ongezien het stadion binnen?
|
|
|
L.Pincoffs Vedette
Uit: Weelde Posts: 11038 Reg.: 3 mei 2002 | Opgerold in een Feyenoordsjaaltje?
[Dit bericht is veranderd door L.Pincoffs (op 14 oktober 2006 16:28:37).]
|
|
|
pitbull chelsey Basisspeler
Uit: den haag Vak: Stadiontribune - TT Posts: 328 Reg.: 21 mei 2005 | ik erger me aan al die poolse automobilisten die weer eens te langzaam op de snelweg rijden.
dus onder de 60km per uur. 
|
|
|
Simson Internationale topspeler
Uit: Krimpen a/d Lek Vak: Maastribune - V Posts: 1498 Reg.: 19 september 2005 | Ze willen natuurlijk niet opvallen
|
|
|
quote: pitbull chelsey schreef:
ik erger me aan al die poolse automobilisten die weer eens te langzaam op de snelweg rijden.
Dat komt doordat ze (bijna) geen snelwegen hebben in Polen. Je moet ze eens zien rijden in eigen land . Liever te langzaam dan hoe ze daar rijden, geloof mij...
|
|
|
remmie Nationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 979 Reg.: 30 mei 2006 |
quote: pitbull chelsey schreef:
ik erger me aan al die poolse automobilisten die weer eens te langzaam op de snelweg rijden.
Ik kwam er vannacht nog eentje tegen op de ringweg. Ik dacht dat ie stilstond. Ik ben nog eventjes naast hem blijven rijden. Sorry, maar ik kon het niet laten 
|
|
|
kaalkop_bb Vedette
Whahahahahahaha wat een prachtig antwoord ulligan. Jammer dat je je klacht niet meer op schrift hebt Nu kan ik het niet meer laten... Ik neem m'n harp mee naar De Kuip
Jozsef, Feyenoord BLIJFT van ONS, van het volk. Van de Supporters met een Feyenoord-Hart. Geldschieters oke, maar Feyenoord zal van Ons blijven... voordat weer de pleurie uitbreekt...
Zondag weer ...

|
|
|
srb Nationale topspeler
Uit: Enschede Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 873 Reg.: 24 januari 2006 | Ik erger mij aan Feijenoord-Coalitie... Ik word een beetje moe van dat sujet. Dramt mij een beetje te veel door over Willem van Hanegem. Ik vind dat ook een prima kerel en een echte Feyenoorder, maar ik hoef niet 80 keer te lezen dat hij terug moet bij de club... 
|
|
|